2012年12月29日 星期六

港璨理財(八)

好久沒有回鄉(其實只是深圳)「巡視業務」,於是便趁年尾放假數天北上走一轉。

上水

由屯門返大陸,一係坐直通巴,一係搭小巴到上水,魔術師選的是後者。去到上水站,咦?說好的水貨客呢?嗯,也不是沒有,只是得小貓三數隻,還要只是在離港鐵站老遠的外圍徘徊,可能真的是怕了「光復力量」吧?又其實,無論是港人

又抑或是一簽多行的「蝗蟲」(註:先此聲明,魔術師用呢個字眼並無認同之意),直至目前為止,走水貨又不是走粉,沒有犯甚麼法,依據余大律師的邏輯,「合法的就可以去做」,「光復力量」又哇哇叫叫甚麼了?

本來魔術師是想携相機同行,但因另有要事,需即日來回,為了省卻時間,還是免了,所以就沒有照片做證了,不過日後一定有機會再補回的。

過香港關

情況依舊,所謂「快捷通道」,非接觸式系統要掃瞄身分證,反應反而慢過舊款接觸式讀卡器,年來都無任何改善。

過大陸關

有驚喜!過關系統掃瞄過回鄉卡後,竟然會在畫面中顯示魔術師在系統中的相片,明確「提示」魔術師當時係無戴眼鏡嘅,果然今次在那極端麻煩的相片認人關卡中一take就過,當真開心!

大陸銀行

走回香港銀行當年的老路,single queue派飛仔,不過自動櫃員機的功能就較香港多,all in one咁濟,有好有唔好喇:好嘅就係唔使咁多架機,乜乜通乜乜易咁,排隊前都要望清楚;唔好就係你唔會知道排你前面嗰個會做乜,隨時等到阿媽都唔認得!

資金出路

打了簿後才醒覺自己太耐無處理過個戶口了,平白多了一舊錢存款,唔想放係度食息,咁點算好呢?人民幣又不能自由兌換,就算魔術師在大陸獅子銀行有跟香港戶口相連的international account,但係都匯唔到落香港,只能拎住一舊舊「銀紙磚」「走水貨」回港,相當麻煩;而且就算拎咗筆公錢返返到香港又點呢?最多可以投資雙幣雙股,但係魔術師又唔肯違反香港人的「核心價值」,唔係好想投入資金幫祖國建設(現在香港的主流意識都不承認自己是中國人吧?),又要繼續研究一下有乜邪惡投資可以負負得正先得。

唔拎舊錢返香港都得,私人投資就做唔到嘞,一係就係做傻仔買那些疑似是RQFII的保險/投資產品,一係就消極地做定架,三個月都有兩厘幾,好過香港得半厘嘅!

又,魔術師都可以試下買多層樓收租,做其地產霸權,咁就夠哂邪惡,負負得正喇!不過咁,又真係要check返啲政策、文件,睇下有無限購限制,可能又要勞煩葉謝鄧幫下手了。

回港

在羅湖口岸,傳統的「人肉過關」係快過自動化系統的,個關員仲好好禮貌,又有笑容添,點睇都唔似香港人對「蝗蟲」的認知喎!

Picture

***

伸延閱讀:

檢討一簽多行 趕絕水貨客

港璨理財(七)(上)

港燦理財(七)(下)

2012/12/28 23:21:59 

沒有留言:

張貼留言