2019年7月8日 星期一

換到千般恨

(幕開)
(夜。)
(某豪宅的睡房裡。)
(一男一女蓋着薄被,同枕而眠。)
(忽然,薄被底下出現一些起伏。)
(男子驚醒,半住起來,順手按着床頭燈。)
男子:老婆!你做乜呀!
女子:(柔情地望着男子)老公,呢幾個月我諗起自己身為這個城市的媽媽,卻管不好一眾年青人,不禁令我想起,當年你是怎樣令我做個真媽媽的。
男子:(伸手進被裡,拉住褲頭。)就算係咁,你都唔使搞我下面架!?
女子:你我幾十年夫妻,我...我服務咗你幾十年,難道真係俾我硬推幾下都唔得?(唱)
「夢裡百花正盛開 夢醒再沒有存在
 付過千般愛 換到千般恨 誓約已經變痛哀
 事已到此永難改 莫非世事常意外
 讓我哭千遍 滴了千點淚 誓約已經永不存在
 癡情枉種 永難繼續 但是未知天意何在
 空餘感慨 盼能有日 我嘅愛心有人替代

(男子在被底下撥開女子的手。)
男子:老婆,你是想洗手不幹了?那也好,我們改天就飛,跟兒子叙叙天倫。量你那些契仔契女都唔敢圍機埸。
女子:(繼續伸手搞男子的褲檔)我依家床都唔想落,唔好話下台。就算要請辭,那也要老闆批准才可以。我這個三煞位,要找人接任也不是那麼容易。
男子:(隔住被子按住女子的手)老闆肯不肯讓你那班契仔契女提名一個人出來呀?薯仔叔叔呢?那次他雖然落選,但人氣挺高的...還有那個前主席呢?他是不是地下組織的高層?是的話,老闆無可能唔信的喎!(唱)
「既是決定要走不想相強
心知挽留仍無望
不復存幻想 聚散亦平常
不必多說盼望原諒

(女子將手抽回來,轉為隔着睡衣輕撫男子胸前的敏感部位。)
女子:老公,老闆方面,我會同佢傾;但...但你現在很討厭我麼?一定要我縮手撤回,你給我暫緩一下唔得咩?
男子:(再撥開女子的手)老婆,你估你重係18、22咩?你唔縮手都得,永久暫緩喇!
女子:(大發嬌嗔)咁同「撤回」有乜分別喎!做乜都斟酌埋呢啲字眼?
男子:(嘆氣)唉!你唔係話自己好打得嘅咩?點解連我這小小訴求都做唔到?
女子:(嚴重地)頭先我發夢,夢見上主同我講,要擇善固執,所以我才半夜起床,看看能否令枕邊人硬起來。(唱)
「唯求與他車廂中可抵達未來 到車毀都不放開
 無論路上歷盡任何的傷害 任由我決定愛不愛
 為了他不懂禱告都敢禱告 誰願眷顧 這種信徒
 太愛他怎麼想到這麼恐佈 對綠燈 去哀求哭訴
 然而天父並未體恤好人 到我睜開眼 無明燈指引
 我愛主 為何任我身邊愛人 離棄了我 下了車
 你怎可 答允」

男子:(快要氣死)擇善固執?執你LM!你再搞就真係車毀人亡喇!你仲以為自己仲係少女麼?半夜4點叫醒你來搞我?你呢個係乜嘢主?快啲叫佢落嚟見我!
女子:(捉住男子的,按各自己胸前)老公豬,唔好嬲喇!我跟住貪先生、陸先生,等咗十年,先做到呢個位,我唔想一鋪清呀!你說我如果去見那班契仔契女好不好?你怕不怕他們會像那群鄉巴佬一樣,將我先姦後殺?(唱)
「暫停在今日 尚記得
 風雨的故路 尚記得
 懷念過去固執 回看這刻
 誰是我 未記得 未記得
 雨呀雨 夜呀夜 如流瀉 啊
 失的失 了已了 願暫賒 啊
 思一思 想一想 這些
 知不知 可不可 再借
 這三千六百五十夜
 十年後的路 未再濕
 灑過的眼淚 未再濕
 忘掉過去錯失 忘了這刻
 誰是我 但記得 但記得」

