2021年1月17日 星期日

鬥士學園

(幕開)

(幼兒中心內,一群戴着黃色小童口罩的小孩,圍着同樣也是戴着黃色口罩的女教師,席地而坐。)

(眾小孩細心地在聽老師講故事。)

(老師合上故事書,深呼吸了一口氣。)

老師:(心心眼)小朋友,剛才我講個故事好唔好聽呀?

眾小孩:(齊聲)阿雪老師講故事好好聽!

阿雪:(感動地)小朋友,多謝你地呀!我能夠係暴大一級榮譽畢業,GPA 有 3.5,都係多得爸爸的照顧。可以話無咗爸爸,就無今日嘅我,你地亦無可能聽到我講呢個故事喇!(唱)

「他鄉裡跨過冰雪的疆界 踏著長路與短街

  始終靠緊我不怕風霜阻 是這雙舊白皮鞋

  想起爸爸 將粗線每步每針的緊拉

  來造這鞋 交給我沿路穿戴

  一走數千里風雨中沖曬 現在皮鞋己穿歪

  想起故鄉處苦幹的爸爸 亦已經日漸年邁

  夢裡又再遇見故鄉裡的街 老爹兩手顫抖補鞋

  沒法為你奉上冷糕餅一塊 老爹你竟說我乖

  打掌一聲一聲再響徹小街 每一下都透於天涯

  爸爸爸爸我知我所欠的債 我總會歸到這街」

(阿雪忽然哭了起來。)

(眾小孩面面相覷,不知如何是好。)

小孩子:(好奇地)阿雪老師,咩叫「暴大」呀?

小孩丑:(好奇地)阿雪老師,咩叫「一級榮譽」呀?

小孩寅:(好奇地)阿雪老師,咩叫「豬呸A」呀?

小孩卯:(好奇地)阿雪老師,點解你提到你爸爸就會喊嘅,唔通佢死咗?

(阿雪抹捍眼淚,搖了搖頭。)

阿雪:(拍拍小孩卯的頭)爸爸唔係死咗,而係佢又變返「段狗」,唔再幫手足們喇!我依家同佢無嘢講,出嚟搵嘢做教幼兒班,要學識獨立唔再靠個衰人喇!(唱)

「流言風一般於身邊一聲一句 從不聽不講不想一句

  怕會無意揭露 令人難圓埸的証據 怎可面對

  無聲之中將心聲踩碎 變成最有趣默劇藝人不怨懟

  永遠靜靜地寂寞地演你愛侶 別管你想誰

  相對不發一言 似是你共我有了默契

  永不要幼稚的罵戰 但表情彼此表情悄悄地暗示這是冷戰」

(眾小孩面面相覷,不知如何是好。)

小孩辰:(好奇地)阿雪老師,你爸爸係狗,咁你又係咪狗狗呀?我地聽你講故仔,咁我地又會變咗狗狗囉?

小孩巳:(好奇地)阿雪老師,邊個係手足呀?我地識唔識佢架?

阿雪:(破涕為笑)班手足咪就係剛才故事書裡面的羊咩咩囉!(唱)

「人性那一點自私

  迷路過終於明智 

  你共我原來太多的類似

  你有多難過我都知

  假使世界原來不像你預期

  仍懷著一顆謙卑 來面對不安的天氣

  請你緊記

  假使愛 原來不像你預期

  才明白不可一起 成就這失戀的真理 

  風雨總有限期 終於會等到夢寐

  時日在變遷 不減你是你

  自在地去活真的你

  當一切完全不像你預期

  才明白不可心死 沿路再走幾千公里

  要做最好的你」

小孩午:(震驚地)吓!阿雪老師,乜羊咩咩個故事係真架?

小孩未:(好奇地)阿雪老師,咁你識唔識個十二個羊村勇士呀?大灰狼又係邊個呀?

小孩申:(好奇地)阿雪老師,咁羊村又係邊度呀?狼村又係邊度呀?你快啲講俾我地知喇!

