2019年8月1日 星期四

魔術師資產配置(2019年7月結)

魔術師今天返工,途經荃灣站,見有有青好似賣身葬父咁(咁似當日嗰班「我們被逼擾亂民主,只因本已民不聊生」嘅?),要求港豬們參與8月5日罷工行列。魔術師身邊仲有都係返緊工途人快閃打氣,話「支持你地」,然後便閃入港鑼站搭車返工...有青喜不自勝,頻說「多謝!」
(網上圖片)
咪住!8月份魔術師資產配置的執行日期正正就係8月5日,你班有青會唔會搞到巷交所都一併罷工,停市一天架?
***
今個7月我城就在有青跟黑警的打打鬧鬧中渡過,但出乎意料之外,各投資組合並無大跌,排序亦無變化。本月結算,第一位依然係沉船基金,每單位報我城貨幣(下同)$153.99,較上月跌1.3%。複式盈富繼續穩佔第二位,收報$148.63,較上月跌2.06%。房託組合依然都係處於第三位,收報$148.16,較上月微跌0.68%,追貼複式盈富。
第四位係都係股票項中排末席的生活基金,收報$136.97,較上月跌1.30%。第五位係股債混合的強積金組合,收報$125.45,較上月微跌0.46%,又係債券基金發揮定海神針威力的時候。第六位係合格線的債劵與現金組合,收報$117.75,較上月升1.10%,果然現金流就是王道。
包尾的雖然都係商品組合,收報$115.49,升3.78%,再次成為逆市奇葩,睇怕美帝減息令各商品價格不再絕望也。

7月份身家淨值由上月的每單位$17,470再升至本月的$17,515,微升0.26%;流動資產由上月的59.08%(相對基數日為2016年3月31日)微跌0.25%至58.69%。可以話兩者都無乜變化:

兩年前魔術師訂下了新的三年計劃(見《魔術師資產配置(2017年9月結)》),就係流動資金超過800萬,呢個係開頭真係幾難,尤其是舊年年尾仲有一段時間係倒跌添!加上無用槓桿,要達標真係要俾啲耐性,細水長流慢慢將個雪球滾大佢(依家班有青最缺乏的就是耐性)。不過,自從搞咗轉按之後,還清信用卡分期,對即時現金流大有幫助:

最後係 Actual net worth 與 Planned net worth(每6年翻一倍) 的比較,本月雖有反覆,但 actual 依然可以輕微跑贏 planned 。以恆指為 benchmark 的話,魔術師身家淨值與恆指的相關系數(Correlation)為53.86%,Beta 值則為0.32:
***
伸延閱讀:
魔術師資產配置(2017年9月結)

87 則留言:

  1. 投資BB班 只是買港股 沒有可分享的

    今日先留意到有個「612人道支援基金」
    單喺6月16號嘅大遊行就籌到1200萬
    唔知基金最新的數據有冇3千萬 無論如何 起碼7月29號半日通過ATM的捐款經已10萬 捐款者要搵其它方式入錢
    如果屬實 對捐錢的星斗市民真係要俾個like 真心認同並真金白銀去支持 “光復香港 時代革命”

    基金在FB留言:
    今天將會提堂的45位朋友,全數已有律師跟進支援中。如有需要,並經事主同意,基金會支援法律費用。

    回覆刪除
    回覆
    1. //今天將會提堂的45位朋友,全數已有律師跟進支援中。如有需要,並經事主同意,基金會支援法律費用。

      以有涯追無涯, 殆矣.

      刪除
    2. 哈哈-點解啲黃C劣師公文袋劣C唔義務呢?

      //見有有青好似賣身葬父咁
      啲字又再次咁肉酸,今次唔喺噴喺牆上冇得賴喇 XD

      //要求港豬們參與8月5日罷工行列。
      罷工得但喺可唔可以喺嗰1200萬攞一日糧呀.

      //7月我城就在有青跟黑警的打打鬧鬧中渡過,但出乎意料之外,各投資組合並無大跌
      非常聞煮公投嘅米爆,齋計米鎊就跌到就嚟同勾元一對一,對巷幣又穿十(哭)

      刪除
    3. //啲字又再次咁肉酸,今次唔喺噴喺牆上冇得賴喇 XD

      可以賴箱頭筆。

      //罷工得但喺可唔可以喺嗰1200萬攞一日糧呀.

