2016年8月8日 星期一

有個上司是黃C

魔術師早前在《試用期完畢小結》都寫過,新公司係「僱傭兵」,人事流轉率高,本來負責聘請魔術師的上司早就離職,然後來了一名黃C上司(魔術師由CEO的FB開始search,以friend list搵到上司的FB,見佢仲有(雖然已不是頭像)黃C帶icon,同埋法國三色filter)。新官上任三把火,返工無耐就要訂規矩搞呢搞路,然後就係在組內搞1-on-1,其中對魔術師的批評就有:
1. 衣着太身光頸靚:查實呢樣嘢魔術師係深受在舊公司入職初期,人治部總管發出的一封信影響:信中話公司同事無論做嘅係咩嘢部門,需唔需要見客,返緊邊一個office,你出出入入掛住職員證就係代表緊公司,一定要保持專業形象。因為行過你隔離的分分鐘就係大客,爛撻撻太casual成何體統?呢幾句真係深得魔術師歡心,所以依家就算真係為咗就下黃C上司,都只係唔穿西裝,照舊長袖恤衫的smart casual而已。不過,用開名牌靚嘢呢下嘢真係唔會因為黃C上司而改,如果黃C上司感到自卑的話就只能夠話佢包客度太低,diversity的眼光唔夠闊。
2. 唔夠energetic:魔術師唔知咩嘢叫energetic。可能公司同事比夠young,喜歡紮紮跳無事生非大驚小怪,而魔術師早就過咗呢個年紀,而且大場面都見過唔少,凡事冷靜淡定有錢剩,唔會青筋暴現,最多只會嘲諷一下不合理的現象,冷眼旁觀的態度令人覺得唔夠投入吧?
最大的問題就是,有一次有客戶搵公司做個投資app,公司要做presentation pitch,魔術師便以subject matter expert的姿態出現,氣場(氣勢?)壓倒在座所有人,就算係個客都要追問魔術師意見(其實無投資知識的人根本不可能設計到一個對投資者user friendly的介面,舉一反三,傷港經濟點解走下坡,其來有自,呢一點留待另文再議),呢一次給黃C上司看在眼裡肯定很不爽。
當然,跟黃格格不入的仲有俾佢問有無玩「仆街們GO!」(魔術師沒告訴他的是魔術師手機的主要用途不是用來打機,要玩game魔術師另有選擇);有次黃C上司開開下會講某某人「個樣似Dickson」,魔術師聽唔明即刻遭黃C上司白眼,謂「乜你無睇《100毛》咩?」
魔術師一呆,心想可能都要開始再搵工了。
不過又咁講,你睇人好,人睇你好。比上司係黃C更慘的,就係CEO係黃C:
信報 2016年8月4日
康宏莊偉忠頭炮 增聘600員工
一田百貨前行政總裁莊偉忠轉戰金融界,昨日他首次以康宏金融(01019)行政總裁身份會見傳媒,表示現時的工作主要是分配公司資源,日後會貫徹他以往的管理作風,包括減少開會,又透露公司計劃於今年9月增加600名前線員工,期望員工總數維持於1800至1900人。
問及為何揚言退休後不足三個月便轉身復出,他表示沒說過自己退休,只是在舊有的工作崗位退下來,剛好撞見康宏主席王利民分享工作上的困難,其後王利民邀請他擔任公司行政總裁,莊偉忠衡量自己在康宏的管理上有發揮空間,故接受行政總裁一職。對於外界指他出爾反爾重出江湖,亦有人對他轉到金融業感到失望,他稱不介意,認為做人只要對自己及家人負責,不會理會別人的說法。他稱當年有份創辦安信兄弟,如今只是「做回老本行」,並非首次接觸金融業,現代人生活上離不開保險,而財富管理業務在香港有很大發展空間。
目標減少七成會議
被喻為「不開會的CEO」,莊偉忠來到康宏將會貫徹這作風,他揚言目標是減少七成會議,同時利用公司原有的班底,發揮員工的專長,提升公司的效率,日後將重整架構,但未有裁員計劃。他希望,員工不單止得到金錢上的回報,更從工作上得到滿足感,從而對公司更有歸屬感,他相信歸屬感會令員工更加投入工作。
另一方面,莊偉忠向來喜歡在網上寫東西,不會因轉工而擱置,將繼續在Facebook上寫有關時事、經濟及家庭的文章。對於梁天琦被拒參選立法會事件,莊偉忠認為完全不合理,又指香港是成熟的地方,應有權選擇,不應該由選舉主任在門檻「一刀切」。
唔知呢間所謂IFA(Independent Financial Advisor)的前線員工使唔使係黃C呢?Sell 客前又使唔使問個客係唔係黃C呢?又,現今世代有錢買保險(101?)買金融產品的大客,多數都係蝗民,而嗰啲蝗國資金更加有可能是輾轉由殺人政權搜刮回來的民脂民膏,唔知道呢啲疑似血饅頭阿裝總又食唔食得落呢?
又,查實魔術師覺得只有收客戶顧問費,而唔係從賣產品收佣的財務顧問才可以叫做「獨立」,不過以傷民石頭鑽不出血的性格,收費顧問呢一行在我城根本上無得做。唔知裝總會唔會為業界一改新氣象呢?
又又,以下呢一篇「舊聞」魔術師早就儲起咗,今次裝總有搞作當然要搵出嚟講下:
發佈日期: 2016-05-09 23:08 最後更新日期: 2016-05-09 23:13 撰文: 甄挺良
剛於本月5日卸任一田百貨行政總裁的莊偉忠,一直是為人稱道的CEO。他晚上在其Facebook專頁撰文,坦言自己在一田的「最後一道指令」是希望前同事將他「踢出」通訊工具的工作群組,坦言退休人士「不在其位,不謀其政」、希望前「高官」、「高層」明白「退位讓賢」原則,不應「阻住地球轉」。文章刊出後短短一小時,已經獲過萬人「Like」。
莊偉忠在Facebook撰文,分享他近日退休後的經歷,指過往下屬每晚均會向他匯報當天營業數字,但本月5日退休後,本不應再收到相關資料,故向前同事下「最後一道指令」,要求將他由通訊群組中「踢出來」。他指,明白同事「點好意思踢走我」,但知道這樣做是「絕對正確」,故仍「忍心落咗最後一個order」。
他形容「規矩就係規矩,人情還人情」,將已不在崗位上的人踢出群組是「專業」。他又談到退休人士「不在其位,不謀其政」,不應再對前同事「指指點點」。
莊偉忠在文末筆鋒一轉,反問「退休『高官』、『高層』、自以為是嘅『高人』」是否懂得「退位讓賢」,更稱「呢個世界,無咗你,無乜問題喎,唔好阻住地球轉」。
他又在留言中補充,30年的工作生涯令他見證「人走茶涼」及「人去情在」,幸而大部分他的舊同事仍是對他「好到加零一」,仍然和第一份工作的同事保持聯絡。

魔術師對裝總印象一向麻麻(見舊文《乜七七王迪詩:等着瞧黑絲》),一眼就覺得佢好假,做埋啲嘢以吸睛呃like為主。好似上文咁,「向前同事下『最後一道指令』,要求將他由通訊群組中『踢出來』」就真係假到真不了:你要quit group自己可以exit到夠,自行消失唔使煩到人,使乜叫人「踢你出來」咁做作?唔係做戲係乜?

