2019年2月28日 星期四

當波叔揸住個波

D,波叔揸波個樣,真係好似老人痴呆咁呀!
1. 仲叫人將個波交俾佢,今年就真係無哂新意喇!等魔術師幫佢改吓份稿先!

小女孩:我想有多些私淫空間
想家中可以扑嘢
年輕人:我想有小車讓我們篤魚蛋和牛雜
革命家:我地無槍無炮
我想有人支持我去走私軍火
老人家:我想有多點蛇齋餅糉
子女有樓收租
媽媽 :我想政府投資在有青和我們的城邦
熒幕蓋字:鋤正司司長
劏房波
鋤正司司長劏房波:將「球」交給我吧!
立即登入劏房.奸伐民.hk
將你對2019-20年度《鋤正遇選案》的想法
告訴我!
***
(圖片來源:2019-20年度政府財政預算案摘要
2.D,魔術師又係得退稅,拎盡二萬蚊,然後就係差餉減免,一年慳$6,000。果然,減糖就如食鴉片,一旦食上癮,要戒就唔係咁容易,粒糖細咗即時就囉囉孿!
(圖片來源:2019-20年度政府財政預算案
3. 又,話說魔術師年前被公司分手時,曾幫朋友做過幾個月兼職,其中一項就係幫手寫 proposal 申請特衰正苦嘅「發展品牌、升級轉型及拓展內銷市場的專項基金(Dedicated Fund on Branding, Upgrading and Domestic Sales)」(簡稱 BUD)。當時係食正「十二.五」規劃條水,結果魔術師就幫朋友成功爭取了50萬 我城貨幣作為 funding。點知依家為了響應一帶一路,BUD 就連東盟都搞埋上手,仲加碼到300萬添。唔知朋友的生意是否可以進軍帶路,如果係就都幾和味!
(圖片來源:2019-20年度政府財政預算案摘要
4. 財政預算寫土地就真係唗氣。就連起公屋,特衰正苦都掌握唔到建屋量;一話起公屋居屋,成日俾區內私樓業主(既得利益者)反對,政黨為了選票就只會搖旗吶喊而唔係幫正府,就算係蛇齋黨都無情講!至於起私樓,要賣幾多單位就更加是完全由地產霸控制。你波叔可以話事的,最多咪就係決家將你自己的物業間幾多間劏房出嚟收租囉!
***
陳茂波發表財政預算案派糖減少 更新:2019/02/27 22:16

財政司司長陳茂波發表新一份財政預算案,本年度盈餘 587 億元,少於上一年度,退稅、退差餉等派糖措施亦「縮水」。預算案重點改善醫療,醫療經常開支增至 806 億元,另外預留 100 億元應付突發情況。政府又宣佈會用 200 億元購買私人物業,希望加快提供社福設施,並預留 20 億元興建渡性房屋單位。
陳茂波重申,暫時無意撤銷樓市辣招,下年度會推出 15 幅住宅地,整體潛在供應只有 15,500 伙。
587 億元盈餘較上年度的 1,000 多億元減少很多,政府派糖亦減少。僱員關注的退稅跟去年一樣、退 75% ,上限 2 萬元、沒去年 3 萬元這麼多, 191 萬人受惠,政府少收 170 億元。
差餉寬免 4 季,每季上限由 2,500 元減回至 1,500 元, 329 萬個物業受惠。做生意的、利得稅可以退最多 2 萬元,亦會寬免一年商業登記費,預計 140 萬商戶受惠。
低下階層去年「出三糧」,今年只有「雙糧」,綜援金、生果金、長生津、傷殘津貼等,額外出多一個月,公帑花費近 40 億元。長者醫療券一次過額外派發 1,000 元,最多可以累積 8,000 元。
派糖整體減少了,唯獨有一粒增多,政府會向有需要學生發放 2,500 元津貼,較去年多 500 元。 2020 年考文憑試的學校考生,亦會免考試費。各項派糖合共總值 428 億元,陳茂波指不算小,已經是盈餘的 73% 。
展望未來一年,陳茂波預測本港經濟會有 2% 至 3% 的實質增長,通脹率是 2.5% 。

5. 「政府又宣佈會用 200 億元購買私人物業,希望加快提供社福設施,並預留 20 億元興建渡性房屋單位。 」D,NGO 豪華劏房(aka 光屋)?
6. 「2020 年考文憑試的學校考生,亦會免考試費。」又補貼DSE考試費?乜考試局班大爺咁唔掂,年年都要靠波叔接濟?
***
料下年度起政府將有赤字 更新:2019/02/27 23:13

