2017年8月9日 星期三

新聞雜評(一百六十一)

逾四成人指一地兩檢損一國兩制 2017/08/08 17:18

自由黨就高鐵一地兩檢進行問卷調查,四成三的受訪者認為一地兩檢對一國兩制有負面影響,但當中三成半人仍會接受一地兩檢模式。
自由黨上星期用問卷訪問 1,262 人,六成人贊同及非常贊同容許內地人員在香港境內執行內地出入境、清關、刑事執法等法規,三成三人不贊同及非常不贊同。至於一地兩檢會否對一國兩制造成負面影響,各有四成三被訪者認為會及不會。認為造成負面影響的被訪者當中,近四成二不會接受一地兩檢模式,三成半人會接受。
自由黨認為調查結果反映,市民近日透過社會討論及媒體,都了解到一地兩檢方案是權衡之下的選擇,亦認為日後政府到立法會解釋方案時,議員及市民會對一地兩檢有更多了解。

1. 咁得意嘅?超過六成人受訪者「贊同及非常贊同容許內地人員在香港境內執行內地出入境、清關、刑事執法等法規」,「三成三人不贊同及非常不贊同」,但係就有四成幾人「認為一地兩檢對一國兩制有負面影響」。假設全部唔贊成蝗國人員在西九口岸執法嘅受訪者(33.4%)都認為咁做會破壞一國兩制(43%),咁多出來嗰9.6%(=43%—33.4%)係咩嘢人來?就算扣哂無意見的4.9%,都有4.7%受訪者認為會破壞一國兩制但依然支持殺人政權「跨境執法」?即係話佢地都支持一國一制?
2. 「認為造成負面影響的被訪者當中,近四成二不會接受一地兩檢模式,三成半人會接受。」似乎呢35%嘅人真係「權衡之下的選擇」,無奈地接受。心不甘情不願,社會好快又撕裂架喇!
***
范太指有教師令學生有反黨思維 2017/08/05 08:16

全國人大常委范徐麗泰在本台節目表示,香港年輕人抗拒、甚至敵視國家,原因之一是高中通識科的現代中國單元,教材由教師搜集,部份教師十分反共,導致學生有反黨思維,她建議這單元以後不設必答題。

3. 豬肉成訪問飯太就遲啲先寫,依家先簡評一下飯太「教師十分反共,導致學生有反黨思維」的說法先。其實有青「抗拒、甚至敵視國家」根本就唔關通識事。傷民的 DNA 根本就係反共抗共,蝗國來的就不是好東西;而司徒老鬼成立的教怯就係用來向新一袋 reinforce 呢種反共 DNA,確保一眾有青唔會被日益強大的殺人政權軟實力所同代。等而下之,通識科的課程大綱、考試題目、與及學校教材等等,都只是「抗赤化」的「洗腦工具」(可以跟國教赤化洗腦教材對比)而已。
通識教師促范太拿出教師反共證據 更新:2017/08/05 23:15

范徐麗泰指部分教師反共,導致學生反共。有通識科教師要求她提出真憑實據,又指「現代中國」單元本身並非年年出必答題,考不考並不影響教學。
已開考六年的通識科共有兩份卷,卷一是資料回應題,三條題目都是必答,但只有兩年有題目直接觸及中國。今年問搬遷農村貧困人口是否可以令中國滅貧,前年問及中國農村狀況的轉變引發的社會問題。 2013 年出過六四燭光晚會,問港人參與的原因和身分認同,但並非必答題,而是卷二選答題。
資深中學通識科教師、本身又是教協副會長的張銳輝表示,無論是否需考試,都一樣要教「現代中國」。他又反駁范徐麗泰所指部分教師反共,令到學生都反共。他表示學生不僅於學校,在社交平台、報紙等渠道,都吸收到關於中國的資訊。
教育局回應稱,香港是一個多元社會,尊重不同人士對通識科的意見,但指出通識科試卷的題目,選材大多數是跨單元內容,不會指定就個別單元出題,或每個單元設定必答題,又稱根據過去數年觀察,學校大都掌握通識科課程規劃的理念和技巧,學生亦能根據資料作出合理的分析和判斷。