118 則留言:

  1. 黃不黃C唔係重點吧, 主要就係雞蛋挑骨頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃C的排他性強,心胸狹隘,係都要人地聽(其實係跟)自己的一套.

      刪除
    2. 黃C除了排他性強之外, 就是說一套, 做一套, 然後帶著道德的帽子, 毫無羞恥之心去接受他人的讚美.

      刪除
    3. //說一套, 做一套,
      //毫無羞恥之心去接受他人的讚美.

      Recap 前一篇講過試用期的留言:

      1. 是日玩team building, 有同事介紹自己時話自己在89年出生, 黃C上司接着說:「係咪64生日?」
      2. 今日玩team building,每人都要整個powerpoint, 限用6分鐘介紹自己, 點知佢自己一個就講咗20分鐘...然後到其他同事, 佢又走去set timer time 人地喎...

      刪除
  2. 舊文條link好似錯咗.

    回覆刪除
  3. 開會話人個樣似Dickson,似講人是非多啲喎XD
    又,香港唔只一個老細係黃絲,有睇《100毛》囉lol

    晴報:王維基《維基解碼》——「被關心」的下一代
    http://www.skypost.hk/newsDetail/headline?headline=%E3%80%8C%E8%A2%AB%E9%97%9C%E5%BF%83%E3%80%8D%E7%9A%84%E4%B8%8B%E4%B8%80%E4%BB%A3

    回覆刪除
    回覆
    1. //開會話人個樣似Dickson,似講人是非多啲喎XD

      真程喇, 我當埸覺得佢好唔pro。 你講輕鬆話題唔係唔得,而係唔可以有咁多assumptions先得架!
      又有一次,話要train下各位同事做presentation,又話要「好似玩『仆街們』咁做訓練員」,佢啲「懶潮」gag我真係唔識反應.

      //梁錦松先生說,回歸以來特區政府對年輕人未夠重視,讓年輕人看不見未來。他所言甚是,政府只關心市民能否置業,卻沒有關心更重要的下一代;可能政府並不了解如何「關心」下一代,讓年輕人即使「被關心」了也感到反感,弄巧成拙。綜觀現今的政府,很難找到一個真正了解年輕人的官員。你們有看《100毛》嗎?或許應該問,你們知道《100毛》嗎?//

      問題是: 為什麼「被關心」咁重要? 無人關心你又如何? 世界末日?難道 下下要人「關心」才能找到「存在感」?

      刪除
    2. // 你們知道《100毛》嗎?
      明蝠俠?

      刪除
    3. D....

      【相集】明蝠俠的過去與現在

      當第一場演唱會要取消,黎明第一時間用Facebook直播宣佈消息一刻,他便嬴了全世界,因為世界上沒有承擔的人愈來愈多,身份地位如高如黎明,卻立即道歉,掌聲與歡呼聲不給他,還要給誰。近日跟毛記電視合作的廣告又令他的形象更「和諧」,加入了認真玩的一份子。所以和華仔、發哥齊名,當選香港市民心中的特首,絕對有根有據,今日起,維護世界和平的責任,就交給你了,明蝠俠!

      刪除
  4. 黃C反共反上腦,中國一贏唔到幾乎要開香賓慶祝添。日常只係非我族類,就要排除異己。

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實傷港班怪獸家長係咁送仔女入教會名校,早就已經buy咗中古歐洲政教合一嗰套.反國教時痴瘋仔量住血糖絕食,班港媽喊到好似毒癮發作咁口水鼻涕齊流,其來有自的.

      刪除
  5. Yellow sea 有一共通特質:好似宗教咁,思想守舊但懶 open!
    咩太光鮮,唔夠 energetic,就係 euphemism。跟本就係想話「你唔可以勁過我!」

    我以前有個 低B 阿頭,明明公司話唔見客唔使著套裝,佢又話我唔夠 formal。唔夠多毛呀?我返銀行都係咁著啦,你唔好話我知銀行要求太 casual 呀!於是我叫佢具體啲講下佢心目中嘅 formal 係點。佢話唔好著 cotton 喎!著潛水衣蛙鞋好冇?痴痴哋!我都費鬼事理佢。

    睇《100 毛》?有藥食藥,無藥睇醫生啦!睇嚟學到啲咩呀?點打飛機升級呀?又唔係好笑喎! Watch grass grow 重好過。起碼唔使徙紙。好心咁低俗就咪攞出嚟啦!好樣衰啫!

    果個裝·屎易屙·成日語無倫次,係咪 Asperger 呀?

    唉~ 所以話,贏在 DNA!想升 level 唯有配高級種啦!不過低級又點識睇乜嘢係高級吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. //好似宗教咁,思想守舊但懶 open!

      所以會有「僭越」的思想.

      //咩太光鮮,唔夠 energetic,就係 euphemism。跟本就係想話「你唔可以勁過我!」

      中文叫「潛台詞」,又或者係黃C最憎嗰隻(在蝗國盛行的)「潛規則」.

      //睇嚟學到啲咩呀?點打飛機升級呀?又唔係好笑喎!
      //好心咁低俗就咪攞出嚟啦!好樣衰啫!

      我幾驚佢問我有無睇杜文柒啲戲!

      //果個裝·屎易屙·成日語無倫次,係咪 Asperger 呀?

      呢條友又係overrated,潮語就係「吹大咗」。

      刪除
  6. 從來未聽過衣着太身光頸靚有問題,執正啲喺對份工嘅尊重,就算喺過籠我R晒頭都諗唔到會對公司有咩壞影響。

    「乜你無睇《100毛》咩?」
    「我覺得《100毛》呢啲,就算有睇,都唔適合喺開會時講。」

    回覆刪除
    回覆
    1. //就算喺過籠我R晒頭都諗唔到會對公司有咩壞影響。

      但對上司有壞影響。C嬸話齋,「你唔可以勁過我!」。好奇一問:C嬸=C? or C嬸= C's嬸 or totally unrelated?...

      //「我覺得《100毛》呢啲,就算有睇,都唔適合喺開會時講。」

      講左呢句,可能真的要開始再搵工了。

      刪除
    2. //C嬸話齋,「你唔可以勁過我!」。

      Sony講得啱,呢啲就叫僭越.

      縮骨遮革命期間魔術師都講過N次,黃C(佔派)口頭上就開明,其實最封建一言堂就係佢地.

      刪除
    3. 魔術師師兄, 我諗你都係搵定工. 如果我係你, 好快就會爆佢一鑊. 如果有日, 佢發現你其實唔係黃. 呵呵. 你的日子一定要好自由, 好民主咁過.

      刪除
    4. Job hunting期間,咪當練下EQ囉.

