2007年10月12日 星期五

我愛姑慈

我和慧慈剛吃完晚飯,正呷著那杯佈置得頗精緻卻又不太好味的餐飲.忽然侍應帶來了一位男子坐在我的隔離.
我瞟了慧慈一眼,知道慧慈跟那男子對望了一眼.我微感奇怪,慧慈平時眼高於頂,那裡來的男子可以吸引到她的注意?
「蓬!」
哇,嚇了我一跳,我的心靈可是很脆弱的.原來係果條麻甩仔將那個重到無倫既黑色公事包放在我個Gucci袋的隔離.
都係慧慈衰啦,貪方便叫人黎埋呢d餐廳,又要行樓梯上樓上,野食又麻麻,我坐既仲要係一張長長既梳化,係就係有位擺野,但係要用隔離檯share呢個空間呢,一陣佢個袋責親我個Gucci既話,睇下我同唔同佢死過丫!
這時電話忽然響起來,是慧慈的短訊.坐響我對面都要send sms?
「喂,穎妍,你隔離條仔都幾有架喎,兩枝Mont Blanc插係袋,仲要係金架,重到恤衫袋都變哂形呀!條呔係Y記架!」
唔怪得慧慈條衰女睇到眼都唔貶啦!
我斜眼望去,果個黑色公事包的銀扣上,寫著「BALLY」.哼,好叻咩?
咦?幾時隔離檯來了一個短裙妹?原來條仔係約左人既.
睇見個短裙妹就眼冤,又唔識打扮又要包到自己好似木乃伊咁,九成十都係無quali去show架啦.Show腳呢,條裙就唔該再短d.仲要拿住個大袋,娘到爆!
溝仔溝到你咁既死款,你都得架啦!
「俾個袋我,放黎我呢邊丫!」
下!喂,我地兩張檯之間已經有兩個袋架啦喎,仲放埋呢個cheap袋過黎?容乜易刮花我個Gucci架!
嘩!個cheap袋真係責過黎!
cheap人用cheap袋,我不禁怒啤了果條cheap妹一眼.
「個袋不如都係擺番過黎我呢邊啦!」
哼,都算你知機!
「唔使啦,得架啦!」
喂,呢條死人麻甩仔有無搞錯!
我正欲再怒啤果條cheap精,忽然眼前一花,有光射住我隻眼.
原來係條麻甩仔摺起衫袖,用隻錶反射天花板既射燈射黎我隻眼度.
我正想爆粗,卻聽見慧慈叫:「唔該埋單丫!」仲響檯底下輕輕踢左我一腳.
我忍住啖氣,拿起Gucci便走.
哼,以後都唔好再俾我見到佢地兩個!
嗯,慧慈好少咁好死架喎,唔通佢想界條麻甩仔?
2007/10/11 19:27:21

3 則留言: