2012年12月4日 星期二

吸塵拖地二合一

經過上次修理音響的經驗,本來唔諗住再幫襯菲記,但係行過百記,見到有魔術師尋覓良久的電動地拖出售,仲要係得一千零一款...唉,無辦法喇,反正打哂折扣計埋現金劵都只係2千幾,就豪俾佢喇!

 

試用後,一般抹地呢部嘢的確方便,省去不少力氣,但其實之後清洗零部件的功夫也不少。對於惡劣污漬刮痕,這部機就沒轍了,還是要用人手才可以:

事前:

Picture

事後:

Picture

菲記又要學人搞網上登記產品,結果又係搞到一鑊粥:

1. 香港的中文網頁竟然是用簡體字;

Picture

2. 說明書講明要入產品序號(Serial number),但網頁卻沒有這個選項,兩邊資料不相符;

Picture

3. 而更氣人的,是竟然要魔術師由Safari試到Chrome,再用返最乞人憎的IE才可以成功登入!

Picture

***

伸延閱讀:

非(常)離譜的售後服務 

***

參考資料:

AquaTrio 吸塵及擦洗系統

Picture

2012/12/04 16:01:03

 

21 則留言:

  1. 有點興趣,

    不知在傢俱多地方較狹窄的地方是否好用,

    吸力夠強嗎?

    用後曾否用手指測試地板的乾淨度,

    有沒有細小微粒留下?
    事後清潔零件會否很花時間呢?

    半小時?

    回覆刪除
  2. 不敗的魔術師2012年12月5日 清晨7:39

    //不知在傢俱多地方較狹窄的地方是否好用,
    佢個頭是方型的,並不適合在太多罅隙的地方使用。至於確切大小呎寸,可以參考Philips的網頁。
    //吸力夠強嗎?
    吸力是夠強的,不過不要把它當成是吸塵機,它主要是用來拖地的. 我用Miele吸過一次,大一點的塵埃污物都已吸光了,再用呢部拖地機抹去那些微塵.
    //用後曾否用手指測試地板的乾淨度,

    //有沒有細小微粒留下?
    乾淨倒是OK的,赤足踏上木地板就感覺到爽了很多.
    //事後清潔零件會否很花時間呢?半小時?
    沒那麼誇張,大概10-15分鐘吧,看你洗得多徹底而定.

    回覆刪除
  3. 謝謝解答。
    看來是可以減少掃地的體力的,

    時間和工序則不算少,

    有好有壞,

    要各自決定了。

    唔該哂。

    回覆刪除
  4. 有錢人呀,你90有找買支Vileda UltraMop,再去eCosway當期特價的洗地水(通常不過$50兩大支,夠你用一年),一定乾淨過你用飛記囉... 物理人,你都明用地拖唔省電都省力過更重身的機器吧...
    你政治不正確了,香港是中國一部份呀... 用簡體大正常! (速逃)

    回覆刪除
  5. 不敗的魔術師2012年12月6日 清晨6:34

    係慳返扭地拖和拎水桶的力氣就是了.

    回覆刪除
  6. 不敗的魔術師2012年12月6日 清晨6:42

    //有錢人呀
    你仲有喇,住千萬豪宅!我都係兩千幾買件玩具現下啫! 慘得過有D膠塵連幾千蚊捐款都要扮forget咗,真係石頭鑽唔出血。
    //你90有找買支Vileda UltraMop,再去eCosway當期特價的洗地水(通常不過$50兩大支,夠你用一年),一定乾淨過你用飛記囉
    Vileda我都有用開,不過我係懶唔想出力扭地拖啫。
    又,公司D廠仔野,我下下落手落腳跟到足,完全係手動的感覺;回到家做下家務,有件電動玩具玩下,叫做自動化,心理上會好過一點。
    //物理人,你都明用地拖唔省電都省力過更重身的機器吧...
    唔會喎,機器係向水平推的,work done係與地板的磨擦力(mfd);地拖要時常拎高浸水再扭乾,淨係拎起的work done已是mgh,未必細過推架機的能量消耗。
    //香港是中國一部份呀... 用簡體大正常!
    現在本土意識行先呀!