      刪除
    5. 其實如果真係可以玩吓嘅, 不妨搵佢嚟玩. 激嬲佢,再氹返佢,又再激嬲佢,又再氹返佢. 週而復始, 直到搵到工為止...

      刪除
    6. 已經咁做緊, 有時串下佢, 有時又懶尊敬佢以professional資態咁問佢嘢,滿足下佢認叻嘅心理.

      刪除
  7. 係我就毫不留情撞9死你滷味屄

    http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/breaking/20160808/55468993

    回覆刪除
    回覆
    1. C = C,C 嬸 = C 嬸,又 C 唔識 C 嬸。��

      仆街網 係 natural selection 嘅 turbo,開行高速前進!
      以前有戰爭、病來平衡人口。宜家要靠「蠢」來平衡!

      刪除
    2. EJInsight Aug 1, 2016 3:03pm

      Pokemon GO player falls into Lam Tsuen River
      In what is believed to be the first accident in Hong Kong related to Pokemon GO, an 18-year-old man fell into Lam Tsuen River as he was reportedly playing the wildly popular augmented reality mobile game.

      Passersby said they saw the teenager, surnamed Yiu, walking with the screen of his handset displaying the game shortly before the accident on Sunday night, but he insisted he was not playing the game at the time, the Hong Kong Economic Journal reports.

      Rescuers threw a rope at Yiu to help him get back to safety.

      The teenager sustained scratches on his knees as a result of the fall, but refused to be taken to a hospital for treatment.

      Elsewhere, nearly a thousand Pokemon players gathered at Tin Sau Road Park in Tin Shui Wai at around 10 p.m. on Sunday in the hope of catching the “Dragonite” monster, news website hk01.com reported.

      The gamers were seen walking towards Tin Yip Road Park, but they later realized that they were heading in the wrong direction as the monster was actually at the Kingswood Ginza shopping center.

      And so the disappointed crowd went back to Tin Sau Road Park.

      About an hour later, another rare Pokemon called “Snorlax” suddenly appeared to the delight of the gamers.

      On Saturday night, some 5,000 Pokemon GO players were seen gathering at Morse Park in Wong Tai Sin, Apple Daily reported.

      In Mong Kok, police officers were placed on high alert after people gathered at Sai Yeung Choi Street and Nelson Street at around 8 p.m. on Saturday.

      The crowd came in response to a call by a Facebook group rallying people to play Pokemon GO in Mong Kok as a means to find out how activists advocating Hong Kong independence will be treated.

      However, it was seen that only two to three out of every 10 people gathered in the area were playing Pokemon GO, while police officers, about one in every five steps, stood by.

      刪除
  8. 1on1講呢D,對人唔對事,不過你功高蓋主,佢感到威脅。又或者,見你住得招積,衣食無憂,佢唔多高興。我有一個深黄港濁下屬,我只會話佢工作懶散,共獻唔多,八十後,要照顧的,死未?更唔好話要佢幫忙帶領九十後。
    康宏係妖股,自己做咁耐形象工程,恐怕一朝喪。

    回覆刪除
    回覆
    1. //功高蓋主,佢感到威脅。

      功高蓋主就未有耐,不過以我經驗同學識,佢肯定壓唔住我就真。不過又咁,妹頭同美顏一樣都「壓」唔住我,不過可能舊公司規模大,大家見過嘅人多(我點煩得過班米帝舊同事?),慣咗用不同的管理技巧,亦比較能包容唔同性格的人,唔係好似呢度咁我同成班「一袋年輕人」境界上有本質上的差別。

      //見你住得招積,衣食無憂,佢唔多高興。

      心態決定境界,夏蟲不可語冰。

      //更唔好話要佢幫忙帶領九十後。

      依家公司班80後都難搞的。

      //康宏係妖股,自己做咁耐形象工程,恐怕一朝喪。

      都係嗰句,莊總似係吹大咗。

      刪除
  9. 女排比鬼佬嘘,傷港人不知幾開心,但鬼佬識分傷民或中國人?去到外國,D鬼只問:中國或日本!
    中國剛剛有三金,D老黄又話食藥又話專赢细項,雞蛋挑骨頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日我係茶餐廳聽見隔離位有兩條「一袋年輕人」大談「中國隊」(exact wording) 幾多幾多號靚唔靚.

      刪除
    2. 真係有人講架...其實呢d都係soft power.

      https://m.gamme.com.tw/1154524

      其實早在08京奧我同d損友都成日講某幾個項目的中國隊"一字排開"大家會揀邊個(幻想下都得掛)

      刪除
    3. 男劍擊,小鮮肉,顏值高!不過個個一樣樣咁。阿嬸我見 3 胞胎咁。

      TVB 有個 commentator 話「睇下啲運動員有 gel 頭㗎。宜家啲運動員個個靚仔靚女㗎!」

      刪除
    4. 摩摩:

      //真係有人講架...其實呢d都係soft power.

      又唔見班有青話人地係蝗民喎...

      今期我城個掌旗使淳BB又收咗唔少兵喇!(雖然我覺得佢個樣只係一般)

      http://hk.apple.nextmedia.com/sports/art/20160804/19722117
      淳BB講明養佢一世 宅男唔恨得咁多

      //早在08京奧我同d損友都成日講某幾個項目的中國隊"一字排開"大家會揀邊個(幻想下都得掛)

      又「DGSN出才女」?

      C嬸:

      //TVB 有個 commentator 話「睇下啲運動員有 gel 頭㗎。宜家啲運動員個個靚仔靚女㗎!」

      好在我唔睇CCTVB嘅啫(可能黃C上司會睇)。

      刪除
    5. CCTVB: 中國失奧運第一金

      黃C: ON L 7 9,未曾擁有何來失去呢?

      我: 咁又點"重奪未來"呢?

      ...................

      其實有好多黃C 有好多言論,我依家經常用佢地枝矛去插返佢地自己。

      刪除
    6. //其實有好多黃C 有好多言論,我依家經常用佢地枝矛去插返佢地自己。

      因住人地惱羞成怒, 你知班黃C幾燥底架喇!

      刪除
    7. // 我依家經常用佢地枝矛去插返佢地自己。

      其實佢哋點會知, 嗰枝矛係佢哋用㗎, 知嘅多數唔係黃C.

      刪除
    8. //嗰枝矛係佢哋用㗎, 知嘅多數唔係黃C.
      無知無覺真港豬

      刪除
  10. 上班不可衣著整齊,唯一是做AV男優或女優啫!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 淚眼煞星係唔着上衫但就打條幼身呔的.

      刪除
    2. 剪頭髮的也可著到不倫不類㖿~

      刪除
    3. 呢間公司有些電車仔真係成件金毛飛咁。不在其位不謀其政,當然我無出聲,如果我係阿頭就唔會容許啲咁嘅dress code,唔係叫你着老西,但起碼唔好成件「飛形青年」咁先得架!

