2012年12月13日 星期四

魔術點唱(二十三)

各位聽眾,好耐無見!最近民怨沸騰,要求排洪嘅來信又多咗,無辦法唔清咁啲。事不宣遲,先讀第一封信。

呢封信係由署名「一群建設派蟻員」寫來嘅,話要點俾梁生聽,話佢地唔係唔想幫你,但係你下下講完嘢之後都有鑊爆,好難叫人安心訓身撐你咁話,又希望你以後唔好以唧牙膏方式講嘢喇!

到第二封信嘞,嗯,呢位聽眾叫做癲狗,佢想問689先生個「醜」字幾多劃,答繁體字就得嘞,要佢確實答覆喎!

第三封信呢,係由西環契仔寫嚟嘅,佢想問思歪可唔可以在不影響大局之下辭職喎?點解封封來信都問埋啲咁嘢嘅!

話咁快就去到第四封信,係由狼鷹寫嚟嘅。佢想點俾全傷港市民聽,希望能夠憑歌寄意喎!

好嘞,終於嚟到最後一封信嘞!係由阿爺點俾乖孫聽嘅,希望乖孫快高長大,身體健康,並祝乖孫唔好夭折,無穿無爛,起碼有五歲大;至於去唔去得到十歲,點都要先過到五歲先算咁話喎!乜呢個阿爺講嘢咁似黃興桂嘅?

2012/12/12 23:59:49 

沒有留言:

張貼留言