4. 跟「689係地下老共黨員」的說法一樣,邊啲教師反共,的確係唔會有呢一份「地下名單」存在的。不過,的確又係有老師跟幼稚園學生說佔中故事(可惜魔術師的評論舊文被刪了,要睇便要等魔術師 restore),以及依魔術師印象所及,好多通識老師的言論都是很黃C,言辭中也很鼓勵同學們去參與「公民治動」。再者,見到城市亂彈中都有唔少同學大放厥詞,包括魔術師最討厭的「傷港歷史比蝗國歷史悠久」的歪論。以現時同學們的「精明眼」,大概做嘅事情都唔會係逆老師意,免致自己日常分偏低;魔術師都有理由相信,呢啲無厘頭的反共言論,應該都係跟老師的「眉頭眼額」無甚分別。
***
旺角騷亂兩人囚三年一判入教導所 更新:2017/08/07 20:22

再有參與旺角騷亂的人被判刑,三名較早前暴動罪成被告,其中兩人判監三年,另一人被判入教導所。其中兩人案發時手持玻璃樽與警員對峙,並無證據顯示曾經擲樽,但法官稱仍屬積極參與暴動,破壞社會安寧。
三名被告包括 19 歲的楊子軒、 21 歲的羅浩彥及 26 歲的連潤發,上月被裁定暴動罪名成立。法官姚勳智判刑時表示,當日有近一百人在旺角豉油街近花園街交界聚集,大部分人戴著口罩,手持玻璃樽及磚頭,現場起火,場面嚇人。楊子軒和羅浩彥多次在人群最前方手持玻璃樽,屬積極參與,隨時使用暴力還擊,持續破壞社會安寧。
法官稱沒有證據顯示楊子軒擲過樽,考慮被告現時 19 歲,教導所報告正面,認為給他改過自新的機會至為重要,決定接納報告建議,判他入教導所。法官又表示沒有證據顯示羅浩彥有進一步襲警行為,以監禁三年半為量刑起點,考慮求情後減刑至判監三年。至於另一被告連潤發,代表律師求情說,當晚他知道警員向天開槍,因為擔心大眾安全才到旺角現場。不過法官說連潤發當時擲過磚,是積極參與事件,考慮他沒有案底,同樣判他監禁三年。
法官在判詞又表示,沒有證據顯示今次暴動有人策劃,但論參與人數規模算大,警方驅散時有人向警員擲東西,足以對警員構成致命傷,形容屬中等暴力。法官姚勳智表示香港地方細小,人口密集,交通發達,有暴動便會很快蔓延,造成嚴重後果。他強調考慮量刑起點時,不是看各被告個人行為,而是把他們視為整體參與暴動的一分子。

5. 最搞笑就係26歲的連有青,咩叫「當晚他知道警員向天開槍,因為擔心大眾安全才到旺角現場」?佢當自己係 Iron Man 定係 Captain Hong Kong?刀槍不入好打得?拎個玻璃樽站在陣前以一擋十(黑警)保護諸位兄弟?嗱,魔術師就好肯定呢類勇武派就唔開通識事嘞!班老師同娘仲痕一樣,手無縛雞之力,有事走先,點敢咁勇吖。
6. 其實,又係一句老話:精人出口,笨人出手。勇武、笨土、以至王ON9,下下提倡巷蜀,以武抗暴。出事時,佢地又唔會有事嘅,死道友不死貧道,被人拉嘅係自己,「生命無 take 2」,留案底咁就一世人囉。
***
伸延閱讀:
香港教育專業人員協會:「向孩子說佔中」故事書
Как сердится молодежь была смягчена

51 則留言:

  1. //認為造成負面影響的被訪者當中,近四成二不會接受一地兩檢模式,三成半人會接受。//
    究竟訪問啲咩人?神志不清?

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. //神志不清?

      「雖然我係因姦成孕, 但係我都會養大個BB佢.」

      刪除
    3. 又冇咁嚴重,頂多係包糖過期,食咗可能肚痛,不過照食

      刪除
    4. 咁肚痛都只係「一次性」啫, 去多幾次廁所就無事.

      刪除
    5. 佢哋覺得係咁,不過隔離飯民不斷話俾佢哋聽,有機會入醫院,要深切治療,甚至死得好慘之嘛^_^

      刪除
    6. //有機會入醫院,要深切治療,甚至死得好慘之嘛

      公立醫院仲有醫療事故添!

