2007年11月16日 星期五

笑話一則

魔術師真係背,原來以下故事已廣泛流傳.雖然不知真假,但係當做古仔睇,亦相當好笑.
在此其多謝網友脫苦海提供資料.
轉貼:港人自取其辱話說某日與友一行數人 wet 至天明,晨咁早幾個老鬼學人食麥記早餐,地點位於佳寧娜廣場,由於位處地有2/F及地舖兩間,於是乎捨遠就近選擇地舖購買,當挑選完餐號及俾錢後,收銀台服務員哥哥隨後叫我地攞早餐,誰不知坐晌隔離有三位港人青年,點睇亦唔過廿歲,髮型不規則長短染有金毛,帶住青島牌 LV 斜孭袋,對住我地話:「喂,我地先喎 !」,冇問題回敬一句:「咁你地先啦!」,但係服務員哥哥話:「幾份早餐係喱幾位先生買喎!」,金毛港青即大聲講:「我夠叫先過佢地成個字啦,又唔見你叫我攞?」,服務員哥哥即駁咀:「係你有講過 , 不過你冇俾錢呀先生!」(跟住落喱仲精彩).
以下係前途有為既金毛港青與服務員哥哥既對話.金毛港青:你咁講算乜x野意思呀,即係話我冇錢呀! 服務員哥哥:唔係咁意思,你誤會嘞先生,冇講過話你冇錢.金毛港青:唔係點X解唔X俾我先呀. 服務員哥哥:你未俾錢嘛先生.金毛港青:個X個買野都係講X完攞野o個時先俾o架啦,「調理露毛」 信我唔X過呀死「大陸仔」,我香港人喱o架「調理露毛」 (跟手大力拍檯).服務員哥哥:唔係咁意思,你講完之後我已經即刻打機,跟住行去後面攞野俾你,到向你收錢時見你冇反應可能似係考慮改餐,所以我咪留起份餐,咁岩喱幾位先生叫既又差唔多, 咪俾佢地先囉.金毛港青:咁你唔講多聲,死o架你「調理露毛」! 服務員哥哥:跟你講左三次啦,你淨係睇上面同餐紙冇理到我呀.金毛港青:咁而家即係點呀?我唔X岩呀!係咪想玩野先! 服務員哥哥:唔好咁講,橫掂隔離幾位先生話讓番俾你先,不如你要先啦.金毛港青:你當我乜X野,話讓就要o架拿,D野凍X晒啦,你醒D啦. 服務員哥哥:咁我即刻攞過俾你啦先生.金毛港青:而家冇手攞錢俾你,我拎D野埋䒷先轉頭俾你. 服務員哥哥:先生D野齊囉可,多謝$54蚊.金毛港青(2號人物):驚我地唔俾錢你咩X樣,駛唔駛即刻追出尼呀,幾多錢咁巴X閉呀?「調理露毛」! 服務員哥哥:對唔住呀先生,因為係公司規定唔好意思.金毛港青:點解$54蚊o架下!$17蚊三份唔係$51咩?「調理露毛」 呃我錢呀「死大陸仔」! 服務員哥哥:因為三杯係大奶茶每杯要加 $1 蚊.金毛港青(2號人物):你話呀! 服務員哥哥:唔係,係公司規定.金毛港青(2號人物):咁你個牌又唔寫明?「調理露毛」! 服務員哥哥:我都唔係咁清楚,因為係公司既規定.金毛港青:好呀,過喱收丫,$54蚊下話,拿接住.(此時錢唔係叫俾,而係掉落地下!) 服務員哥哥:(執番錢之後,眼已有怒火)先生唔好意思公司唔收港幣,有冇人民幣呀?金毛港青:你而家係咪玩野呀!D 錢假o架!俾足錢你仲阿支阿佐. 服務員哥哥:因為係公司規定唔收港幣.金毛港青(2號人物):咁叫你話得事既過喱啦,有錢都唔收咩世界. 服務員哥哥:唔好玩我啦先生.金毛港青:邊個玩你呀,而家玩你唔起呀!野我地就食X左,冇人仔晌身咁點丫! 服務員哥哥:唔係呀,公司真係規定唔收港幣.金毛港青:發覺你好X煩,知唔X知我係邊個呀下!我係香港XX o架 (清朝義和團遺留至今既濕九組織).就晌喱個關頭,突然有意想不到既轉變,人在做/天在看,真係有報應o架! 