2019年3月2日 星期六

當摩摩遇着有青

呢次到摩摩「投稿」喇!原來在一篇蝗 app 的足球網上文章(《里程碑,侯永永成为首位亮相正式比赛的中国归化球员》),摩摩竟然咁好心機跟有青「筆戰」,仲要舌戰群愚添!今次真係「摩摩遇有青,有理說不清」嘞!
1. 候永永係邊個,唔熟蝗國足球消息的傷民(包括魔術師)並不需要介懷,畢竟「而我不知道候永永是誰」並不是重點(見伸延閱讀),重點在於摩摩(網名「以我為主」)回應了一名叫 Angelius 的有青妄民,更正了「BNO不是護照,而是旅遊證件」...好似777「講嘢咁直」的後果,就係即時撻着班有青嘞!


2. 之但係,明明班有青係笨土,點解又會上蝗足 app 嘅呢?跟住就係摩摩又回應了有青 Frankykwc:有青話傷民在球賽嘘國歌係因為蝗民發了財不立品(意即人民質素低),所以不值得尊重。摩摩基本上只係不同意,笑而不語,無繼續 elaborate 落去。其實,有青 Frankykwc 「人民質素低」的意思,咪即係早已討論過傷民自覺「文明人被野蠻人統治」的怨懟囉!


3. 有青 Frankykwc 跟手就話「BNO 是護照」,「全世界都承認」,「只是蝗國不承認雙重國藉,只把 BNO 當成是旅遊護照」。至於什麼「在我城97前出生的『非華人』都是拿米國護照的」(非華人?那關我們甚麼事?)、「5次以上的真實新聞證明,傷民在外國遇事,蝗國沒幫上忙,反而米國馬上安排飛機送傷民返港」...天呀,究竟係邊五宗新聞呀?唔通我地係活在平行時空?


4. 摩摩連越南船民都拉上來講,真係服咗你!其實,當年米帝將我城老屈成為「第一收容港」,船民問題嚴重影響社會治安,市民大眾怨聲載道,搞到龍獅正苦頭大如斗。呢個才是事頭婆的好帶挈呢!


5. 有青以為摩摩是蝗民,真係好笑!見到「特碼」,「特麼會轉筆」等字詞,魔術師又看不明白了,只好略過。「人民質量跟不上經濟進步才是被人看不起的地方」,又一次佐證了傷民就是對「文明人被野蠻人統治」不服氣!魔術師懷疑,傷民之所以「人心思米」,就是覺得人家是西方文明大國,才有資格做我城的統治者;退而求其次,皇軍也是亞洲文明大國,可能返回日治時期也相當不錯呢!


6. 哈哈!摩摩祭出大絕:就係客觀事實不因人的主觀意願改變!三粒星就如一眾水滸英雄臉上的金印,一生也脫不了(除非有青會移民喇!)。有青無話可說,只好死口唔信,仲話摩摩係蝗民!


7. 最後,原來有青竟然唔知三粒星點解?唔通呢位有青 Frankykwc 係兒童身份證持有人?
(圖片來源:香港特別行政區政府 入境事務處 > 智能身份證,retrieved on 2 Mar 2019)
***
伸延閱讀:
維基百科:侯永永
持BNO 外國出事 可以求助英國領事館?(Topick 2016/01/08)

45 則留言:

  1. 睇到第七點先發現咁好笑...兒童證都出埋...

    講開又講,IB係二月又退稅,份tax dividend report有埋每月breakdown,都唔知IB邊度搵番黎,仲要每類收益在不同月份既稅率都唔同,好鬼難捉摸。

    不過單從結果去睇,退左多於一半。

    回覆刪除
    回覆
    1. //講開又講,IB係二月又退稅,份tax dividend report有埋每月breakdown,都唔知IB邊度搵番黎,仲要每類收益在不同月份既稅率都唔同,好鬼難捉摸。

      我都知,但 Interest from RIC 一項似乎唔係我地作為散戶可以知道的資訊. 我計來計去都無頭緒, 所以亦無發文. 看來只有相信IB, 然後我會在後來的2019年報2018年稅的文章作總結.

