2007年11月15日 星期四

說到心坎

'Cause there's nobody else to do it now.If there was somebody else to do it, I would let them do it.But there's not. So we're doin' it.
魔術師很少會到戲院睇戲,多是買DVD回家欣賞.早前在看了Die Hard 4.0時,後知後覺的我才發現了上述既對白簡直說中了自己的心底話.
不知是否香港教育制度的錯,魔術師自小遇上的朋友同學都很鵪鶉的,要分組做功課之類照例無人肯帶頭,更不要說是甚麼班制級制和校制比賽了.「屍屍縮縮」咁無厘貴格.咁,魔術師身為老師眼中既乖學生,當然好多時會被指派成為組長或者代表,久而久之,一有咩野group project,無人肯帶頭,你眼望我眼既時候,魔術師照例就會「挺身而出」去做「帶頭大哥」,其中最經典既例子,莫過如呢個攝影比賽
當然魔術師不是自詡做「英雄」,但點解會一直都係咁樣?大學讀電時做group project,魔術師係兩位主程式設計之一,其餘組員既contribution有少到只係負責買隻碟;去外展訓練,無人肯半夜紮木筏,又係魔術師領頭率領一斑有心人去做(想當年十幾人一組,好似得五六個人肯去試紮,仲要有三個係女仔,你話死唔死?),仲有其他小事好似座談會分享意見呀之類,講幾句野使死咩,又係dead air,又係魔術師見無人肯出聲,為免主持人難堪,便舉手要咪.
當然,會主動發言或者做野既人唔係無,不過比例上真係好少.如果見到呢d人,魔術師會好高興咁企埋一二邊,又或者見到有甚高手便出來和其切磋一番,亦為美事一樁.
總之,響任何活動見到d人,好似食左啞藥又好似被人點左穴咁,無意見無反應,魔術師就會極之睇唔順眼,又唔係細路仔,有咩好驚?有咩好怕?唔通呢d野真係要由細練起?如果係既話,咁本來,魔術師對於果d學雜耍式既學前教育同無野做都收你一萬幾千一個月既playgroup頗為反感;但係如果可以從小便訓練到個小朋友唔驚係人前表現自己,不計得失,咁都叫有返d價值.
2007/11/15 01:25:29

沒有留言:

張貼留言