    回覆刪除
  7. 水桶係可以放浴缸唔哂拎上來的... -_- 個地拖係唔使擰的...http://www.vileda.ca/en/mops/flat/ultramax.aspx

    回覆刪除
  8. 不敗的魔術師2012年12月6日 清晨7:53

    咁你咪要拎住地拖成日過水...行出行入... -_-

    回覆刪除
  9. QUOTE
    不敗的魔術師 :
    咁你咪要拎住地拖成日過水...行出行入... -_-
    UNQUOTE



    你拎個桶出來跟住個拖行的嗎? :O 當然是拎輕的地拖多走幾次?個flat mop不可能重過你部機喎...

    回覆刪除
  10. 自動化....用vbot 啦

    回覆刪除
  11. 不敗的魔術師2012年12月6日 晚上7:23

    知你是世紀懶媽了.
    家父教落,水桶要跟在身側,即時擰乾,以免污水濺到家俱上,我自己就從沒想過拿著地拖走來走去.以往家父在時,可以逐呎抹的,我已經是很「懶」了.

    回覆刪除
  12. 不敗的魔術師2012年12月6日 晚上7:26

    那個圓圓的吸麈機械人嗎,我也用過,不是太聰明,也吸得不太乾淨,回迷路和返不了「家」的,最後放棄了.

    回覆刪除
  13. QUOTE
    不敗的魔術師 :
    知你是世紀懶媽了.

    家父教落,水桶要跟在身側,即時擰乾,以免污水濺到家俱上,我自己就從沒想過拿著地拖走來走去.以往家父在時,可以逐呎抹的,我已經是很「懶」了.
    UNQUOTE



    :O 個FLATMOP唔濕的喎!要與時並進呀,以前都冇果種拖... .... ... ... ... .. .. ...

    回覆刪除
  14. 叻喇叻喇,講家務我實唔夠你講喇!

    回覆刪除
  15. 請問地板是否乾得很快,地板有沒有留下水印? 女士使用會否太重?

    回覆刪除
  16. 不敗的魔術師2013年1月17日 清晨6:45

    地板係乾得快的說.
    你睇下產品網頁,架機都7kg,重重地喇,不過絕大部份時間都係拖拖拉拉,唔拎起的就唔會覺得重.

    回覆刪除
  17. QUOTE
    不敗的魔術師 :

    地板係乾得快的說.

    你睇下產品網頁,架機都7kg,重重地喇,不過絕大部份時間都係拖拖拉拉,唔拎起的就唔會覺得重.UNQUOTE



    Thank you very much for your immediate response! ^^

    因為我不喜愛用拖把擦洗瓷磚地板後乾得不夠快留下水印,所以想試Philips,請問用Philips後地板有沒有留下水印?

    回覆刪除
  18. 不敗的魔術師2013年1月18日 上午9:39

    架機係一路噴水,一路抹,再一路吸返入去,水量都幾平均,理論上快乾又唔會有水印的,除非你開住部機停在某一點,不斷出水又唔抹,積水一大灘,自然會有問題.

    回覆刪除
  19. QUOTE
    不敗的魔術師 :

    架機係一路噴水,一路抹,再一路吸返入去,水量都幾平均,理論上快乾又唔會有水印的,除非你開住部機停在某一點,不斷出水又唔抹,積水一大灘,自然會有問題.UNQUOTE



    Thanks for your quick response again! I'm now have more confidence in this product. I guess I'll buy one when spring comes as the weather is humid and it's difficult to completely dry the floor! ^^

    回覆刪除
  20. 不敗的魔術師2013年1月22日 清晨7:02

    you are welcome!
    記住唔好用多泡的清潔劑,成地泡架機吸唔走的!

    回覆刪除
  21. QUOTE
    不敗的魔術師 :

    you are welcome!

    記住唔好用多泡的清潔劑,成地泡架機吸唔走的!UNQUOTE



    Thank you very much for your kind reminder! ^^

    回覆刪除