      學埋67暴動左派工會啲嘢。

      //非常聞煮公投嘅米爆,齋計米鎊就跌到就嚟同勾元一對一,對巷幣又穿十(哭)

      整個米帝版「五大訴求」出來吧!

      刪除
    4. 冇聽過社運產業鏈?我記得民陣喺fb出過post叫人如果被捕,要打佢哋個熱線電話,搵番佢哋network嘅「義務律師」(公民黨系?),唔好搵同本土派親近嘅伍展邦( 「全香港唯一一間有梁天琦poster的律師行」 ) 。提示:佢哋都係喺同幾個funds claim錢的...

      冇跟開,唔知後事如何?

      刪除
    5. // 社運產業鏈

      呢條鏈發展得好勁. 好多年青人加入行列. 而且升職應該無上限.

      刪除
    6. //呢條鏈發展得好勁

      100毛 無哂聲氣...

      刪除
    7. 100毛行緊niche market嗻,咁多年無去書展今年一去就見佢檔嘢好多黑衣係度參觀,仲聲稱有本講“反送中”既新書賣斷市...

      唔敢話搵大錢,但肯定搵到啖食

      刪除
    8. //咁多年無去書展今年一去就見佢檔嘢好多黑衣係度參觀

      黑衣兜中搵飯食

      //聲稱有本講“反送中”既新書賣斷市...

      又搶人道基金啲錢?

      刪除
  2. 6‧12集會 警射催淚彈 2男共索償15萬

    //吳原打算索償一百零三萬元,但表示會將金額改為七萬五千元,即小額索償案的上限。吳稱受催淚彈攻擊後雖感辛苦,但隔一會後已沒大礙,故沒有醫療報告。鍾表示沒有去醫院,只是警方驅散人群致幾乎「人踩人」,對他造成心理陰影。律政司代表則指,申索人沒有指稱警方疏忽和不顧及走避人士之安全。

    笑左,本來好似好勁,要索償一球,唔知係咪狀師界啲義士去晒罷工,無人幫手搞到自己要去小額度搞?

    其實佢地知唔知啲錢唔會自己出現,要返工、投資之類先有?工又唔俾人返,又意圖攬炒搞死股樓,重邊有人課金俾佢地?

    再罷多幾日工就會無晒Annual嘞喎,冇Annual咪無得返鄉下?

    回覆刪除
    回覆
    1. //再罷多幾日工就會無晒Annual嘞喎,冇Annual咪無得返鄉下?

      罷工係曠工,唔應該請假的!請假就係放假,年假人人有,唔通人人年中都有份罷工咩?

      刪除
    2. //罷工係曠工,唔應該請假的!

      佢地一身造型已經提醒左你啦,又要威又要戴頭盔嘛!

      今日鄉村大學段王爺同班有青學生開大會,班友戴晒頭盔(唔驚頭蝨?),有啲又戴口罩,重要臨走送個頭盔俾段王爺....我爭啲睇錯佢地送「人頭」俾佢嚇得我丫!

      刪除
    3. //送個頭盔俾段王爺

      浪費物資! 頭盔一個也不能少!

      //我爭啲睇錯佢地送「人頭」俾佢嚇得我丫!

      樊於期都可以送個頭盔俾太子丹了!

      刪除
    4. //送「人頭」//
      血dick子

      刪除
    5. https://m.facebook.com/rrroundmidnight/photos/a.134554167144835/432236467376602/?type=3&source=57&__tn__=EH-R

      段王爺見到呢位有青一身勁裝,以為呢位有青係恐怖份子意圖取下佢首級都唔奇

      班友重將佢座駕貼晒memo紙...我係佢都好想「下台」

      刪除
    6. 那麼我想請問蒙面俠,你恐懼些什麼呢?白色恐怖又是指什麼呢?勇武可以解決你恐懼的根源嗎?

