2022年5月3日 星期二

DSE中作試答2022:得不償失

試就下圖對你的啟發,以「得不償失」為題,寫一篇文章。

(圖片來源:DSE 2022 中文作文卷三選一題目惹熱議 心邪網民:以為要寫甜故 | 香港01, 2022年4月26日)

***

我迷迷糊糊的,睡了又醒,醒了又睡,渾渾噩噩的,每次醒轉都要好一陣子才能弄清楚身在何方。

我乾咳了幾聲。是的,我是咳醒的,不是自然醒。

我環顧四周,跟前陣子一樣,我確定我是身處於公立醫院的大房裡。

雖然說是「大房」,但我和鄰床的病友相隔頗遠,中間還有布簾分隔。

我記得醫生、護士在巡房時,曾挪移過那些布簾;我乜斜着眼偷看,知道在我右手邊的,是一名南亞裔男子;在我斜對面的,是一名中年胖漢;而在我對面的,則是一條骨瘦如柴的廢老。

大房中就只我們四個人。

我盯着自己的左手,正打着點滴。

幸運的是我前方的布簾並沒有遮住我左手邊的電視櫃。

電視在循環播放新聞頻道,原來現在已是下午五時多。

「吃飯喇!」

全副「武裝」,從頭包到腳有如生化部隊的醫院工友,給病房眾人送來晚餐。

我企圖坐起身來,但全身卻如火燒般,無論肌肉、關節都在抗議。

可能是我睡得太多吧?

我忍受着自身疼痛,勉強坐起身來,打開飯盒,見到竟然有煎豬扒,不禁苦笑。

「咳...咳...」我未吃已感到喉嚨痛,完全提不起食欲。

我把鼻子湊近飯盒,嗅了幾下,只覺淡而無咪,聞不出甚麼味道。

我抹了抹鼻子,鼻孔竟然掉下幾片細小的血塊。

我究竟為什麼會在這裡呢?

我記得上星期姨媽致電媽媽,說姨丈的姐姐話要搞什麼勞什子「五加一」移民,全家先移居後入藉。

當時媽媽放下電話,跟爸爸和我說:「唉,這麼多人要移民,去到彼邦一切重新開始,人生路不熟,也不知是禍是福。」

畢竟,將來的事,誰也看不通。

是否得不償失,抑或是「利多於弊」,只有天知道。

返回現實,現在的任務就是要跟那用電腦也算不來的親戚餞行。

而我就要充當「孫仔」,帶同姨丈的爸爸媽媽去打針,以便能夠吃一餐好的。

本來打算盤也算不上我的份兒,誰叫那個要姨丈的外甥女是就讀大名鼎鼎的單細胞中學的名校,要她放棄好不容易弄來的學位已是千萬個不願,怎麼能還叫她去幹「陪廢老去打針」此等苦差事呢?

我見老人家今次跟女兒分別,此生也不知能否再相見,也就勉為其難的應承了,何況我自己也未打針,陪廢老一起打針便不用另外再排期。

我一面照顧兩條廢老,一面在想,為了自由,放棄了半生在這兒建立的一切,就連家人也難再重聚,是否值得?會不會得不償失?

在聚餐那一天,姨丈一家四口連同照顧小孩的工人姐姐,姨丈的姐姐、丈夫和「單細胞」女兒(聽說他們的工人姐姐放假,跟鄉里們相聚去了),兩位老人家,加上媽媽和我,剛好十二人。本來一圍枱剛剛好,但現在卻是四人一枱,要分三枱。

而且因為晚市禁堂食,這個餞行宴要改吃午餐了。

好打得市長和她的心腹陳姑娘雖然呼籲市民取消跨家庭聚會,但是現在是農曆新年,家人又離別在即,我們也懶得理睬她。

「最緊要一家齊齊整整,就算有什麼事發生,也不會得不償失。」媽媽這樣說。

而我就懶理他們,反正只有媽媽跟他們一家人熟稔,我正好躲在一角大快朵頤。

「旅放單影」是我們年青人的最愛,正好今天是吃放題,不吃白不吃,我叫了滿枱食物,以慰兩年來沒旅行可去之遺憾。

這時病房內的電視傳來新聞播報員的聲音:「人類過度消耗糧食已帶來各種惡果...」

我不禁啼笑皆非,只覺這些左膠言論只顧霸佔道德高地,離地得可以。

「各種惡果」的「各種」即時甚麼?要「自己諗」麼?