阿雪:(柔聲地)小朋友,你地都好乖。我地就係羊村裡面,我們都是羊咩咩。可憐好多羊咩咩俾大灰狼羞辱完,都好似變咗另一頭羊咁,好陌生。我感覺到,你地大個咗一定唔會再係我地呢一代嘅羊咩咩!時間總會站在你們一邊,將來大灰狼變咗老灰狼,你就知道將來要清算的對象架喇!(唱)

「朋友 記得那天共你初初見面

  談到你的理想 並祝他朝兌現

  誰不知分開只有數年

  共你相逢 先感覺到兩家亦在變

  講起理想 大家苦笑共對

  說起往年 共你相對無言

  如今雙方痛楚 在於只顧實際

  才令你我理想改變

  朋友 放聲痛哭或者得到快樂

  時間永不再返 夢想不可再現

  人一生匆匆三數十年

  莫怨當年 輕輕錯失機會萬遍

  要若回頭 未必可再預定

  你的往年 未必勝目前

  大家舉杯痛飲 大家一再互勉

  期望你我運氣轉變」

小孩酉:(拍心口)阿雪老師!你唔使擔心!我地一定會以你為榜樣,考入暴大,為羊村出力!

小孩戌:(拍心口)阿雪老師!你唔使擔心!暴大有無划艇隊?我地大個咗一定會努力鍛鍊自己,一定可以划到去對面岸!

小孩亥:(拍心口)阿雪老師!你爸爸點解會幫大灰狼欺負其他羊咩咩?就讓我們出發去報仇好不好?

阿雪:(大驚,連忙安慰)咁又唔好咁快打草驚蛇!唔好俾機會大灰狼將我地消滅於萌牙階段!到你地大個入咗暴大,掌握哂九個書院,再佔領埋釣魚湖、網絡中心、同埋校長辦公室,咁就係我地嘅聖域十二宮喇!到時你地就係繼承十二羊勇士的十二宮鬥士,我就做雅典娜...如果爸爸到時仲行得走得咪佢做教皇囉!

(圖片來源:Netflix 版《聖鬥士星矢:黃道十二宮戰士》)

眾小孩:(一起流鼻血)阿雪老師!原來做羊咩咩鬥士有咁多福利!我地一定會努力架!(唱)

「星河 有一串星際流火

  蹉跎 留在銀河躺臥

  或者 闖進了人馬座

  挽弓 抓一把金箭如梭

  萬千的皎潔星座 圍著朗月分佈就座

  在千秋不變星座 存著你或我

  萬千的皎潔星座 圍著朗月分佈就座

  用悲愴交響樂 寧靜宇宙悴然驚破」

(阿雪喜極而泣,將眾小孩把在懷中,大派波餅。)

(幕下)

***

伸延閱讀:

【移交逃犯修例】吳傲雪控訴警方性暴力後求職求學遇阻 有教授憂取錄影響學校撥款

中大生涉用粉末襲擊保安被捕 警員下午到校園調查 鄧炳強譴責被捕者違背良知 2021/01/12 18:45

【有線新聞】昨日有人在中大用粉末襲擊保安,一名中大生被捕,警方正追緝六人,大批警員下午進入校園調查。警務處處長鄧炳強譴責行為有違中大校訓,甚至達不到人類基本良知。

大批便衣探員下午進入中大校園調查,沿途有保安員帶路。便衣探員:「(疑犯)走的時候有多少人?」保安員:「他們分開的。」便衣探員:「這裡都沒有閉路電視吧。」又去到裝有閉路電視的位置了解,逗留半小時後離開。

警務處處長鄧炳強譴責事件:「我作為中大畢業生,見到懷疑中大學生牽涉襲擊和欺凌事件,感到非常心痛。究竟我們的大學生何時變成目無法紀、欺凌別人的暴徒?他們這樣做,不只違背中大『博文約禮』的校訓,亦達不到人類基本良知的要求。對於很多表現優秀的中大學生,這令我們蒙羞。」

事發在星期一中午,約八人在港鐵大學站校園入口與保安爭執,鐵馬被推倒,地下留有白色粉末,一名中大學生涉普通襲擊及公眾地方行為不檢被捕。

消息:一名中大生被捕 涉大學站外行為不檢、用不明粉末襲擊保安 2021/01/11 22:31

【有線新聞】消息指有中大學生被捕,涉嫌在港鐵大學站外公眾地方行為不檢及用不明粉末襲擊一名中大保安。

港鐵大學站外有多名消防員,消防處的危險物質處理櫃亦有到場,站外有鐵馬翻側,地上留有不少白色粉末。消息指中午時份,有4至5人打算從港鐵大學站進入中大校園,但未能出示學生證,與中大保安口角,期間保安被人潑灑不明白色粉末。

警員接報到場後拘捕一名中大學生,涉嫌公眾地方行為不檢及襲擊他人,保安則被送到醫院接受治療。

中大校園電台則報道,有中大學生在網上呼籲進入校園時不要向保安出示證件,以示不滿校方近月實施的管制措施。

7 則留言:

  1. 小的在想,D細路每日出去「放羊」上學咁長時間,遇著黃師真係冇乜嘢做得到的,唔可以細細個就叫佢唔尊師重道的嘛。而家在家上網課+WFH妸以知多少少有冇人在攪鬼。真是silver lining...

    off topic: 關正傑那段youtube cap圖,同而家D韓風男神/爆肌男比,其實都算幾靚仔,起碼陽剛/書卷氣D....