      刪除
    7. //那麼我想請問蒙面俠

      一個口罩也不敢除下的革命

      有一個網上流傳一個「高貴暴力示威者」的故事,說一名職業高貴的示威者,在示威現場瘋狂地用粗口辱罵警察,期間又向警察投擲磚頭、鐵枝,甚至路牌,他最後被警方拘捕,在被制服他的時候還狂罵「黑警死全家」、「冚家X落地獄」,極力反抗。但當警察除下了他的口罩後,他即時全身一震,馬上安靜下來。回到警署問話的時候,這名示威者已變成一個很有禮貌的人,還問警員:「請問可唔可以去洗手間?唔該。」令到警員大感意外,發現有口罩和無口罩是兩個完全不同的人。

      刪除
    8. 蒙面俠令我感到恐懼,簡直是白色恐怖呀!

      刪除
    9. 燶咗嘅「任何人」。

      記得遠古時,好多傳言話啲針孔鏡頭無廁不在,有人提議包冚個頭去廁所。

      刪除
    10. //有人提議包冚個頭去廁所。

      陶藝才子。

      刪除
  3. 8月5日大罷工? 當日我會比平日更早出門口, 務必要準時回到公司, 以免被誤會加入了罷工行列.

    不過, 要是當日被黑衣人攔著不準上班, 那也只好大叫口號 "光復香港! 時代革命! 各位加油!", 然後說要往連儂牆貼海報告辭.

    回覆刪除
    回覆
    1. //然後說要往連儂牆貼海報告辭.

      就將 memo 紙貼在阻車門的有青額上吧。

      刪除
    2. // 就將 memo 紙貼在阻車門的有青額上吧。

      上邊寫"急急如律令". 我估有青未必知係咩.

      刪除
  4. // 時代革命

    叫得革命,學老解話齋 - 後果自負

    //以有涯追無涯, 殆矣
    應該佛系打官司,不認罪不抗辯不上訴,緣份到了便自然無罪釋放

    六七暴動翻版 「群眾是英勇的、路線是錯誤的、責任在拉燈」

    回覆刪除
    回覆
    1. //應該佛系打官司,不認罪不抗辯不上訴,緣份到了便自然無罪釋放

      年份到了自然從監房裡釋放。

      刪除
  5. //黑衣人攔著不準上班//
    大家可以錄定VVB播嘅國歌响手機,坐地鐵時一開門就播,一閂門就熄! (⁎˃ᴗ˂⁎)

    回覆刪除
  6. //要是當日被黑衣人攔著不準上班//

    著便服便無人知你是否返工(工作服到公司才換),話去朋友家食早餐便可

    KM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都着便服返工㗎喎,你講工作服係乜意思呢?

      刪除
  7. 不懂香港股市,但新聞話呢兩日個市開始見到有青效應噃,魔術師咁醒有鉄布衫?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日走勢越發唔對路,我連業務同我城無關的巷股都走晒了。

      刪除
    2. //魔術師咁醒有鉄布衫

      我有成半係帝股,仲有部分係債券囉!

      //我連業務同我城無關的巷股都走晒了

      「別人恐懼時我債婪」喎!

      刪除
    3. 我留意緊幾時要將啲強積金轉返去恒指基金

      刪除
    4. //「別人恐懼時我債婪」喎!

      要到別人恐懼/貪婪到極點時,自己先要掉轉做啊.

      開頭走火警就梗係一齊走啦...

      刪除
    5. 除了778,6823等信託及388,5等蟹貨,我基本上已經全倉美股及美債。

      刪除
    6. //開頭走火警就梗係一齊走啦...

      哈哈, 仲以為你會趁火打劫...

      //388

      388 我持貨不多, 隨時可以沽走.

      刪除
    7. 侵帝半夜發癲,上嚟認屎認屁先 XD

      //哈哈, 仲以為你會趁火打劫...

      咁多年發覺買跌好難搵食,尤其直至尋日呢啲陰跌市況;除非我晨早知道侵帝半夜會出聲又唔同...

      刪除
    8. 侵侵同班有青無分別,真係無世代隔閡:大家都係認為「退」就等於以前做過的事都變得無用了。

      刪除
    9. 好彩而家乜嘢買賣都係網上搞掂。如果唔係,星期一侵侵又發癲,D金融界翹楚又去曬表態就好陰功。

      刪除
    10. //我留意緊幾時要將啲強積金轉返去恒指基金

      我下個星期一會轉一部份.