我只知道,當年沙士肆虐,就是由一群號稱有幾千年文明的民族青捕殺食用野味而傳開來。

為什麼要食用野味?就是要壯陽。

食色性也,是馬斯洛最低層的要求。

口腔期得可以。

正正就是「得不償失」的好例子。

到現在,學前任美國總統所言,此等「X國病毒」又來殘害地球村的村民。

是啊,「人類過度消耗糧食已帶來各種惡果」,但為什麼不是由那個國家的人民獨自承受呢?

為什麼現在反而好似《復仇者》故事般,魁隆手指一彈,地球一半人口便無差別地消失了。

「過度消耗糧食」的問題,也就沒有了。

但事實上,這地球最劣等的就是這個沒有民主的國家,要消失就讓這個國家消失好了。

以病毒來減省一半人口,即使大多數是廢老、長期病患者、或是第三世界的人民,對我們這些優等民族也是得不償失的。

我好歹也有個「遠房親戚」可以移居前宗主國呀!

我們這些優等民族就是死一個都嫌太多。

這時,病床前的布簾忽然移開了。

又是醫生巡房的時候。

醫生捏了捏我的眼睛,用筆型電筒照了幾照。

幸好那不是鐳射筆...幾年前我就用過,知道它的威力。

醫生:「你知不知道自己為什麼在這裡?」

我沒好氣地答:「我當然知道喇!我是在跟親戚餞行,放題吃多了,而且因為生冷食物不乾淨,導致食物中毒入院。醫生,我再也不敢過度消耗食物了...」

醫生跟身旁的護士面面相覷,問:「這病人今天的情況怎麼樣了?」

護士戰戰兢兢地回應:「我們今早為他做了檢測,結果是陰性的,理論上可以出院;但他腦袋似乎不太清晰,做檢測時還不斷掙扎,逼得我們要以手按他的後腦向前推,還不小心弄傷了他的鼻孔。」

醫生抬起的的下頷,看了看我的鼻子,說:「只是皮外傷。病人不合作,那也不算是醫療事故。他現在雖然已經康復,但後遺症很嚴重。姑娘你準備給他轉院,到輕症隔離床位,騰出病床給重症病人吧。」

甚...甚麼?

我舌頭即時打結:「姑...姑娘我...我不是食物中毒?我是中了招麼?」

我再乜斜過眼看了看四周,我的同房病友不就是廢老、三高長期病患者、和第三世界南亞裔麼?

再放遠目光,在對面的病房,只見在些「病人」有些躺在床上、有些躺在地上,通通都是白被單蓋過頭...

護士循着我的目光,知道我發現了什麼,便點了點頭:「是的,不要多想了...」

我想說什麼,但卻說不出來。

護士隨手給我弄好枕頭,又打開我床頭櫃的櫃桶,柔聲道:「你現在要去糟糕灣了。你爸爸媽媽都因『曱甴屋』效應中了招,進了第二間醫院。你現在腦霧的情況很嚴重,說話也不清楚,有沒有甚麼親友可以幫你收拾行裝?」

我無法反應。

政府為了谷針,騙了我這等小市民。

我得打了針依然中招,得了抗體,卻依然病到死去活來...

