2021年1月21日 星期四

新聞雜評(二百九十七)

兩工會促額外寬免公務員薪俸稅 稱可「振軍心助經濟」 稅務專家批理據薄弱

【明報專訊】政府紀律部隊人員總工會及香港公務員總工會前日去信財政司長陳茂波,要求下月發表的新一份財政預算案,「額外寬免」公務員的薪俸稅「振軍心、助經濟」。兩個工會又拋出「財政乘數理論」,指公務員「消費意欲理論上比任何人高」,減免稅項便能刺激經濟。有稅務專家稱,單為公務員提供額外薪俸稅寬免,理據薄弱。

紀律部隊會公務員總會函財爺

對於有工會提出寬免稅務,財經事務及庫務局發言人表示,財政預算案的諮詢正在進行,歡迎各界提供意見。發言人稱,新冠疫情下多個行業受影響,失業率上升,不少私營機構工人要減薪或放無薪假,政府推出抗疫基金支援受影響的人;公務員方面,政府未有減薪或無薪假,不少部門實行公務員「在家工作」,不少公共服務停頓。

稱公務員消費意欲較高

政府紀律部隊人員總工會主席何振邦和香港公務員總工會主席馮傳宗前日去信財政司長陳茂波,信中指出,公務員未受惠於政府早前推出的抗疫基金及相關措施,而不少基層公務員的配偶和家庭成員相繼被裁員,面臨財政壓力。兩個工會提出「財政乘數理論」,稱在私營市場,工作或朝不保夕,其邊際消費傾向(即消費增長額)不高;公務員則相對穩定,「消費意欲理論上比任何人高」,政府每多花一元在公務員身上,帶來的經濟增長效益是最高,故要求陳茂波在下月發表的財政預算案,額外寬免公務員的薪俸稅,以提高公務員士氣,並刺激消費。

香港稅務學會前會長兼顧問委員會主席王銳強認為,單為公務員提供額外寬免薪俸稅,與公共財政原則背道而馳。他說,疫情下各行各業收入大減,反而公務員影響最輕微,寬免薪俸稅是紓困措施,倘只寬免公務員,不符政策目的,理據薄弱。他說,政府早前已提出會維持逆周期財政政策,加大政府開支及增加基建投資,需要多方面的收入維持支出,薪俸稅是五大收入之一,佔約一成(見表),倘對18萬公務員寬免薪俸稅,對政府收入有影響。

實政圓桌立法會議員田北辰說,去年政府已百分之百寬減薪俸稅和個人入息課稅,上限2萬元,不明白兩個工會的訴求。他說,若兩工會要求延續稅務寬減,他支持全民受惠,而非只是公務員,「看不到好的原因,個個行業都困難」。

1. 公務員方面,政府未有減薪或無薪假,不少部門實行公務員「在家工作」,不少公共服務停頓。

早前有網友都提過,好多基層公墓園都係要做 paperwork,唔返 office 「在家工作」其實無乜嘢好做。講連汗都唔使出但又照有糧支(紀律部隊如果要鎮暴是有加班費的),咁樣同放有薪假無乜分別,眾公墓園仲有咁多要求,難道不覺得自己吃相太難看,未免也太大貪了麼?

2. 政府紀律部隊人員總工會主席何振邦和香港公務員總工會主席馮傳宗前日去信財政司長陳茂波,信中指出,公務員未受惠於政府早前推出的抗疫基金及相關措施,而不少基層公務員的配偶和家庭成員相繼被裁員,面臨財政壓力。兩個工會提出「財政乘數理論」,稱在私營市場,工作或朝不保夕,其邊際消費傾向(即消費增長額)不高;公務員則相對穩定,「消費意欲理論上比任何人高」,政府每多花一元在公務員身上,帶來的經濟增長效益是最高

究竟公墓園腫公會知唔知自己講緊乜?既然「不少基層公務員的配偶和家庭成員相繼被裁員,面臨財政壓力」,咁就慳啲喇!點會「消費意欲理論上比任何人高」?前言不對後語,是患了「傷巷腦炎」麼?

