2017年8月10日 星期四

豬肉成乜七七之飯隨例派

究竟飯太又算唔算係「兩姓家奴」呢?
《回歸.回望二十年》第九集:范徐麗泰 2017/08/05 20:56

《回歸.回望二十年》第九集:范徐麗泰
1. 一開嚟就想下當年,講話去英美游說取消第一收容港政策,以分辨政治難民及經濟船民。其實,米帝美帝呢啲不嬲都係死道友不死貧道;殺君馬者道旁兒,你成日無條件「跟國際接軌」,咪盞俾人踩到上心口囉!

2. 要講得清楚,令受眾都聽得明白,呢啲咪係 communications 囉!奈何販民講歪理的技巧真係贏建制派幾條街,建制派就連搵個賣相較佳的人出來弱弱的駁斥一下販民的論述能力都欠奉,尤其是元秋同鼠王,真係一聽見佢地把聲就想熄機!

3. 豬肉成你梗係偏幫喇!見到販民弱勢就俾多啲機會佢地,就好似關愛座咁,就一定唔係「中立」架喇!「中立」者,你把尺要一模一樣先得架!唔係元秋講埋啲傻仔嘢就窒佢,販民講埋啲歪理就由得佢架馬!

4. 「行政主導」應是「行政主動」,driven by 而唔係 led by,魔術師同意呢個理解呀!

5. 說得再明白也不過了。當年的中文、中史教師有經歷過抗戰,有國學基礎,就梗係到學生有一顆「愛國心」喇!新一袋教師經歷過啲咩嘢呢?遠嘅有柴0版的「坦克轆豬」,年年都「百年一遇」的大洪水要,傷民年年都捐款,歌星年年都唱歌;近嘅就老董貪曾689、23條、李旺旺、李波波、雙非搶床位、水貨客搶奶粉、反國教、縮骨遮革命、假普選、「洗頭列車」之類之類...有點樣嘅經歷,就自然 deliver 點樣嘅 message 出去架喇!

6. 呢段又係要讚喇!不嬲傳霉都係咁,講衰嘢特別容易吸晴呃 like。學黃子華話齋,傷民都是喜歡睇人PK的吧!

7. Back to square one,國民教育不在於教材是否客觀,而係教師有無足夠的內涵去教。不過,魔術師倒是同意中史在初中要係必修科,就好似魔術師以前讀者咁,由《封神榜》當故仔講起都唔知幾好玩。

***
伸延閱讀:

4 則留言:

  1. 洗頭列車條片真係搞笑^_^
    將中史同中文科合併,以後考大學要合格就得^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. //洗頭列車

      下篇再寫...

      //將中史同中文科合併

      個syllabus 比較難想像.

      刪除
  2. Syllabus的確好難搞,反對一定大,但效果一定好⋯⋯
    對歷史,香港人其實比大陸古板,睇佢地D戲好多時唔理史實,甚至完全架空,都大受歡迎。
    反而香港D冇少少錯就俾人鬧到上天板,真奇怪⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. //睇佢地D戲好多時唔理史實,甚至完全架空,都大受歡迎。
      //香港D冇少少錯就俾人鬧到上天板,真奇怪⋯⋯

      傷港嗰啲叫做找碴(不過佢地自己捧到上天的戲就...), 人地就講古唔駁古, 知無?

      刪除