現在更要被搬到糟榚灣。

得不償失。

(2,333字)

(本故事純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。)

(註:

本文「我」叫媽媽的姐姐或妹妹做姨媽,對應地姨媽叫「我」做姨甥。伸延閱讀《閱讀報告之滅絕生還者與廢老的堅持》中的引文作者是男性,不可能有「姨甥仔」;姑且將引文作者依從妻子的稱呼,所謂「姨媽」就代入女兒的稱呼。

***

伸延閱讀:

【新冠後遺症】康復者面對長新冠症狀 病徵愈嚴重後遺症機率愈高?如何紓緩或預防?(明報健康網 2022年3月28日)

DSE中作試答2022:我是一套校服

閱讀報告之滅絕生還者與廢老的堅持

(圖片來源:DSE中文寫作考「校服自述」 有考生感難代入 另一考生:以個人經歷講中學生涯挫折(明報 2022年4月26日))

26 則留言:

  1. //以手按他的後腦向前推
    哈哈,每年魔兄都有一個主題貫穿三篇,今年似喺呢個主旋律喇XD

    又,以為會用洪門宴,又估錯了XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 洪門宴班友仔直接去咗糟糕灣, 邊有電視睇咁幸福? XD

      刪除
  2. 食放題同BUFFET 影響既係個人健康, 係生物科營養學既考題

    人類過度銷耗糧食, 語意間係暗含"要以更宏觀既角度解題"
    關注點似係傷害地球生態
    但問題既癥結就更出現係物流時庫存時既損耗, 甚至係農作物耕地既利用, 非小小既放題BUFFET

    但係看圖作文又似係想講個人健康...

    DIU, 唔識字咩, 好地地做要整張落去
    咁既爛題目認真就輸了

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. //人類過度銷耗糧食

      令我諗起,通常有人係內地社交平台推廣應該食素,或者話中國人要節約飲食之類嘅字眼,總會有少人彈出嚟話外國人成日食肉就無問題,中國人食肉就講到好似滔天大罪咁,係外國陰謀XDXD

      刪除
    2. //總會有少人彈出嚟話外國人成日食肉就無問題,中國人食肉就講到好似滔天大罪咁//

      我可能有份
      呢D真係有晒統計數字既明顯雙標, 自我保護機制下梗要鬧佐先

      更過份係歐美發達國家肉食結構傾向多牛肉, 中國人多傾向豬肉
      牛肉係不論碳排放同銷耗飼料都比豬肉高, 對地球既破壞更嚴重
      你唔搞班食牛肉既, 搞我食豬肉既?
      唔止係雙標, 係更進一步《只許州官放火》

      陰謀論? 我睇過既推測係"推銷人造肉"
      當然陰謀論都可以: 歐美攏斷人造肉技術, 只要推到人造肉先係先進健康環保, 進一步以環保為名限制蓄牧業, 之後想食啖"肉"就只能向歐美公司買.....

      魔兄唔鐘意陰謀論, 唔好意思, 我到此為止

      --Dogdogchi

      刪除
    3. //但係看圖作文又似係想講個人健康...
      //牛肉係不論碳排放同銷耗飼料都比豬肉高, 對地球既破壞更嚴重

      睇圖我第一個感覺都係講緊食放題拎過多食物, 食物又容易變壞, 既浪費又對自己身體唔好(訓醫院).

      但電視新聞就講緊「人類消耗食物過多」, 又似係講緊碳排放、供應鏈的「大我」問題多於「小我」的健康問題.

      作為DSE中文作文(650字以上), 又似乎去唔到咁宏觀的角度(呢個似係通識科題目多啲), 最多都係「反思」吓「由小我做起」, 由唔好咁任肆飲食, 到盡一分力對地球、人類、環保的貢獻.

      //外國人成日食肉就無問題,中國人食肉就講到好似滔天大罪咁,係外國陰謀
      //當然陰謀論都可以: 歐美攏斷人造肉技術, 只要推到人造肉先係先進健康環保, 進一步以環保為名限制蓄牧業
      //魔兄唔鐘意陰謀論, 唔好意思, 我到此為止

      陰謀論聽得多令人生厭,反正無證據, 都係想像無極限.
      換個角度講(語言偽術), 健康環保與人造肉企業有利益關係(即係環保團體與地產霸的延伸), 環保組織需要披露資金來源, whiter than white, 以釋公眾疑慮, 咁就唔係「陰謀論」囉.