      刪除
  2. //不要憑空誣蔑我們的教師...

    教協的某位先生說.
    作為海外人, 我無意參加這種[議戰], 我只想說一個故事, 一個絕對真實的故事:
    朋友[衣錦還鄉] , 帶著小孩子[回流] .
    一天下課回來午飯, 看到電視新聞的689 , 還是小學生的他竟然大罵: 689 , 狼英大話精....
    他父親嚇得傻了眼, 問是誰教的?
    小不點說: [老師....]

    不說下去了, 再多說, 教協的會話我講[古仔].
    roger

    回覆刪除
    回覆
    1. //不要憑空誣蔑我們的教師...
      是移除了的留言吧!

      香港教師多憤世並非秘密,亦不難看得出。
      家長有表示憂慮。
      香港離不開全港公開考試模式亦多少證實對學校、老師資格不信任。
      Top-notch students 極少會修讀教育科。
      再委婉的說法也難以改變醜陋的事實。

      刪除
    2. //Top-notch students 極少會修讀教育科。

      我覺得除了教師本身讀書時未必叻之外,更大問題是好多教師根本窮一生都未曾在學校外面打滾過!

      根本不知道成人世界(尤其是商業和政治)是如何運轉的。

      刪除
    3. //更大問題是好多教師根本窮一生都未曾在學校外面打滾過!
      非常認同。也是原因之一。(好像黃島主也提及過。)
      我是由 OL 轉型當老師。見不少這種老師。
      不過,當中也有不少 open-minded 的,無形的框框是可以打破的。
      可惜,很多可以把框框打破的人,多數是找不到工作而轉做臨時老師。
      憤世的人就更凝聚在一起了!

      刪除
    4. //還是小學生的他竟然大罵: 689 , 狼英大話精....
      //他父親嚇得傻了眼, 問是誰教的?
      //小不點說: [老師....]

      一時找不回以前的舊文, 我記得有一篇係有講有攤位遊戲係叫個細路女揸住把紙刀插向689的卡通人像.
      呢個雖然同教怯無乜關係, 但都反映了坊間如何「教壞細路」, 如果老師是黃C takes no action 去教返好的話, 咁就有問題了.

      //香港離不開全港公開考試模式亦多少證實對學校、老師資格不信任。

      又唔係喎. 信任老師但係都要考試架喎, 無5**點升大學?

      //香港教師多憤世並非秘密,亦不難看得出。
      //Top-notch students 極少會修讀教育科。
      //更大問題是好多教師根本窮一生都未曾在學校外面打滾過!
      //根本不知道成人世界(尤其是商業和政治)是如何運轉的。

      我表姐教小學, 佢的思考方法又真係好鬼小學雞的...

      //可惜,很多可以把框框打破的人,多數是找不到工作而轉做臨時老師。

      哈哈,「人多,殭屍係怪物;殭屍多,人就係怪物!」

      刪除
    5. //信任老師但係都要考試架喎, 無5**點升大學?//
      冇話唔考試。係「公開」考試,而唔係靠學校本身嘅分數。
      重要係一試定生死,而唔係包括 attendance, project/presentation, essay/report ...
      Independent study 都唔再採用一試定生死啦!
      但呢種完全唔使番學都做到嘅考大學型式,真係 50 年不變!

      刪除
    6. //重要係一試定生死,而唔係包括 attendance, project/presentation, essay/report ...
      Independent study 都唔再採用一試定生死啦!

      我知係講緊考「公開試」。
      佢地係「追求公平」,多過「不信任老師(或學校)」。
      君不見搞親校本評核,就總有一班「熱切追求公平」的家長及組織走出來,話「擔心」個別學校或老師會放水呀、標準唔一致呀咁。結果,就只有走返公開試的老路,有 standardised 的考卷和marking scheme,儘量去減低人為的、主觀上的分別(當然,作文、通識等,點都有主觀成分,就算用上 multiple markers,制度上依然難以避免)。
      一試定生死就仲搞笑。考多幾次公開試又話操練過度壓力大,但一試定生死壓力不是更大嗎?考多幾次,學生仔「見慣大場面」,心理質素點都好啲喇!依家?嘿!
      所以,基本上「公開試」、「一試定生死」的壓力,根本就係家長自己攞嚟的。

      刪除
    7. 無知係遺傳㗎!~恐怖~

      刪除
    8. 我所認識為人師表嘅同輩,都係非常自以為是,但其實對外面世界認識不深嘅。

      刪除
    9. //都係非常自以為是//
      可能「老師」呢個稱乎令老師有種「我教書緊係好識嘢啦」嘅感覺?