      刪除
  8. 真係頂唔順你班"有青"。

    之前攪地鐵,攪到D人遲大到,又走來走去搵車搭。
    轉頭又叫人支持你罷工 ?
    咁無"奶"都得 ???
    最慘係公司班"黃絲"好 Enjoy 咁。。。玩慣 SM 架 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. //最慘係公司班"黃絲"好 Enjoy 咁。。。玩慣 SM 架 ?

      激死你老闆未?

      刪除
    2. //激死你老闆未?

      激死都無辦法...炒哂佢地咩...

      刪除
    3. 咁不如叫你老闆響應民意, 星期一放假一天喇 XD

      刪除
  9. 利申,公墓完一名,今日收到2封黎自廢青既電郵叫我8月2日去集會,5號支持罷工。平時d工作量就係d年輕廢青天生不合作而增加,而家有事求我地支持,當我傻嫁,我當日一定繼續緊守崗位

    回覆刪除
    回覆
    1. // 家有事求我地支持,當我傻嫁

      豬西的平時係咁叫黑警, 完全一符唔信黑警嘅口吻. 以家又要黑警保護.....我好亂啊以家....

      刪除
    2. 朱仔佢好識擺「客戶」架子的。

      刪除
    3. 好憎呢隻朱西。之前扮晒野,個個(不包括我,我以貌取人,一早已經唔鍾意佢)以為佢係環保鬥士,原來係港獨怪。

      刪除
    4. 環保同港獨冇衝突~

      刪除
    5. 啲人選佢係諗住佢係環保人吖嘛。

      刪除
    6. 佢地甚至認為要環保就要巷蜀,因為會蝗民少咗、起少啲樓、又可以少啲大白象工程。當然只要有硬國界,就可以形成超自然力量,擋晒因為自然地理鄰近而需要共同處理的環保問題。

      況且朱仔係保育行先過環保,保育講究抵擋文化侵略,就更需要巷蜀了。

      刪除
    7. 都係公務員一名
      隔離位個黃絲話,未收到工會通知話罷唔罷工
      然後佢上網睇到職工盟話樓下所有工會都同意罷工,而我地職系就係under職工盟
      我聽到真係差啲想小佢
      你個工會同意罷工,一冇通知,二冇工會內投票
      呢啲人想追求民主.... 我呸

      刪除
    8. //朱仔係保育行先過環保,保育講究抵擋文化侵略,就更需要巷蜀了

      呢個先係重點。

      //你個工會同意罷工,一冇通知,二冇工會內投票

      工會領袖是否一人一票選出?是的話,佢地係有民意授權,話罷就罷,領袖說了算,旁人不得異議。

      刪除
    9. 公務員嘅工会好似冇可能 under 職工盟喎。

      刪除
    10. \\公務員嘅工会好似冇可能 under 職工盟喎。
      https://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%A6%99%E6%B8%AF%E8%81%B7%E5%B7%A5%E6%9C%83%E8%81%AF%E7%9B%9F
      職工盟目前共有95個屬會,成員包括(節錄):
      香港郵政局員工會
      政府工程技術及測量人員協會
      政府第一標準薪級員工總會
      政府僱員團結工會
      食物環境衛生署管工職系工會
      政府圖書館館長協會
      政府製圖人員協會
      消防處廚師職工會
      香港警務處電訊技術人員工會

      刪除
  10. 垃圾局議員今个月唔洗開工,人工照梪,然后呼籲你去罷工。你無糧出,俾人炒唔関佢事。若最后革命成功,光環又係佢地欏。呢D咪係 win-win 囉。

    回覆刪除
  11. 反送中呢單野,昨日同事話佢個女間小學都有洗佢腦。不過佢個女聽得自己屋企人反黄言論夠多,冇受老師影響。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無老C話要帶阿女去感受吓個戰場氣氛,索吓催淚氣咁?