所有公僕四周內須簽聲明擁護基本法、效忠港府 工會總幹事嘆「淒涼」:早有寒蟬效應 有公務員表明拒簽 2021/01/15 20:27

【有線新聞】公務員事務局要求去年7月1日前受聘的公務員,須簽署聲明擁護基本法並效忠特區,聲明要在四周內簽妥交回,有公務員表明不會簽。

去年7月1日前受聘的公務員都要簽署這份聲明,擁護《基本法》、效忠特區、盡忠職守和對特區政府負責,要在四周內簽妥及交回。擔任高級職位,例如部門首長需要宣誓。

5頁紙附件亦有解釋何謂違反誓言,包括宣揚或支持港獨、以暴力行為擾亂治安及公共安全 、損害執法機構的執法能力和聲譽、動搖特區政府管治和施政,以及以公職身分表達與政府立場相違背的意見。

有現職公務員說不會簽,已經有心理準備被解僱。公務員阿豆(化名):「公職人員的言論自由都會受到很大限制,作為公務員在工作時是幫助政府做好工作,可以持有不同,甚至對於政府來說的相反意見,政府現時要我們一定要認同所有施政和決定。」

公務員工會聯合會總幹事梁籌庭接受電話訪問:「言論上大家都要很小心,轉載都可以被人『篤灰』,我們都挺淒涼,被人用國安法挑戰就很嚴重,寒蟬效應一早已有,哪個員工會就敏感議題發聲,沒有。」

公務員事務局指,誓言和聲明內容只是反映公務員的基本責任,而非引入額外要求。可否拒絕?局方說這樣會令人嚴重質疑是否願意承擔基本責任,以及適合留任公務員團隊,會決定是否按《公務人員(管理)命令》,或紀律部隊法例下的機制終止聘用,過程中會有機會申述,並指如違反誓言或聲明,會按機制採取紀律行動。

去年7月1日至今加入政府的,有超過四千名公務員已經作出聲明。

附件亦有解釋何謂違反誓言,包括宣揚或支持港獨、以暴力行為擾亂治安及公共安全 、損害執法機構的執法能力和聲譽、動搖特區政府管治和施政,以及以公職身分表達與政府立場相違背的意見。

3. 有現職公務員說不會簽,已經有心理準備被解僱。公務員阿豆(化名):「公職人員的言論自由都會受到很大限制,作為公務員在工作時是幫助政府做好工作,可以持有不同,甚至對於政府來說的相反意見,政府現時要我們一定要認同所有施政和決定。」

宣誓係話唔俾以「公職身份」反對正苦,以個人身份評論正苦是可以的。當然高級官員何時是以「公職身份」發言、何時是以「個人身份」發言會有灰色地帶,但做得高官應該早就明白某程度上呢類「言論自由」會少咗;但基層公務員的言論呢?識你係米奇。你又唔係乜 KOL, 怕乜「言論自由都會受到很大限制」呢?成Q日「寒蟬效應」,寒來寒去你班公務員咪仲係有咁多嘢講!

***

花巿復辦 攤位減半限入場人數 出入口紅外線測體溫、點人數 紅綠燈系統助控人流 場外設等候區 2021/01/19 22:02

【有線新聞】一度取消的年宵花巿,政府最新決定在原有場地繼續舉行,但攤位數目減大約一半,限制入場人數。政府說希望市民「快買快賣」,買花後盡早離場。

月初才宣佈會取消的年宵花市,政府最新決定15個花市在原有場地重開。但原本全港超過1,000個年宵攤檔會減到剩下大約一半,之前投到檔攤的檔主,要由抽籤決定攤檔分配,預期可以分配到原本投得的場地,最多分到三檔,可以免場租。

