2019年8月4日 星期日

新聞雜評(二百三十七)

示威者晚上再包圍馬鞍山警署 更新:2019/08/03 00:09

有示威者晚上再包圍馬鞍山警署,大批警員包括速龍小隊到場驅散,期間曾發射胡椒彈。
晚上十時許,數十人聚集在近新港城的馬鞍山路突然橫過馬路到警署外。警署早已關上鐵閘,有人在正門鐵閘噴漆,牆壁也有,用雨傘打門口閉路電視,要求釋放星期四晚,火炭工廈涉嫌藏有攻擊性武器等被捕的八名人士。
半小時後,大批有防暴裝備及長槍的警員到警署外驅散,示威者隨即散去,警員在馬路上一字排開,警員到附近搜查可疑人士,截查一名男子。速龍小隊到鞍誠街,有市民在商場天橋指駡,速龍向他們發射胡椒彈,沒有舉旗警示。
同一時間,有警員進入附近住宅雅景臺,一度被住戶阻止。有住戶指被指襲警,其後獲放行。警員將一名男子帶返警署,其後警員陸續散去。
1. 「要求釋放星期四晚,火炭工廈涉嫌藏有攻擊性武器等被捕的八名人士」其實點解班有青會覺得呢個係一個合理的要求呢?點解黑警要聽佢地話呢?

2. (上圖左上)真係好笑,老解要槍有槍,要水炮有水炮,當然可以叫你班有青「後果自負」;咁你班有青又有咩把炮,可以叫黑警「後果自負」呢?
(上圖右上)連倚天梁的口號都搬埋出嚟,唔通倚天哥先係有青背後的大佬?正喎,倚天哥在獄中的生活果然精彩!777仲唔快啲去探監?終於搵到個可以代表有青的人喇!
(上圖左下)點解要搵把遮去打CCTV呢?把遮咁幼,又唔受力,好難打得中架喎!
(上圖右下)如果有睇片聽埋聲嘅話,呢個 shot 真係好好笑!班有青係口咁嗌:「走喇!走喇!一齊走喇!」便作鳥獸散,十足十搗亂完的頑童一樣?聞煮?豉油?睇唔到囉!似係龍獅時代下的童黨多啲!
3. 「其後警員陸續散去」呢句真係笑咗!講到班黑警好似有青咁!
陳浩天被警員押返沙田寓所搜查 更新:2019/08/02 20:11

警方昨日在火炭及天水圍分別檢獲汽油彈、壘球棍、彈珠、煙霧彈等,一共拘捕十一人,其中在火炭一幢工廈拘捕了前香港民族黨召集人陳浩天,警方對近日連串衝突中,示威者用到的武器感到憂慮。
腰纏鐵鏈、被鎖上手銬的陳浩天下午被警員押返沙田水泉澳邨的家中搜查大約一個多小時,至今仍被扣留,他和另外六男一女星期四晚在火炭喜利佳工業大廈被捕,涉嫌藏有攻擊性武器、無牌管有爆炸品及違反藥劑業及毒藥條例,警方稱是在調查一宗爆竊案時,見到四名男子形跡可疑,截查之後、用他們的鎖匙進入二樓一個單位,搜獲頭盔、護腕、壘球棍、弓箭、大量含有大麻成分的精油,六個空樽及一個已經製成的汽油彈。
同一晚警方在天水圍天瑞邨一個單位亦拘捕一男兩女,搜出一批煙霧彈,包括紙筒和乒乓球形狀,警方指以往衝突中,示威者會用水樽或者磚頭,近日已升級。
警方特別提到在火炭拉人之後,逾百人先後包圍沙田警署和馬鞍山警署,以鐵枝撞毀閉路電視鏡頭,撬開捲閘、噴污外牆,警方強烈譴責,指參與的人已涉嫌干犯刑事毀壞、非法集結,最高刑罰分別是監禁十年和五年。

4. 邪惡天咁易斷正?唔通佢又係鬼?始終有咁多武器但有未見過有青使出,似乎事有蹺蹊喎!
5. 「強力激光炮」呢吓嘢勁喎!係咪美帝輸出的最新型武器?
警方火炭帶走八人檢汽油彈等武器 更新:2019/08/02 14:27