      刪除
    10. //無知係遺傳㗎

      唔單止係生理遺傳, 仲會由教育遺傳!

      //都係非常自以為是,但其實對外面世界認識不深嘅。

      象牙塔吖嘛, 以為世事真係依住書本教嘅嘢而運行, 但其實除了物理化學醫學呢啲「硬道理」之外, 所有「社會科學」就一啲都唔「科學」.

      //「老師」呢個稱乎令老師有種「我教書緊係好識嘢啦」嘅感覺

      我即時諗起藍大法劣「學者」達ming哥...

      刪除
    11. 我老婆有兩個阿哥,都係教書嘅。佢地有幾樣野我覺得好難頂:講野勁大聲、仲要係亂咁噏、黄絲、食相恐怖、着衫老土、着白袜、鐘意投訴啲侍應...哈(苦笑)

      刪除
    12. //好難頂 ⋯⋯ 黄絲、食相恐怖 ⋯⋯ 鐘意投訴啲侍應//
      我都對呢D頂唔順。
      食相恐怖,就算專業人士、靚女、high social status 嘅人都會㗎!暈啦!

      刪除
    13. //講野勁大聲、仲要係亂咁噏、黄絲

      黃C common traits

      //鐘意投訴啲侍應

      其實有乜好投訴呢? 無人show 佢定落錯單? 包容下得唔得?

      //食相恐怖,就算專業人士、靚女、high social status 嘅人都會㗎!

      靚女真心不可以食相恐怖.

      //着白袜

      我城第一丈夫都係咁

      刪除
    14. 陰謀論:
      減公開試=減少壓力,根本係教育介減自己壓力而宣傳的
      而校本評核,則係部分老師有感大部分學生根本唔理老師,眼中只有補習,所出現的產品,但工作量多咗又返轉頭

      刪除
    15. 匿名個陰謀論令我諗起李國章反駁推小班教學,話係啲老師想保住份工。
      想保住份工就係證明到小班教學其實係冇好處咩? XD XD XD

      刪除
    16. //減公開試=減少壓力,根本係教育介減自己壓力而宣傳的

      我又唔覺, 印象中多啲公開試,就多啲操卷同埋早放假備戰, 反而教學量係濃縮咗.

      //校本評核,則係部分老師有感大部分學生根本唔理老師,眼中只有補習,所出現的產品,但工作量多咗又返轉頭

      唔係掛? 明顯校本評核的工作量係會多好多, 以呢種做法來「證明自己的存在價值」,真係衰過練七傷拳.
      //小班教學

      同學人數少咗, 家長/學校就會expect教師pay more attention to individuals, 唔覺得個工作量會少咗囉; 反而人數少, 個人的成績佔全班比重就大咗, 反而無咁容易 smoothen 個整體成績.

      刪除
    17. 我意思係話李國章認為想推小班係老師嘅陰謀。
      其實推唔到小班係冇錢,關咩老師想保住飯碗事!

      刪除
    18. //老師想保住飯碗事

      小班教學可以開多啲班, 所以可以「保住飯碗」?
      頂, 都要有budget 請人先得架!

      刪除
  3. //「當晚他知道警員向天開槍,因為擔心大眾安全才到旺角現場」

    求情的律師這樣說.

    憑我這種沒有資格進藍大法律系的賤民思考 , 我會想[他是甚麼時候知道差佬開槍? 甚麼時候從甚麼地方趕去搶救市民?保護市民安全?

    都不過係同一個學系畢業 , 只不過一個當法官 , 一個當律師. 在這種案件上, 似乎某一方是當另一方on line QQ.
    不過想深一層, [都係打份工啫 ] , [有錢大家搵] .又唔駛你蝕嘅 , 咁認真做乜?
    roger

    回覆刪除
    回覆
    1. //他是甚麼時候知道差佬開槍? 甚麼時候從甚麼地方趕去搶救市民?保護市民安全?