市民入場時會有紅外線探測儀量體溫,每個場地再會細分成不同區,以維園為例就會分做四區,每區的出入口會有紅外線儀器點算人數,用「紅綠燈」顯示人流。綠燈即人流較少,黃燈就開始多人,紅燈代表人數到達上限。資料會上載到網上,人太多時,市民就要在場外的等候區排隊。

食環署署長劉利群:「希望大家可以『快買快賣』即是來到是買花,買完的話大家可以盡早離場是最理想。」花檔入場前,員工要有陰性結果,檢測由政府免費提供,檔主亦要提供職員名單,如果有確診方便追蹤。

由宣佈取消到決定重開,事隔不足兩星期,食物及衞生局局長陳肇始:「為何要較早要宣佈取消?因為希望早些令花農作一些安排,我們一路說了取消,但都會探討可行性,不構成甚麼轉彎。」

有花農歡迎重開,花農楊小龍:「這個是可以接受,是為了大家安全。決定重開,我們本地花農個個當然開心。」他指政府要求全場每日要消毒兩次。

4. 由宣佈取消到決定重開,事隔不足兩星期,食物及衞生局局長陳肇始:「為何要較早要宣佈取消?因為希望早些令花農作一些安排,我們一路說了取消,但都會探討可行性,不構成甚麼轉彎。」

呢個正苦叫人失望及生氣之處就係成日拎我城嚟 trial and error,無論係止暴制亂、防疫都係一鑊粥。「黑暴/疫情係前所未見」只係藉口,應對「前所未見」都可以做得好好睇睇,就算唔完美都可以拎個80分,以後再改善。但係777正苦就係每次遇到「新嘢」,應對都係得30分,而且毫無寸進:鎮暴鎮咗幾個月仲可以同班有青係暴大同保你大交戰;防疫防咗幾個月,之前訂口罩用「價低者得」,外來輸入漏洞處處,仲要玩禁午飯堂食後一日「撤回」,今次花市又係咁,成日朝令夕改。社會問題出現咗一段時間仲係度懶「前所未見」,臉皮真係厚到一個點。

衞生防護中心言論被指歧視少數族裔 特首澄清並非怪責某一族裔致爆疫 2021/01/19 22:44

【有線新聞】衞生防護中心昨日表示少數族裔因文化和宗教有較多聚會,部分住在擠迫地方是有較高感染風險,言論被指歧視。行政長官林鄭月娥澄清政府並非怪責某一族裔引致疫情爆發,強調只是部分人衛生欠佳,導致較易感染。

近期油尖旺區爆發,時不時都會提到區內有少數族裔聚居,指他們言語不通,難以接觸到疫情資訊等。星期一政府疫情記者會上,衞生防護中心特意派出健康促進處主任何理明,講解政府針對少數族裔做多了甚麼宣傳教育工作,「少數族裔在文化和宗教上有很多家庭聚會、分享食物、食煙飲酒及交談。如果無戴口罩是高危,加上居住環境較擠迫,可能要與鄰居共用衛生設施,種種理由令他們感染病毒機會較高。」

這番言論被人質疑是歧視,行政長官林鄭月娥被問到疫情反彈是否責怪少數族裔,林鄭月娥:「你用『責怪』一詞,我很想跟你們說,這不是責怪誰的時候,所以不是任何種族導致這個疫情,如果有任何引起這誤會是由任何政府官員講過任何說話導致,我想在此解釋清楚。但的確疫症是由社交活動傳播,所以平時社交活動、生活環境衞生是有關係的,的確令某些人易受感染,但與族裔是無關的。」

林鄭月娥強調政府不是想責怪巿民,但疫情前所未見,政府已經盡力抗疫,希望巿民都不要責怪政府,「因為疫情是前所未見,我們對這病不夠認識,同時很多國家和政府都要想如何抗疫,不同地方用不同方法有不同結果,我不會怪責任何人,同時希望巿民不要怪責政府,因為政府已盡力動用最多資源和人力抗疫。」