      刪除
  3. 2019至2020年暴動就是得不償失。黃黑在暴動初期得到二百萬加一支持、搞到政府進退維谷的「得」,換來國安法和「完善選舉制度」,在政治、傳媒、教育等範疇被連根拔起。

    回覆刪除
    回覆
    1. //黃黑在暴動初期得到二百萬加一支持、搞到政府進退維谷的「得」,換來國安法和「完善選舉制度」,在政治、傳媒、教育等範疇被連根拔起。

      哈哈, 說得好...可惜配唔到「看圖作文」, 否則個故事一定很有看頭(由「得」去到「公海釣魚」)XD

      刪除
    2. 人地終極爭取到BNO5+1, 贏到開巷
      問題係唔知點解唔係200幻+1人死晒過去

      --Dogdogchi

      刪除
    3. // 由「得」去到「公海釣魚」

      投奔怒海。慘!

      // 人地終極爭取到BNO5+1, 贏到開巷

      三贏:

      黃黑可到祖家生活,做真英國人,也可約略體驗大陸人移居香港的遭遇。八十年代香港人恨都恨唔到。

      英國政府可用移民填補脱歐後各行各業空缺。

      大陸政府可鬆口氣,因愈來愈少黃黑人士在香港搞事,而他們在外國搞不了甚麼。走得七七八八後,香港政府應該有措施斷他們後路。

      刪除
    4. //問題係唔知點解唔係200幻+1人死晒過去

      佢地熱愛我城吖嘛!

      //做真英國人
      //香港政府應該有措施斷他們後路

      呢個係重點。好希望點樣去修正移咗民都仲係「傷巷永久居民」呢個 bug.

      刪除
  4. //總會有少人彈出嚟話外國人成日食肉就無問題,中國人食肉就講到好似滔天大罪咁,係外國陰謀XDXD

    上一次關注中國人飲食習慣,係魚翅。姚明仲天真到走去做咩保護鯊魚代言。結果係呢10幾年嚟鯊魚數目不增反減,原因並非因為魚翅,而係在於鯊魚肝、鯊魚骨呢啲可製成保健、美容產品嘅原材料。偏偏這些都是外國藥商的產品嚟。當年之所以大力打擊「魚翅」,最主要原因係中國某省(忘記了) 已經發展出鯊魚產業,把利潤拖低。

    又,食魚翅係傳統,我就不明白日本人捕鯨「傳統」可以、北歐人圍獵海豚「傳統」可以、法國人食血鴨、鵝肝「傳統」又可以,係中國人被受各國關注。

    不期然想到網上呢句: 只有身在新彊的木司令才值得勾尾關注,其他地方的勾尾皆可炸之

    WILL

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次關注中國人既飲食習慣唔係狗肉咩?
      韓國人其實都有食緊, 但被關注既只有中國

      --Dogdogchi

      刪除
    2. //我就不明白日本人捕鯨「傳統」可以、北歐人圍獵海豚「傳統」可以、法國人食血鴨、鵝肝「傳統」又可以,係中國人被受各國關注。
      //韓國人其實都有食緊, 但被關注既只有中國

      其實皇民殺生不讓國民專美. 舊 blog 就寫過《海豚灣》. 就算係平日去食壽司, 前菜有「八爪魚仔」, 我就諗究竟一年會殺幾多噸八爪魚嚟做菜? 是野生捕獲定係圈養嘅呢?

      中國人下下受關注, 我就認為係「軟實力」同包裝做得唔好. 當然, 親中派成日話「阿爺唔需要同人講包裝, 靠實力取勝」. 但既然如此就唔好話人地掌握咗話語權嚟抹黑你囉!