      網上資訊囉!

      刪除
  4. //自由黨就高鐵一地兩檢進行問卷調查

    只要睇一睇邊一方負責調查 , 人在海外的我就差不多知道結果.
    正如谷哥大佬提供的新聞 , 只看大標題的用語, 就差不多估中它要說甚麼和那一間報社.....
    roger

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係, 我成日收到淫賤亂的電話錄音訪問. 聽見劈頭第一句「我地係淫賤亂」,跟住我就馬上cut線.

      刪除
  5. 破壞一國兩制與否是客觀分析
    支持公安在港執法是個人利益考量

    基本上是沒有關係的
    我認為呢4.7%人先至係最理性嘅人
    冇盲反,亦冇盲支持
    對任何選項都有客觀埋性分析
    就算分析結果不如己意,都唔會扭曲同隱瞞

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解「支持公安在港執法」個人利益考慮, 而唔係客觀分析呢? 兩地兩檢, 黑警在我城執法,公安在大陸執法, 豈不是更佳選擇?

      刪除
  6. 嘗試拆解下個統計數字。

    //假設全部唔贊成蝗國人員在西九口岸執法嘅受訪者(33.4%)都認為咁做會破壞一國兩制(43%)
    //認為造成負面影響的被訪者當中,近四成二不會接受一地兩檢模式,三成半人會接受

    即是“認為造成負面影響+接受一地兩檢”佔比 = 33.4% × 35.1% = 15.1%

    相信呢15%系嗰種政治同經濟思維分裂既動物,或者為搵食有不滿都唔敢反抗而返蝗國工作出差的港豬~

    再假設全部認為唔會破壞一國兩制既(43.3%)都贊成蝗國人員在西九口岸執法(61.7%)

    即是”接受一地兩檢+對一國兩制影響表態“佔比 = 43.3% + 15.1% = 58.4%,同”接受一地兩檢“的總佔比(61.7%)頗為接近,不足的應該來自”對一國兩制影響無意見“的13.7%:61.7%-58.4% = 3.3%。

    而”認為造成負面影響“總佔比扣去”接受一地兩檢“,剩下為43%-15.1%=27.9%,亦同”不接受一地兩檢“總佔比(33.4%)頗接近,不足的亦應該來自”對一國兩制影響無意見“的13.7%:33.4%-27.9% = 5.5%。

    留意“認為造成負面影響+不接受一地兩檢”佔比 = 33.4% × 41.5% = 17.8%:之前有最新調查支持巷蜀比例為10%左右,相信呢17.8%應該真正反映傷港hardcore”黃C+笨土“比例了。

    //一時找不回以前的舊文, 我記得有一篇係有講有攤位遊戲係叫個細路女揸住把紙刀插向689的卡通人像.

    哈哈,咁同以前安南同而家北高麗用”總共殺咗幾多個高鼻子美帝小丑“來教小學有咩分別?

    一早話呢班人系Pol Pot啦。

    //我即時諗起藍大法劣「學者」達ming哥...

    達ming哥唔知系咪見自己啲戰友越講越無譜,今日開始講返啲人話想兜返:話與其”割地“,不如乾脆只grant CIQ權力+隸解權(大約)...不過對一眾港豬又似乎睇唔出同正苦方案有咩分別...

    //我老婆有兩個阿哥,都係教書嘅。佢地有幾樣野我覺得好難頂

    我有個中學同學,讀完大學就教書,加上系耶撚一名,每隔幾年見到佢都覺得佢完全無長大過...當然大家都估到,佢亦系一個黃C.

    回覆刪除
    回覆
    1. Typo: 來教小學有咩分別?

      應該是”來教小學數學有咩分別“

      刪除
    2. //嘗試拆解下個統計數字。
      //相信呢17.8%應該真正反映傷港hardcore”黃C+笨土“比例了。

      果然係客席主持, 連我數怪的功課都幫手補足埋, 俾10個讚你!!

      //咁同以前安南同而家北高麗用”總共殺咗幾多個高鼻子美帝小丑“來教小學數學有咩分別?

      用刀殺人可以教解剖, 客席講師林過雲.