警方昨晚搜查火炭工廈單位,拘捕七男一女,包括前香港民族黨召集人陳浩天,指他們涉嫌藏有攻擊性武器、管有爆炸品等,檢獲懷疑汽油彈、弓箭及鋼珠等。
陳浩天和一名女子被鎖上手扣,凌晨一時由多名探員押上警車,有市民到場聲援,配備防暴裝備的警員在旁拉起防線。另外六名男子亦被帶走,檢走多箱證物,包括弓箭、壘球棍、頭盔及一支懷疑汽油彈等等。
警方指星期四晚九時許,在火炭調查一宗爆竊案時,在喜利佳工業大廈停車場發現四名男子形跡可疑,上前截查,在手推車搜出兩枝壘球棍、護具及一袋鋼珠。進入單位後,警員拘捕多四人,找到兩把弓、六支箭、一支懷疑已經製成的汽油彈及製造汽油彈原材料,還有大量含大麻成分的精油等。
警方進入單位搜查,一般需要裁判官手令,今次是援引《警隊條例》第 50(6) 條,條文指警員拘捕疑犯後,可以在現場或現場附近搜查,並取去證物。警方指現場沒有發現任何組織的物品,被捕男女二十四至三十一歲,涉嫌藏有攻擊性武器、無牌管有爆炸品,及違反藥劑業及毒藥條例。

6. 「香港人加油,無懼白色恐怖」原來邪惡天係有傷民授權製造武器的!人贓並獲就係「白色恐怖」!《有青大字典》簡直係顛覆了魔術師所理解的一切呀!
***
公務員集會促政府回應社會訴求 更新:2019/08/03 00:09

有公務員晚上發起集會,要求政府回應社會各界就修例事件提出的訴求,大會表示有超過四萬人參與,警方估計高峰時有一萬三千人。
遮打花園坐滿了人,逼到走不動,手機亮起光。發起集會的公務員堅持五大訴求,撤回《逃犯條例》修訂、六一二暴動定性、撤銷示威者控罪、成立獨立調查委員會及重啟政改。
有人不想表露身份,不過有人毫不畏懼。集會期間,遮打花園外圍的道路,聚集的人愈來愈多,終審法院對開的一段德輔道中受到阻塞要暫時封閉,遮打道亦都站滿了人,汽車不能使用。集會在大約九時宣布結束,歷時兩個多小時,參與的人陸續和平散去。
7. 咦!好後生黃C公墓園囡囡出席喎!照計都讀過吓書,點可能支持「撤銷示威者控罪」呢項咁無理的要求呢?

8. (上圖第一行)阿發起人話「無論黑夜有多長,晨曦一定會來臨」,但係「無論日間有多長,黑夜都一定會來臨」喎!可唔可以唔好講咁多煽情文藝腔呢?
9. (上圖第二行)陳老妖真係好核突...好彩有線無影王不平出來啫!
10. (上圖第三、四行)點解阿海關關員要等記者問先至肯除低口罩呢?
***
段崇智就近日社會事件與學生對話 更新:2019/08/01 19:20

中大校長段崇智與學生對話,多次被問到會否表態支持成立獨立調查委員會,他只是稱持開放態度重申主張成立對話平台,部份學生不滿提早離場。
段崇智下午與逾百名學生在中大學園對談,另一個焦點,與連場遊行示威的訴求一樣,近半學生不滿離場。段崇智與留下的學生繼續對談,提到有八名中大學生被捕,一旦有學生入獄,會盡最大努力讓他們繼續學業,又指如果有員工或學生參與罷工罷課,不會被處分。