5. 「少數族裔在文化和宗教上有很多家庭聚會、分享食物、食煙飲酒及交談。如果無戴口罩是高危,加上居住環境較擠迫,可能要與鄰居共用衛生設施,種種理由令他們感染病毒機會較高。」這番言論被人質疑是歧視

只要讀過李天命(見《思辨練習之李天命《思考三式VS三大盲潮》(六)》),就知道以上所謂「歧視」並不成立。官員對於某些族群的社交習慣、衛生意識等的形容只是「事實陳述」,並以推論「傳播病毒風險較高」。這個推論的對或錯可以以醫學統計數字核證。既然可以以科學 prove true or false,就不牽涉歧視成份。如果話歧視,倒不如話當日米帝爆變種病毒,勾豬各國有理無理封掉米帝的關,咁就係歧視嘞!唔歧視的做法,就係要做檢測囉!來自高風險地區的檢測和隔離措施比較嚴重,是科學的做法;有理無理封你關,就會「殺錯良民」,咁就係歧視了。

6. 「因為疫情是前所未見,我們對這病不夠認識,同時很多國家和政府都要想如何抗疫,不同地方用不同方法有不同結果,我不會怪責任何人,同時希望巿民不要怪責政府,因為政府已盡力動用最多資源和人力抗疫。」

所謂「前所未見」上文已經講咗。至於正苦就不可能不怪責,市民忍受咗咁耐,完全睇唔到正苦是在積極地找方法降決問題,截斷傳播鏈,反而似係等運到,見到邊度有爆就邊度送檢,頭痛醫頭,竹君BB記者會變成每日 BAU。正苦的所謂「盡力」真係得啖笑。

***

深水埗店貓被盜 事隔一日尋回 警拘49歲女子 2021/01/18 08:16

【有線新聞】一隻日本短尾貓在深水埗被人偷走,事隔一日多終於尋回。警方拘捕一名49歲女子涉嫌偷貓,動機要調查。

女主人:「全部人也很傷心。」不見貓傷心了整天,終於有好消息。到處張望,這裏是那裏呢?不用怕,回到主人身邊了。這隻16個月大的日本短尾貓Lily由深水埗一間孟加拉雜貨舖的店主飼養,沒見一天,Lily終於和兄弟Kaki重逢,店主Meher:「Kaki也很傷心過去兩天,不吃東西。當牠看到LILY,現在肯吃東西了。我感到非常開心,牠的感覺都很好我知道。」

事發在星期六中午,Lily躲藏在店舖外面汝州街一架客貨車車底,被一個女人拿走。警方調查後在附近拘捕一名49歲無業女人涉嫌偷貓。

深水埗警區刑事調查隊督察楊震宇:「我們是根據閉路電視以及街坊提供資料,我們再對這名被捕人士作出盤問,才得出貓隻身藏單位。她的親屬是住在上址單位。現階段仍然與被捕人調查中,她的(犯案)目的需要有更多盤問。」

老闆說經過今次事件後,不會再讓牠們到處走,會放回入籠或者留在家中,以免又被人偷貓。

7. 事發在星期六中午,Lily躲藏在店舖外面汝州街一架客貨車車底,被一個女人拿走。警方調查後在附近拘捕一名49歲無業女人涉嫌偷貓。

個「偷貓賊」要解畫好容易啫,只要話見到有隻貓仔躲在車底,十分危險,便將之救出來。及後發現呢隻虎紋貓仔又靚又可愛,又無頸帶,以為係浪浪便將貓帶走收編...咁咪得囉!

8. 老闆說經過今次事件後,不會再讓牠們到處走,會放回入籠或者留在家中,以免又被人偷貓。

真係錫貓嘅就唔會俾佢走到入車底咁危險喇!同埋,都係戴返條頸帶安全啲(雖然水電貓都無戴...)