      刪除
  2. 如果論關於五大聯賽的中文足球資訊,由信息量、深度分析、人物專訪同花邊新聞,蝗國係一直都做得比傷巷好;我城最大問題一是博彩同非博彩資訊混淆不分、二是報導不夠深入。呢啲好多傷民都知道,睇蝗刊《足球周刊》的巷版多年都能在我城立足可見一班。撇開情緒觀感因素,傷民對蝗媒最大抗拒除了殘體字外,就是外國譯名蝗拼同巷拼不同,但事實上在不可抗拒的融合下好多傷民對蝗拼都日漸熟悉,亦摸索出兩地譯名對應的竅門,所以蝗足球App有傷民出沒也不是奇事。

    一般外國足球資訊的留言很難判定留言者是否傷民,蝗超資訊若相關廣州的恆大或富力就會較多疑似傷民出現,若牽涉傷巷尤其是爭議性話題的話,疑似或肯定是傷民就會更多。

    本文引起討論主要是侯永永作為於挪威土生土長的混血華人,剛剛歸化就能唱國歌,遂有蝗民感嘆傷民噓國歌的行為。

    //一名叫 Angelius 的有青妄民

    呢位Angelius我亦不肯定來自何方,看似是蝗民機會大一點,因為很多蝗民對我城很多事物都一知半解,尤其是牽涉到國籍和居留權的東西。

    由於Angelius無再跟進我的回應,所以佢是何方神聖我亦沒有深究。

    //有青話傷民在球賽嘘國歌係因為蝗民發了財不立品(意即人民質素低),所以不值得尊重

    呢一句我都無在意佢係咪傷民,因為這種「自由派公知式」的「一切從自身找原因」的蝗民,絕對數字上不是少數。

    //唔通我地係活在平行時空?

    佢呢段我開始懷疑佢係傷民了,因為這不是蝗民表面式的一知半解,而是明顯接受過「刻意而深入地誤導」的資訊。

    //摩摩連越南船民都拉上來講,真係服咗你!

    因為同一條thread有蝗民受「表面性一知半解」資訊影響,以為招顯聰同黃之鋒都是「留巷越南船民二代」所以支持巷蜀,而帶出有另一疑似傷民指正並澄清船民留巷實況。所以我現買現買用越南船民一事對其反駁。

    //「特碼」,「特麼會轉筆」

    「特碼」很多蝗民都會用,應該是「他媽」的「雅寫」。

    「特麼會轉筆」應該係打拼音太快打錯了,「轉筆」應該是「裝逼」,即是「扮嘢」。

    //原來有青竟然唔知三粒星點解?

    呢個係我覺得最奇的回應,不過我覺得我用傷民口吻屌柒佢(或同路人)郁啲就因見解不同而否定人地傷民身份,已經一時為之語塞,就不打算再與其糾纏。


    另外我提供埋主thread題目、及另一疑似傷民的一些回應,魔兄收到mail整理後可以放在延伸閱讀。

    回覆刪除
    回覆
    1. //本文引起討論主要是侯永永作為於挪威土生土長的混血華人,剛剛歸化就能唱國歌,遂有蝗民感嘆傷民噓國歌的行為。

      呢個是球壇常見的爭議, 德國隊大把土耳其及波蘭(奧燒,古度根,甚至乎早前的普度斯基)移民後裔, 一樣係會引起爭議.

      //明顯接受過「刻意而深入地誤導」的資訊。
      //因為同一條thread有蝗民受「表面性一知半解」資訊影響,以為招顯聰同黃之鋒都是「留巷越南船民二代」所以支持巷蜀
      //另外我提供埋主thread題目、及另一疑似傷民的一些回應,魔兄收到mail整理後可以放在延伸閱讀。

      呢一後 screen capture 真係睇到我眼定定. 完全係以訛傳訛得好緊要.