      //讀完大學就教書,加上系耶撚一名,每隔幾年見到佢都覺得佢完全無長大過...當然大家都估到,佢亦系一個黃C.

      D, 如果我大表弟唔係走咗去做公墓園而走去教書, 隨時就係咁嘅「下場」(當然佢唔係基天教).

      //話與其”割地“,不如乾脆只grant CIQ權力+隸解權(大約)...不過對一眾港豬又似乎睇唔出同正苦方案有咩分別...

      佢呢個提議比較 make sense,但係販民就係最驚公安有逮捕權嘛!

      學者就一地兩檢倡收窄內地執法權 2017/08/09 06:04

      高鐵一地兩檢爭議之一,是內地是否必須在口岸區內擁有全面司法管轄權,法律學者張達明建議,將內地執法權力收窄到限於清關檢疫,但同時授予內地人員相應的逮捕及遣返權,他認為既可堵塞法律漏洞,對法制的破壞亦較小。

      法律學者張達明認為,即使要做「一地兩檢」,也不應該讓出這麼多權力。他建議照樣在西九總站劃內地口岸區,讓內地人執法,但權力限於海關、入境及檢疫。為了堵塞執法漏洞,他提出香港還可以賦予內地執法人員逮捕、押解及遣返權。

      假使有個內地通緝犯,乘搭高鐵到香港,內地執法人員發現他在禁止出境名單上,不單可以不容許他離開,還有權逮捕及押他上車回內地,張達明認為,較全面讓出司法管轄權可取。

      保安局多次提過 CIQ 方案不可行,但張達明表示,只要加上逮捕及遣返權,應該足以堵塞政府所說的漏洞。


      張達明解釋,要做到「加強版」 CIQ 方案,內地要為一地兩檢訂一條全國性法律,涵蓋 CIQ 相關的法規,放入基本法附件三,另外本地亦要立法,給予內地人員有逮捕權及遣返權,可以參考的先例是公安條例第三十九條,駐港解放軍在軍營有逮捕權。

      張達明又表示,要進一步加強保安檢查,可以讓內地執法人員在列車駛進香港境之前,先檢查一次乘客身份,堵截內地疑犯及被禁離境人士。

      刪除
  7. //六成人贊同及非常贊同容許內地人員在香港境內執行內地出入境、清關、刑事執法等法規

    哈哈唔使再拗落去囉。完。

    回覆刪除
    回覆
    1. 六成贊成或者有啲誇,但日月神報搵hkupop搞個調查,即使個組合一浸黃C味,都有五成三贊成,而反對既都係三成幾,同自由黨結果一樣--似乎由呢件事,反映黃C基本盤(淺到深)在三成左右。

      可能好多贊成既人,根本平時正字冷感,亦未必會投票俾建制的。

      表面睇販民越拗越無譜,但可能佢地知大勢已去,唯有繼續sell黃C最buy的恐懼感,以鞏固基本盤,"輸人唔輸陣"。不過因此而流失中間甚至淺黃,就唔顧得咁多了。

      刪除
    2. //似乎由呢件事,反映黃C基本盤(淺到深)在三成左右。

      好似由縮骨遮革命開始,大概都係3成呢個數? 最多只係深黃多定係淺黃多而已.

      //可能好多贊成既人,根本平時正字冷感,亦未必會投票俾建制的。

      同意, 亦可能係「洗頭列車」的說法太荒謬.

      //唯有繼續sell黃C最buy的恐懼感

      涼瓜杰最叻就係講「我地要有免於恐懼的自由」, 但係恐唔恐懼, 係閣下的主觀思想, 你可以神經質地行出街就「恐懼」被高空扴物擲死, 咁係咪成條街都要變成有蓋行人道才能夠令你「免於恐懼」? 明顯「免於恐懼的自由」就係莫須有.