11. 段皇爺又真係自取其辱嘅!就咁睇 quote 出嚟嗰幾段對話就已經知道班有青係不可理喻架喇!點解要校長去埋前線一齊衝(無理由係去勸解掛?)先至不負校長嘅名銜呀?50幾日都唔浦頭又有乜問題?你地班有青唔係話絕望到連死都唔怕嘅咩?咁校長浦唔浦頭又有乜關係呢?唔通校長勸你你會聽咩?你地依家搞「時化革命」(乜嚟?)喎!仲想暴動無事,唔追究喎!既如此,點解你又要追究人地開槍打頭(只係橡膠子彈,唔係實彈)呢?制度暴力又係乜呢?依家議會嘅制度,都唔係建制派一定會贏架喎!投票制度更加公平,就算係功能組別,黃C販民都可穩佔唔少議席的!
12. 「一旦有學生入獄,會盡最大努力讓他們繼續學業」函授課程?
13. 鄉大啲黃C囡!唉!
信報 2019年8月2日
中大段崇智未明確撐獨立調查 座駕「被連儂」
中大校長段崇智昨就《逃犯條例》修訂引發的民間抗爭與學生對話,學生多次要求他譴責警方濫用武力及支持設獨立調查委員會。段崇智表示,對獨立調查持開放態度,重提他上月初已發聲明,要求成立公開的多方對話平台。他透露,目前有8位中大學生因反修例示威被捕,已向有需要學生提供法律及情緒支援。部分學生不滿段崇智拒明確表態,中途離場抗議。
部分學生中途離場抗議
段崇智致開場白稱,中大是一個大家庭,形容過去一個多月社會事件令他感到緊張、悲哀,「家人痛苦,自己更痛苦,過去幾個禮拜都瞓得唔好。」他讚揚大學生關心社會絕對是好事,亦享有學術和言論自由,但同時應容納不同意見。他稱,身為大學校長,保障學生安全是首要職責,校方會對同學提供法律、精神健康,以至住宿和飲食支援,已聯絡法律界校友確保學生的合法權利受到保障。
有出席學生問到,會否以中大校長名義尋求其他院校校長聯署,要求政府回應民間五大訴求。段崇智稱,當有大型社會事件發生,必須了解箇中原因,希望社會有一個多方面參與的平台,可以宏觀、深層次地找到處理方法。學生追問他是否贊成設獨立調查委員會,他說,對此持開放態度,重申他主張的平台可以有很多任務,「平台唔係淨係傾偈,如果不能夠調查做嚟做咩?」
另有學生指出,近期警民衝突有示威者被警棍打頭或被橡膠子彈擊中,問校方如何避免學生受非法武力對待及會否譴責警方濫暴。段崇智回應說,任何暴力,特別是警方的暴力並不能夠解決問題,呼籲大家包括警方應避免置身在暴力的場合當中,但他坦言:「大學係無能力管制警方。」就下周一有人發起「三罷」行動,段崇智說,大學不會干擾或禁止,承諾不論教職員或學生罷工罷課,校方均不會懲處或追究。
浸大錢大康倡「真相委員會」
浸大校長錢大康昨向校內師生發電郵,形容6月12日、7月1日及7月14日等是黑暗日子,見證暴力、拘捕和流血事件,對此感到痛心。他建議應由品行無可挑剔、受港人信任人士組成「真相委員會」,強調真正的社會和諧應該由巿民從心而發,沒有真相就沒有公義,也不能達致和諧穩定,並呼籲政府透過勇敢的行動重獲尊重。

14. 其實班有青依家想圍警署就圍警署,想打邊個就打邊個,想批鬥校長就批鬥校長,想貼 memo 紙就貼 memo 紙,咁都話無自由?

***
伸延閱讀:


解放軍駐港部隊發布最新宣傳片 更新:2019/08/01 19:12

解放軍駐港部隊發佈最新官方宣傳片,部份展示部隊驅散示威群眾的防暴演練畫面。外交部發言人表示,駐港部隊是香港繼續繁榮穩定的定海神針。
宣傳片其中一個章節以維穩為題,手持長盾的一列解放軍持棍向前推進,除了催淚彈之外,還出動水炮車驅散群眾,又會用裝甲車清除路障。另外兩個章節介紹部隊的反恐和防衛演練,空降人員到目的地在受恐襲的地區執行任務和在船上進行槍戰,還有駐港部隊,海、陸、空的作戰能力展示,最後介紹部隊與民眾接觸的活動。
外交部在北京的記者會上回應提問時強調,駐港部隊依法支持特區政府。
中大學生「full gear」發問 贈段崇智頭盔

(獨媒特約報導)中大校長段崇智今日在校內與學生會面,與學生討論近日社會發生的事件。逾百名學生出席,追問段對成立獨立調查委員會及警方濫暴等的看法,段僅稱支持成立中立的對話平台,被批評「遊花園」。
不少學生戴上頭盔出席會面。第一名發言的學生戴上面罩、眼罩、頭盔等裝備,以「full gear」上陣。他指自己到來並非想「搞事」,而是希望以「家人」身份與校長傾計。他說,身穿的「勇武派」裝束,是不少中大同學於示威現場的裝扮,而這套裝束所體現的是白色恐怖。他指出,「勇」是對恐懼的克服,「武」是克服恐懼後付諸行動,「點解恐懼都要去?係因為對香港嘅愛。」他發言後,上前將頭盔遞給校長,呼籲他一同參與保護香港,形容這樣才「不愧為一家之主」。

76 則留言:

  1. 今晚見到黃大仙啲街坊(唔係黑衣人)走去圍警車,真係“心碎”。識得分是非嘅人究竟仲要幾多?警察可唔可以果斷一啲去法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫錯:
      ...仲有幾多...去執法?

