2007年10月2日 星期二

信與被信

數年前,魔術師因為戲言一句,得罪了某小氣同事,被佢借題發揮,發大件事向(前)老細告狀,導致仕途受損,繼而專職避禍.自此魔術師便學會了唔多出聲,費事又被人捉住痛腳.
今日,又因為戲言一句被人在MSN cut線.

魔術師想返回頭,其實都有少少不忿.不忿不在於開句玩笑就俾人用極重語氣數說一輪然後Cut線(其實咁做真係幾無禮貌),而係在於,魔術師相信,相識以來的言論行為,點都唔會係對方咁諗既人,唔通真係講左一句對方唔欣賞既玩笑話就值得換來咁既待遇?
七十以前問過魔術師,點解咁老成持重?其實,魔術師係唔想開玩笑,因為真係成日開口夾著脷.
因為比信任別人更困難的便是,得到別人的信任.
罷罷罷,反正魔術師都是慣了單打獨鬥的.
2007/10/02 00:26:57

8 則留言:

  1. 男人

    要大方點
    有心理/生理/經濟上的能力

    去縱容女人

    是福氣
    氣度跟其他美好事物一樣

    施比受有福

    回覆刪除
  2. 不敗的魔術師2007年10月2日 晚上9:01

    氣度,不應用作「縱容」上,而是應該用在「體諒」上.
    「縱容」是對無理行為的肯定,對縱容和被縱容雙方都不是好事,我不認為可以縱容別人或者被縱容是福氣.
    至於禮貌氣度和大方的態度,人人都要有;所以,如果可以的話(有時也會做得不好),我會去體諒別人,暸解一下別人的行為背後的原因;但對於完全無理的行為,我相信我也有接受與否的權利.

    回覆刪除
  3. 施比受有福呀
    同埋

    嗯我覺得呢體諒同縱容

    唔係同一個層次既野
    體諒有時縱容有時
    體諒同縱容

    都可源自明白了解並與潛移默化不相悖

    如想讓彼此有所成長

    體諒同縱容都可以是第一步
    有d時候(好似衣家)

    如果一個人確實希望與另一個人慢慢建立信任

    係要俾d耐性

    施比受有福

    但用心領會

    施受同惠

    回覆刪除
  4. 對朋友的信任, 絕不因一句說話而改變, 因為, 人的反應真是很週期性的, 同時, 對一個人的反感, 也不會因為他做了一次好事而改變對他的印象. 對我來說, 相信人比被人相信更難:P
    QUOTE
    不敗的魔術師 :

    「read一本book」,真係...UNQUOTE

    哈哈哈, 如果我聽到, 我可能會忍不住笑了出來:P

    回覆刪除
  5. 不敗的魔術師2007年10月3日 清晨6:53

    QUOTE
    嚴明 :

    哈哈哈, 如果我聽到, 我可能會忍不住笑了出來:P

    UNQUOTE

    你聽下段錄音咪有得笑囉!
    另多謝分享見解.

    回覆刪除
  6. 可能咁岩你果句說話踩中佢痛處,所以佢咁大反應?言者無心,聽者有意……
    又,可能每個人包容程度不同啦,有時講說話都要知道對方個尺度。否則無啦啦中招就好慘。
    又,做朋友,信任係好重要。我諗要睇緣份啦同要時間,雙方都付出。

    回覆刪除
  7. 不敗的魔術師2007年10月4日 清晨6:35

    QUOTE
    c :

    可能咁岩你果句說話踩中佢痛處,所以佢咁大反應?言者無心,聽者有意……

    UNQUOTE

    嗯,可能啦!

    回覆刪除
  8. 氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度氣度
    細佬仔呀


    我老豆問你10號前後黎唔黎食飯

    回覆刪除