      其實我成日都唔明點解阿爺成日都不屑玩吹水嘢(例如最偽善的「休漁期」)。 你唔出嚟打廣告, 就自然容易俾對家日唱夜唱,將你塑造成邪惡軸心。 Perception is their reality, 人云亦云, 你想解釋都唔係咁易。

      刪除
    3. //韓國人其實都有食緊, 但被關注既只有中國
      瑞士都有食, 「但被關注既只有中國」

      //「軟實力」同包裝做得唔好. 當然, 親中派成日話「阿爺唔需要同人講包裝, 靠實力取勝」
      現在有個說法叫做入關學。認為未入關(世界第1),後金都仍然係野蠻人。只有當取代了大明之後,自然就會有一大班儒生(輿論)出來為呢個政權說話。普京最後還是要大動干戈,就知當你被安排了作為敵對角色,無論你怎樣親近西方,都不會改變西方的想法。而且廣告有打,但真係洗咗錢都未能勝過對手。咩孔子學院、大蘋果廣告同埋和RT(RUSSIA TODAY) 類似的鳳凰TV(?) 都不如人意呀......

      刪除
    4. // 親中派成日話「阿爺唔需要同人講包裝, 靠實力取勝」//

      班忠誠廢物死口硬O者, 一把口將好事變壞事幾咁易

      係要承認差距既, 我成日都話, 耶撚有過二千年既傳教傳統, 都係市場推廣學泥, 可能我中史差, 唔覺中國古代有類似既野, 儒學係上而下用升官發財機會泥硬推, 實戰經驗就輸人千年, 資本主義興起更係大把大把錢砸落去做研究, 底蘊係差兩班

      霸權屈機亦係不能忽視既客觀存在
      美帝坐擁全球互聯網霸權同傳媒霸權, 加之市場霸權帶來既英語=世界最通用既語言
      阿爺要同佢地鬥根亦真係以卵擊石
      TBB話紅話紅, 新聞都無時無刻用緊剪接權蝦鳩你。 好簡單, 西媒指控大陸就大大段, 大陸官員反駁輕輕帶過, 或者前後安排, 大陸官員發言先講, 西鬼後講, 又做到好似西鬼成功反駁有道理D咁。 引用西媒報導更加黑大陸唔駛過腦
      GOOGLE SEARCH 一定係出大紀元同美國之音排先
      油管黃台永遠BAN永遠在推送……

      傳媒上既言語偽術有差別, 西鬼翻面如翻書講過就算又學唔泥

      先天不足, 後天不良


      --Dogdogchi

      刪除
    5. //你唔出嚟打廣告, 就自然容易俾對家日唱夜唱,將你塑造成邪惡軸心。

      其實問題係宣傳唔到XDXD 官方嘅宣傳太老氣橫秋,太官腔,好難吸引注意,而且外國人已經預設咗中國係奸嘅,會自動過濾,所以而家玩民間個人宣傳,反而貼地啲,多啲人知道,但外國社交平台"言論自由",好多人都已經被封。官方嘗試將某啲出名嘅人收編,改善宣傳效果,但個人都被封,有埋官方背景死得更快,結果變成喺國內平台對內宣傳XDXD

      //RT(RUSSIA TODAY) 類似的鳳凰TV(?)

      火雞衛視其實係想喺香港有個位宣傳中國觀點,點知係香港無人睇,結果又轉內銷,當初為咗貼合香港民情請咗啲牛鬼蛇神做評論員,結果搞到而家變成對內宣揚不當立場XDXD 當然可能係香港人眼中仲係好內地立場,但對內地人嚟講可能已經覺得好離譜。

      刪除
    6. 請問匿名君點稱呼? :)

      // 當你被安排了作為敵對角色,無論你怎樣親近西方,都不會改變西方的想法。

      大陸可能有些公知未死心,但如果之前大陸政府有幻想,也已在五年前破滅。


      // 好簡單, 西媒指控大陸就大大段, 大陸官員反駁輕輕帶過......