      刪除
    2. 我睇緊直播. 唔知因乜事班街坊咁激動, 又話唔歡迎黑警, 又話要放人. 唔知黑警捉咗乜野人.

      刪除
    3. 捉左咩人亦不能阻攔警車離開要求放人吧

      刪除
    4. 大部份係示威人士扮嘅街坊, telegram 有號召
      "著街坊look! 唔好黑衫! 著街坊look! 唔好黑衫! 著街坊look! 唔好黑衫!"

      刪除
    5. //捉左咩人亦不能阻攔警車離開要求放人吧

      咁都放得人就再無法治了.

      //大部份係示威人士扮嘅街坊, telegram 有號召

      以有青的角度看, 佢地真係當成係革命戰事, 不惜用任何策略計謀去達到目的;如果正苦仲唔「定性」呢一袋人為敵人, 而採取同樣的「敵對模式」,那只會將善民守法的市民放在刀口之上.

      最弊就係有班婦人之仁的「社會賢達」錫住班有青.

      刪除
    6. 失望
      原來阿爺開聲唔係強列支持警方執法
      反而係叫警方忍手
      江湖傳聞阿爺話唔准用橡膠彈同布袋彈
      所有警察放軟晒手腳,得閒先拉個路人

      刪除
    7. 但蝗方喉舌報話「打擊香港少數暴徒最有效手段之一,就是依法拘捕他們,能夠產生震懾作用,中央政府不會允許香港法治徹底陷落。」喎! 見下一篇《河山滿目烽煙起

      刪除
    8. //江湖傳聞阿爺話唔准用橡膠彈同布袋彈//

      用橡膠彈同布袋彈 既實際意義係乜?
      催淚彈驅散+警察走人既效果已經好明顯

      刪除
    9. 同意,基本上係全無效用。

      刪除
  2. 黃大仙為何咁勇 黃C飯民鐵竇?
    黃大仙紀律部隊宿舍(裡面住的人)終於粉墨登場

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭先見佢哋想攻入宿舍我真係好驚搞出人命。

      刪除
    2. //我真係好驚搞出人命

      我覺得唔死人呢件事唔會完.

      刪除
  3. 有人話:
    暴徒換衫變黃大仙街坊,警察退後又戴上頭盔口罩做暴徒,十足時裝表演。

    回覆刪除
  4. //大量含有大麻成分的精油
    邪惡天同黃台瓜都咁like啲消遣用藥,真喺奇奇怪怪難怪會有人話喺鬼有陰毛..

    //強力激光炮
    應該喺瓦特數大嘅laser pointer,用嚟觀星幾有用嘅。邪惡天可能想離好遠去照警察(水炮車之類),喺米國有人試過照警察直昇機。

    //想貼 memo 紙就貼 memo 紙,咁都話無自由?
    喺倫敦上嗰星期貼嘅貼紙牆又搣晒了,今日仲非常制度暴力咁dut咗嗰惡形惡相嘅高大洋腸企喺前面XD,啲黃C囝囝囡囡即刻縮晒沙冇"搣一貼十",唯有轉派傳單。果然洋腸夠硬淨的確喺唔同啲嘅

    //一旦有學生入獄,會盡最大努力讓他們繼續學業
    坐五年十年拎左沙紙都冇用喇。反正人生一定會精彩咗,完唔完成學業都無所謂啦。

    //校方會對同學提供法律、精神健康,以至住宿和飲食支援
    漏咗最重要嘅冷氣同埋冇尾班車時嘅校巴安排--零分。

    //第一名發言的學生戴上面罩、眼罩、頭盔等裝備,以「full gear」上陣。他指自己到來並非想「搞事」,而是希望以「家人」身份與校長傾計。
    校長點解唔話呢位「學生」喺屋企會着成咁同「家人」傾計?

    講真都已經喺大學又大家庭家人家長咁,有啲幼稚,都唔細啦仲要人湊?一人做事一人當嘛。

    回覆刪除
    回覆


    1. //喺米國有人試過照警察直昇機。

      一旦駕駛員受干擾墥落人堆,當然又是黑警的錯了。

      //今日仲非常制度暴力咁dut咗嗰惡形惡相嘅高大洋腸企喺前面XD,啲黃C囝囝囡囡即刻縮晒沙冇"搣一貼十"

      點解班黃C唔夠膽圍條洋腸?佢地唔係最叻人多蝦人少嘅咩?

