2007年10月9日 星期二

遇人不淑

人生在世,最弊就係遇人不淑;其中又可以分為自己有眼無珠,和受人愚弄而錯信別人.兩者都係咁令人難堪難過和難受.
最適合描述「遇人不淑」的句式,便是「本來以為他/她x,誰知他/她卻y.」

藍血貴族
陳 太 提 早 離 隊 恤 髮 惹 不 滿
【 本 報 訊 】 參 加 立 法 會 港 島 區 補 選 的 陳 方 安 生 , 雖 然 昨 日 一 早 到 維 園 呼 籲 市 民 出 席 撐 普 選 活 動 , 但 她 提 早 離 開 遊 行 隊 伍 , 前 往 附 近 髮 廊 恤 髮 , 卻 令 不 少 參 加 遊 行 的 市 民 不 滿 , 認 為 她 不 應 虎 頭 蛇 尾 、 提 早 離 開 。 有 泛 民 立 法 會 議 員 表 示 知 悉 陳 太 沒 有 完 成 遊 行 、 尊 重 她 的 決 定 , 但 也 有 泛 民 成 員 指 陳 太 做 法 不 智 , 對 選 情 一 定 有 影 響 。
陳 太 的 競 選 傳 媒 顧 問 陳 慧 兒 昨 晚 稱 , 陳 太 遊 行 前 已 通 知 主 辦 單 位 不 會 行 畢 全 程 , 她 在 銅 鑼 灣 離 隊 , 是 民 主 黨 立 法 會 議 員 楊 森 提 議 的 。
為 私 人 約 會 作 準 備
陳 太 昨 日 早 在 撐 遮 活 動 開 始 前 半 個 多 小 時 , 已 在 攝 氏 30 多 度 的 高 溫 下 , 在 銅 鑼 灣 行 人 專 用 區 不 停 派 傳 單 , 呼 籲 市 民 到 維 園 參 加 撐 普 選 行 動 , 她 與 家 人 和 助 選 團 在 銅 鑼 灣 派 發 單 張 近 1 小 時 後 , 由 於 助 選 團 中 有 人 未 有 機 會 吃 午 飯 , 他 們 一 行 人 先 到 維 園 附 近 的 柏 寧 酒 店 稍 事 休 息 和 用 膳 45 分 鐘 後 , 再 次 走 上 街 頭 呼 籲 市 民 參 加 活 動 。
陳 太 派 發 傳 單 時 , 有 市 民 問 她 目 前 最 大 的 夢 想 是 甚 麼 , 她 說 : 「 我  夢 想 一 定 係 2012 年 有 雙 普 選 , 為 香 港 市 民 帶 來 民 主 , 呢 個 係 每 個 香 港 市 民 都 渴 望 見 到  ! 」 陳 太 又 在 泛 民 主 派 安 排 下 , 踏 上 撐 遮 活 動 司 令 台 撐 普 選 , 又 在 台 上 與 市 民 一 起 高 呼 「 2012 雙 普 選 」 、 「 香 港 人 , 好  ! 」 等 口 號 。
撐 遮 活 動 結 束 後 , 陳 太 接 受 訪 問 時 面 露 「 四 萬 」 式 笑 容 說 : 「 今 日 好 多 人 , 好 多 人  參 加 , 代 表 香 港 市 民 有 好 強 烈  心 聲 , 要 爭 取 2012 年 雙 普 選 , 我 本 人 好 高 興 今 日 見 到 咁 多 人 。 」 之 後 陳 太 與 泛 民 一 同 帶 隊 遊 行 , 可 是 她 行 至 銅 鑼 灣 崇 光 百 貨 附 近 便 離 隊 , 與 女 兒 一 同 前 住 白 沙 道 一 間 她 慣 常 光 顧 的 髮 廊 恤 髮 , 為 出 席 昨 晚 一 個 私 人 約 會 作 準 備 。
「 令 支 持 者 好 難 受 」
陳 太 提 早 離 開 , 令 部 份 市 民 不 滿 , 認 為 她 不 應 虎 頭 蛇 尾 、 臨 陣 縮 沙 。 陳 太 恤 髮 後 回 應 批 評 時 說 : 「 香 港 係 一 個 言 論 自 由  社 會 , 有 人 讚 、 有 人 彈 , 係 好 自 然  事 。 」
立 法 會 議 員 湯 家 驊 說 , 泛 民 早 知 道 陳 太 會 提 早 離 開 , 他 們 尊 重 她 的 決 定 。 但 有 泛 民 成 員 指 陳 太 做 法 不 智 , 「 早 走 唔 係 問 題 , 但 冇 理 由 即 刻 走 去 恤 髮 , 咁 樣 會 令 支 持 者 好 難 受 。 」 他 相 信 今 次 事 件 會 對 她 的 選 情 造 成 一 定 影 響 。
藍血貴族一向和平民農奴都係處於對立面.很難想像一位拿著Burberry手袋的貴婦人去探訪住在板間房的老人時,佢地之間既距離會有幾遠,貴婦人會對對方的訴求有幾多的暸解;亦好難想像一位時時要照顧自己髮型的貴婦人,要和支持佢既農奴在烈日當空底下遊行,行到身水身汗,搞到個妝溶鬼哂,周遭既人又滿身汗臭,叫佢如何能忍?而且,根據魔術師搞小茶飯所得,愈養尊處優既上左某個年紀既女士,愈唔行得唔企得,體力上連好低既要求(例如企攤位大半小時)都達唔到(或者無呢個意志,覺得自己無需要「做d咁既野」);所以,提早離去,可以說是「可以理解」的吧!
只是可憐那班支持者,一片熱誠,行到汗流浹背,被支持者卻忽然失蹤去扮靚靚,叫班支持者情可以堪?當然,如果佢地知道貴婦人可能唔知道咩叫「道義」同「義氣」,咁,佢地可能會無咁激心既.
男女之間
呢樣野多到講不勝講,由社會上不停發生既家庭慘案,到網上港男港女亙罵,都足以說明,例如:「本來以為佢係老闆,點知落左黎先發覺佢係自雇渣貨車.」和「本來以為佢唔係港女,點知識落左先發覺佢當我係提款機.」之類.
所以,帶眼識人,真係好重要.
2007/10/09 12:01:10

5 則留言:

  1. 祝明日生日快樂!

    回覆刪除
  2. 嘿,故弄玄虛丫拿!
    祝你生日快樂,身體健康,十月第十篇!

    回覆刪除
  3. 都多謝你地呀!

    回覆刪除