      刪除
    2. 好哇!唔過十六歲唔會告暴動(係唔係)

      刪除
    3. https://www.inmediahk.net/node/1066145

      16歲已提堂,有機會入暴動罪,只是未成年所受刑罰會跟成人不同吧。

      刪除
  12. 同盟黨秘密造炸彈?嘩翻生國父个靈童現世啦。

    回覆刪除
  13. 大力支持兒童十字軍北伐邪惡帝國 在羅湖建立有青要塞 用鄺神之錘擊破南下老解 民主主義萬歲
    Low Yeah

    回覆刪除
    回覆
    1. 就由海滴准將擔任作戰參謀。

      刪除
    2. //由海滴准將擔任作戰參謀

      延續比克古提督和霍克准將的故事。XD
      不過,朱廸的相貌扮演呢個角色應該都好似(我唔識相學的XD)。

      由邊位擔綱做特留尼西特?

      好彩真人版到依家都未有後續消息。

      刪除
    3. //由邊位擔綱做特留尼西特?

      雄辯滔滔,當然係涼瓜杰喇!

      刪除
  14. 提起罷工,身為蝗民居于省城,唸起六二三,重溫歷史,再見現時有青跪求罷工,心有所想不知所言
    “毋忘此日”

    回覆刪除
  15. https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-08-02/trump-calls-hong-kong-protests-riots-adopting-china-rhetoric

    特朗普都說黃c是暴民,黃屍嬲嬲豬

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉大班友係咁質問段皇爺,班「學生」算不算是「暴民」。我都唔明白點解班有青咁 care 人地點定位佢地。

      刪除
    2. 黃屍好應該圍美國領事館,要求撒回「暴動」定性xddd

      美帝港府都不約而同定義暴動xddd

      刪除
    3. 死嘞,咁我剛剛在淘寶買果支美國旗,下次遊行仲扯唔扯好。
      條友咁抵死,起佢底,恐嚇喐佢个女。

      刪除
    4. //黃屍好應該圍美國領事館,要求撒回「暴動」定性xddd

      仲唔寫去 white house petition?

      //咁我剛剛在淘寶買果支美國旗

      縫起來做底褲算。

      刪除
  16. 轉載被捕 黃c 教師自白

    <關於受傷和暴動罪>

    我是於6月12日金鐘示威活動中眼睛受槍傷、被警方以暴動罪拘捕的一名教師。受傷至今,我遵從不同的法律及專業意見,婉拒了大部分的傳媒訪問,但仍有很多朋友和市民對我的情況表示關注。最近更有40多名市民被控暴動罪。我能感受被控者的茫然不安。

    本文載有我對一些問題和評論的回應,以及我對暴動罪的認識,希望可以一次過解釋我的情況和看法,並給予同路人參考。

    【有關612示威】

    為何參與?
    簡言之,我反對「逃犯條例」修訂草案及不滿政府對民意的態度。我參與了6月9日的反修例遊行。遊行據報足有100萬市民參與,但政府當晚的回應是「我們認同並尊重市民對廣泛議題有不同的意見...《條例草案》將於六月十二日在立法會恢復二讀辯論。完」

    有沒有帶領學生參與?
    沒有。當日我是個人行動。我不會煽動學生參與特定政治活動或向他們宣揚某一政治立場。這是通識教師的專業。

    有沒有作出暴力行為?
    沒有。連言語挑釁也沒有。

    【有關中槍】

    誰叫你在前線!
    警方在正撤退的人群中施放催淚彈。我看到很多市民都受傷了,亟需時間回復,不能再受到攻擊。我選擇回到前線的位置。

    中槍的經過?
    為免影響律師工作及其他市民的案件,我現在不會公開描述。社會需要的是公正的獨立調查。但我可以保證,我當時沒有攻擊警方的行為、意圖和能力。

    為甚麼不閃避?
    我不夠快。而且我是真的沒有想過警方會在當時開槍。

    中槍的位置?
    兩處受擊:一是右眼眼鏡以至眼球,二是胸口。是一槍反彈還是兩槍,我到現在也不清楚。即時的傷勢是,右眼模糊一片,胸口有直徑數厘米的圓形彈痕創傷。

    是甚麼子彈?
    我不知道。

    TVB拍攝到你中槍前挑釁警方!
    那不是我。

    【有關網上流傳的受訪影片】

    為甚麼接受拍攝?不怕被認出嗎?
    我想盡快以身警告市民,警方開始使用槍械。我知道影片或會證明我參與示威,但我認為警告市民較重要。

    你戴著手套,明顯是擲磚頭!
    不是。搬物資會痛。

    你這女教師長相不男不女!
    我是教女校的男教師,是男。

    【有關拘捕】

    是否在醫院被拘捕?
    是。我在登記時並沒有報稱是在示威中受傷或受槍傷,但等候治療其間,有三名便裝警員到場找尋我。其後另有兩名警員告訴我的律師,他們會在我接受眼科檢查後以「暴動罪」拘捕我,並沒收我所有隨身物品作證據。