      //講真都已經喺大學又大家庭家人家長咁,有啲幼稚,都唔細啦仲要人湊?一人做事一人當嘛。

      識咁諗就唔會話「永不追究義士」喇!

      刪除
  5. 有傳阿爺傾咗數話唔准用橡膠彈同布袋彈
    睇今晚個勢,有可能係真,玩火竟然都唔射

    不過我仍唔理解,點解警察仍然唔肯拉人
    黃大仙嗰班街訪全部都係非法集結
    咪求其扯幾十個出嚟,抄咗身份證遲啲再告

    回覆刪除
    回覆
    1. 有可能唔夠人手做,又或者香港GOV一向仁慈的,做左乜野都會上頭條的

      刪除
    2. //有傳阿爺傾咗數話唔准用橡膠彈同布袋彈

      黑警恃的是裝備精良及受過訓練, 但人數就唔夠有青多. 如果自廢武功同有青肉搏,咁就一定會輸, 亦即係刻意俾老解出動? 咁老解會唔會用殺傷性武力先? 只驅散又不拘捕, 只會沒完沒了吧?

      刪除
    3. //有傳阿爺傾咗數話唔准用橡膠彈同布袋彈

      係阿爺開埋記招高調撐警後,我唔認為阿爺會自綁手腳,反而似啲文宣仔繼續推啲炮灰出去送死。

      其實大家有冇認真研究過阿爺?真係會為咗面子去縮?當年陳毅一句「不管中國有多窮,我當了褲子也要造核子!」便知阿爺可以幾唔要面子;再早啲,如果冇遵義會議,冇咗長征,繼續為咗面子要同果黨一決雌雄,咁應該都唔會有阿爺統治中國呢個情況發生。
      或者好多時見到上邊的政府機關同國企有好多擦鞋或者要面子的情況,但去到習大帝的層面,政權存續和國家利益才是佢地要考慮的東西。

      //不過我仍唔理解,點解警察仍然唔肯拉人

      想吹下中史水:

      戰國時的長平之戰,秦國進攻趙國上黨,由「尚能飯否」老將領兵,係長平同秦國大打消耗戰,之後趙王中咗秦國的反間計,由「得把口」的趙括替代廉頗,最後趙國長平大敗,秦將白起坑殺趙卒四十萬,趙國由此一蹶不振。

      我仍然信任警察的能力,不會因一時的得失而失去信任,除非見到明顯和持續的失控。

      (題外話:真係唔明點解會取消中史科!)

      另外,香港可能真係和平太耐,我發覺啲人冇乜危機意識。
      有個friend,昨天走咗去旺角遊行外圍睇熱鬧,仲話俾2隻鬼跟蹤,最後報俾我無事,真係俾佢吹脹。

      所以又做下神書文抄公:

      「如果我軍佔領了伊謝爾倫的話,就切斷了帝國軍侵攻的唯一路線,只要同盟方面不要做出逆侵攻的傻事的話,兩軍也就無法發生衝突了。至少不會有大規模的。」

      「……」

      「而之後就要看同盟政府的外交手腕了,在軍事上佔著有利位置的此時,也許可以和帝國之間,締結某種令人滿意的和平條約吧?那麼我也就能安心的退役了。」

      「但是這個和平可以永久保持下去嗎?」

      「在人類的歷史上原本就沒有永久的和平。所以我也不會有如此的期許。但是卻可能會有數十年和平的歲月。如果說我們必須為下一代留下某些遺產的話,我想和平就是最好的禮物。而把前一代遺留下來的和平維持下去,那就是下一代的責任了。如果每一代的人都能夠牢記自己對下一代的責任的話,那麼大概就能保持長時間的和平吧。如果忘記了過去的教訓而把先人的遺產坐吃山空,那人類就得再從頭開始了。也好,那也不算是壞事。」

      楊把在手中把玩著的軍扁帽重新戴上。

      「最重要的,我所希望的在往後短短數十年內的和平,也要比縱然是這十分之一期間的戰亂要好上幾萬倍。我家中有個十四歲的男孩,我不想看到這孩子被送上戰場。就是這麼一回事。」

      楊閉上了嘴,沉默了好一會兒,但這時間並不長。

      「很失禮,提督,但如果您不是一個過於正直的人,那麼您就可說是自魯道夫大帝以來最偉大的詭辯家了。」先寇布高興地笑了。「總之,我已經得到我所期待的答覆了。也讓我來克盡自己微薄的力量吧!為了這份不會永久的和平。」

      《銀河英雄傳說》黎明篇 第五章 伊謝爾倫要塞攻略戰

      刪除
    4. //去到習大帝的層面,政權存續和國家利益才是佢地要考慮的東西。

      所以,有青的攬炒策略,是有可能成功的。

      拉燈網:【冷靜啲】去港交所

      //我仍然信任警察的能力,不會因一時的得失而失去信任,除非見到明顯和持續的失控。

      我開始唔信任黑警了, 佢地放水得太嚴重.

