2018年10月10日 星期三

小背心許靖韻

是日牛一,當然要搵件港妹賀一賀佢喇(仲要係全男班伴奏)!


原來許靖韻(Angela)已出道好幾年,曾經翻唱過陳奕迅的《歲月如歌》,劣評如潮,結果淪為半紅不黑的奀星。

捱咗好幾年,2017年 Angela 改變發展路向決家做網紅,以着住件小背心見心口唔見樣的形象,以「小背心」為名在 youtube 開台自彈自唱直播開 live,有時又在街頭賣下唱咁,成功收到唔少宅男做兵:


Youtube 真係提供咗唔少機會俾班 Youtuber 以低成本成功呃 like make noise。Angela 竟然可以在半年後在九展開 show,揭曉真面目。雖然有啲假,但marketing 技巧真不俗:

要發展當然唔少得要學阿 GEM 咁北上出口變內銷,參加下那些選秀比賽《創造101》,以我城大姐姐身份單挑一眾十幾歲毛都未出齊的蝗妹,在決賽以我城方言唱《K歌之王》都唔覺被人柴台。


睇返 Youtube 的留意,估唔到呢類音樂在我城都有唔錯收視。蝗國節目大受天然統歡迎,連央視的世界杯節目有份上去以我城方言唱一曲,看來「出口變內銷」的策略真不是講笑:

35 則留言:

  1. 魔術師 habby dirthpay XD XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀!

      好似有齣恐怖片叫《Happy deathday》

      刪除
  2. 魔術師生日快樂!不過,小背心似乎密實咗啲喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生日快樂啊!又係雙十添!
      唔係李彩華白色小背心就OK喇XD

      刪除
    2. 多謝ec

      //李彩華

      幾乎連樣都唔記得了.

      刪除
    3. ec兄是講這個 :D
      https://zh.m.wikipedia.org/zh-hant/李彩華_(商人)
      請也看參考資料及外部連結。

      刪除
  3. 魔術師生日快樂!

    我系《卡路里》之後搵返小背心去101既表演泥睇
    出奇地蝗民對我地小背心既評價幾高

    以我睇泥, 許靖韻係一貫我城歌星料, 把聲唔開既,
    同蝗國VOCAL 選手(最後出道佐既:段奧娟/賴美雲/紫婷)完全無得比

    回覆刪除
    回覆
    1. 推介一首《LET ME LOVE YOU》
      有齊我城小背心, 段奧娟, 賴美雲 (劉念係炮灰, 高秋梓最後22強)

      https://www.youtube.com/watch?v=jXkEmlW8TcM&feature=youtu.be

      依家興有泡菜仔對蝗國出色既舞台表演點評(部份係蝗國留學生對開推銷)
      呢條片幾搞笑: 段奧娟賴美雲唱既時候全場靜晒(特別係段奧娟), 許靖韻唱既時候,就開始吹水食野

      https://www.youtube.com/watch?v=q5abv3hfzzQ

      刪除
    2. //許靖韻係一貫我城歌星料, 把聲唔開既,

      可能係我城的歌壇近年太奄悶,有個算係合格水準的都當成係天籟之音.

      //同蝗國VOCAL 選手(最後出道佐既:段奧娟/賴美雲/紫婷)完全無得比

      嗰幾件蝗妹呢, 唱埋 Mariah Carey, Whitney Houston 嗰類巨肺歌, 有啲唔係好啱佢地年紀, 太過做作.

      //許靖韻唱既時候,就開始吹水食野

      對比起班蝗妹, 許年紀明顯較大, 可能唔係幾啱班韓仔 feel...

      刪除
  4. 魔兄生日快樂呀!唔覺唔覺又一年了,真係快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀無想, 時間真係過得快!

      刪除
    2. 魔兄,深入快上!

      如果論世界杯,出嚟做嘢之後真係覺得“話咁快又四年”,除咗今屆...因為由14年到而家,不論世界、大陸、香港都發生太多反轉再反轉的事...

      刪除
    3. 多謝摩摩.

      //除咗今屆...

      仲好講, 德國隊輸波輸到無眼睇...

      刪除
  5. //要發展當然唔少得要學阿 GEM 咁北上出口變內銷,參加下那些選秀比賽《創造101》

    我都醒起《創造101》有個港女,不過醒唔起個名叫許靖韻。

    好似今次參賽係英皇全力backup,頭牌容祖兒同近年北上紅到爆的陳偉霆都拍片支持。

    //睇返 Youtube 的留意,估唔到呢類音樂在我城都有唔錯收視

    其實youtube上的我城收視已經無寶島咁高了,未計全力寶島發展的李榮浩,好多當紅蝗國歌手例如薛之謙、庄心妍MV下面都有大量寶島正面留言,而且政治性的少到可以忽略不計。大壯一隻《我們不一樣》甚至即刻引來呆民網上翻唱。

    所以“今日呆灣 明日傷巷”一說可不是亂吹的。

    回覆刪除
    回覆
    1. //參賽係英皇全力backup

      許霉咗咁多年都仲肯力捧, 睇嚟我城真係人才凋零得好緊要.

      //其實youtube上的我城收視已經無寶島咁高了

      天然 don't care :)

      //所以“今日呆灣 明日傷巷”一說可不是亂吹的。

      既然係 don't care, 咁邊個做總統/皇帝也不要緊了.

      刪除
  6. 其實蝗國D選秀騷係真係幾好睇的... 筆直唔同(導師費那些真係天價)... local台大極都係得少少資源同少少heart,好少少都只能做到《全民造馬》那類有DD咁多追看性的,細台都有noise又叫做揀到D正正常常嘅仔(唱依然難聽到爆),都已經係十年一遇了...

    有時睇國產v-show,真係好有汗顏感,完全將「大國」同「小城」嘅事實擺到明一明.... 恐龍時代讀傳媒帝國主義都係講緊美帝同太陽國點輸出埋自己價值觀,真係點都諗唔到幾十年,就算攞人哋licence嚟做的都已經多橋同高質過原產國....

    回覆刪除
    回覆
    1. //《全民造馬》

      選仔有乜好睇?

      //真係好有汗顏感,完全將「大國」同「小城」嘅事實擺到明一明....

      我城市場細吖馬!(其實係啲老闆唔想投資就真)

      刪除
    2. // 筆直唔同(導師費那些真係天價)

      我最佩服佢搵到林書豪做《這就是灌籃》既導師。

      好難怪蝗國籃球叻過足球咁多...民間氣氛已經差好遠

      刪除
  7. 魔兄,唔好意思,遲了跟你說句生日快樂! :)

    回覆刪除
  8. 對不起,我更遲...補祝魔兄生日快樂、身體健康!

    回覆刪除
  9. 收個消息, 魔術師或者有興趣 :
    許靖韻正式入佐《歌手》做踢館歌手

    O米以為蛋推佢入去,
    依家做踢館歌手要爭崩頭, 先要網絡票選(許要第三次選先過到關, 全靠參加過101有D大陸粉絲)
    再同其他候選歌手PK 一場, 先可以得到踢館資格

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝update,怪不得許最了幾首新 cover 上 YouTube channel,想來也是對推動人氣有作用。

      刪除
  10. 一年唔覺又生日. 生日快樂!! 身體健康!!

    回覆刪除