      //我覺得我用傷民口吻屌柒佢(或同路人)郁啲就因見解不同而否定人地傷民身份,已經一時為之語塞

      所以只係變成主觀的信念「我唔L信 大陸人」 XD 我睇咗幾次先識得拆開兩句來睇呀!

      刪除
  3. 個原理係:香港一直係中國擁有,英國只租用,包辦行政管理。當時護照寫嘅係colonial嘅Hong Kong,行政上整畀你出入境用。至於個國籍就好尷尬,係孤兒仔,英國唔認香港人係英國公民。衣家個 BNO 不過延續呢個出入境認證。你揸住個 BNO 去英國睇下攞唔攞到英國公民福利就知。重有,既然 BNO 人唔係香港人,咁就唔好要財爺派嘅糖啦!

    唔好話有咩事只有香港人捐錢上大陸。香港人捐錢上大陸因為大陸有好多自己嘅親朋戚有。而同時間,唔少香港人都上大陸開廠搵食。一直都係互惠恩互利,關係難以分割。

    我唔明做得好唔噓係咩意思。支旗做得唔好所以噓?

    我最近攞料準備寫校園欺凌。我有一個大膽假設。當身份地位已經唔高嘅人,佢身分地位遇到衝擊(新移民+globalization),就會好desperate咁搵對象墊腳。

    回覆刪除
    回覆
    1. //重有,既然 BNO 人唔係香港人,咁就唔好要財爺派嘅糖啦!

      有三粒星就有糖食!

      //香港人捐錢上大陸因為大陸有好多自己嘅親朋戚有

      所以笨土派才要 define 「傷巷民族」來作為區別.

      //我唔明做得好唔噓係咩意思。支旗做得唔好所以噓?

      其實笨土派就係港女心態: 如果「強姦」她們的是「吳要祖」,那就高潮也來不及呢! 誰叫現在「塞進來」的是「唔驚」?

      https://dreamandinvestment.blogspot.com/2019/01/2019_28.html?showComment=1548641116096#c804306804058660975

      風輕雲淡January 28, 2019 at 10:05 AM
      我也有一個很喜歡進場睇波噓國歌的親戚, 他今年應該有六七十歲了, 據他本人說法, 國歌是被"賊人"塞到我們香港裏的, 對他而言, 每次聽國歌都像被強姦一樣難受, 昭雪仇恨乃大事大非的重要事, 即使損害港隊利益也要做, 反正次次都踢到pat屎咁

      刪除
    2. 嘩, Billy 兄個 blog 每日洗版超快, 咁都比你搵倒?

      刪除
    3. 請睇 link,我quote 呢段係 from Joseph, 唔係 Billy

      Billy 我好少睇,得罪講句,佢將個 Blog 當成係 chat room,內容營養值唔高。

      刪除
  4. 重有。好多香港人根本唔知自己咩斤兩,以為自己係香港人好巴閉,所以當畀人比下去時就會以為人哋唔係香港人。好似我咁「移植」上海,一係唔信我係香港人,一係覺得我遲早頂唔順。

    回覆刪除
    回覆
    1. //以為自己係香港人好巴閉

      陶藝才子話齋: 我地巷人,是祟優的!

      刪除
    2. 記住:是「崇優」,即是永遠只有「崇」(或「慫」?)的份,「優」永遠唔到你自己.

      這亦解釋了為何咁多笨土巷蜀一定要揾97前後做比較,而唔去建立一個超脫蝗米之間的論述(「傷巷民族」一說只是掩眼法,大部份信徒都是將過去「再解釋」可見一斑)--因為只能「擇優而崇」,不能自己變「優」。

      刪除
    3. //只能「擇優而崇」,不能自己變「優」。

      即係只能夠做 fans, 而唔能夠做歌星...也就是港女吃洋腸心態, 出賣自己靠男人而已.

      刪除
    4. // 陶藝才子話齋: 我地巷人,是祟優的!