      //《銀河英雄傳說》黎明篇 第五章 伊謝爾倫要塞攻略戰

      呢段我都quote過!

      刪除
  6. 新鮮熱辣兩段發生於今晚既片,建議可加入延伸閱讀:

    白衣男一句DLLM便被黑衣人圍毆

    黑衣人自製大型投石彈弓

    回覆刪除
  7. //坐五年十年拎左沙紙都冇用喇。反正人生一定會精彩咗,完唔完成學業都無所謂啦。
    係架,讀到識飛都無用,唔會有人請架嘞(唔好話我知要個學位唔係用來搵工囉)

    //漏咗最重要嘅冷氣同埋冇尾班車時嘅校巴安排--零分。
    都要嘞,點知會唔會搞到其他人?不過可能其他人都係黐線

    //黃大仙嗰班街訪全部都係非法集結
    咪求其扯幾十個出嚟,抄咗身份證遲啲再告
    唔戴口罩咁勇可能已身在台灣,等待菜菜子收養中

    另外尖沙咀果支港獨旗真係睇到我呆左....就成個運動話無大台,玩到「港獨」咁大,可唔可以定性佢做港獨運動拉人?咁所有相關組織唔俾佢活動先。612好似都有過千萬,話就話幫手用來打官司,幫得幾多?分分鐘用買物資用得比較多

    回覆刪除
  8. 不過下次段皇爺再開武林大會不如講返英文啦⋯⋯你睇藍血班友,一講英文個個唔夠人講XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫得做中文大學,又好難特登用英文XD

      婆娘

      刪除
    2. 反正又巷獨又龍獅旗,你地都唔當自己中國人,段皇爺都旅美多年,分分鐘已經係美籍華人,講英文好出奇?XD

      之前鼠王芬話中文大學係中國人嘅大學,有啲在中大讀taught master嘅友仔走來challenge我這個講法是否正確...其實讀undergrad 嘅人都要讀「通識必修-中國文明」先可以畢業,好心咪問埋我呢啲低能問題突顯你地的無知好唔好?(反白眼)

      最好你地一個二個罷上中國文明,上左都想辦法同我退左佢XD

      刪除
    3. //不過下次段皇爺再開武林大會不如講返英文啦

      藍大的「法定語文」是英文啊! XD

      //最好你地一個二個罷上中國文明,上左都想辦法同我退左佢XD

      有青們就算坐監都要完成學位的 XD

      刪除
  9. //阿發起人話「無論黑夜有多長,晨曦一定會來臨」,但係「無論日間有多長,黑夜都一定會來臨」喎!

    不如講,無論支炮有幾硬,都會射出來!無論食咗幾多粒偉哥,都會軟下來!嘻嘻!

    回覆刪除
  10. 今日本來休息,但我哋部門有17個人請病假,依家返咗工。我覺得應該要有啲處分,唔可以話唔返工就唔返工。不過我諗上頭都係唔敢做架啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 辛苦了
      請病假唔可以唔批吖 聽日罷工又唔可以唔俾 唔罷工亦可以“被動罷工”

      刪除
    2. //應該要有啲處分//
      1. 上頭可能認同班擺姿態儍瓜。
      2. 有啲嘢在心中,適當時候,報應就來。

      刪除
    3. 今天现時為止有24人請病假

      刪除
    4. 無事。當打風囉!
      支持 weekend 罷工!
      支持暑假罷課!
      支持瞓覺絕食!

      刪除
    5. //請病假

      公司有無制度話要請病假需要出示醫生紙先?

      //不過我諗上頭都係唔敢做架啦。

      白色恐怖可恥!

