2019年3月3日 星期日

留住我吧

包青天上司:「嗱,呢度講呢度散喇!阿魔術師佢真係好厲害,我完全唔擔心佢。不過呢,做阿頭嘅係要識將佢擺係適當嘅地方先至可以發揮所長,否則係會爆炸嘅。」
農曆年前,包青天上司叫來組內眾人「今天阿 sir 請食飯」,趁過年前食一餐,順便跟大家宣佈本 project 的亞太區 lead 香主B離任,將會學C嬸咁「移植」上海的消息。
其實包青天上司組中各人因為「無人工加事件」,已經各自萌生去意,而當時 Chi Lam 與及同事T已鐵定分別內部調遷及離職;就連魔術師自己也不例外,除了 update 咗份 CV 放上各大工資奴平台之外,也有佛系搵工:即係唔太 aggressive 咁,只係每日望下網上平台,見有啱嘅就寫吓去咁。奇怪的是,呢排唔多見到以往經常煩住魔術師的 recruiters 們(除了那間經常白墥的 Huxley,依舊不時都白墥)。

言歸正傳,包青天上司在飯局中講到明米帝 Project Director 自己都泥菩薩過江,不斷咁搵機會將個 project deploy 落去亞歐美各國,否則就 justify 唔到自己的存在價值。於是包青天上司便召開飯局,講到明有意內部調職者請舉手,不過就唔會預魔術師同埋心腹L一份,原因就係我地都係「叻人」,識得照顧自己咁話。
席間有同事問包青天上司又有何打算,點知佢竟然話「同公司做到最後一刻」,然後一係賣咗層樓,移居呆灣,退休去也(但老婆同阿女仲係老美);一係就跟香主B轉戰上海,作退休前最後一擊云云。
到咗過完年,事情終於開始明朗化:就算係米帝,亦難逃被 downsize 的命運;但 Project Director 卻依然有若干動作,就係想將個 system deploy 落去歐美分部,同埋就係蝗國!而由於 Project Director 肯定唔識殘體字的關係,我城 team 就有存在價值,加上小鮮肉同事J同埋後生米腸M又走人,「減肥過度」反而會有即時危險...
於是,包青天上司前幾日又捉咗組內眾人去哦牌,講到明魔術師的能力完全能夠 convince 到米帝,而老鬼米腸M來咗我城幾次,就知道魔術師「唔能夠同蠢人一齊做事」,所以可以再安排魔術師個位置,做個 thinker...
魔術師都唔知包青天上司所講是否係真事,事關同老鬼米腸M接觸並唔多,條友亦唔似咁能夠觀人於微;不過點都好喇,包青天上司此言係想留住魔術師...
當然,魔術師的回應只係扮傻,不置可否;不過,呢個時勢,好多時明天起身就成個世界唔同咗,佛系搵工,都係要依然繼續的。
包青天上司又提到心腹L,由於佢只係30幾歲,又因為呢個 project 識咗個同事做女友。雖然依家女朋友仔去了李加坡分部做 secondment,但總有返來成家立室的一日,所以包青天上司想轉心腹L由僱傭兵轉為正規軍,以公司幅利利誘佢唔好走人...包青天上司咁講法,可能係想魔術師唔好「誤會」佢大細超;不過,其實魔術師都唔太稀罕做返正規軍的說。
至於其他同事,得力助手E都應該可以留低;而大番薯叔叔和拍檔秦先生就應該無得留低了。

23 則留言:

  1. 呼之則來,揮之則去。
    //thinker//
    淨係諗嘢 XD XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 「我依家思考緊!」

      哇, 簡直係白逗人工!

      刪除
    2. 白逗人工不是很好嗎?有時間做多些自己喜歡的事,不就更好嗎?

      刪除
    3. 但始終在公司不能落手落腳做自己嘢呀! 淨係諗,只會愈諗愈多.

      刪除
    4. //白逗人工不是很好嗎?有時間做多些自己喜歡的事,不就更好嗎?

      除非肯定辦公時間的任何行為都不會影響“白逗”的status,否則我以上一份工的親身經歷,告訴你絕對不是過癮的事...