      噢, 我晃然大悟. 原來是崇優...崇.....只是崇....難怪整天怨人唔俾機會佢啦. 只係崇優, 而唔係成優.

      刪除
    5. 台上一分鐘,台下十年功。做明星唔係咁易的。練精學懶的巷豬們,當然寧願做 fans(崇優), 而唔會真係去做明星喇!

      刪除
  5. 其實有青講的有部分是事實,新聞都有報導,香港人在外地遇事去英國領事館求助,有人幫手,但去中國領事館求助就無人理。

    https://www.weekendhk.com/692560/europe/歐洲自駕遊-婚攝-意大利-扑車黨-偷行李-領事館-警察/7/

    回覆刪除
    回覆
    1. 另有一單新聞:

      https://hk.lifestyle.appledaily.com/lifestyle/columnist/李怡/daily/article/20160110/19445514

      我有朋友經歷左日本311大地震,特區政府真係好似無幫過手。因為朋友一手經驗,我都申請左BNO以防萬一。

      刪除
    2. 呢D唔係新聞。蘋果已經信唔過,仲要李怡作文。
      新假期....
      當然D人信就乜都會信。
      另外,留意BNO未必有退税。

      刪除
    3. //新假期....

      「我們試過致電中國領事館求助,最初電話一直打不通,至案發第二天才接通⋯⋯」但 Maggie表示,接電話的羅馬區職員指他們分4個管轄區,有關比薩的事宜要聯絡佛羅倫斯區的領事館。可是,那邊接聽電話的職員卻說不懂意大利文 ,更不懂英文,說不能幫忙翻譯,更說館內只有 5 個人工作,幫不了甚麼。最後二人再致電羅馬區的中國領事館,但該區職員沒有接聽,只是不斷掛掉他們的電話。

      這是旅行遇劫事件, 當事人只係打電話, 跟聽電話的職員遇上言語溝通困難, 而米領事講英文所以可以跟事主溝通而已, 並唔等於蝗國領事對遇事巷人唔幫手,更唔關邊本護照事.

      呢類一面之詞, 又無雙方對質,更唔知道係唔係遇事人找錯蝗方對象, 實在不能評論.

      魔術師覺得當事人處事的手法有問題就真, 就好似魔術師有多 end user 同事都話同咖哩仔IT 傾唔掂, 搵魔術師就一下子 resolve 一樣, 好多時都係溝通上和搵錯對象出現問題而已.

      //2011年日本311地震發生後,大批港人滯留當地,特區政府一直拒絕派包機,港人找中國領事館援助,完全無效,但持有BNO護照的香港人則可以乘英國政府包機回港。
      //李怡作文。

      甚麼叫「完全無效」? 四個字就夠 convincing?

      //我都申請左BNO以防萬一。

      伸延閱讀有寫. 唔去旅行會死的巷人, 遇到的多數是小事(例如遇劫), 加上港燦多數只識講英文而煲冬瓜則也也烏(例如新假期「讀者 Maggie 與男友都是新西蘭留學港人」), 咁BNO 的確有些少作用.

      2. 如BNO持有人在中國境外地方出事,可否向當地英國領事館求助?

      可以。
      關景鴻指,有BNO的港人在外國遇事故,英領事館會提供適當支援,但由於不屬英國公民,所以就不會以外交層面支援。

      刪除
    4. 香港人成日以為自己乜都識,搞錯,搵錯,求人又惡,又唔聽清楚人講咩,理解力又差。果D個別事件只突顯香港人心胸狹窄。
      想拋?睇下我呢單先啦!
      //The ministry said foreign governments - Pakistan, Ethiopia, Singapore, Italy, Germany, Poland, Ireland, Britain, Canada and Yemen - had requested China's help.//
      http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN0MU09M20150403
      點睇?

      //Individuals with this nationality are British nationals and Commonwealth citizens, but not British citizens.//
      https://en.wikipedia.org/wiki/British_National_(Overseas)
      “Are people with BNO British” 姑糕第一條
      揸住BNO有冇交稅畀米帝呀?冇吖嘛!