      刪除
    6. 公務員,一般請一日假(定兩日?我都唔記得喇)唔使用醫生紙。不過如果我請假,都会去睇医生,塞住人地把口。

      刪除
    7. 早午日晚三更109人,有24個請假。109人裡面有12個supervisor, 唔返工果啲都係佢哋下面落手落腳做果啲。個比例都好大架喇。我放工之後仲有冇人打电話去report sick 我唔知,不過好大可能。

      刪除
    8. 我贊成黑警都一齊罷工,殺人政權派出省巷旗兵出來燒砸搶,保衛家園就靠哂班有青喇!

      刪除
    9. 我諗起救生員總會個主席,教班救生員狂拎sick leave玩野,罷工當食生菜

      刪除
    10. //救生員總會

      罷工專家!

      刪除
  11. 請問大家對於D網傳,過關會被人打手指模又查手機,而話寫千字文的事件有咩睇法?
    我本人就問左做中港生意的朋友佢話無見過,佢話比我聽係有會查水客手機睇下係咪代購之類.

    回覆刪除
    回覆
    1. 網傳嘅嘢好難查證, 知就算無謂信到十足十,除非有切身關係, 否則亦無需刻意查證.

      刪除
    2. 我WEEKDAY每日中港兩地走,次次過關都要打手指模過E道(笑)
      過關CHECK行李果D就一直都有,最近唔覺得有嚴左.
      查手機就真係未試過亦未見過.
      不過羅湖返HK既大陸關,最近新加左個位有黑布圍住三邊.
      有次見有人係入面被查,不過唔知查乜野.

      刪除
    3. //次次過關都要打手指模過E道

      仲要你望鏡頭添!

      刪除
    4. 原來只係過左一星期多d, 好似過左好耐
      雖然唔知有冇人bh, 不過再補充下最新情況,可能局勢嚴峻左,呢幾日真係check得緊好多,無論上大陸定返hk
      都叫左一堆人入房check.尋日回港前有幸叫到本人,入到去比人check背囊,再問我點解去大陸,答左佢"返工"後,又問我手提電腦入面裝乜野,再答佢"裝公司野"後,可能見我成隻港豬咁,就放我走,冇check 我手機。同場有個大陸女仔比人check行李同比人問去香港做乜,亦有個hk有青比人叫合作d.因為此地不宜久留,所以唔知佢地後話如何。點都好大家如果返大陸又真係要注意d啦。

      中尉

      刪除
    5. 剛剛皇崗過關返嚟被查...不過無乜特別,差不多個個都查
      好聲好氣基本唔會留難你,我剩係俾佢搜背包,手機都無睇。隔離嗰個就被睇手機
      亦都無點問嘢。
      PS 西九高鐵站仲未有呢個corner

      刪除
    6. //手機都無睇

      D 如果係我被人 check 手機會見到login 咗呢個blog...

      刪除
    7. 真係日頭唔好講人,夜晚唔好講check 手機。。。。。
      今朝即刻比人check 手機,不過只係睇相薄,兩分鐘走得

      刪除
    8. //只係睇相薄

      哈哈,無情慾照就得。

      刪除
  12. 其實我仍然唔知點解佢地覺我自己正確
    另外琴晚同老公傾了2個鍾,佢向我解釋而家D人諗乜,
    我問點解有D 公屋出身,住緊屋企,搵3萬都黃絲
    我既結論係而家搵到錢既人要買樓,搵唔到既人都要買樓,係香港人自己造成,加上有班人一直反對政府各樣施政,等
    造成香港

    我覺得做人好簡單,立足唔到就走, 但果班人問點解你要我離開我的家?我覺得呢句話好ON9, 你塊田種唔出野做乜唔走?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為「家」响佢地心目中係應該有無限資源去滿足佢所有「基本」ge要求嘛,有樓,有上流希望,返有興趣ge工,work life balance,有得去下旅行,有得屌下政府,呢啲好基本啦係咪
      你做唔到係管治問題,係你剝削我,點解我要走

      刪除
    2. 暴動後,星班人,三萬都搵唔返。有公屋都算有瓦遮頭,廢青又要回家啃老。
      新城士響起警号,大陸客減少,香港人消費意欲亦減。零售.服務業最受打擊。呢個领域養最多暴民。自作自受。
      但,對樓價來講,實質影響遠遠唔夠印$大。所以貧富兩極更甚。