      大陸官員發言似八股,次次差不多,有理據都沒人有興趣聽。


      // 官方嘅宣傳太老氣橫秋,太官腔,好難吸引注意

      近年報導已活潑了一些,但兩、三年前英文台有華裔澳洲籍新聞主播被捕,可能令外籍人士不敢到大陸的國際電視台任職。

      刪除
    7. //你被安排了作為敵對角色,無論你怎樣親近西方,都不會改變西方的想法。
      //市場霸權帶來既英語=世界最通用既語言

      以平民角度看,白鬼睇見總係有班黃面孔想盡辦法往外走,「侵佔我地家園」,買貴哂啲樓做收租仔,為的只是「買個保險」,的確會對呢個國家的印象唔好。
      洋腸就唔同,就算自己在家鄉撈唔掂,要被逼往外闖,都可以包裝成「見識世界」、「冒險精神」之類,聽落去正能量得多。

      //廣告有打,但真係洗咗錢都未能勝過對手。咩孔子學院
      //先天不足

      中國語文文化較西方白鬼印歐語系難學難懂,的確係先天上的弱點。

      //班忠誠廢物死口硬O者, 一把口將好事變壞事幾咁易

      忠誠廢物的醜態係好趕客嘅,好少少羞恥心的都不會與之為伍。有青視中國為仇人,都可以話多得呢班忠誠廢物唔少。

      //耶撚有過二千年既傳教傳統, 都係市場推廣學泥...底蘊係差兩班
      一神教傳教仲識派奶粉、辦學收買人心,唔係點解我城咁多名校都係有宗教背景呀!

      //美帝坐擁全球互聯網霸權同傳媒霸權
      //官方嘅宣傳太老氣橫秋,太官腔,好難吸引注
      //大陸官員發言似八股,次次差不多,有理據都沒人有興趣聽。
      //先天不足, 後天不良

      阿爺思想始終太過保守。好似我成日非議的電影電視監管,戲劇結局一定要係正義必勝等,未免流於幼稚。依家乜嘢年代,點會有黑暗結局會教壞人的情況出現?要學衰嘢大包渠道喇。唔跳脫唔創新,終日板起面孔說教,一係就係戰狼上身兇霸霸,自然趕客無人想睇。

      //令外籍人士不敢到大陸的國際電視台任職。

      即使有旅居大陸的洋腸為中國講好話,畢竟只是少數,難成氣候。

      刪除

    8. //即使有旅居大陸的洋腸為中國講好話,畢竟只是少數,難成氣候。

      的確好多外國人去過大陸之後,就改觀,好似以前阿媽個洋女老闆好唔鍾意大陸,去過一次之後,就深深愛上,經常去玩同飲飲食食,覺得好鬼先進,唔知係佢係外國鄉下大,定外國真係好鬼落後。

      //請問匿名君點稱呼? :)

      無錯,正是在下XD 一時錯手,未打名就發布咗XD

      刪除
    9. //令外籍人士不敢到大陸的國際電視台任職
      阿桑奇要押回美國,都無人話要救佢啦! 尤其係面書上的黃營、公知,好似生活係另一個地球咁

      //阿爺思想始終太過保守
      就係因為外面世界已經太邪惡,所以更加要為民眾保持邪不勝正的正能量

      //有青視中國為仇人,都可以話多得呢班忠誠廢物唔少。
      結果係有青做得太過,反而在我城鞏固了呢一班忠誠廢物可以撈落去

      WILL

      刪除
    10. //去過一次之後,就深深愛上,經常去玩同飲飲食食,覺得好鬼先進,唔知係佢係外國鄉下大,定外國真係好鬼落後。

      尾帝的公路電影都反映了不了「現實」,去到偏遠地區同西部牛仔片時代真係無乜分別。

      //阿桑奇要押回美國,都無人話要救佢啦!

      Condom 價值的體現。

      //就係因為外面世界已經太邪惡,所以更加要為民眾保持邪不勝正的正能量

      其實有得翻牆,就已經知道呢個世界係點運作。邪不能勝正唔係必然,但係我地都選擇「正」呢一方,就係日常家教、身教、學校、政府、和社會大眾營造出來的道德氣氛,電檢在這方面佔的比重可以有幾多?以現時訊息流通之量和快,我認為「電視電影上的正能量」的效用不大。
      「思想上的抗體」,係要長時間由教育(家教和學校教育)和社會道德觀培養出來。接觸到外界病毒(外面世界已經太邪惡)並唔係世界末日,你有「思想上的抗體」反而只會長了知識,更加能夠百毒不侵,