9. Kaki也很傷心過去兩天,不吃東西。當牠看到LILY,現在肯吃東西了。

黑貓仔 Kaki 都幾曵,見到 Lily 俾記者妹抱住就走去撩佢,十分搶戲。 ^_^

***

伸延閱讀:

思辨練習之李天命《思考三式VS三大盲潮》(六)

38 則留言:

  1. 陳肇始既能力直係好恐佈,朝令夕改,探討再探討。
    林鄭係睇唔到並搵唔到第二個?

    回覆刪除
    回覆
    1. //陳肇始既能力直係好恐佈

      佢係一個好有科學精神的焗腸, 不斷拎傷民來做實驗.

      //林鄭係睇唔到並搵唔到第二個?

      「識大媽重大媽」

      刪除
  2. 一個護士出身的人竟然可以做FHB局長已經聞所未聞,而恥笑陳的表現亦證實了根本她的眼界和經驗都未能符合做局長的要求,委任她的777根本就係用人唯親,唔該恥笑陳快D辭職啦!如果可以我寧願689代替777!

    回覆刪除
    回覆
    1. 公道一點,陳肇始是做過護士,但同時都是院士,教授,院長。如用你這樣推論,難道你讀過糼兒園,所以你永遠都是幼兒園出身?

      刪除
    2. I agree with Yau.

      刪除
    3. 你哋有冇見過護士或者文職做醫院院長?佢地都可能係讀好多書有醫學知識同有博士學位㗎,點解佢地做唔到院長?就係因為佢地無咁專門同深入嘅醫學知識,而醫院的政策同方向係需要呢啲知識,再加上之前做局長的都係做過院長的,佢地有豐富的醫療管理經驗,眼界是不同的。

      刪除
    4. https://www.fhb.gov.hk/cn/aboutus/biography/sfh.htm
      ….陳教授早年先後在香港及倫敦接受普通科及兒科護理培訓,並從事這方面的臨床工作。陳教授曾分別於曼徹斯特大學及哈佛大學公共衞生學院攻讀教育碩士及公共衞生碩士學位,並於香港大學完成博士生學業。其後她專注教學、科研及行政管理的工作。陳教授的研究得到國際認可,她不但獲英國皇家內科醫學院公共衞生學院頒授院士(榮譽)資格,也是香港首位獲頒美國護理學院院士榮銜的護士。....

      匿名12:57

      刪除
    5. 豬先生,這不敢苟同。蘇利民也做過醫管局CE,不見得是醫生才可。反之,我所認識的醫生,醫術可能高明,但行政經驗和能力,可能比一些公司的部門經理還要差。

      刪除
    6. //我所認識的醫生,醫術可能高明,但行政經驗和能力,可能比一些公司的部門經理還要差。

      同意.

      另一個比喻係, 識做科研的學者未必識教書, 識教書的老師未必有能力做校長; 同做廚一樣, 又係廚藝高超的未必識管人,做行政總廚係另一回事.

      照計所有工作都會有「入職條件」, 咁耐以來的食衛局焗腸的「入職條件」係乜, 真係不得而知. 如果恥笑陳未達標都入到職, 但係又無俾 audit 捉, 咁就真係夠哂神奇頂級超卓.

      刪除
    7. 以前聽過美帝家有醫生組織推動禁止護士科有博士學位
      最起碼唔俾護士自稱博士

      因為護士喺醫院入面自稱同俾人叫Dr.
      啲醫生覺得會令人混亂
      仲有Dr.呢個朵會cheap晒

      講真
      唔同科嘅唔同博士, 學術水平可以差好遠

      刪除
    8. //因為護士喺醫院入面自稱同俾人叫Dr.
      啲醫生覺得會令人混亂
      仲有Dr.呢個朵會cheap晒//

      真係階級主義!