      刪除
    5. //香港人成日以為自己乜都識,搞錯,搵錯,求人又惡,又唔聽清楚人講咩,理解力又差。

      同意, 尤其是港女,一唔如意就話人地錯, 如無雙方對質,可信性成疑.

      另, 日本311事件, 特區政府已決定唔包機, 而且香港在日亦在辦事處, 港人搵中國領事館, 中國領事作為中央政府在日的代表, 亦唔能夠越俎代庖, supersede 港府.

      刪除
    6. BNO比真.護照多三十帝鎊,最好多啲巷人申請幫補吓喇 XD

      刪除
    7. 呃,其實主要係朋友一手經驗(我朋友係男人唔係港女⋯)促使我作出申請BNO既決定。當然可以話係311個單係個別事件,但發生晌自己身上就一單都死得人。有BNO唔等於話自己係英國公民,等於香港人唔等於要愛黨掛?對我來講,只係有多本護照傍身會安心d,同認唔認同自己係中國人無關係,如果多三十帝鎊可以保平安,我又唔介意俾喎。

      刪除
    8. //我朋友係男人唔係港女⋯

      公司大把同事, 性別上係男人, 但夾纒不清的程度就如港女一樣 (所以我這兒也只是用「港女」一詞來形容所有有呢種 behavioral trait) 的人.

      //當然可以話係311個單係個別事件,但發生晌自己身上就一單都死得人。

      大埔公路車禍也是單一事件, 同樣也是發生在自己身上就死得人, 是否就要買重意外保險呢?

      呢一種「有起事來點算」的想法是很常見的, sell 親保險都可以用到 (睇下C9王國就知).

      //有BNO唔等於話自己係英國公民,等於香港人唔等於要愛黨掛?

      我無話過愛國愛黨甚麼的喎.

      //如果多三十帝鎊可以保平安

      都係呢句 「有BNO的港人在外國遇事故,英領事館會提供適當支援,但由於不屬英國公民,所以就不會以外交層面支援。」,視乎你「保平安」係指甚麼程度的事故吧?

      刪除
    9. 我同意魔兄樓上回覆既內容,我只係想指出,討論可以和而不同,即我同意魔兄無話過愛國愛黨,同埋考慮保平安既程度等等觀點,唔需要將字面上內容加入自己無限引申再評論,即一個筆者寫既文,我可以同意point a,b,c,但唔同意point d,不同意point d唔等於我否定筆者,僅此而已。

      刪除
    10. //香港人成日以為自己乜都識,搞錯,搵錯,求人又惡,又唔聽清楚人講咩,理解力又差。//
      講緊邊個?咪就係第一身嘅斜述唔客觀囉!
      冇啦啦講愛國愛黨,反映內心嘅偏見。
      講出一些事,同意嘅同意,唔同意嘅唔同意。同意與唔同意都可以提出睇法助證,茅問題。

      刪除
    11. //討論可以和而不同

      同意.

      睇返原文, 有青所謂的5單新聞話中方不理會在外遇事的港人, 反而英國會受理. 通常我們認為「新聞」都會是「大事」,而唔係有人被車內盜竊之類的只涉及個人的小事;因為小事真係無日無之,誰對誰錯溝通上程序上是否出了岔子,寅在很難說得準. 如果你話「個人層面」的小事, 可能BNO 也能提供一定程度的保障; 不過睇返有青跟摩摩的討論, 佢地講嘅context 唔似係「小事層面」囉.

      //講出一些事,同意嘅同意,唔同意嘅唔同意。同意與唔同意都可以提出睇法助證,茅問題。

      Okay 喇, 「擔心一旦出事會點點點」, 反映了一個人有幾 risk adverse,而「買保險」就是將內心的恐懼量化為行為的途徑。

      刪除
    12. 買BNO定保險都係個人選擇。

      刪除
    13. //個人選擇

      但係毒霉就會將「申請BNO」呢個「個人選擇」,變成正路(特區護照)係無用的, 一定要買保險先得.

