2007年10月2日 星期二

男女之間

受怕貓港女同事所託,魔術師去了某會場影相,並有以下奇遇.

伯母
死賴活賴的問姐姐討來了門票,但一套兩張,又約唔到人一齊去,正苦惱間,這天姐姐忽然打電話來,問有無人陪魔術師去,如果無既話,佢媽咪要咁話.
咁,魔術師當然好樂意讓張飛俾伯母啦.
入到會埸,見有一大群叔叔嬸嬸坐左響魔術師同伯母個位度.魔術師正想同佢地理論,叔叔嬸嬸見我拿著相機,卻反而叫我坐落一行,話果度影相方便D.
如果魔術師係自己一人當然無問題,但係如果伯母來到無位坐未免尷尬,結果魔術師都係堅持坐返自己個位,變左同班叔叔嬸嬸坐埋一齊,仲聽到坐係隔離既兩位嬸嬸既以下對話:
嬸嬸甲:有無見到著白衫果個女仔,好靚喎,唔知係咪有份表演呢?
嬸嬸乙:果件係米色衫,咪我個女囉,佢唔係有份表演,佢今日係響到睇住個show.
嬸嬸甲:著短褲果個?
嬸嬸乙:咪係囉!
吓!著米色衫短褲仔既咪係姐姐!咁,坐係魔術師隔離既咪係伯母!?
紙巾
見姐姐餓到發慌,朱古力又請左伯母食,唯有用餅乾同清水代替.當然飽食之後,會提供紙巾抹下個櫻桃小咀.
那邊箱,可愛得來有點baby fat的小妹妹在台上感動到哭了起來,阿鄧生又勢不能將佢一擁入懷又或者借個膊頭俾阿妹妹,紙巾又無張,仲要同後台「班」,就似乎差左dd.
男人,係幾時都需要有包紙巾響個袋度既.
求婚
竟然有男士出奇不意係台上同自稱「識左無幾耐」既女朋友求婚,仲出埋阿媽獻花,直程係逼婚,唔係求婚,擺個女仔上檯,超過一千對眼望住佢地兩個,直頭係逼個女仔答應.
魔術師就唔係幾欣賞呢種做法喇,呢d咁私人既野,點可以利用群眾壓力架?同埋,如果真係「識左無幾耐」,咁樣逼人結婚,會唔會兒戲左d?
2007/10/02 00:08:20

沒有留言:

張貼留言