      刪除
  11. //衣着太身光頸靚

    封建時代呢D叫僭越。你唔係一品大員做乜用紅寶石頂戴,人黎,同我拖佢出去斬! XD

    梗係人地著豬儒村你著Zegna,人地用FX創造你用港女LV,人地用碧牌你用Mont Blanc。

    回覆刪除
    回覆
    1. D, 佢真係話我條皮帶做乜係LV呀! 又叫我去Uniqlo買衫,我即時彈咗句:「平時出街行下都仲得,返工衫我就唔會浪費金錢買呢啲brand.」

      刪除
    2. 呵魔術師兄串得好!你個黄C上司有冇FB? 我估佢每逢和家人出街時,佢一定會周街揾examples,來灌輸黄C思想俾佢家人~諗起都好鬼死好笑=P

      刪除
    3. 春花你呢個回應花生味十足。

      刪除
    4. // D, 佢真係話我條皮帶做乜係LV呀! 又叫我去Uniqlo買衫,我即時彈咗句:「平時出街行下都仲得,返工衫我就唔會浪費金錢買呢啲brand.」
      你過來是屈就, 佢卻是以救世主的姿態過來紥職, 誰叫他不幸遇上了你, 梗係幼稚小氣一番啦。
      在佢的角度想, 佢份糧多過啲下屬, 如果大家都係生活得咁霉, 則佢至少會幻想身家多過你, 乜都叻過你, 但你吃香喝辣, 佢的 masturbation 就不一定成立。

      刪除
    5. //你過來是屈就, 佢卻是以救世主的姿態過來紥職, 誰叫他不幸遇上了你, 梗係幼稚小氣一番啦。

      呢間公司在行政上有啲嘢真係做唔足,不過佢只係減我少許糧(我當扣MPF算),假期福利當然無以前咁好,呢啲我又唔覺係屈就.

      如果黃C上司係咁諗我都無符, 不過咁嘅氣度就真係弱咗啲, 呃部門裡的細路(「一袋年輕人」)就得,我佢就manage唔到架嘞.

      //在佢的角度想, 佢份糧多過啲下屬, 如果大家都係生活得咁霉, 則佢至少會幻想身家多過你, 乜都叻過你

      咁佢有一家大細, 而我就只係一條「孤獨精」,又點同呢? 不過咁都睇唔開, 又似乎年紀活在狗身上喎.

      //但你吃香喝辣, 佢的 masturbation 就不一定成立。

      又remind咗我一樣「僭越」嘢:就係有次佢用「我去大貓開個Advance account...」來舉例講如果要寫個app,user experience要點編排,點知我一用大貓個app來capture screen 做講解,即時自動彈咗我係Premier customer...

      刪除
    6. // 又叫我去Uniqlo買衫
      小弟上司返工前後都執得好正, 不過也着過一次憂衣庫, 好似果日跌左十度八度去買左件褸着返屋企, 行動前佢向全 team 宣佈擺明係為左性價比, 嘻嘻. 憂衣庫都唔錯 - 當減到廿九蚊一件嘅時候

      // 咁佢有一家大細, 又點同呢? 不過咁都睇唔開, 又似乎年紀活在狗身上喎.
      你單身貴族, 佢一褲都係, 又一次幻滅了, 如果佢的二代冇野俾佢認絲認屁, 佢爆血管都似, 因為黃絲以為自己乜都強過人的, 黃絲講話你要聽, 哩種優越感反映在一切事情上。

      // 有次佢用「我去大貓開個Advance account...」來舉例
      // 又remind咗我一樣「僭越」嘢
      你應該插入先左問佢有冇攞超市禮券, mpf 有冇收戲飛汽水爆谷, 冇呢, 個 user experience 就笨實左嘞, 老細請繼續...

      //如果黃C上司係咁諗我都無符...我佢就manage唔到架嘞
      砵都冇用, 過佢頭啦

      刪除
    7. "春花你呢個回應花生味十足。"

      我食花生都係食你件黃C上司,邊度敢食魔兄你花生啊/-\ office真係特別多騎呢鬼,祝魔兄快哋成功淘份新的筍工吧!

      刪除
    8. 春花:

      //你個黄C上司有冇FB?

      上文咪寫咗囉:

      魔術師由CEO的FB開始search,以friend list搵到上司的FB,見佢仲有(雖然已不是頭像)黃C帶icon,同埋法國三色filter

      刪除
    9. DY:

      // 因為黃絲以為自己乜都強過人的, 黃絲講話你要聽, 哩種優越感反映在一切事情上。

      真係鞭鞭有力!

      //mpf 有冇收戲飛汽水爆谷

      D,呢間公司MPF係用大貓的,真係寄咗封信叫我去換50蚊維康禮劵呀!

      //砵都冇用, 過佢頭啦

      都間唔中睇下出面有乜opening。
      以呢間公司的turnover,佢唔會留到人,反而怕唔夠人用,所以如果做得okay的話,員工的巴根寧拋華都唔細。

      刪除
    10. // 真係鞭鞭有力!
      黃絲行為實屬無厘頭。

      // 是日玩team building, 有同事介紹自己時話自己在89年出生, 黃C上司接着說:「係咪64生日?」
      前同事個電話就係 8964 尾, 佢打遍神州大地, 也留電話給神州大地的人, 都是哈哈哈報以一笑
      來來去去都是傷港人多年前插入後一直不能自拔, 蝗民都不當是一回事。

      // 以呢間公司的turnover
      // 佢唔會留到人
      // 反而怕唔夠人用
      // 所以如果做得okay的話,員工的巴根寧拋華都唔細
      有冇人成功響度 promo 上先?

      刪除
    11. //來來去去都是傷港人多年前插入後一直不能自拔, 蝗民都不當是一回事。

      呢樣摩摩都loop咗唔少次.

      //有冇人成功響度 promo 上先?

      間唔時都有人升職,不過做到5、6年的已算是「老臣子」了.

      刪除
    12. ///D, 佢真係話我條皮帶做乜係LV呀!

      你呢嗰上司咁奇趣,會將視線放喺人哋皮帶嗰度亦咁念念不忘,莫非佢對魔兄你....嗯...哈哈哈..

      刪除
    13. //會將視線放喺人哋皮帶嗰度亦咁念念不忘,莫非佢對魔兄你....嗯...哈哈哈..

      唔,我覺得呢個人相當有嫌疑...

      (即刻轉身"射"個三分波...哎吔)

      刪除
    14. 所以我一齊行動時行一係「放甩」佢,一係行佢後面,赤不會彎腰綁鞋帶(男人大丈夫佢講野真係camp camp 地的)。

      刪除
    15. 嘩, 小心佢突然叫你彎腰執嘢喎.

      刪除
    16. 死火,係咪我唔聽書,我一直以為你個黃C老細係女人嚟!

      不過關於佢d描述會令我覺得佢係一隻乸,咁佢本人真係有d camp camp地都唔定.

      一個唔係好熟的麻甩佬會關注我公事外的衣著問題,仲講埋牌子,唸起都有d驚~

      刪除
    17. Freelancer:

      //小心佢突然叫你彎腰執嘢喎.

      所以我咪行佢後面囉!

