2021年1月1日 星期五

魔術師資產配置(2020年12月結)

傷民抗疫抗咗成年,早已「抗疫疲勞」;但勾尾豬國國民就更醒,抗都唔抗,唔係以達爾文理論用病毒整死哂啲廢老(弱傷殘),等自然免疫,就係等運到疫苗出現。等咗成年,疫苗終於 coming to town,令疫情控制審慎樂觀(估唔到老尾打疫苗又係甩哂轆,慢手慢腳 behind schedule 者有之、打錯針有之,竟然連人為破壞都有,見伸延閱讀),勾尾蝗巷各地股市皆報復性上升,魔術師各投資組合亦開始返回年頭未受疫情打擊的市值。

沉船基金受惠於樁尾科技、醫護、生化等個股及 ETF 的升勢,本月收報$171.54(我城貨幣,下同),較上月大升10.57%。第二位為複式盈富組合,亦受惠於月頭以股息再投資,月尾保持升勢,每單位收報$150.50,較上月升3.06%。

商品基金反彈,重奪第三位,每單位收報$142.01,較上月升5.19%。強積金組合被商品基金爬頭,跌回第四位,但依然較上月升0.97%,收報每單位$136.72。第五位為生活基金,每單位收報$125.53,較上月升1.33%。

第六位為合格線現金及債券組合,每單位收報$117.19,較上月升1.95%。房託組合繼續有起色,每單位收報$110.36,較上月升2.44%,暫時仍陪末席。

我城樓市無視商戶倒閉、打工仔失業,樓價有如打了偉哥疫苗,依然金槍不倒。本月魔術師住宅估價微升,加上投資組合的進賬,令魔術師本月身家(資產淨值)上升2.95%,收報每單位$16.909,對比起疫情前2019年7月歷史高位(每月結算)$17,461只相差3.2%。疫情打擊面之大,有目共暏,但在資產市場卻是完全相反的景象,足見銀紙貶值(QE)之威力。流動資產較上月升3.73%,觀乎整年大上大落,回報卻不見得比揸磚頭好得多,傷民偏愛做收租仔,其來有自:

坊間有種說法係趁經濟差,有得借便借,無錢就解決不了問題,多個錢傍身都好;但魔術師為人穩健,唔會話係唔係都借埋一堆錢先算,畢竟還款要有現金流,投資亦涉及風險,要提防資金斷裂(見《虛實銀行減息戰》)。

(圖片來源:【nnevvy】學會15個內地網絡用字傍身 gd、233、斯巴達是甚麼?,HK01 2020-04-14)

為免增加每月依時還款的心理壓力,魔術師都係唔會無故借那些低息稅貸,debt-to-equity ratio 維持在26.4%便算:

本月魔術師身家的 beta 值為0.37,correlation 為57.40%,跟痕指關連性輕微下降了約0.12%:

***

伸延閱讀:

虛實銀行減息戰

美國藥劑師涉蓄意解凍破壞疫苗被捕 2021/01/01 16:14

【有線新聞】美國發生兩宗涉及新型肺炎疫苗的醫療事故,其中一宗,有藥劑師蓄意將疫苗從雪櫃取出長時間解凍,令疫苗失效。涉事藥劑師被捕,近60名接種了出事疫苗的人要再接種一次。

威斯康星州這間醫院上周六發現,57瓶莫德納疫苗被人從雪櫃中取出,在室溫擺放過夜。

院方起初以為是職員一時疏忽,疫苗被取出不久、仍可使用,安排近60人接種。但後來得悉一名藥劑師連續兩晚將疫苗取出解凍,超過12小時室溫存放時限。

藥廠指解凍太久的疫苗沒有安全問題,但可能失去免疫效用,接種解凍疫苗的人要重新注射,其餘逾500劑疫苗要報廢。

涉事藥劑師被解僱、已被捕,警方表示他明知疫苗會失效,令接種者誤以為自己有免疫力,是蓄意犯案。

另一宗醫療事故涉及西弗吉尼亞州一間診所,逾40名本應接種疫苗人士,被錯誤注射再生元公司的雞尾酒抗體。當局說是人為過失,推斷是運輸過程與疫苗混淆,其他批次沒受影響。強調抗體療法對人體無害,但會安排這批人優先接種疫苗。

美國上月中啟動疫苗計劃以來進度未如理想,官方數據顯示各州至今共收到1400萬劑疫苗,但只有約280萬人完成接種,遠少過原先公布年底前為2000萬人接種的目標。

專家指出主要原因是資助及人手不足,部分州分不夠資金增購冷藏設備及聘請醫護。

10 則留言:

  1. 祝魔術師兄及各位新年快樂、身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 大家咁話. 最緊要身體健康, 疫情快褪(無嘢食好慘)....

      刪除
  2. 魔術師哥哥新年快樂,身體健康!

    2019和2020都是不平靜的日子,希望新一年所有事情都會好轉。

    祝大家時來運到,新年進步,平樂安康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見, 謝謝你呀 Flora 妹, 也祝你合家安康!

      刪除
  3. //估唔到老尾打疫苗又係甩哂轆,慢手慢腳 behind schedule 者有之、打錯針有之
    老尾都算,連喺德國疫苗都打錯冇稀釋真喺跌眼鏡

    德國有人被注射建議劑量5倍疫苗須送院 官員稱遺憾

    回覆刪除
    回覆
    1. //德國北部一間護養中心,8名工作人員接種輝瑞藥廠與德國夥伴公司BioNTech合作研發的疫苗,但被注射了廠方建議劑量的5倍,當中4人要送院。

      我都係估唔到連德國都甩轆. 不過又調返轉嚟睇, 連出哂名做嘢嚴謹的德國人在處理BioNTech時都會出錯, 特衰正苦出錯的機會就更大. 睇怕要打都係打滅活蝗針比較有信心.

      刪除
    2. /打滅活蝗針比較有信心./

      唔好話邊度產/研發,

      滅活疫苗個技術源用過百年, 打佐最衰就係無抗體

      mRNA 將DNA剪剪貼貼就打入個身入面, 會唔會基因變異架? 真係好鬼恐怖囉

      --Dogdogchi

      刪除
    3. //mRNA 將DNA剪剪貼貼就打入個身入面, 會唔會基因變異架? 真係好鬼恐怖囉

      真係隔住個mon都聞到浸黃C腔 XD

      刪除
  4. BioNTech我當然佩服其一年就用新世代技術造出高性能產品, 但f1要發揮性能要幾十個技術人員照顧, 但正常人類世界要既係CORALLA同HIACE, 我只是小車房您半價俾我都開唔郁.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以蝗針夠哂傳統「汗血工廠」feel, 真係俾哂信心.

      刪除