2007年11月21日 星期三

卡農.野蜂

五師兄提到呢個和聲版既卡農:

其實呢個版本係咪真係同teamwork好有關,魔術師又唔多覺,話班人係teamwork,不如話個作曲家厲害吧.因為卡農根本就只係一種曲式,而唔係曲名,特點係由同一個旋律以唔同既聲部同唔同既音高分唔同既段落進入去演奏,一路互相追纏,而帕海貝爾(Pachelbel 1653 - 1706)既Canon in D就係其中既佼佼者,只係用不停重覆既頑固低音(Ostinato)已經可以令我地聽出耳油.
響度介紹下加拿大銅管樂團(Canadian Brass)既Canon,呢個版本係魔術師早前響音樂賞析班上睇過既,個MV十分過癮,而且各個聲部都很清晰,很容易聽:

Canadian Brass仲有呢隻The Flight of the Tuba Bee,即係「野蜂飛舞」,咁樣奏法真係估唔到:

2007/11/21 09:53:24

5 則留言:

  1. 好正. 不過 Canon in D 我還是最喜歡 Lee Galloway 彈的鋼琴版本 =)

    回覆刪除
  2. Master piece 聽到出耳油!

    回覆刪除
  3. 不敗的魔術師2010年12月2日 清晨7:42



    真係非常好聽架。

    回覆刪除
  4. That's great music !!!! Thanks for sharing :)

    回覆刪除
  5. 不敗的魔術師2010年12月4日 凌晨3:52



    You are welcome!

    回覆刪除