      摩摩:

      //係咪我唔聽書,我一直以為你個黃C老細係女人嚟!

      你無唔聽書, 係我無講. 不過又咁啱,我將同一段嘢同前同事A whatsapp,佢都係以為黃C上司係阿姐來的!

      刪除
    18. 吓,唔係女的?有d驚訝.呢次真係印證左個快思理論:我們係用stereotype 來作快速推論的.魔兄段描述可以用來做心理實驗(講真).

      刪除
    19. //魔兄段描述可以用來做心理實驗(講真).

      咁你快啲抄低喇, 俾你班黃C學生做功課!

      Summary of additional descriptions:
      1. 是日玩team building, 有同事介紹自己時話自己在89年出生, 黃C上司接着說:「係咪64生日?」
      2. 今日玩team building,每人都要整個powerpoint, 限用6分鐘介紹自己, 點知佢自己一個就講咗20分鐘...然後到其他同事, 佢又走去set timer time 人地喎...
      3. 佢真係話我條皮帶做乜係LV呀! 又叫我去Uniqlo買衫
      4. 有次佢用「我去大貓開個Advance account...」來舉例

      刪除
    20. 係女你拎你支 墨水筆 出黎點會對佢有大作用呢? 除非係另類墨水筆...

      刪除
    21. 上次阿短裙妹話我手字靚...

      刪除
    22. 魔兄個黃C上司基基地~?咁你同佢出trip時要保護自己呢。share一下呢篇文:

      heawork.tumblr.com/post/148667842471/唔好做愛做嘅事與上司出trip六大注意

      内文正經、標題evil=P

      刪除
    23. 佢有老婆仔女,但天知道是否為了掩人耳目.

      好在我唔使出trip嘅啫.

      刪除
    24. //咁你快啲抄低喇, 俾你班黃C學生做功課!

      我覺得最緊要呢兩樣:
      1)問魔兄有無玩仆街們GO(大佬,兩條友夾埋八十幾歲,大家又唔熟,你話憤怒鳥呀、植物與喪屍我都接受到,但一個四十+又唔係好熟既麻甩佬問我有無玩仆街們GO,真係好難想像)
      2)質疑魔兄知唔知100毛d人物(同文講過,呢d係好細路仔既行為,我只會直覺中年人只會女性先會做)

      刪除
    25. 其實春花姐個花生回應尾兩句都誘導左我。「周街揾examples來灌輸黄C思想俾佢家人」呢挺野我總覺得係阿媽做的。

      刪除
    26. 無想:

      你唔能夠俾啲非官方回應fake到至得架!

      今日黃C上司又爆了,佢以為sufficient and necessary condition係有conflict的!

      事緣係客戶電車部同我地講:你地(即係我地公司)要跟我地(即係客戶)個standard, 要做到某某requirement,我地用software X去做,你地用乜我唔理你,我無話過要你地用software X。

      黃C上司完全聽唔明.


      摩摩:

      //但一個四十+又唔係好熟既麻甩佬問我有無玩仆街們GO,真係好難想像

      黃C比較易信傳霉,可能真係以為全傷民都玩.

      //呢d係好細路仔既行為,我只會直覺中年人只會女性先會做

      黃C覺得魔術師讀咁多書,無理由唔係黃, 所以一定會睇毛記...

      刪除
    27. // 呢挺野我總覺得係阿媽做的。
      // 黃C比較易信傳霉,可能真係以為全傷民都玩.
      // 黃C覺得魔術師讀咁多書,無理由唔係黃, 所以一定會睇毛記...
      黃絲唔係着短裙便是着熱褲?

      刪除
    28. // 黃C上司完全聽唔明.
      黃C上司完全聽唔明個客話佢可有可無?

      刪除
    29. //今日黃C上司又爆了,佢以為sufficient and necessary condition係有conflict的!

      你叫佢睇下呢個entry啦!

      http://philosophy.hku.hk/think/meaning/nsc.php

      (利申:個綱有部分係小弟寫既,不過冇出名。呢條亦唔係我寫。哈哈。)

      又,每次教親呢個topic學生就腦爆。講多幾種充分同必要的組合就更加怨聲載道。

      又又,我有諗過來緊學期用提名事件條例來講充分同必要條件,不過又有D擔心比人話舐共,未定主意。

      刪除
    30. 乜都唔講淨喺講皮帶我覺得真喺好奇,女人應該會多D留意袋呀包呀鞋呀(我記得魔兄有篇文嘅鞋同公事包亦都喺好嘢嚟...咳咳...),(以下可能得罪hehe), 我諗只有對你有性趣嘅老淫同先會將眼光投喺嗰度。

      刪除
    31. 又,佢問你點解唔喺Uniqlo買,可能幻想期待你話我唔多去Uniqlo買返工衫唔知可以買乜,咁佢就話不如一齊去喇,順便一齊試衫...(你仲乜咁怕羞唧大家男人老狗之嘛)...

      刪除
    32. 笨土uniqlo應該無北京果間有咁大個試身室^^

      刪除
    33. // 乜都唔講淨喺講皮帶我覺得真喺好奇

      呢個人相當有可疑......

      刪除
    34. ec:

      //我記得魔兄有篇文嘅鞋同公事包亦都喺好嘢嚟...咳咳...

      都係LV公事包同Bally羊皮鞋...

      ec,摩摩,Freelancer

      「平時出街行下都仲得,返工衫我就唔會浪費金錢買呢啲brand.」

      好彩我一嘢就打殘咗佢.

      刪除
    35. // 乜都唔講淨喺講皮帶我覺得真喺好奇
      更奇嘅係摩摩講緊雞魔魔就轉台去講鴨

      刪除
    36. 無想:

      //你叫佢睇下呢個entry啦!

      無謂傷害佢弱小嘅心靈喇!

      //每次教親呢個topic學生就腦爆。講多幾種充分同必要的組合就更加怨聲載道。

      其實叫學生自己舉例做下腦活動得唔得?

      //我有諗過來緊學期用提名事件條例來講充分同必要條件,不過又有D擔心比人話舐共,未定主意。

      你不如都係主要用返建制派膠論做example,輔以之較難去拆解的黃C言論來做differentiation question,九淺一深算喇!

      DY:

      //黃絲唔係着短裙便是着熱褲?

      D,男人老狗,一腳都係毛,果然係毛記。

      //黃C上司完全聽唔明個客話佢可有可無?

      黃C是沒有自省的心的。



      // 乜都唔講淨喺講皮帶我覺得真喺好奇

      因為皮帶扣有brand name,其他佢睇唔出。

      刪除
    37. //你不如都係主要用返建制派膠論做example,輔以之較難去拆解的黃C言論來做differentiation question,九淺一深算喇!

      同意。建制膠論會另佢地打開耳朵去聽,到"誘敵深入"後再整個黃C偽邏輯,會有當頭棒喝的效果。當然梗會有d無得救既會抗拒到當睇唔到,但亦會有d會覺得 "enlightened",而以而家時勢,渡得一個得一個嘞,老毛都話"團結可以團結的人"啦。

      事實上黃C的偽邏輯比建制的高階得多,的確可以作較深的例子用.