    扣留的情況?
    扣留約24小時。約三分二時間在醫院接受治療和觀察,期間需要戴上銬鏈,並有兩名警員看守。其餘時間在警署,包括在臨時羈留室等待和在律師陪同下落口供(我冇嘢講)。最後獲准以2000元保釋。

    案件現時的情況?
    已到警署報到一次,未有落案起訴,只錄取了俗稱「三世書」的個人背景資料搜查。警方歸還了部分物品,但手提電話、充電器、衣物、鞋、背囊等仍被扣押。下一次報到在10月。

    對教職有沒有影響?
    現時沒有。校方理解我的情況,並支持我如常工作。我已於6月尾復工,現在在放暑假和休養,下學年會繼續任教現在的學校。不過,若我最後被刑事定罪,教育局可取消我註冊教師的資格。

    【有關暴動罪】

    歸納我與幾位律師的會面諮詢,暴動罪的裁決有兩大要點:

    一、罪行元素
    根據黃崇厚法官於2016年的裁決,暴動罪的定罪須證實被告
    1. 符合「非法集結罪」的所有元素 及
    2. 實際上「破壞社會安寧」

    「非法集結罪」的元素包括:
    1. 被告與2人或以上集結
    2. 共同目的是妨礙警方執行職務
    3. 行為帶威嚇性/侮辱性/挑撥性/擾亂秩序
    4. 行為意圖導致(或罔顧)在場的人合理害怕,集結者會直接或激使他人破壞社會安寧

    被告的行為可以是獨自做、與其他集結者一起做、現場鼓勵或背後策劃其他集結者做。

    「破壞社會安寧」即:
    1. 蓄意或威脅使用暴力 及
    2. 意圖導致(或罔顧)在場的人身體或財產受損

    以上可理解成一張checklist。被告須符合清單的所有項目,才會被定罪。

    二、審理地點
    律政司可選擇將案件交由區域法院或高等法院審理。
    區域法院的判刑上限是7年監禁,由法官單獨判決。
    高等法院沒有判刑上限,刑事案件設陪審團審理案件,以決定被告是否有罪。
    暴動罪的最高刑罰是10年監禁。律政司會考慮定罪的成功機會、預期的刑罰等,決定審理地點。

    【有關右眼】

    傷勢如何?
    最初主要是黃斑水腫,後來出現黃斑裂孔。因為裂孔太大,未能自然癒合,所以早前進行了眼科手術。

    視力如何?
    手術前,長期有幻光(類似平時閉眼後按壓眼球會看見的那種),中央位置失去視力。醫生說可定義為失明。現時完成手術不久,眼球內有氣體,視力完全模糊,要待數星期才能慢慢恢復。

    手術是否成功?
    手術成功,但最終成效需待數月觀察。手術前醫生預計黃斑裂孔有6、7成機會康復,整體視力可回復至0.3水平(正常是1.0)。

    對生活的影響?
    手術後至今已連續十天24小時進行face-down recovery,即保持面向地下,只能俯睡,否則會降低手術成效。現無法做運動、用電腦、外遊。最難捱的是肩頸痛、失眠。未來需要face-down的時間會逐步減少。

    對工作的影響?
    由於只能靠左眼看字和螢幕,專注能力、反應、耐力都差了,工作效率明顯下降,而我是很喜歡工作的人。希望未來會有所改善。

    需要經濟支援嗎?
    不需要。「612人道支援基金」已承擔了我數萬元的醫療開支,醫生也免除了約10萬元的手術和覆診費用。我尚能應付其他林林總總的額外開支。

    【有關政見】

    你在鏗鏘集稱你沒有怨恨警方?你是否左膠?
    主觀情緒而言,我對開槍的警員的確是沒有太多仇恨的感覺。我想這是出於教師的訓練。學生犯錯,你不會仇視學生本人,而是想理解背後的成因,從根本糾正問題。與其讓負面情緒充斥自己,我更希望利用我的案件,追查警方使用槍械的訓練、守則、指揮等有沒有不當之處,避免有更多市民受傷甚至死亡。