      刪除
    3. I SEE,不過我無法認同佢地

      刪除
    4. //我既結論係而家搵到錢既人要買樓,搵唔到既人都要買樓,係香港人自己造成

      同意。樓價問題無理由賴正苦的。你班傷民唔係同地產霸同一鼻孔出氣,就唔會有呢個「市場」。

      //不過我無法認同佢地

      正所謂「有事梗係屌咗政府先」,有青係唔需要「反對派」的認同架!起碼到今時今日,都無200萬人出來反對班有青搞亂檔(更唔好講要100萬+200萬出來話自己係和理非,唔支持勇武),你就知道「反黃」不是這個社會的主流意見。

      刪除
    5. 最on9係搵地又反,冇地冇樓又反,on9到一個點係正常有邏輯人類都唔想同班反對派溝通,然後又反政府話政府唔回應(答應)

      刪除
    6. //on9到一個點係正常有邏輯人類都唔想同班反對派溝通

      「有事梗係屌咗政府先」

      刪除
  13. 借魔術師地盤自賣。
    我棄筆從影,請指教。
    https://www.youtube.com/watch?v=fHmbeVePUvE
    "獨立調查委員會有冇用?"

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝發聲 容後再看 晚晚睇 war game 目不暇接

      刪除
    2. //棄筆從影

      咳咳,得一張硬照,即係同收音機無異。

      我自己剪片就會用 Techsmith 出品的 Camtasia,可 capture screen 可錄音 可做多聲軌 editing.

      刪除
    3. 學魔術師唔露真身嘛:)又唔系小鮮肉。
      身在番邦,无大家咁多秘聞。只係吹水篇,梁燕城都係咁。我睇其他talking head 片都係校1.5X 速度,做背景聼算數。
      用premire pro,玩乜都得。我另有旅遊 channel,玩多好多花辰。當然唔敢在此賣廣告。

      刪除
  14. 基本上兩邊都不斷變陣,前果排反黑出手斷暴徒物資同埋響工廈拉人封艇(唔知有冇插贓),總之令暴徒物資短缺,7月尾不斷呼籲減少浪費。
    加埋12點後各地鐵站口查封,的確令暴徒聲勢有輕微減弱。
    然後暴徒又變招索性唔上gear扮街坊搏同情,又成功引到班唔用腦濫情黃屍相信。同埋冇gear拉到最多都只係可以告非法集結,又成功增加黑警工作壓力。

    回覆刪除
    回覆
    1. //冇gear拉到最多都只係可以告非法集結

      但就唔敢做過激行動了. 人肉block 警車再派蒙面俠出來將黑警打殘,也是可行之計.

      刪除
  15. 曱甴兵分幾路,堵路,整爛交通燈,但求做到明日D人被迫停工。
    我知有暴徒換衫扮市民,但亦有阿叔阿女婵呼警方。實民心所向在哪?
    無辜给攬炒,心有不甘。

    回覆刪除
    回覆
    1. FB 見過一條換衫片, 但唔記得 save, 已被海量信息沖走 XD

      刪除
  16. 如果香港和中大都是一個家庭, 校長的地位就如同特首一樣吧. 那到底校長該怎樣做, 才能挽回這些學生的心呢?
    1. 說自己當他們是家人, 為他們痛苦, 睡不著又如何? 誰會領情?
    2. 說支持成立中立的對話平台如何? 不答應成立獨立調查委員會及警方濫暴等的看法, 就批評為「遊花園」.
    3. 承諾不會懲處或追究罷工人仕, 還會盡最大努力讓入獄學生繼續學業, 我想效果應該就如林鄭宣佈取消暴動定性, 不追究暴動者一樣吧? 結果學生的反應如何? 近半學生不滿離場, 座駕還「被連儂」了.

    回覆刪除
    回覆
    1. //不答應成立獨立調查委員會及警方濫暴等的看法, 就批評為「遊花園」

      應該係「煮死黑警調查會」才對. 調查結果唔合有青心意, 你知後果點架喇?

      //林鄭宣佈取消暴動定性, 不追究暴動者一樣吧?

      倒不如即時取消《公安條例》算了.

      刪除
    2. 家人無分比此,財產重新分配。由有青自選政府治理(無中老以上人士份選)..... 咁應該會收貨掛?

      刪除
    3. //無中老以上人士份選

      廢中廢老只配拎綜援

      刪除
    4. //廢中廢老只配拎綜援

      有綜援都好,起碼餓唔死仲有條命仔。
      最怕有青來個好似高登巴姆王朝的『劣質遺傳因子排除法』,然後將所有廢中廢老全部消滅。

      刪除
    5. //劣質遺傳因子排除法

      貧窮就是罪! 法律無效, 主觀判斷至上!

      刪除