2007年11月25日 星期日

白撞電話

自從香港政府閞始立例監管果D電話錄音既廣告同問卷之後,呢類電話真係少左,但係取而代之既就係真人對答既cold call,情況可謂無改善過。
不過都好,起碼響悶悶地既時候,有人可以同魔術師解下悶。
***
男:喂,請問閣下係唔係9xxx-xxxx既機主?
魔:係,咁你其實知唔知我叫乜野名?
男:…
魔:你都唔知我個名,即係白撞喇,拜拜!

***
女:請問閣下係唔係9xxx-xxxx既機主?
魔:係…
女:〈不待魔術師說完〉我地係「情義理財」打黎既,而家有一項低息貸款提供俾閣下…
魔:我D錢夠用有突,唔使借喎,拜拜!

***
女:請問閣下係唔係9xxx-xxxx既機主?
魔:係…
女:〈不待魔術師說完〉我地係「為零食館」打黎既…
魔:我同「為零」唔係好熟,唔使預我喇,拜拜!

***
女:請問閣下係唔係9xxx-xxxx既機主?
魔:係…
女:〈不待魔術師說完〉我地係「搵笨柒旅遊公司」打黎既,而家有套旅遊套餐…
魔:我都唔去旅行既,拜拜!

***
男:請問閣下係唔係9xxx-xxxx既機主?
魔:係…
男:〈不待魔術師說完〉我地係「一生免費寬頻」打黎既…
魔:唔使講嘞,我最憎你老闆,出爾反爾,無D口齒,拜拜!

***
男:喂,請問閣下係唔魔先生呢?
魔:我係。
男:我係代表「傻記環球電訊」打黎既,為左多謝貴客多年來既支持,而家有個「生豬」既優惠套餐提供俾閣下…
魔:對唔住,「死」呢D咁「優質」既網絡,我係唔會用既,拜拜!

***
女:喂,請問閣下係唔魔先生呢?
魔:我係。
女:我姓盧,係「楷楷保險」…
魔:保險我買左啦喎。
盧:或者你份保險有D野係冇cover到呢,不如大家約個時間,你拎你份保險出黎睇下…
魔:呀盧小姐,我點解無端端要俾份policy你睇,你覺唔覺你呢個要求好戇居?拜拜!
(過了一會,電話再響。)
盧:(語帶哭音)你做乜鬧我戇居呀?我都係打份工咋喎!
魔:呀盧小姐,我又唔識你,但係你又有我中文全名同屋企電話,如果你係我,會唔會覺得好無安全感,又會唔會入將份保單俾呢位白撞既陌生人睇,你連呢D問題都問得出,唔係戇居係乜?
盧:個電話係公司俾我既,我點知佢點得黎喎!
魔:呀盧小姐,你D資料點黎唔關我事,而事實上你就係騷擾左我.我而家想收線嘞,拜拜!

***
大家千祈唔好以為魔術師以「整蠱」呢班電話推銷員為樂,只不過魔術師以為個人電話號碼是屬於私人資料,白墥電話便是屬於滋擾性質.魔術師可以當果D「乜乜乜電話號碼既機主」係街邊派傳單,但係好似盧小姐果D知,就等於知你姓名仲上埋你屋企拍你門,不用對呢D「搵食啫,犯法呀?」既人太過客氣。

2007/11/24 22:38:19

1 則留言:

  1. 根據PCO, 個人電話號碼不算是個人資料,加埋個名就係喇
    果條法例(UEMO),其實只係part 1 生效, part 2 會到 22/12/07 先生效,不過學你話齋,只係將 d call 轉為人手去打...
    part 2 生效之後,如果你唔去 opt-out ,應該有機會再收"電話錄音" 果 d call

    回覆刪除