      刪除
    9. 我都覺得FHB局長依個工作範疇不適合護士出身的人去擔當。淨係為港人揀選打乜針都唔知頭唔知路,相信都係要醫生和藥劑師決定,不過依家趨勢係做首用泥問責就得,僱用返擁護自己的得力助手就行。

      刪除
    10. 語娘,你太信得起醫生了,港人打乜針,一般臨床的醫生和藥劑師是沒有能力決定的。要起碼微生物學,病毒學教授給才懂分析。

      刪除
    11. //FHB局長依個工作範疇不適合護士出身的人去擔當
      //起碼微生物學,病毒學教授給才懂分析

      焗腸唔係病毒學專才唔緊要, 只要佢識得去問值得信賴的專家就得. 對於我城靠專家小組依科學數據去assess邊隻疫苗較適合, 呢個做法我接受.

      //依家趨勢係做首用泥問責就得

      我無資格去質疑恥笑陳的專業資格, 但陳姑娘最大的問題是佢缺乏常識, 下決定時亦缺乏全盤考慮的習慣, 單就睇午市禁堂食同埋禁花市兩下「朝令夕改」就顯得佢唔能夠將公共衛生與民生 connect 在一起考慮, 更唔使講其他防疫漏洞的例子.

      陳姑娘咁多甩漏嘢, 我亦睇唔到777有甚麼「問責」的行動呢.

      刪除
  3. 有時候睇到政府啲政策真係火滾,好似今日又話花市要每日消毒三次仲要將啲花全部搬走,佢地究竟有冇用腦諗野㗎!每日要用幾多時間搬走啲花再搬返嚟呀,咁仲使做生意?一定要消毒的話,可唔可以用D大膠袋遮住啲花再消毒呀?佢地可唔可以諗野現實啲呀?幫唔到人都算,唔該唔好擾民吖

    回覆刪除
    回覆
    1. //佢地可唔可以諗野現實啲呀?幫唔到人都算,唔該唔好擾民吖

      同午時禁堂食一樣. 「我地唔知有咁多人要返工」, 基本上就係一班躲在象牙塔的膠官, 落實政策之前又無問過手下意見, 剛愎自用的結果.

      刪除
  4. 仲有之前恥笑陳話要研究禁止跨家庭聚會,如果係講禁止朋友或者遠親都合理,但執法很困難,除非有人舉報。但如果係講近親就又要鬧爆恥笑陳,佢地有冇諗過有很多獨居長者需要近親照顧㗎,之前就有獨居長者冇人發現佢染疫死在家中呀!仲有好多小朋友因為大人要返工需要長老幫手照顧㗎,咁佢地點算呀?真係唔該恥笑陳快D辭職啦!

    回覆刪除
  5. 我能理解公墓員的感受
    要是每天都在家不用工作
    天天都像假日一樣消費
    開支的確會比其他人大的

    為免害公墓員被迫消費
    建議讓所有在家工作的公墓員都配戴GPS裝置
    一旦工作時間離家
    就馬上扣減薪金吧

    扣減的薪金正好給受疫情打擊的行業員工派錢
    讓他們為社會出一分力

    DM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我身為公務員,見到工會啲人咁講嘢我都覺得羞恥。

      刪除
    2. 現在香港很多事我都看不明白呀! 公務員唔出聲就可以,你出聲可以說全民退稅呀? 只利己不利人只會拉仇限,那個會長是否腦子有問題呀?

      刪除
    3. 工會呢家野, 戇鳩會員同戇鳩會長往往係互相成就

      上年華員會主動建議公務員凍薪三年, 之後經濟好轉後補返19年欠加既人工
      我覺得有前瞻性同贏到掌聲....以香港人對公務員既感覺, 係永唔會有掌聲

      然後? 有班垃圾鬼殺咁嘈, 鬧爆華員會放棄會員利益
      D 垃圾如政府紀律部隊人員總工會及香港公務員總工會O米做大做強
      唉, 愚民民主

      --Dogdogchi

      刪除
    4. //只利己不利人只會拉仇限//

      呢D邊度有槍口就衝出撩人射佢既

      唔懷疑係黃人滲透公務員都唔得

      真心要搞好個公務員宣誓效忠機制, 要輪流上北京親身向人大代表宣, 望下趕走一班契弟先得

      -- Dogdogchi

      刪除
    5. //扣減的薪金正好給受疫情打擊的行業員工派錢

      好主意

      // 只利己不利人只會拉仇限,那個會長是否腦子有問題呀?
      //唔懷疑係黃人滲透公務員都唔得

      呢班可能係黃人, 做「鬼」整衰公墓園形象.

