2021年1月23日 星期六

窮住九肚山

魔術師真係唔識嘢,以為火炭駿景園的多數是大宅豪宅,估唔到仲有600呎的細單位,又幾親民喎(36:05—46:15)!

樓盤傳真 2021/01/09 2021/01/09 22:04


疫情略有緩和及疫苗效應,1 月首周二手樓成交量隨即回升,會德豐亦開出頭炮全新盤、啟德 MONACO 開價重返 3 年前同系新盤開價,同時反映疫情及經濟變化對樓價的影響。至於長實半山豪宅新盤 21 BORRETT ROAD,逾 2,000 平方呎大型單位,只劃出一房則,屬區內罕有盤源。

經濟不景之下,部分資金周轉出現問題的業主斷供物業,致單位淪為銀主盤。其中位於元朗娉廷的洋房銀主盤,更加以蝕讓價放售,叫價 2,000 萬元。屋苑過往成交多以蝕讓居多,節目會探討背後原因。

地盤細小不一定要開迷你則,市建局與信置的一號九龍道,或能示範出單幢盤一樣可以提供面積適切的單位,兼有高交樓質素。

小孩一步步踏出成長路,設計單位提供每一個細節讓兩兄弟遊玩,又有空間讓一家人度過溫馨時光。

搞親呢啲親子設計,多數都係貴夾唔飽;仲要搞到雜物左收右收真係浪費咗「駿景園」呢個招牌。不過點都好,益靚女設計C總好過益鎢絲 sir:

594呎兩房仲要玩鑽石廳,靚女設計C的解決方法是加入一個三角形讀書區(左上、右上),以拉直梳化及按摩椅睇電視的位置(左中)。讀書區有磁石牆用來貼上兩隻巷孩的「畫作」(右中),另外亦升高地台作儲物,與及書架上的摺疊小書枱可以反出來(右下)。但「書枱」咁窄真係唔知有乜用,似係無嗰樣整嗰樣。

電視櫃係大型收納櫃(左上),電視櫃旁的條子可以拉出來做掛勾(右上),算是幾唔錯的設計。大門玄關的企身櫃以中空鏡子分隔(左中),大路做法。廚房由梗廚變開放式(右中),未免攞嚟搞,真心唔明開放式廚房可以「擴闊」到幾多空間。飯廳對面牆有 Family 字樣的特色時鐘,下方是鋼琴,鋼琴旁的儲物櫃宥可供拉動的機關,可以將一箱箱雜物「拉」出來(左下、右下);心思雖好,但如果雜物掉到櫃裡面,架車仔就推唔返入去,有排執拾:

走廊門用磨砂玻璃設計,唔知可以增加幾多「通透感」(左上);走廊又係以幾面櫃代牆,增加收納空間(右上)。靚女設計C縮細次所偷位造儲物室兼客房(左中),次所走簡約路線(右中),多圓角以防巷孩墥親(但係廳又唔見多圓角?左下)。企缸門以單面反光鏡設計可以給戶主整理儀容(右下)...但全身鏡放在次所也未免太寒酸了吧?

客房有高架床,以供海外親戚(廢老?)留宿(左上)。客房並設有百頁窗,廢老(?)親戚可以打開逗弄巷孩(或監視巷孩有無打JJ,右上);如果客房睡的是工人姐姐,巷孩更可爬窗施以「夜襲」。客房床底下有空間放玩具,門口開在巷孩房中(左中)。兩巷孩睡高架床,劏房一分為二一人一半,完全對稱,不過巷孩大咗就唔夠住(右中)。床下有書枱和磁石版,以供做功課貼 memo 紙用(左下、右下)。

主人房都幾細,無得三邊落床,床尾頂盡衣櫃(左上)。主人房唯一亮點是有投影螢幕,兩公婆可以共享AV(右上)。另外仲有無甚新意的梳妝枱與窗台櫃(左下、右下),都唔知要咁多收納空間做乜。

***

非用戶精華版如下:

8 則留言:

  1. 又係我,又有人問我點解租樓,唔通我訓街咩,又話我幫人供樓,想逼死我咩
    我8500蚊租村屋仔500尺加2車位,雖然係又舊又殘囉,但都唔係無尊嚴架姐
    而且我從股票賺既都夠交租丫,一年十萬蚊
    好憎呢D人=0=又死左D腦細胞

    回覆刪除
    回覆
    1. 買樓比租樓好的原因是有一份資產,可以對抗通脹; 如果以現金流視之, 供樓利息支出才是現金流出,但租金則全數都「無回報」. 所以如果租平過供, 省下來的錢做投資會有唔錯的回報, 咁就值得做.

      刪除
    2. 岩,遲早我都係會買樓,但不是而家,呢十年咁岩樓價咁樣升,樓又成為左好多人既話題,唔知點解我對樓不在意,只係單純投資儲更多既錢
      好簡單如果我有咁多錢一早買左啦, 我又唔會為左擁有一層樓而求其買間300尺屋仔,同埋我無父幹AH
      而且我將來都對買樓收租無乜興趣
      講真,1985年後出世既人,要自己儲錢買到樓,唔係咁易

      刪除
    3. //我又唔會為左擁有一層樓而求其買間300尺屋仔

      Right attitude

      //1985年後出世既人,要自己儲錢買到樓,唔係咁易

      其實要滿足住屋需求唔難, 只要趁夠資格時申請間居屋便可. 單打獨鬥靠自己要買私樓真係唔係咁易, 更加唔應該將貨就價買 studio flat, 長期住100呎盞搞到自己心理唔平衡.

      刪除
  2. 香港人有一個超級大既問題,係間屋好多垃圾好多物件好多雜物

    回覆刪除
  3. //益靚女設計C總好過益鎢絲 sir
    鎢絲 sir鑿唔出幾球喺唔會接呢啲小生意喇

    //加入一個三角形讀書區
    對住個大電視讀乜X書不如攞嚟打機XD
    細路房都已經有檯啦。

    //但「書枱」咁窄真係唔知有乜用
    下面喺櫃嘅頂腳檯真喺冇用,大人細路都坐唔舒服。

    //另外亦升高地台作儲物
    屋企咁多垃圾,不如成嗰空間做儲物室喇--搞呢啲高高低低, 成屋又多無謂收藏機關。

    //下方是鋼琴
    令到飯廳變窄,不如將嗰鋼琴搬去個三角位。鋼琴側面應該有個窗又封咗。廳只得一面窗

    //客房睡的是工人姐姐,巷孩更可爬窗施以「夜襲」
    公平啲,姐姐都可以「夜襲」少主的XD--雖然只喺可以摸下細路腳仔咁,唔似得由細路房可以摸吓姐姐嘅波波
    不過姐姐最好就唔好真喺爬/跳去細路房喇,以免唔記得下面無"平台"一嗰唔覺意就跌X咗,又冇CCTV,會判喺死因存疑的。

    //貼 memo 紙用
    "我要真私人空間!"

    回覆刪除
    回覆
    1. //鎢絲 sir鑿唔出幾球喺唔會接呢啲小生意喇

      鎢絲 sir一定要全拆才賺得多.

      //下面喺櫃嘅頂腳檯真喺冇用

      「書枱」前個位太窄,亦唔夠位擺有轆的大班椅(隨時一向後移便掉下地台), 想要就下個位都幾難.

      //不如將嗰鋼琴搬去個三角位

      要買個三角琴 XD

      //只喺可以摸下細路腳仔

      好恐怖的感覺

      //以免唔記得下面無"平台"

      哈哈!! 「真相已愈來愈近」

      //我要真私人空間!

      上格床有條子半遮半掩.

      刪除