      情況有啲似公司醫保, 明明呢間公司好到無朋友, 你有生之年都會被公司醫保 cover, 但保險公司卻不斷恐嚇你唔買 additional top up 唔得, sell 一啲個別事件出嚟. 的確,你買唔買係你個人決定, 但呢間保險公司的營銷手法, 卻是不敢恭維囉.

      刪除
    14. 係我懶。意思係,買BNO係個人選擇,正如扻頭埋牆一樣,正如睇唔睇《流汗地頭》一樣。
      不過有青笨土會引導大眾將呢啲個人喜好當做道德咁討論。
      舉例又唔客觀,一係誤導,經常胡說八道。
      指出佢哋錯誤嘅地方咩,就人身攻擊,最叻呢招。
      (以下開始離題:)但係果D人身攻擊,譬如話人係五毛呀,新移民呀,係佢哋自己嘅標籤。
      即使你繼續糾正佢哋錯誤舉證,其實都係典線幫佢哋鞏固嗰個標籤嘅印象。好討厭!
      好似前排面書熱話「新移民迫爆醫院」,我都唔會跟佢哋節奏討論人數,重點應該係點解新移民唔可以去醫院。
      (又loop番嚟:)你要攞BNO你咪攞囉!但係冇啦啦(班有青球迷)扯到邊個邊個領事館唔睬某某(個別例,又主觀理解件事嘅事主)。英國人好識係國際舞台扮好人 — 中英聯合聲明、BNO ...... 佢哋唔係要幫香港人,佢哋係要做(表面功夫)比其他人睇。

      刪除
    15. 我同意有d人係對文字過於無限引申,其實真係以事論事就好,我相信自己唔係抱著敵意咁討論落去,就會有值得欣賞既內容可以吸收到。今日既討論對我來講非常好,因為我得到下一篇blog文既題材-保險。在此先感謝大家。

      刪除
    16. 我對June提出的說法和新假期一說不置可否,始終此事難以對質,但若果是毒果李怡之言,真的是毫無公信力--事實上真的大件事,毒果一定日日頭版,但亦不見有大事可以俾毒果找碴過。

      從現實論,多一本護照的確是多一分保障;當然對小弟嚟講係廢話--因為早已經喪失持BNO資格,原因同黎天王一樣:97前骨氣問題已不屑申請。

      刪除
    17. 如果是錢財損失,是否值得驚動各大領事館,是個人之選揀。我覺得自己錢財自己看好,小心使得萬年船,才最重要。

      如果丟失特區護照,則必須要搵中國領事館補領一份文件,否則連飛機都上唔到。就算你袋中有本BNO都冇用,因為航空公司應該只認訂票時用的特區護照號碼。

      如果遇上人命關天的事情,例如:暴動、戰爭,BNO持有人的排名,應該在真英國護照的人之後吧。況且易出事的國家,未必是英美朋友,在外交的層面上,話唔埋中國政府會更有效率。

      如果「有幸」遇上世紀大災難,而又幸存的,那麼任何國家都會出手相助,唔怕無人幫。如果真的遇難,那麼還有最後的一招,求神保佑喇,這份是終極的「保險」。XD

      刪除
    18. //但係冇啦啦(班有青球迷)扯到邊個邊個領事館唔睬某某(個別例,又主觀理解件事嘅事主)。

      更正:有青球迷係無俾過 example 出嚟的...完全係得把口.

      //因為我得到下一篇blog文既題材-保險。在此先感謝大家。

      引頸以待.

      //事實上真的大件事,毒果一定日日頭版,但亦不見有大事可以俾毒果找碴過。
      //從現實論,多一本護照的確是多一分保障

      客席主持又一錘定音喇!

