2016年8月1日 星期一

魔術師資產配置(2016年7月結)

今個月魔術師的資產配置其實都唔使點睇,一如預期,REIT組合以16.89%(自2016年3月31日年結後重組計,下同)大幅領放;第二位的已是以生活使費為主題的生活基金(9.74%)。無錯,生活基金係可以用來對沖生活使費(或通漲),但其實呢個point只係表面上的gimmick,實際上企業要賺魔術師的錢不容易:一係你就係有壟斷優勢,要魔術師不得不幫襯你;一係你就係產品服務優質,能夠叫魔術師做returning customer。以上兩者都係買入股份的考慮條件。

排第三、四、五位的分別是受金價影響而回落的商品組合(7.61%)、複式盈富基金(7.46%)、與及MPF組合(7.01%),三者叮噹馬頭,分別不大。
以平穩收息為主的入息組合守住第六位(5.19%),可以當成係合格線benchmark。
以此觀之,就只有「最怕改壞名」的沉船基金搭沉船(3.77%),原因依然是「米爆」重災區匯豐控股(00005.HK)及WisdomTree Europe Hedged Equity Fund (HEDJ.AMEX),後者將留待8月份資產配置解決。
同時我城銀行按揭戰又逐漸升溫。金融機構近年飽受折騰,呢樣監管嗰樣罰款,商業戶口又怕同恐怖份子有關連,結果都係借錢俾樓奴最穩陣,故樓按息率下調之餘,住宅估價亦漸見手鬆。上月魔術師自住樓估值又繼續上升,加上投資組合的回報,一個月內身家(Net Asset Value, NAV)又再升5.85%(=11,311.15/10,685.45—1);流動資產升幅比上月勁升46.86%(=19.18/13.06—1),相當不錯:

魔術師份身家拆開來看,資產負債分配如下:

又,魔術師見某些網友將1,000萬身家定為財務自由目標,舉例說自住樓淨值(估價減負債)250萬,全副身家股票加現金加自住樓總NAV計埋230萬,代表咗咩嘢稍為想想都知道,竟然仲敢話「又向財務自由邁進一步」,見之實在令人搖頭嘆息,看來「財商課程」頗能幫到呢一類人。
***
註1:起始日以2016年3月31日收市價計算,交易則在4月1日開市進行。
註2:為免過度煩瑣,外匯轉換價係以每月一次的匯豐銀行卓越理財戶口月結單所顯示的牌價為依歸。
註3:收息組合為「現金及債券組合」中以收息為主的投資項目,故需要除去 Mortgage Link 及活期存款等「非投資類別」。
註4:物業估價為匯豐銀行、恆生銀行、中國銀行網上估價之平均值。

23 則留言:

  1. 如果有家庭,一千萬真係唔夠

    流動資產單月升四成,好鬼勁

    回覆刪除
    回覆


    1. //如果有家庭,一千萬真係唔夠

      呢位網友,就有有家庭嘅囉.

      //流動資產單月升四成,好鬼勁

      6月流動資產升幅13.06%(比4月1日起始日計)主要係因為有信用卡現金分期到手,7月流動資產升幅(都係比較起始日)為19.18%, month-on-month咁比對升幅就多咗46%, 又唔係對比起始日多咗46%, 語言偽術而已.

      刪除
    2. 原來係升幅多左46%,一不留神睇錯左

      刪除
    3. 對於too good to be true的數字, 一定要睇多幾次, attention to details! XD

      刪除
  2. "又向財務自由邁進一步"我都唔夠薑去講, 因為知道自己個底打得好差:|

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過對比起啲月光美豬,有個錢傍身都叫「比上不足比下有餘」。

      我係唔明點解美豬一失業就連水電煤pay the bills的能力都沒有啫。

      刪除
    2. 人地點似傷民過海返工都嫌遠,系東岸到西岸流動的,一手緊就乜叉都唔交托水籠走佬,你想搵都搵唔到呀.

      刪除
    3. //你想搵都搵唔到呀

      有social security number, 又有 driving licence,照計無咁易走到佬....

      刪除
    4. 但的確美帝係好多鎖匙盤的:d友一供唔起層樓就留低條鎖匙俾銀行遠走高飛也.

      我估係本啤你捉到我都係還唔起,你以為度度係港豬負G產會燒炭咁轟烈呀.

      刪除
    5. //我估係本啤你捉到我都係還唔起

      大不了破產, 嬉皮笑臉軟皮蛇就過去了.

      //你以為度度係港豬負G產會燒炭咁轟烈呀.

      你話傷港民族點會唔係蝗國人呢? 一樣都係咁要臉!

      刪除
  3. 魔術師的資產配置真的很仔細, 我就冇咁仔細, 物業都不會經常check估價,

    最有得著就係你同我解釋過既美國reit, 十分值得研究.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法喇,我無乜財商,學唔到偶像博客咁眼尾「立」下就知係咪好嘢,亦無佢咁豁達話日日計人都癲,索性唔計.

      美國REIT我主要睇ETF, 個別REIT(例如AGNC或HCP)是否穩健難以斷定,仲有唔知claim唔claim得返的30% Withholding tax的問題都要考慮.

      刪除
    2. 想問下是否買美國的ETF都要收Withholding tax?

      刪除
    3. 我手上可以收息免withholding tax的都是個股及ETN, ETF 就一定會charge at source,當然,claim唔claim得返就是另一回事.不過重點依然係1042-S form,同埋要精研pub 515, 519.

      伸延閱讀:
      尋找1042-S的故事
      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=13570458

      刪除
  4. 魔術師的資產收益列得咁詳盡,可納入正規財商課程的syllabus内呢=)

    當魔術師兄規劃投資的時候,相信你哋office吱嘍(前)同事走咗去fine dining、捉精靈、洗FB版...所以一個人有冇進步,都是有原因的。

    回覆刪除
    回覆
    1. //可納入正規財商課程的syllabus内呢=)

      我都係從MBA, CFA等課程學回來,點夠大師咁堅,夠資格被邀請去CFA會員聚餐演講啊?

      //相信你哋office吱嘍(前)同事走咗去fine dining、捉精靈、洗FB版...

      人各有志,我又真係無咁多時間去玩咁多嘢,管理時間的能力圈不足囉.

      刪除
  5. 整個APP,幫港豬自助式咁計下!
    標榜可以計埋物業~~~~!

    回覆刪除