      舉例說,大陸民眾為了追星投票,買奶倒掉只求瓶蓋上的條碼,基本上就同傷民早年求麥當當屎落脾,便走去買套餐丟掉一樣 — 都係「唔使人教都壞的人性」。
      去到我城黑暴,雖然話有200萬+1來聲張,結果又只係有少數首觸出來齊上齊落,大部份「同路人」事敗後不見影蹤 — 我會認為佢地自己心知是在「邪」的一方(社會道德無可能支持鶳、裝修),只係出把口或小幫忙(例如家長車),在最低成本、最安全的情況下做一些政治上的投機行為(反正苦)。
      最後黃黑敗陣,200萬+1就是「事了拂衣去」,至多在網上討論區中酸言酸語窒頭窒勢,反疫苗放假訊息,倒正苦之米類。呢類人(200萬+1)係「唔服輸」,大部分時間繼續返工,只係敢在網絡上做些細微細眼的壞事,唔敢犯事呢吓已經證明佢地本身係知道「邪不能勝正」。呢類人的負能量爆燈,只會一代傳一代,亦唔係咩嘢文宣電視電影可以改變到。

      //結果係有青做得太過,反而在我城鞏固了呢一班忠誠廢物可以撈落去

      同意,呢個係一個惡性循環。正常人見到忠誠廢物混飯吃的醜態最多無視、自求多福,有青卻要搞暴亂推翻正苦,去到呢一步阿爺就只能祭出國安法。我城一向無咩嘢「政治人物」培養到出嚟,礙於一國兩制,阿爺只能沿用忠誠廢物。

      刪除
    11. // 無錯,正是在下XD 一時錯手,未打名就發布咗XD

      謝謝。從行文已知道是此網誌長期讀者。 :)


      // 阿桑奇要押回美國,都無人話要救佢啦!

      民間有人支持他。澳洲政府說「相信英國法律制度」,及說有對阿桑奇提出領事協助,但阿桑奇沒回應。


      // 呢類人(200萬+1)係「唔服輸」,大部分時間繼續返工,只係敢在網絡上做些細微細眼的壞事,唔敢犯事呢吓已經證明佢地本身係知道「邪不能勝正」。

      幾時才承認累街坊,令二零四七提早廿幾年?


      // 礙於一國兩制,阿爺只能沿用忠誠廢物。

      二千年代尾時,民建聯好像有新氣象。相信這五年會逐漸排除忠誠廢物。

      刪除
    12. //澳洲政府說「相信英國法律制度」,及說有對阿桑奇提出領事協助,但阿桑奇沒回應。

      嘴炮呢樣嘢我地好難評論...

      //幾時才承認累街坊,令二零四七提早廿幾年?

      肯認錯就唔會唔服輸喇!

      //相信這五年會逐漸排除忠誠廢物。

      好難講。依家班「吮痿界別」的表現不比蛇齋黨高,海軍鬥水兵也。

      刪除
    13. //澳洲政府說「相信英國法律制度」,及說有對阿桑奇提出領事協助,但阿桑奇沒回應。
      澳政嘅幫忙真係睇唔到喎! 厄瓜多爾都叫做收留佢係地下室幾年,就嚟選舉,莫里森咩都UP得出啦! 5眼聯盟,連法國佬都玩得,幫忙阿桑奇真係想像不到。

      //好難講。依家班「吮痿界別」的表現不比蛇齋黨高,海軍鬥水兵也。
      黑暴未清,本市百廢待舉,就已經當歌舞昇平,攬別人老婆唱這歌那歌眾星拱月慶生辰了。

      WILL

      刪除
    14. //就嚟選舉,莫里森咩都UP得出啦!

      呃 like 呃選票, 聞煮選舉就係咁; 如果民眾唔太 care 正苦施政, 大家有份參與投票, 確係有滿足感嘅.

      //攬別人老婆唱這歌那歌眾星拱月慶生辰了

      最近見到洪教主在人言報寫咗篇嘢, 但完全無動力去睇. 無時間去理那些第一印象差、德行有虧的人.

      刪除