2007年10月25日 星期四

行為異常

魔術師無興趣駕駛,主要係想節省無謂現金流出,而且搭公車不用費神留意路面清況,也可以將時間用來看書溫習.
但係坐公車有樣唔好,就係好多時會同陌生人坐埋隔離;如果係背心短裙靚姐姐就話姐,但係好多時都會遇著衰人:大肥肥啦,扯鼻鼾啦,大聲講啦,而魔術師最怕的,便是爛躂躂和行為異常的人,

***
魔術師有生以來遇著的第一個衰人,是個中肥肥一族.只要魔術師隔鄰的座位有空,中肥肥便會坐過來.有時當公車上得屯門公路後,中肥肥便打起瞌睡來,還會把頭枕向魔術師的肩上.天呀!
結果,解決的方法是,魔術師用一些更怪異的行為把中肥肥嚇走.
***
近年,如果在晚上七時多八時在荃灣巴士總站上車回家的話,很容易會遇著「睡魔中年」.
睡魔中年最愛遊車河,會睡在巴士上層最後排,橫臥著將整行座位當成床,當巴士來到總站也不下車,令人懷疑他究竟來來回回坐了多少轉,多次要勞動車長去拍他起身.
睡魔中年是爛躂躂和行為異常的典型.
***
最近,魔術師等車上班的時段,慣常乘客中多了一名行為異常的人,魔術師心中叫他「體操怪」.
體操怪在行路往站頭排隊時是好端端的正常人一名,但當定下來排隊時,問題便來了.他會像做運動前熱身那樣,轉動肩關節,先順時針,然後逆時針,轉完左再轉右;然後是手腕,左面蘭花手,一二三四,先順後逆,然後右面...奇就奇在體操怪做既唔係正式既熱身,多數係集中在肩和腕,唔做頸唔做腳,上到車都會繼續做(好彩佢無搞魔術師!),直至上到屯門公路後才打瞌睡.
之但係,個熱身做黎幹麼?廿幾分數冷氣巴,乜都攤凍哂啦!
***
今晚放工,又有爛躂躂和行為異常既衰人坐係魔術師隔離.
一見到呢位仁兄上到巴士上層,魔術師便發現佢係度微微傻笑,本來以為係諗緊d開心野,點知佢一坐埋黎,成陣煙味不特止,飲完手中的汽水後跟住就從褲袋裡掏出一支眼藥水出來滴眼,然後成程一個小時既車程裡面,都未停過:主要係個頭好似唔係好受控制咁郁來郁去(唔通食左fing頭丸?)左左右右上上下下,有時就好似自言自話.到魔術師要落車時,先發覺佢著鞋都著唔切!
天呀,呢d係咪精神病黎架!
***
最離譜既,係當年魔術師仲係返中環時,在荃灣地鐵站遇到既傻佬阿伯.
當時魔術師企最前排,會在列車停定後門口靠左的位置,右面和後面都站滿人,而傻佬阿伯(約六十來歲)就在魔術師的左手面.

相信由於傻佬在不甘站在不利於霸位的位置,在列車入站時,便將魔術師向右手面推.呢個動作相當危險,因為魔術師右手面同後面都站滿人,更不能向前,於是魔術師唯有紮起馬步,寸步不讓,直至列車停定後,魔術師才大踏步進入車箱.
忽然魔術師背後劇痛,原來已給傻佬打了兩拳.
「哎唷!!」是傻佬阿伯的慘叫,咁奇?我都未叫痛佢叫.
回過頭看,傻佬阿伯原來已給一名大漢打反在地.
「我明明見到你打前面呢位先生架嘞!」又會有咁有正義感既人?
「上次我老婆都係俾你咁樣推法,你條x樣...」
原來如此.
***
點解香港地,會有咁多行為怪異既人?佢地呢d,算唔算係精神病?
2007/10/24  23:51:04

4 則留言:

  1. QUOTE
    三點 :

    -->魔術師用一些更怪異的行為把中肥肥嚇走

    好有興趣知道係乜。

    UNQUOTE

    嘿,有機會先靜靜雞話你知.

    回覆刪除
  2. 笑死我, 你忍左好耐喎, 儲埋咁多一次寫出黎.

    咁忍法, 因住到你有精神病.

    回覆刪除
  3. 真係咁多傻佬!

    回覆刪除
  4. -->魔術師用一些更怪異的行為把中肥肥嚇走
    好有興趣知道係乜。

    回覆刪除