      刪除
    38. //"誘敵深入"後再整個黃C偽邏輯,會有當頭棒喝的效果。

      正呀!掃低哂私煙BB嗰啲膠論之後,打大佬就輪到痴瘋仔喇!

      刪除
    39. // 不過又有D擔心比人話舐共,未定主意。

      無想師兄, 唔使擔心, 一定會.

      //事實上黃C的偽邏輯比建制的高階得多,的確可以作較深的例子用.

      所以, 建制真係支持唔住....

      刪除
    40. //無想師兄, 唔使擔心, 一定會.

      真係食得咸魚抵得渴.

      刪除
  12. //D, 佢真係話我條皮帶做乜係LV呀! 又叫我去Uniqlo買衫//
    嘩!如果係我,呢個位我一定得過去『作為 [佢title],你呢句說話非常唔 appropriate!同我工作唔 relevant。可能你當我朋友啦!』

    回覆刪除
  13. 我又借題發揮一下~
    我以前納粹銀行位阿姐咪係黃絲law~
    佢好自豪自己個女出去大台度溫書....呢d叫批判思考wo~
    講到佢地90後點樣學通識~我呢d80後不知所謂...
    跟住批鬥左兩個鐘問我點解唔出去....我當時衰硬頸還拖...

    當時我d朋友成日話藍絲老闆迫害佢地...黃絲又唔係一樣?
    我點出去?d野係咪你呢位經理自己做先...係我又唔介意去拯救下d黃絲美女呀...

    之後佢再講我即刻認錯...我明李卓人點解要寫悔改書...
    實際中共港共其實冇咩分別~

    另一樣野係...銀行界其實都幾搞笑...
    d mt或者海歸懷住滿腔熱血撐佔中...上左年紀o既有一堆老屎忽都一樣la...好似文革64佢地o係現場咁...
    反而d鬼佬係唔gur佔中...當然唔係佢地理性...我估都係因為阻住佢地去老蘭o者...都幾激動...
    撞o岩我而家公司個鬼佬試過annual dinner冇酒飲燥底...大致上冇分別...
    講到尾...銀行界其實係零和遊戲~你每賺1蚊都係由榨取其他人o既血汗錢...
    尤其是d書生mt...野又唔識做數又唔駛你跑....有咩公唔公平先...呢個行頭d人真係好正...
    要錢要生存佢地可以不擇手段....但係發財就想立品講一堆廢話...

    回覆刪除
    回覆
    1. //係我又唔介意去拯救下d黃絲美女呀...

      DSE中作試答2015:夢想看似很有意義但不切實際
      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=8312455

      //我明李卓人點解要寫悔改書...

      呢期係波波同基基拍片認罪。

      //要錢要生存佢地可以不擇手段....但係發財就想立品講一堆廢話...

      呢啲咪係中環價值囉!

      刪除
  14. //又remind咗我一樣「僭越」嘢:就係有次佢用「我去大貓開個Advance account...」來舉例講如果要寫個app,user experience要點編排,點知我一用大貓個app來capture screen 做講解,即時自動彈咗我係Premier customer...

    好在我老闆用private banking, 開戶好似要三球邪惡幣。XD

    HSBC premier 唔算太難,剛上去睇MPF都計。叫你個黃C老闆轉晒D MPF 去大貓, 2000年供到而家, 點都有三四十萬掛? 淨返果幾十萬,學某博客咁加按層樓搞掂埋佢。

    仲有,請同team 同事食飯, 拎張普通咭找數好喇, 一陣show 張by invitation 的Visa Infinite 出黎就又俾人話了。

    from HSBC web:
    Total Relationship Balance (TRB)a includes: Hong Kong dollar / Renminbi / foreign currency deposits, book value or market value (if applicable) of investments (including Local and Overseas Securities, Unit Trusts, Bonds, Certificates of Deposits, Equity-linked Investments, Structured Notes, Stocks or Unit Trusts purchased from Monthly Investment Plans and Wayfoong Statement Gold), deposit amounts of Deposit Plus and Structured Investment Deposits (including Capital Protected Investment Deposits), utilised lending facilities (excluding mortgage loans and amounts outstanding on credit cards), savings or investment component of life insurance and HSBC MPF balances and HSBC ORSO Defined Contribution Scheme balances which are administered by HSBC Life (International) Limited.

    //又叫我去Uniqlo買衫

    只能說佢D Tee, 粗著一流。

    回覆刪除
    回覆
    1. //好在我老闆用private banking, 開戶好似要三球邪惡幣。XD

      根本就係,PB先夠格;不過咁,用得app嘅都係mass affluent居多,又唔能夠太過曲高和寡,不過我係估唔到黃C上司用20萬用戶的HSBC advance來做example咁cheap啫.

      //HSBC premier 唔算太難,剛上去睇MPF都計。

      我都唔明點解依家傷港人覺得有100萬開戶係一件唔算難都叫「唔容易」的事...(似係真心,唔係扮窮嗰隻)

      //請同team 同事食飯, 拎張普通咭找數好喇

      大貓張Visa Signature okay 的, 儲積分一流.

      //只能說佢D Tee, 粗著一流。

      粗着okay架,不過我唔會當返工衫着囉.

      刪除
  15. 其實我最唔鍾意一田莊的"廢青論",佢不斷強調自己係"廢青",但中學讀沙田區名校,80年代尾可以考入CU BBA,廢?
    根本就係中學大學時期日日話自己死啦冇溫書,一條都唔識做但最後考九十幾分果種,偽善到不能。

    今次3月resign 5月last day,為左陪屋企人wor,想退休wor,3個月冷靜期一過8月立即有新工,咁屋企人呢?
    根本就係見零售市道唔好,咪轉工囉~ 咪俾我估中,101X 早於一二月就已經同佢傾掂數啦,唔好唔記得,佢靠兄弟起家嫁~

    回覆刪除
    回覆
    1. //根本就係中學大學時期日日話自己死啦冇溫書,一條都唔識做但最後考九十幾分果種,偽善到不能。

      讀書時覺得呢班簡直係人渣嚟. 講埋啲咁嘅大話都唔知為乜. 你講老實話,話自己有溫書,唔通就會令到自己考試唔合格? 就算俾全班知道你早有準備又如何? 你係攞幾多分就幾多分架喇! 唔通人地當咗你係「假想敵」就會令你有損失咩?

      //3個月冷靜期一過8月立即有新工
      //根本就係見零售市道唔好,咪轉工囉~

      呢件先係「偽人」:虛偽的人.

      刪除
    2. 呃到啲人打飞機就成功咗大半啦, 你睇之前759個老細, 同有維基pedia....

      刪除
    3. 係都唔奇. 最緊要有NOISE.

      刪除
    4. 仲cheap過我嗰班唔理識唔識都伸手逗利是的前同事。

      刪除
    5. 你咪理, 有錢落袋, 咩做唔出啊.