財政司司長陳茂波決定將上任財政司司長曾俊華儲起的房屋儲備金,回撥庫房,扣起這一筆,下年度起政府會有赤字。
兩幅地流標令地價收入少過預期,但政府開支亦沒預期般多,一來一回、盈餘有 587 億。這個數比起 17/18 年度大跌 60% ,但比起原先預計的 466 億元,已經多逾 100 億元。
財政儲備方面,繼續升,增至 11,616 億元,足夠政府在沒有收入下運作 26 個月。未來數年預計盈餘減少, 19/20 年度只有 168 億元,連同之後幾年表面看來有盈餘,但其實……
當年這筆分開儲的錢,現時滾存到 800 多億元,陳茂波決定分 4 年撥回庫房。第一筆 212 億元,未來這一年入帳,如果撇除、明年其實有 44 億赤字。
政府開支繼續加,公共開支由 5,700 多億元,加 12% 、至 6,464 億元,其中每年都要花的經常開支佔 4,410 億元。教育、社會福利和醫療繼續是開支最多的首三個範疇,其中醫療增幅最高、比去年上升 10% 。

7. 又咁謂,販民最鍾意話特衰政府係守財奴,班有青又成日想吼住個庫房分身家。嗱,依家面對經濟下行,咪就採取「逆周期措施」,加大投資額,將薯片叔壓箱底的儲備拎出來洗下。你班販民唔好再嘈波叔搞個赤字預算案出嚟,唔夠量入為出,跟手又話要司法覆核喇吓!
***
伸延資料:

33 則留言:

  1. //當時係食正「十二.五」規劃條水,結果魔術師就幫朋友成功爭取了50萬 我城貨幣作為 funding

    魔兄你兼職都成功爭取埋啲咁唔公義既嘢,攞左啲俾有青旅放單影同爆房既錢,正...正...巷奸 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 特衰正苦呢筆 funding, 唔俾中小企亦唔見得要俾有青囉! 可能會俾每日150 添! 一於激死佢地 XD

      刪除
  2. 今朝聽傷港電台又係個個鬧波叔,有中慘話政府攞左佢一皮退稅去搞填海; 有社會安全網中人話唔駛做,但生活艱苦,要求繼續出三糧。又有一班專家話政府的財政政策只重派糖,應該改推出恆常(派糖?派錢?)措拖。人人都有願望,卻無人話應該學美帝,3蚊稅收,4蚊支出,才是國際標準嘛!呵呵!
    又記得當年有人話為何公屋總在偏遠地點,結果出左又市中心仲有海景的公屋。為何無人話要求公屋建在淺水灣、太平山山頂、九龍塘豪宅區呢?那日後公屋戶應該可以與誠哥、糖糖、星爺為鄰!

    回覆刪除
    回覆
    1. DKLMHGC, 年年都係咁銀樣. 好L悶.

      刪除
    2. 主調仍然係保地產, 保地價, 市民袋粒糖, 但租樓買樓就送番間廠比正苦
      佢仲驚樓價未夠高, 準備定隨時托市, 一出手應讓仲狼過中聯辦
      你地無樓住咩? 過嚟住我間劏房啦!

      刪除
    3. //人人都有願望,卻無人話應該學美帝,3蚊稅收,4蚊支出,才是國際標準嘛!呵呵!

      自從販民引入人權理念,傷民都變成有權利無義務的民族了。

      //當年有人話為何公屋總在偏遠地點,結果出左又市中心仲有海景的公屋。

      「呢個係你地批准嘅!」

      //年年都係咁銀樣

      CTNL-A,-C,-V 搞定。

      //租樓買樓就送番間廠比正苦

      樓價係最「溫水煮蛙」但又可以令小業主 win win 的間接稅。

      刪除
  3. 做佢份野CTL+F, Replace 2018 with 2019
    Done
    俾少少新意都無....不過我城貴在自由市場
    起碼唔駛好似美帝咁3蚊稅收,4蚊支出--> 其實都係靠賣地/3D....無地又點有錢出糧俾班官

    回覆刪除
    回覆
    1. 快兄,今年土地拍賣表得返一半地,係咪預視要地價升一倍先可以財政收支平衡... 又或者辣招稅要加返一倍先掂了。唔係點量入為出,同出糧俾班官呢?

      刪除
    2. //無地又點有錢出糧俾班官

      抄屯地波的家,拎哂佢啲地去賣!大碗酒大塊肉,大塊分金銀!

      //係咪預視要地價升一倍先可以財政收支平衡...

      地價唔使升一倍,樓價升就得。

      刪除
    3. // 抄屯地波的家,拎哂佢啲地去賣!大碗酒大塊肉,大塊分金銀!

      一於搶金! 搶糧! 搶娘們!!

      // 無地又點有錢出糧俾班官

      你又唔好咁講. 樓巿升你無著數咩?!

