2007年10月16日 星期二

魔術點唱(十)(2nd Edition)

唔係咁多節目可以做到第十集,今次係新曲加精選(即係回帶啦!).
第一封係不明人寄來既,話唔知點解自己會搞成咁.唉,睇黎呢位不明人君真係有語言障礙,寫得果幾隻字,鬼知你想講乜咩.唯有點隻歌過你聽:Pet Shop Boys既What have I done to deserve this?
”What have i, what have i, what have I done to deserve this?”


第二封係屋企人給惡女的,希望再不用再靠惡去壯膽:
「誰欺壓我 誰幫我
同樣也要靠我雙腳走過」


跟住係艾奧尼點俾香水的,話聽住黎跑步,特別醒神d,咁先夠難追喎:
”Getting strong now
won't be long now
getting strong now”


然後又係燕南天寫來給小珠的,健康真係無價的,要早d休息啊;否則,會害得別人擔心你的:
「我只想 身體健康
我害怕你要照顧我擔心得出一臉倦容
而我病床中反悔內疚 令你太心痛」


節目完結前,有一封沒有署名的點唱,就連點給誰聽也沒有寫:
「重新和泥 重新再做
再捻一個你 再塑一個我
從今以後 我可以說
我泥中有你 你泥中有我」


2007/10/16 14:49:35
***
本來節目之後係新聞報導,但係新聞部既同事到而家都未蒲頭,唯有播住歌「攝」下時間先:
以下又係點俾小珠既歌,封信係由墜落天使寫黎,但係又係得個下款,內文就乜都無講.唉,母語教學...
「夢如人生 快樂永記取
悲苦深刻藏骨髓」


然後竟然係小豬點俾自己既來信...喂,新聞部既同事,你地去左邊?
「昨天種種夢 難望再有詩
就與他永久別離 未去想那非和是」


2007/10/17 01:13:55

6 則留言:

  1. 感人大碟

    等你出下一隻:)

    回覆刪除
  2. 真係好嘞,我一問,魔術師就開番咪喇。
    多謝魔術師、多謝燕天、多謝70!!!
    我而家其實好想聽"忘盡心中情" 呀。心好苦!

    回覆刪除
  3. 洛奇…你係咪想打?
    好,到我講。
    數怪哥哥,唔好唔開心,小事一件,好快無事。算命既野,玩吓幾過癮,不過以你樣樣都認真既性格,會唔會都好認真呢?不能儘信呀,喂,你讀Physics嫁喎好似。
    其實你得閒有冇數吓自己幾多野欠缺,又有幾多blessing呢?Well,有冇覺得自己都幾忿怒呢?你覺得辛唔辛苦先?依一類問題,其實係無人可以幫到你,只有自己超越出來,點做...你咁聰明,只要你肯,係一定揾到辦法既。
    放過自己啦,做咩姐,你嫌做人仲唔夠辛苦麻煩多衝突咩?

    回覆刪除
  4. 感激!
    好苦、好痛!

    回覆刪除
  5. 無惡啦我,你又點呀?

    回覆刪除
  6. 數怪哥哥:
    我想問一個問題。我想post一隻CD上blog,有三個file,總共34M,係咪convert做mp3會細d?點convert?又點post上去blog呢?Tks!!!

    回覆刪除