正當金毛港青洋洋得意之際,有大約十多名身型高大既平頭裝東北男仕原來睇到剛才發生過程,其中有超過一半以上肯定過 6呎,我與友人梗係仍留晌麥記內 window table坐定定睇戲啦.其中一名東北男子上前問「牙斬斬」既金毛港青:為什麼不給錢(普通話). 金毛港青:咩呀,唔係唔俾錢,係佢唔收姐.東北男子:那你給吧(普通話). 金毛港青:他blue收禍怎麼攪呀(唔咸唔淡普通話).東北男子:人民幣呀(普通話)pool街(廣東話). 金毛港青:紀咪紀(普通話) 唔駛咁惡下話大佬(廣東話).東北男子:我才不是你甚麼大哥,我的兄弟沒有你那麼遜(普通話)! 金毛港青:紀完錢走得啦(唔咸唔淡普通話)此時背後眾多東北男仕仍然不發一言.金毛港青:靚仔,你好X命(俾人仔時向服務員哥哥講的話). 東北男子:你說什麼?你跟我出來(普通話).金毛港青:尾什麼(唔咸唔淡普通話). 東北男子:你是香港的(普通話)?金毛港青:屍呀(唔咸唔淡普通話). 東北男子:我看你好像有點兒不順,是嗎(普通話)?金毛港青:有什麼有點blue善呀大佬(唔咸唔淡普通話)? 東北男子:操你媽,你是那一伙的(普通話)?金毛港青:什麼那衣火呀(唔咸唔淡普通話),我香港XX既(濕九義和團組織九等靚仔),衣家咩事先...唉.......我走 ....費事講咁多,有D咩粉筆字算數好唔好(廣東話).東北男子:你剛才說什麼,什麼香港XX的,你知不知道這兒是中國深圳,你們香港人有什麼了不起呀, 我操你媽的(普通話)!東北男子:給我打(向後做出一個手勢)(普通話).三位年青有為既金毛港青被圍打接近兩分鐘(睇錶),估計佢地親生阿媽亦未必認得出佢地個樣,東北男子群在打期間邊打邊鬧「香港XX啦香港XX啦操你媽」(普通話),其中帶頭o個位大哥走入o黎向我地問, 「你們沒事吧」(普通話).我地:沒有事謝謝(普通話). 大哥:沒有事就好了,他們有沒有攪你們呀(普通話)?我地:沒有,沒事謝謝(普通話). 大哥:真的沒有就好了,有的話說出來呀,不怕(普通話).我地:真的沒事謝謝(普通話). 大哥:繼續打(向外指揮)(普通話).我地:A這位大哥,不要再打啦,會打死他們的(普通話). 大哥:我在外面看早就看不過眼啦,這些小子呀不給他們一些教訓不成呀,香港人有什麼了不起呀對不對 ,又不是比我們高檔,我操,A你們也是香港呀!(普通話)我地:對,從香港過來,但我們也是中國人,跟你一樣也是漢人沒有什麼不同(普通話).大哥:倒也是,好啦好啦不要打啦(向外指揮).繼後大哥用腳踩住金毛港青心口話:小子,我是東北的,如果不是裡面你們的香港人勸我饒你們的狗命 , 今天一定打死你呀小子(普通話),言畢隨即吐一篤愉快口水到金毛港青面上然後散去.單睇表面三位金毛港青有兩個手型扭曲應該斷左,全部成身紅過紅番,步履闌珊落荒而爬,冇耐manager到問過究竟後,訓示員工剛才咩事都冇發生過,有咩人o黎都要話唔知或者冇, 睇完金毛港青威武下場及食完凍包後結伴回港.

2007/11/15 23:35:29

1 則留言:

  1. soniaaristo@hotmail.com2007年11月18日 凌晨3:30

    有咩好笑?

    如此野蠻

    如此兇殘

    個故仔於閣下及脫苦海,趣意何在?

    回覆刪除