      // 自由市場
      自由巿場, 只係誰大誰惡誰正確啫. 咪又係資本家話事.

      刪除
    4. //一於搶金! 搶糧! 搶娘們!!

      中出先生:我地要建立要錢有錢,要女有女的傷巷帝國!

      刪除
  4. 你好伊謝爾倫,我是天窗出版的Finance Editor 有留意開你的blog,請問你有出版實體書的興趣嗎?可以找我傾傾嗎?=)
    我的email :carlos.yan@enrichculture.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 天窗的 shirley 已經搵過我喇!唔通要要車輪戰?

      刪除
    2. 證明你勁呀嘛~ XD

      刪除
    3. // 茄輪戰就勁...

      你要打十個先叫勁喎.

      刪除
    4. 似乎等總編輯出馬再回覆未遲!

      刪除
    5. 再出埋書我就真係唔得掂。

      刪除
    6. 溫馨提示...伊謝爾倫係一個地點...並唔係人名...

      刪除
    7. 名都寫錯, 所以我唔打算回覆囉.

      刪除
    8. 其實我建議Carlos 找你,我有責任講聲唔好意思打搞你。我雖然人微言輕,但希望你幫幫他啦。

      我現在都同他搞緊自己本書,他真是好努力架,是我懶的。

      刪除
    9. 唔使咁客氣!

      既然係湯財介紹, 我即管回覆下;不過我呢一年每日都只係訓得5個鐘, 我要睇下工作量有幾多先得.

      刪除
    10. 證明你勁呀嘛 X2

      //每日都只係訓得5個鐘
      當年國金同人誌好佩服魔兄可以咁快追得貼

      刪除
    11. 原來ec才是真正的長期讀者, 都有10年以上喇, 真係陪住我成長...

      刪除
  5. 香港人不食人間戰火。又話樓價貴,又唔畀政府起公屋。內地人呢重以為香港人好有愛心,自己都未顧得掂都唔要顧住啲海豚!寧願十年都未可以開始起果幾千戶山旮旯哥爾夫球場公屋,都唔願意冇咁多官司同金錢纏繞嘅幾十萬戶起島計劃。可能佢地唸住唔生又唔畀親屬團聚,唔畀睇公立醫院,自己然死嚟減少住屋需求。
    查實講嚟講去就係想以自己民主鑿嗰啲有錢佬實行公產平分佢哋嘅財產。
    咁嘅思維可能做雞賣軍火先掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. //自己然死嚟減少住屋需求。

      逆楢山節考?

      //查實講嚟講去就係想以自己民主鑿嗰啲有錢佬實行公產平分佢哋嘅財產。

      呢喲係共產主義就真。


      刪除
    2. // 呢喲係共產主義就真。

      所以我成日覺得, 啲黃C唔知自己反緊乜. 哈哈....

      刪除
    3. 佢哋要的是「民主共產國家」XD

      刪除
  6. //果然,減糖就如食鴉片,一旦食上癮,要戒就唔係咁容易,粒糖細咗即時就囉囉孿!//

    由無到有,一倍開心;由有到無,兩倍失落

    回覆刪除
    回覆
    1. 指數由10000升到20000, 是升了一倍;指數先跌一半到5000, 再升到20000, 就是要升三倍。

      刪除
  7. 回覆
    1. 老懵董就係第一個問「以後點算」既人,腳痛後變成最後一個。

      刪除
    2. //下年財赤

      https://magicianyang.blogspot.com/2018/12/blog-post_9.html

      2019年(春分起,下同),己亥年,下元八運,八白土星入中宮。八白星為財星,亦為艮卦,有利地產(土)。天干己屬土,地支亥屬水,水被土剋,缺流動性;土氣亦在相剋之間被洩走,故整體地產市道只能為平穩中帶點弱勢。180年前,即上一個下元八運己亥年,為1839年,林則徐虎門銷鴉片,為當時中西貿易糾紛引伸至戰爭的契機。

      2020年,庚子年,七赤金星入中。七赤金為兌卦,主口舌、盜賊、軍吏、刀戟,發武貴,是故殺氣騰騰,可發戰爭財。天干庚屬金,地支子屬水,金生水,稍為中和一下。紫微斗數四化星文曲化忌,文曲主辯論,化忌就怕講多錯多。由於2020年係選舉年,侵侵未必真係會發動戰爭,似乎都係主玩口水戰,但投資市場最怕玩驚嚇,一旦軍演搞到擦槍走火就好唔掂。180年前,即上一個下元八運庚子年,為1840年,第一次鴉片戰爭開始。

      //老懵董就係第一個問「以後點算」既人,腳痛後變成最後一個。

      唔怪得米腸都唔會問米爆之後點算喇!

      刪除