      又睇下呢單嘢有乜搞作.

      https://news.mingpao.com/ins/instantnews/web_tc/article/20170811/s00001/1502417530998
      【11時記者會!】李柱銘開記招 稱有民主黨成員一度被擄走禁錮 (10:13)
      民主黨今早剛發出採訪通知,稱「民主黨有成員被國內執法人員擄走禁錮,其間被毆打恐嚇,現已獲釋」。據知事件昨日於香港境內發生,該成員不是議員,但有傳媒認識,被問及如何確認擄走者是國內執法人員,他們稱稍後記者會將交代。
      記者會將由李柱銘、何俊仁、林卓廷、李卓人、吳永輝陪同事主出席。

      刪除
    3. 條肥佬梗係搞人地老婆,所以被教訓。不過佢啲釘過咗成日都唔拔出來,都算忍辱負重(?)
      佢好似係神棍黎,講慣大話。

      刪除
    4. //林子健續說,自己即將赴美進修,昨日下午到旺角砵蘭街為友人買球衣,約4時許突然有兩名說普通話人士一左一右站在他身旁,說要和他「上車聊一聊」,並動手攬其後頸狀似朋友實際控制其行動。林子健指過程中雖沒高叫救命,但一直有大聲問「咩嘢事?咩嘢事?」他稱曾反問對方身分但未獲回應,及後被帶上一架汽車。

      唔叫救命呀搶錢啊(旺角砵蘭街應該有唔少黑警行必),但喺又會反問對方身分--哈哈有趣有趣。。就咁就上咗怪叔叔嘅車喇!!

      刪除
    5. //佢啲釘過咗成日都唔拔出來,都算忍辱負重(?)

      呢吓嘢真係出乎我意料之外...

      //林子健指過程中雖沒高叫救命,但一直有大聲問「咩嘢事?咩嘢事?」

      呢個反應真係相當有可疑.

      刪除
    6. 話件衫好多沙,所以返厔企洗左先呢下頂癮。

      刪除
    7. 返到香港第一時間唔係報警而係開記招先。
      係沙灘就應該報警檢傷啦,下嘩?

      佢話自己畀強力部門捉去打書釘虐打就得。
      有人話可能得罪黑社會被打又冇事。
      唯獨我話可能玩人老婆被打就係冇口德,9 up。
      真係好難捉摸!

      刪除
    8. 呢單嘢,我都系呢兩篇幫我講晒了:

      http://linepost.hk/?uid=18777.7.0.0

      http://linepost.hk/?uid=18770.7.0.0

      我唯一加的意見是,好可能最後會發展成“港女老作蝗婦偷走嬰兒”的結局,連老處銘都被蒙在鼓裡.

      刪除
    9. //話件衫好多沙,所以返厔企洗左先呢下頂癮。

      呢個point我又未聽過.

      //打書釘

      Redefine 打書釘!

      //唯獨我話可能玩人老婆被打就係冇口德,9 up。

      邊個敢話C嬸無口德???

      刪除
    10. //劉霞

      呢個真係一個大bug... 劉霞好似依然都係失聯中...

      //我唯一加的意見是,好可能最後會發展成“港女老作蝗婦偷走嬰兒”的結局,連老處銘都被蒙在鼓裡.

      我都覺得會係咁.

      刪除
  8. //呢個point我又未聽過.

    https://www.hk01.com/%E6%B8%AF%E8%81%9E/111484/-%E6%9E%97%E5%AD%90%E5%81%A5%E8%A2%AB%E6%93%84-%E8%A1%AB%E9%BB%8F%E6%B3%A5%E6%B5%B8%E4%B8%80%E5%A4%9C%E6%81%90%E6%90%8D%E8%AD%89-%E8%AD%A6%E6%9F%A5%E5%A4%A9%E7%9C%BC%E8%AD%89%E6%9E%97%E5%9C%A8%E5%A0%B4%E6%9A%AB%E6%9C%AA%E8%A6%8B%E7%96%91%E4%BA%BA

    回覆刪除
    回覆
    1. //惟他未有即時報警,更因衣服黏滿泥沙,感骯髒不已,回家後立即浸洗衣服,或會破壞殘留在衣物上的證據,例如他報稱被迷暈,衣服上或殘留的化學物。

      俾人X咗之後感到骯髒不已,所以走去沖涼。

      刪除
    2. //俾人X咗之後感到骯髒不已,所以走去沖涼

      嘩哈哈~~~笑死. 真係乜佢, 都唔會用[隨身寶貝]吓? 隨手攞執條木都得啦.
      哈哈~~~
      roger

      刪除
    3. //隨手攞執條木都得啦.

      用仙人掌...

      刪除