      //上年華員會主動建議公務員凍薪三年, 之後經濟好轉後補返19年欠加既人工

      哈哈, 養豬理論: 領導無故強迫你在家中養豬, 你初頭反抗, 但養養下已習慣; 半年後領導唔使你再養, 你反而覺得領導係好人 XD

      追加人工亦作如是觀.

      刪除
    6. 公務員工會話事人都係97前, 中學未畢業, 又冇人肯做政府嗰個年代入職, 就快退休嗰班
      就係一般公務員話嘅老害
      佢地點會俾到正常意見

      刪除
    7. //公務員工會話事人都係97前, 中學未畢業, 又冇人肯做政府嗰個年代入職, 就快退休嗰班

      正苦都基層公墓園實在太慷納稅人之慨了!

      刪除
  6. >>> 一個護士出身的人竟然可以做FHB局長已經聞所未聞
    呆灣果個係牙醫,重9唔搭8.

    其實護士冇話唔可以做,佢都有醫學知識(比牙醫好吧?唔係淨係識醫下個頭)同有公共衛生學位,花市取消又唔取消呢類判斷完全同醫學知識無關吧。啲醫生個個都星球人,吃力不討好,邊個肯做,最後咪搵佢囉...

    其實諗都諗到,取消晒花市免群聚係好,但花農講緊幾個月前就要種要準備,幾個月前點估到係一直到家下都搞唔掂叫人完全停手唔種?一個花市都有可能佔佢地全年好大部份收入,冇一早講,又無準備好方案俾佢地用其他可行途徑賣花,花又不等人,真係好大損失。當然事後啲花農嘈要政府包底諸如此類係刁民所為,但做得完善就唔會咁易俾人搵位入乘機發爛渣啦。

    好明顯佢地班官係三心兩意,決定之前根本無諗清楚,搞到而家咁肉酸。

    //公務員
    離地到一個點,出面啲人失業,優秀的畢業生搵唔到工,人地養自己都成問題重講咩消費意欲?
    好多公務員work at home (主要係基層真係要返去工作地點先做到野)白出糧又唔會被炒,出面私人公司work at home你估無人理你工作進度?無表現一樣俾人話俾人炒囉。

    其實一般僱傭關係,僱主要求僱員唔好做一啲損害僱主利益嘅行為根本好正常,屋企請工人姐姐你都唔會接受佢推翻你女主人地位去取代你啦,何況而家班友係想推翻主權或者做啲野拖後腿?唔信咪出黎啲私人公司試下囉,講到咁委屈,以為自己好有寶,你唔做大把人做!

    回覆刪除
    回覆
    1. 護士嘅醫學知識
      有個好似澳洲回流嘅護士
      佢話嗰邊唔係大病, 護士直情可以開藥, 咁嘅工作經驗同環境就話有醫學知識
      但香港嘅高級阿四, 真係睇唔出醫學知識多得幾多

      刪除
    2. //做得完善就唔會咁易俾人搵位入乘機發爛渣啦。
      //好明顯佢地班官係三心兩意,決定之前根本無諗清楚,搞到而家咁肉酸。

      Exactly. 「先為不可勝,以待敵之可勝」 做好防守唔好俾位人入都好似好難咁, 要求班膠官主動出擊做好政策就更是天方夜譚.

      //出面私人公司work at home你估無人理你工作進度?

      我 WFH 都好多嘢做架!