    對警方執法的看法?
    警方是執法者,而非司法者或判官。市民犯法,警方有權合法地作拘捕,但絕不應使用不必要的武力當場懲罰市民,甚至藉致命武器即時判市民「死刑」。自問是好警察的警員,應謹記警方在司法制度的角色,公正專業地執法,這樣才是真正的維護法紀、維持治安。

    參與示威的都是廢青/收了錢!
    我是香港大學社會科學學士(該科畢業生有特首林鄭月娥、盧偉聰處長等),現已年近30,持7年教師年資及物業。據我不甚廣闊的社交圈子,也有教育水平、收入和社會貢獻比我高的教師、律師、醫生、護士、工程師、建築工人、商人、管理人員等各行各業的市民參與示威。我們沒有收過錢,也沒有需要收錢去示威。

    你是暴徒!
    我個人沒有使用武力。但我不與武力割蓆。人民使用武力抗爭的理據可參考Euromaidan、抗日游擊、辛亥革命等。

    後悔嗎?
    沒有。我的確是沒有預計過代價會這麼大,但我堅信我和當日的同路人都是作出了最正確的選擇,以有效的方式對抗修例。雖然未能爭取撤回,但總算是暫停了,避免了修例對香港制度可造成的深遠破壞。受傷對我來說已是sunk cost。我只希望我可以繼續為社會和公義出力。

    對未來抗爭方向/局勢的看法?
    政府的連番錯失,反映政治制度未能為香港選賢任能、當權者無需向市民問責的根本問題。現時發生的不僅是一場青年人的示威,而是全民重建香港政治秩序的運動。我沒有足夠的智慧去預計不同抗爭行動的成效,但我認為這場運動的特性就是,民眾正不斷嘗試,不斷從錯誤中學習和進化。我懇請市民忍耐這過程產生的痛楚,以最大力量支持運動,換取更理想的社會和政治環境。我個人支持8月5日的罷工活動,亦呼籲所有市民參與。

    以上文字或在將來被用作呈堂證供,我不敢亦不會作偽;行文保守乏味之處請見諒。長文亦欠良好組織,如需轉載可選取部分內容。在此感謝各位的支持和關心。

    回覆刪除
    回覆
    1. //被捕 黃c 教師自白

      這位應該是隔離台朱大俠提到單細胞學校的羊老師

      兩個黃屍老師的禾都認識

      不過這位羊老師真的很低調,之前收到的4大杰出老師都無佢份,完全隱身咁。

      刪除
    2. //我反對「逃犯條例」修訂草案及不滿政府對民意的態度

      即係條氣唔順。民意多就是對。

      //暴動罪

      假如佢嘅行為真係好似佢咁講,佢應該入唔到罪。

      //Euromaidan、抗日游擊、辛亥革命

      Euromaidan:可以參考烏克蘭亂象之後,人民生活是否仍是「民不聊生」呢?
      抗日係國土被入侵。呢位老師是巷蜀派嗎?
      辛亥革命:咁人地真係犧牲咗好多人命才可以推翻滿清政府架喎!你依家係唔係又要推翻「巷共政權」先?

      //全民重建香港政治秩序的運動

      即係點?巷蜀?

      刪除
  17. 今日收到港鐵不合作運動的宣傳圖,內文如下:
    8月5日星期一 7.30am 荔景站 鑽石山站 炮台山站
    為配合全港於星期一的三罷
    我們將於當日乘搭港鐵
    並以和平理性的方式阻礙車門關上
    務求令市民有參與集會的機會

    睇到呢度真係笑左!"和平理性的方式阻礙車門關上"係乜嘢邏輯思維!?
    所謂務求令市民有參與集會的機會,咪就係阻到人地返唔到工搬龍門話大家罷工支持囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. //"和平理性的方式阻礙車門關上"係乜嘢邏輯思維
      女女女犯:我落咗藥都喺想"以和平理性的方式"進入啫。

      刪除
    2. //和平理性的方式阻礙車門關上

      即係人肉俾道門夾?

      刪除