      刪除
    6. //有錢落袋, 咩做唔出啊.

      港豬本色

      刪除
  16. //讀書時覺得呢班簡直係人渣嚟. 講埋啲咁嘅大話都唔知為乜.

    咪就係想話比人知佢幾咁聰明law,中學時代不知見過幾多呢挺人。大學同學有個重PK,要寫paper自然要搵參考書,有本書大家都想借,但全港就得鄉大有幾本,條pk借晒咁多本,唔比其他同學借。BTW,條友家陣間中會係某報章寫下D文化同社評,有時重寫到好有道德咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫教授改題目算啦, 再唔係抄上年答題, 佢唔可能借晒啲 thesis 掛?

      刪除
    2. 邊個?邊個?邊條 yen jar?

      刪除
    3. //咪就係想話比人知佢幾咁聰明law,中學時代不知見過幾多呢挺人。

      咁我又唔覺得咁叫聰明喎!自稱無讀書人地架喇咩?

      //條pk借晒咁多本,唔比其他同學借。

      人地攞3rd hon 唔等於你攞到 1st hon,損人不利已呢啲正PK來。

      //叫教授改題目算啦, 再唔係抄上年答題, 佢唔可能借晒啲 thesis 掛?

      教授先無你咁好氣。

      //邊條 yen jar?

      淫揸!

      刪除
    4. 「同情地理解」,其他人無得借,就可能寫得無咁好,然後佢自己嗰份就會顯得高質啲......不過對自己人品有啲要求嘅人應該都唔會咁做,勝之不武也。

      刪除
    5. 計hon好似係計GPA,俾你叻得一次半次有鬼用!

      刪除
    6. 叻一次半次有一兩百萬嫁, 諗諗下又諗起學人思潮, 思完潮就釘你舌毛, 釘完舌毛下次又唔知玩d 乜...

      刪除
    7. // 教授先無你咁好氣。
      中學阿 sir 講過, 唔可以出啲「電車男坐電車」之類的題目, 因為真係有人冇坐過電車。如果條題目係依靠一本半本孤本藏書, 根本就係出題不當。
      一個好啲又 common 啲嘅做法係, 教授叫 ta 將本書 chapter by chapter scan 上 library database, 任 print 都是一毛半毛。

      刪除
    8. 咁又唔怪得個教授。學生可自訂topic的(同個seminar course有關就ok),所以嚴格來講本書唔係一定要睇(essential readings就已經 reserved 左)。之但係大家(其實好少人修)最後諗個題目都好類近下,所以都想借個本書做參考。開工前想借先發現冇,後來先知道俾條友借晒。

      刪除
    9. //叻一次半次有一兩百萬嫁

      呢排瀆派的吸金力成疑喎!

      //如果條題目係依靠一本半本孤本藏書
      //之但係大家(其實好少人修)最後諗個題目都好類近下,所以都想借個本書做參考。開工前想借先發現冇,後來先知道俾條友借晒。

      即係羊群效應囉.

      //教授叫 ta 將本書 chapter by chapter scan 上 library database, 任 print 都是一毛半毛。

      版權概念何在?

      刪除
  17. 魔術兄上司都唔係做野嘅,搞埋咁多辦公室政治,如果係我,我又唔怕冇人請的話,真係早d另覓出路算,俾呢d人做自己上司真係好考eq......

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我城黃C之多,就算轉工都未必有運行...唔通真係要學表弟咁做公墓園?

      刪除
  18. //見佢仲有(雖然已不是頭像)黃C帶icon,同埋法國三色filter

    個自由平等博愛filter佢有排唔使除勒,法蘭西18個月俾人爆九廿幾鑊,將來佢大把機會攞返出嚟扮嘢一番

    //封建時代呢D叫僭越
    //D, 佢真係話我條皮帶做乜係LV呀!
    //在佢的角度想, 佢份糧多過啲下屬, 如果大家都係生活得咁霉, 則佢至少會幻想身家多過你, 乜都叻過你
    //又remind咗我一樣「僭越」嘢:就係有次佢用「我去大貓開個Advance account...」來舉例講如果要寫個app,user experience要點編排,點知我一用大貓個app來capture screen 做講解,即時自動彈咗我係Premier customer...

    如果岩dress code的話,上司插下屬著衫牌子又真系好無厘頭。

    下次佢chok得你太勁,港產片之王教你甘答:

    https://youtu.be/WWhEN1GC3lc?t=6430

    //又叫我去Uniqlo買衫
    //只能說佢D Tee, 粗著一流。

    有機會你要全casual wear返工,試下買件今季最新落場版拜仁球衣著,七舊幾水件,好多有青唔捨得買的,而佢又隨時一時語塞唔知你件系乜.

    //晴報:王維基《維基解碼》——「被關心」的下一代

    關乜9心,佢關心得甘叻就唔使個電視台唔拍劇轉行賣嘢啦!

    //明蝠俠?

    北京出生既Leon系死硬既愛國人士,唔通阿毛開始變相投誠?

    //中國一贏唔到幾乎要開香賓慶祝
    //女排比鬼佬嘘,傷港人不知幾開心
    //黃C: ON L 7 9,未曾擁有何來失去呢?

    屌,人地都開始淡泊“金牌至上”,你班黃C笨土先來趕呢趟渾水?

    http://view.inews.qq.com/a/20160807A03UKR00?from=timeline&isappinstalled=1

    //又「DGSN出才女」?

    你系唔系又想我唱多次《東莞 東莞》?

    //上班不可衣著整齊,唯一是做AV男優或女優啫!嘻嘻!

    人地有另一種dress code遮.

    //淚眼煞星係唔着上衫但就打條幼身呔的.

    唔好大我,我有晒當年自由人出既成套中文版《淚眼煞星》...我醒唔起有呢個造型啵!

    //我有一個深黄港濁下屬,我只會話佢工作懶散,共獻唔多,八十後,要照顧的,死未?

    佢估港瀆系好似摩西渡紅海,有人會帶佢地去“流奶流蜜”之地

    //呢樣摩摩都loop咗唔少次.

    死火,我唔記得自己點loop過!

    //佢好自豪自己個女出去大台度溫書....呢d叫批判思考wo~

    On撚9...批判思考系一種思考問題的切入方式,唔系參加乜野活動!

    https://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%89%B9%E5%88%A4%E6%80%A7%E6%80%9D%E7%BB%B4

    //你要quit group自己可以exit到夠,自行消失唔使煩到人,使乜叫人「踢你出來」咁做作?唔係做戲係乜?
    //其實我最唔鍾意一田莊的"廢青論"
    //今次3月resign 5月last day,為左陪屋企人wor,想退休wor,3個月冷靜期一過8月立即有新工,咁屋企人呢?
    根本就係見零售市道唔好,咪轉工囉~ 咪俾我估中,101X 早於一二月就已經同佢傾掂數啦,唔好唔記得,佢靠兄弟起家嫁~

    我尋晚臨訓前睇,可能眼訓,真系差d俾佢flick到...但d人唔系真系一直唔知可以自己quit group哇?甘都呃到like,d人系真傻,定“只問立場而不理自己傻唔傻”?