      //何況而家班友係想推翻主權或者做啲野拖後腿?唔信咪出黎啲私人公司試下囉,講到咁委屈,以為自己好有寶,你唔做大把人做!

      呢班貪到咁出面的公墓園真係傷巷之恥.

      //佢話嗰邊唔係大病, 護士直情可以開藥, 咁嘅工作經驗同環境就話有醫學知識

      病人出咗事, 護士使唔使負責先? 我城菜堅醫生真程話要有指引叫醫生 tick checklist 點樣情況先可叫病人都做檢測.

      刪除
    3. 護士可以做局長諗落依D先係民主,人人平等嘛,就泥印巴藉都可以做特首,城下兩間外賣速遞上市,印巴裔成為首富。

      刪除
    4. //印巴藉都可以做特首

      基本法 第四十四條
      香港特別行政區行政長官由年滿四十周歲,在香港通常居住連續滿二十年並在外國無居留權的香港特別行政區永久性居民中的中國公民擔任。

      刪除
  7. 私底下, 揸樽啤酒, 吹水小吓自己公司, 一向都有, 都係適當減吓壓
    我未見過私人企業員工會響FB/Linkedin大大聲咁小自己公司, 傳fake news, 仲打爛公司d野, 未學救火先學放火. 如果你係呢d員工嘅老板, 你會點 ? 其實員工唔鍾意間公司, 真係可以走, 就算係打份工, 都要有少少專業囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 梁籌庭做過殖民地時代的公務員,點會唔知條線係咩? 之不過回歸後政府不劃綫由你自己話事,班友就不斷挑戰政府底線,19年暴動其間,連用工作証撐罷工都有,你話點可以唔立規定?

      刪除
    2. //我未見過私人企業員工會響FB/Linkedin大大聲咁小自己公司, 傳fake news, 仲打爛公司d野, 未學救火先學放火. 如果你係呢d員工嘅老板, 你會點 ?

      Exactly

      //之不過回歸後政府不劃綫由你自己話事
      //連用工作証撐罷工都有,你話點可以唔立規定?

      公墓園治巷, 當家作主初體驗, 結果就係唔識揸主意, 只會不作為. 不斷縱容, 「高薪養廉」變「高薪養有青」

      刪除
    3. //「高薪養廉」變「高薪養有青」//

      呢個point,聽到今日梁主席係城市亂彈講「會減少公務員係年青人間既吸引力」,真係深以為然

      刪除
    4. //城市亂彈

      等我有時間又睇吓先!

      刪除
  8. //公務員則相對穩定,「消費意欲理論上比任何人高」....故要求陳茂波在下月發表的財政預算案,額外寬免公務員的薪俸稅
    差矣,應該喺額外寬免魔兄呢啲投資有道根本已經喺返工賺錢買"花"戴--真.「消費意欲理論上比任何人高」XD

    //點會「消費意欲理論上比任何人高」
    可能喺啲黃C公墓完要掠多啲準備去米帝國吸多兩啖英超病毒

    //有現職公務員說不會簽,已經有心理準備被解僱
    //我們都挺淒涼,被人用國安法挑戰就很嚴重,
    上文先話"公務員則相對穩定"喎!公務員總工會同公務員工會聯合會喺唔喺一個白面一個黑面咁?

    //這番言論被人質疑是歧視
    傷巷人最歧視,連內地嚟嘅都歧視亦都講過比呢啲更加歧視嘅啦,又唔出吓聲。

    回覆刪除
    回覆
    1. //差矣,應該喺額外寬免魔兄呢啲投資有道根本已經喺返工賺錢買"花"戴--真.「消費意欲理論上比任何人高」XD

      哈哈, 躺着也中槍.

      //吸多兩啖英超病毒

      跟事頭婆一齊打牛精液苗.

      //公務員總工會同公務員工會聯合會喺唔喺一個白面一個黑面咁?

      呢啲計策我真係識條鐵.

      刪除