      //如果是錢財損失,是否值得驚動各大領事館,是個人之選揀。

      對的. 尤其是當事人係港女,仲要影緊結婚相, 當然係「以我為主」, 無論幾瑣碎的事都要有咁大搵咁大,人地唔理佢當然就係人地唔啱.

      //如果遇上人命關天的事情,例如:暴動、戰爭,BNO持有人的排名,應該在真英國護照的人之後吧。

      正解!

      刪除
  6. 以前大把香港男人在大陸叫雞和包N奶,宜家都無大量大陸男人到香港叫雞和包N奶,咁,喺咪可以話,宜家大陸男人無幫番香港呢?叫雞和包N奶都喺一種經濟支援呀!喺咪?

    回覆刪除
    回覆
    1. //叫雞和包N奶都喺一種經濟支援呀!

      亂搞男女關係, 巷人小心要被行政拘留呀!

      刪除
  7. 這個frankykwc全部留言的句子結構及用詞(除了個「撚」字)都完全不似廣州話,可能是「新新香港人」吧。
    最可笑是他說英國想給香港人英國護照。1981年國籍法也不知,摩連奴兄真不用浪費時間教精他。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不一定,睇得蝗文多(特別是充滿蝗式潮文的足球App),再寫得似蝗文也不難,起碼佢都睇唔出我唔係蝗民啦 XD

      唯一奇怪是佢好似唔知***代表甚麼,再加上你話佢唔知1981年國籍法(說實話我都唔知,但米帝賣甩傷民唔俾米藉就親歷其境),我覺得佢應該係90後。我覺得笨土巷蜀近年為「完善返個論述」,的確有淡化「***」意義的傾向。

      刪除
    2. 摩兄就算不知1981年國籍法,也會知英國政府絶不會平等待香港人吧。只有蠢人與90後(及之後的人)才對英國充滿幻想。
      90後沒理由不知三粒星啩。他會否是表達懷疑您三粒星身份?

      刪除

    3. //1981年英國國籍法令
      //法令修改了根據出生地法(Jus soli)而取得英國國籍的規則。法令生效前,任何出生於英國(除了少數外交人員的子女和敵對外人〔enemy aliens〕之外)皆有資格成為英國公民。法令生效以後,必須是父母其中一人是英國公民或已定居(settled)英國的人(永久居民)才有英國公民資格。

      Wiki 呢段很有「雙非法律爭議」的影子.

      //我覺得笨土巷蜀近年為「完善返個論述」,的確有淡化「***」意義的傾向。

      講閞又講, 都唔記得幾時開始, 特衰正苦已無宣傳過身分證啲code 背後的意義. 「三粒星」講得最火紅的就是省港旗兵的年代,換身分證時用來區別正統傷民和「綠印」.

      //90後沒理由不知三粒星啩。他會否是表達懷疑您三粒星身份?

      我懷疑呢位有青係不知不覺.

      刪除
    4. 我懷疑呢位有青係米帝出身嘅蝗二代,自幼受米帝教育薰陶,自覺高蝗民一等。長大後因懂蝗文被迫到蝗国發展,所以人在香港。即使如此,呢位有青只係一個有身份認同認知障礙嘅偽Hongkonger。

      刪除
    5. //自幼受米帝教育薰陶,自覺高蝗民一等。

      無理由! 都唔見佢學啲偽ABC咁一句中一句西!

      刪除
    6. //「三粒星」講得最火紅的就是省港旗兵的年代,換身分證時用來區別正統傷民和「綠印」.

      70後提提你:第三代人手書寫身份證上的簽發印章,新移民印章顏色為綠色,真.傷民則為黑色,故當時的說法為「綠印」、「黑印」。***作為真.傷民標誌,是83年起電腦身份證面世後的事了。

      https://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%A6%99%E6%B8%AF%E8%BA%AB%E4%BB%BD%E8%AD%89

      刪除
    7. //***作為真.傷民標誌,是83年起電腦身份證面世後的事了。

      我知呀, 黑印可變三粒星, 綠印就未必了.

      刪除