    佢扮廢青,都系做蝙蝠,志在繼續呃like而已...

    康宏既惡評都流傳左好耐,連BK班怪獸家長都知道...但睇最後一頁,原來佢地真系甘傻會對裝總“失望”的...

    http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=16455858&extra=&page=9

    佢今次去1019,隨時一陣虛名一朝喪.

    //以我城黃C之多,就算轉工都未必有運行...

    唔系講笑,可以考慮下搵份駐深圳既工作...上得去搵食的傷民平均都無甘黃(當然我都遇過例外),更重要是”蝗唔會黃“的。而且好多電車公司都是福田或南山,經福田口岸或深圳灣口岸返屯門都好快,你唔想留宿可以日日即日來回,未必耐過你出中環。

    回覆刪除
    回覆
    1. //《淚眼煞星》...我醒唔起有呢個造型啵!
      係law,我都覺得怪。應該係成日著三角底嘛。但會唔會係許冠傑(?)個版本?

      刪除
    2. 又講漏一樣嘢。

      你上司當正全世界都知仆街們GO同毛記,未必同黃唔黃C有關,純粹係細路仔心態:我廿年前都以為個個都應該知道魔人布歐/葵新伍/快譯通足球隊的.

      刪除
    3. //下次佢chok得你太勁,港產片之王教你甘答:

      「咁你都可以做鴨賺返來的!」

      又,黃C上司有一樣嘢又係非常之令我不爽嘅,就係鍾意拋人浪頭(佢叫呢啲做「你要always be prepared 被人challenge」)。尤其是係啲無證據,佢都唔sure的事,就會不斷問「你肯定係咁?」,企圖用自己的職位和氣勢壓過來。啲「年輕一袋」的同事仔經驗唔夠,以為佢胸有成竹,自己信心一動搖就好易棄械投降,俾佢食住上。
      我心諗,大家同team,何必要咁做呢?
      佢有次又係咁樣拋我,話無聽過我做presentation時講過某個point, 仲話不如下次錄音.我就當場將我講的嘢背返出來(雖然無稿,但main point在腦中),話:「可能我只係輕輕帶過,無 reinforce 個 message,不過我係有提過呢一點,如果下次你要錄音,請便。」
      佢當場呆咗。

      //試下買件今季最新落場版拜仁球衣著,七舊幾水件

      我件三冠王版仲新簇簇。

      //屌,人地都開始淡泊“金牌至上”,你班黃C笨土先來趕呢趟渾水?

      今日茶餐廳午飯又聽見班傷民係度講酸羊食藥俾人串,蝗國乜嘢都做假。

      //我醒唔起有呢個造型啵!
      //係law,我都覺得怪。應該係成日著三角底嘛。
      唔係主角,應該係配角來的。

      //但d人唔系真系一直唔知可以自己quit group哇?甘都呃到like,d人系真傻,定“只問立場而不理自己傻唔傻”?

      可能啲人從來唔主動quit group的。

      //康宏既惡評都流傳左好耐,連BK班怪獸家長都知道

      真係連怪獸都可以咁清醒,睇怕呢間嘢都係呃蝗國資金算了。

      //更重要是”蝗唔會黃“的。而且好多電車公司都是福田或南山

      唔通真係要臨老先至要北上?

      //純粹係細路仔心態:我廿年前都以為個個都應該知道魔人布歐/葵新伍/快譯通足球隊的.

      同情地理解,可能係同仔女溝通的話題吧?

      刪除
    4. // 可能啲人從來唔主動quit group的。
      你梗係冇感受過摔人數果種快感, 做誠仔三哥果啲行業果啲, 晚晚收到報數後可以鐘意點鬧點訓示都可以, 果種眉飛色舞, 鬧開點會 quit?

      // 不斷問「你肯定係咁?」
      // 佢都唔sure的事
      唔 sure 係應該問嘅, 不過佢應該 polish 好個問題, 等被問者覺得多少誠意, 同人地答左後佢點駁落去, 哩啲係啲咩後同摔數人講果啲咩互動, 佢係咁攤響度都冇互過動。

      // 經福田口岸或深圳灣口岸返屯門都好快
      係包食宿食完(收關前)都可以散步返來瞓

      // 唔通阿毛開始變相投誠?
      自遇著你後 便不只願是朋友
      在暗中愛慕 實在難形容和忍受

      // 呢排瀆派的吸金力成疑喎!
      有名你叫傘後散水組織

      // 之但係大家(其實好少人修)最後諗個題目都好類近下
      又唔係 rocket science, 教授點會唔知吖, 佢改啲卷都好類近吓。

      // 版權概念何在?
      冇問題過喎

      刪除
    5. //佢應該 polish 好個問題, 等被問者覺得多少誠意, 同人地答左後佢點駁落去, 哩啲係啲咩後同摔數人講果啲咩互動, 佢係咁攤響度都冇互過動。

      其實好鬼無癮,擺明就係佢都唔肯定,不過扮哂先知,然後不停地challenge人,其實係從中索料. 頭一兩次無準備可能真係唔覺會俾佢呃倒,呢招用得多就失效.

      //冇問題過喎

      照計係影relevant chapters for education purpose係得, 但成本影哂就有問題吧?

      刪除
    6. // 北京出生既Leon系死硬既愛國人士

      摩摩, 你從何得知?

      // 蝗國乜嘢都做假

      吊,佢哋用MADE IN CHINA 用能咗幾能多年呀, 又唔見爆.

      // 只問立場而不理自己傻唔傻

      典型.....

      刪除
    7. //吊,佢哋用MADE IN CHINA 用能咗幾能多年呀, 又唔見爆.

      查實大家都係「蝗民的後裔」,爭在係蝗二、三、定係第四代而已。要假,自己都假咗先喇(《假如我是真的》?)!

      刪除
    8. //睇怕呢間嘢都係呃蝗國資金算了。

      佢就想...

      https://www.zhihu.com/question/23551447

      http://zhidao.baidu.com/link?url=XLvBnQbg-MA47sInOU94WzCzRCcE8zSlsFJERzKaoPG-NUTryYyaw146MHQLLsPLnuuYxIQBi34davNAVkn6Rvo2mppS9PlQ7xFd0GpNh53

      //摩摩, 你從何得知?

      我記得以前Leon既訪問,佢係好有家國感情的,愛黨就未必,愛國就一定;況且佢唔同倚天梁,佢係北京住到12歲先黎傷港的,而且亦都經常兩邊走。

      佢同阿毛串下特衰正苦應該無乜所謂,但太笨土立場既話題未必肯應承,特別是阿毛都話佢「今時今日既地位」,佢真係唔赦你就唔赦你的。

      刪除
    9. 所以我都接到幾個係間公司做的同學sell我基金 (當然被我趕走咗)...同學係指新聞傳訊系碩士班的同學呀!

      刪除
  19. 你公然挑老細機!
    D方仗都係小氣既,你搵工啦。

    回覆刪除