    回覆刪除
    回覆
    1. //而家在家上網課+WFH妸以知多少少有冇人在攪鬼。

      咁又真. 唔係WFH, 家長都唔會知道有黃師扭曲鴉片戰爭, 美化米帝的侵略戰. 如果係在班上教就無從得知了, 隨時連校長都係黃師同伙呢.

      //同而家D韓風男神/爆肌男比,其實都算幾靚仔,起碼陽剛/書卷氣D....

      韓星的娘娘腔/爆肌男, 好似係由 rain 開始的. 關正傑梗係夠正氣, 人地係建築師來的(又, 曾江都係建築師).

      刪除
  2. 畫漏咗神獸鶳,啲白雪雪嘅羊同白衣人同一色調嘅--不如話喺勤力黃色小蜜蜂被邪惡版嘅Winnie the Pooh偷食蜜糖放TG...大灰狼只會令人諗起689
    "無啦啦拆咗佢哋屋企"呢嗰典喺咩出處?冇提有羊咩咩跳欄"被"跳死咗?

    //眾小孩:(一起流鼻血)阿雪老師!原來做羊咩咩鬥士有咁多福利!
    到時都N年後,阿雪老C都應該嫁咗去尾國話"我饒恕他們"了。

    //約八人在港鐵大學站校園入口與保安爭執,鐵馬被推倒,地下留有白色粉末
    傷巷有青都喺做韋小寶最啱feel

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解係十二隻羊?我覺得係十二隻恐龍去野餐喎XDDD
      阿雪唔係話要去嬰國讀牛樽大學咩?

      //傷巷有青都喺做韋小寶最啱feel
      化屍粉

      //聖域十二宮
      記住唔好坐校巴,唔好坐��

      刪除
    2. //啲白雪雪嘅羊同白衣人同一色調嘅--不如話喺勤力黃色小蜜蜂被邪惡版嘅Winnie the Pooh偷食蜜糖放TG...大灰狼只會令人諗起689

      你突破盲腸了!!

      //阿雪老C都應該嫁咗去尾國話"我饒恕他們"了。

      同柴大媽一個 level

      //嬰國讀牛樽大學

      伸延閱讀有講:

      //她透露自己已獲英國牛津大學幼兒教育碩士課程有條件取綠,但由於生活費不足,決定留港一年工作儲錢,今個月已靠朋友找到月薪3,000元的兼職。//

      //韋小寶
      //化屍粉

      係石灰粉, 會致盲的.

      //唔好坐校巴

      聖鬥士都係 on foot, 只有沙織小姐係坐飛機的.

      刪除
  3. //她透露自己已獲英國牛津大學幼兒教育碩士課程有條件取綠,但由於生活費不足,決定留港一年工作儲錢,今個月已靠朋友找到月薪3,000元的兼職。
    佢唔喺話要結婚嘅咩,好似冇晒下文咁?
    米帝幣三舊一個月,點夠呢。不如老實話等英超病毒過咗先去啦。如果真喺淨喺爭呢啲啲點解啲首觸唔幫吓手眾籌呢真喺令人心寒---靠GPA3.5呢嗰最低消費入又幾好彩

    For the 2021-22 academic year, the range of likely living costs for full-time study is between c. £1,175 and £1,710 for each month spent in Oxford.
    If your graduate course at Oxford requires a ‘strong upper second-class undergraduate degree with honours’ in the UK system, you will usually need a bachelor’s degree (honours) with an overall grade of 2:1 (upper second-class) or a GPA of 3.5 out of 4.0.

    回覆刪除
    回覆
    1. //靠GPA3.5呢嗰最低消費入又幾好彩

      哈哈, 呢個成績當有嫌疑 XD

      //佢唔喺話要結婚嘅咩,好似冇晒下文咁?

      我都想八.

      //不如老實話等英超病毒過咗先去啦

      唔知入牛精大會唔會有免費牛精液苗打嘅呢?

      刪除