2007年11月29日 星期四

惡魔的信

世上有這樣的一個惡魔,祂會知道你最不想知道的事實;而且只要你願意,衪會直接了當的把你最不想知道的事直接了當的寫在信紙上,然後準確無誤的投到閣下的信箱裡。
問題是:你敢叫惡魔寄信給你嗎?你敢打開信箱嗎?你敢拆開信封嗎?你敢面對惡魔嗎?
惡魔永遠比你知得多:你不知道的,祂知道;你知道的,祂比你知得更清楚。所以,自動找上惡魔,並不是甚麼奇怪的事,因為你可能是迫不得已,有可能是受到親戚朋友鼓勵,更可能係受人所逼,理由大都只是得一個:為你好啫.
但係,知道得愈多既人,就愈多煩惱,愈多痛苦.尤其是係一d唔好既事,唔知反而樂得逍遙,知道左仲要諗辦法處理(仲要未必係好有把握可以搞掂).如果揚左開去仲要應酬一d「關心」你既親戚朋友,仲煩.唔係話人地唔應該關心你,而係響煩惱緊既時候,仲要去應酬,真係會煩上加煩架!
係,我地係唔應該逃避現實,要面對惡魔,面對自己,之但係人總有軟弱既時候,下下迫得自己太盡,鐵人都未必頂得住,仲好易痴線添.所以,個技巧就係要去搵個平衡點了.
而面對惡魔既時候,靠既主要係AQ同EQ,一定要挺起胸膛,勇敢面對.事實畢竟是事實,除非去到「除死無大事」既境界,否則殺頭也只是「嚓」的一下,碗口大的一個疤痕,十八年後又一條好漢.
難關,挺一挺就會過去的了.

2007/11/29 00:52:43

1 則留言:

  1. 要拆信,只要你面對佢,就會發覺惡魔不過係蟲仔。
    而且是福不是禍,是禍躲不過,無得逃避既。

    回覆刪除