2007年10月24日 星期三

擺設(三)之萬馬奔馳

爸爸知媽媽閒來愛刨下馬仔消遣,便湊趣跟她一起研究,好使她不用悶壞;也會雕些關於馬的擺設或是配飾,搏君一粲.

呢件係最大既一件,又係用杜邦石雕成,仲做埋個木架,拋光上叻架.可惜件料唔係好上廣告彩,搞到甩甩地色.


2007/10/24 00:57:33

3 則留言:

  1. 咁都得!?

    回覆刪除
  2. 或許你爸最值得你敬重的,就是對媽媽的深情。
    幸福雖得來不易,但亦近在咫尺。

    回覆刪除
  3. 數怪哥哥:
    你有冇留意由左上角順時針睇落去,係由你父母相識到生左你呢?連右上角果兩夥樹都係相緾既...oh,世伯係度示愛...咁已經係上一代人既極限,不過作為同一代人,伯有應該明既...雖然有d痺...應該都幾開心既...開心都唔一定會講出來...好難明呀啊?無計,果代人係咁,我阿媽都係開心極都唔肯認。
    同埋,你見唔見到母子舐犢情深旁邊果三夥樹仔呢?係你地一家三口呀!
    你爸爸肯定係愛你媽媽啦,仲好多謝你媽媽帶左你來世界,組織左一個家庭。佢真係咁諗嫁,有埋物證。
    你媽媽呢,一定係愛你既...唔需要任何證明。一個有子女既女人最愛既人...well...有可能係自己...但係第二位一定係兒女,老公都係排到第三位嫁咋。
    好多好多人,係既唔識得愛,又唔識得表達,但係...你既父母都係好愛好愛你嫁。
    一定要記住依樣野呀!

    回覆刪除