      刪除
    5. 同意呀! 受得人二分四, deliver 返自己應做的工作, 應有之義也.

      刪除
  2. //米帝 Project Director 自己都泥菩薩過江,不斷咁搵機會將個 project deploy 落去亞歐美各國

    歐就唔使諗喇,亞就比較有可能,我老老老闆都有"講"過話移啲人去亞洲做吓開荒。好似Dyson嗰老闆咁索性將公司搬去李加坡...

    回覆刪除
    回覆
    1. Dyson既R&D唔搬去我城,係被李家坡KO的最好寫照

      Dyson係小弟好想入既公司,不過在未有relocate打算下,佢唔嚟我城就連望都無得望...

      刪除
    2. 都唔喺好遠可以去試吓先...佢哋嗰亞洲投資應該未完,遲啲去香港都有可能㗎

      不過傷巷啲睪官可能以為Dyson淨喺識做風筒吸塵機哈哈。人哋喺去李家坡做電動車同Tesla鬥
      喺米國Dyson老闆就俾人鬧/笑到面黃,皆因佢呢嗰高調脫out支持者竟然喺呢嗰時候跳船...

      刪除
    3. Dyson的核心技術是「摩打+充電電池」,year 1時有個Prof話「A motor is more complicated than a computer」,當年只覺得佢9up,後來先知所言非虛。

      吸塵機、風筒同電動車,都share「摩打+充電電池」為核心技術;不過以我城睪官的思維,技術上應該比我year 1時更低。

      刪除
    4. //好似Dyson嗰老闆咁索性將公司搬去李加坡...
      //不過在未有relocate打算下,佢唔嚟我城就連望都無得望...

      喂,得力助手的港女朋友仔都 relocate 咗去李加坡, 可能嫁人先至返... 摩摩都或者可以學下 XD

      //人哋喺去李家坡做電動車同Tesla鬥
      //喺米國Dyson老闆就俾人鬧/笑到面黃,皆因佢呢嗰高調脫out支持者竟然喺呢嗰時候跳船...

      呢啲叫識事務.

      //我城睪官的思維,技術上應該比我year 1時更低。

      我城睪官只係「通通都唔識」的AO出身,有幾多係技術官僚紅褲子的升上去?

      刪除
    5. 但係我好怕d電器識用wifi聯網既所謂智能家電。

      記得哥普拉漫畫有個故事講,佢有次去某星球旅行,點知個星球所

      有識聯網既機械人都比部超級戰爭電腦加機械人入侵同控制,搞唔

      掂下唯有出回到過去將個戰爭電腦停止。

      亞力士

      刪除
    6. //有識聯網既機械人都比部超級戰爭電腦加機械人入侵同控制

      Skynet XD

      刪除
  3. 之前消費者委員會做咗個調查。Dyson 個空氣清新機一啲都唔過濾甲醛,反而小米過濾甲醛功能非常好,千零蚊有交易。
    內地要過濾甲醛需求好大。 XD XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 山寨A貨的可怕在於他門是會進化的...

      刪除
    2. 而且個空氣清新機,每次開機都要重按搖擺制,而唔係用對上一次

      設定,但係個風力度又識喎。

      亞力士

      刪除
    3. 我指dyson

      亞力士

      刪除
    4. 我以為你講小米��。唔係卦。會唔會係同安全有關呢?

      刪除
    5. //而且個空氣清新機
      //會唔會係同安全有關呢?

      有啲冷氣機都係咁的,似係 software bug 多啲囉。

      刪除
  4. 包青天唔易做,無子彈,但又要留人

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我叫佢將啲福利包留返俾心腹L算了. XD

      刪除
  5. // 不過,呢個時勢,好多時明天起身就成個世界唔同咗
    我都係咁,當有公司突然搵到在下又肯等我兩個月就咁起左身了
    依家D HR都開始用Linkedin真係方便左好多

    回覆刪除
    回覆
    1. //依家D HR都開始用Linkedin真係方便左

      不過又多咗好多人白墥(都幾多 recruiter 係李加坡、印、賓、咖哩國人士)。

      刪除