男子:(沒好氣)你慳啲喇!
女子:(將男子的手按上自己的臉頰,聲淚俱下)吓,乜連老公你都係咁講!我真係感到無力又絕望...我聽日就去扮跳樓,以死明志,咁會唔會好啲?
男子:(嘆了一口氣)唉...
(男子抽回手臂,從床頭櫃取回眼鏡戴上,再拿起枱頭的平板電腦。)
(男子在面版上按了幾下,然後將平板電腦遞給妻子。)
(女子一看,大驚。)
女子:(說不出話來)你...你怎麼會有這拉燈網的登入帳戶?
男子:(嘆氣)唉,呢啲叫體察民情呀!不過,你連發達通都唔識用,叫你上網都係嘥氣,仲話跟咗你嘅前上司陸先生幾年,就連網誌都唔識寫一篇!
女子:(震驚)原...原來我真係咁無用?我仲成日恃住以前年年考第一...
男子:(再嘆氣)唉,咁你聽過「人多,殭屍係怪物;殭屍多,人就係怪物」未呀?(唱)
「時光飛閃 百般愛念 幾多心醉片段
 人間煙火 最終有限 難越過生死
 從沒有迷信宿命 卻永遠難違天意
 其實我亦有心事 你可會知」

女子:(不解)呢句話係邊度嚟架?
(男子沒好氣,放回平板電腦,關上床頭燈,大被冚過頭。)
男子:你就當係講緊民主選舉喇!
女子:(無言)...
男子:(轉身背對住女子)仲有呀,你咪再搞我呀!拉燈網度,已經有好多妄民羨慕我,晚晚可以D9你喇!我唔要俾班下一袋睇死呀!
(幕下)

24 則留言:

  1. 硬推⋯⋯好驚⋯⋯咁你都諗到。

    回覆刪除
  2. //「人多,殭屍係怪物;殭屍多,人就係怪物!」//
    「警多,暴徒係怪物;暴徒多,警就係怪物!」

    又來屯門, 屯門公園只是借口.
    一, 如果太大噪聲, 找環保署.
    二, 公眾地方行為不檢, 報警找警察.
    兩樣都沒做, 就不要怪他人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港地,賣淫都唔犯法,何況只係跳貼身舞。係拿佢地無法的說。

      刪除
    2. 其實之前都有投訴,問題都是執法不力。

      這次是黃c借題發揮。

      刪除
    3. 屯門公園的問題由來已久,本來要去遊行是沒有問題的,但明顯是借題發揮啦。據聞佢地諗住十八區都去晒....真係當左暑假活動咁....

      另外大家唔知有無聽泛民網台?佢地成日好鍾意恥笑777同佢老公無房事,我實在估唔到佢地對高齡人士呢遍面的生活都有興趣~~689果陣都無咁無咁重口味

      刪除
    4. 好耐之前睇過一個報導,講述一個報告香港人係全球最少曳曳嘅人。好似仲少過姨媽度啊!

      刪除
    5. 旺角人都忍左十幾年啦,屯門人幾年都忍唔到?

      大媽問題同堆填區焚化爐一樣,去到邊區,邊區都屌。

      刪除
    6. //佢地成日好鍾意恥笑777同佢老公無房事
      //香港人係全球最少曳曳嘅人

      傷巷人的性壓逼實在太嚴重,絕望到要以取笑他人的性生活為樂。

      //執法不力
      //大媽問題同堆填區焚化爐一樣,去到邊區,邊區都屌。

      問題係好難規管:噪音?行乞(收打賞?)?更加無可能是賣淫喇!

      刪除
  3. 死火,我諗住女主「人物原型」個樣,笑到收唔X到聲...

    回覆刪除
  4. //唔敢圍機埸

    學米帝咁用無人機...!
    https://en.wikipedia.org/wiki/Gatwick_Airport_drone_incident

    回覆刪除
    回覆
    1. 首宗航拍機檢控裁罪成 3被告欲拍電動方程式賽各罰款2千元

      三名被告依次為:報稱攝影師的聶拜一(41歲)、報稱無業的容嘉暉(29歲)及報稱電腦工稱師的沈志青(43歲),各被控一項導致飛機對人或財產造成危害罪。控罪指,首被告、次被告於2016年10月9日,在中環龍和道近分域碼頭一個地盤的貨櫃上,鹵莽或疏忽地導致飛機對人或財產造成傷害。第三被告則被控於同一日,在中環龍和道行人路上犯案。

      無意外及未阻賽情非本案重點

      法官在判刑時指,控方無需證明涉案航拍機曾導致意外,而航拍機有沒有影響賽事也不是重點。雖然本港沒有針對重量少於7kg及非商業用途的航拍機的法例,但民航處曾設下相關的安全規範指引,少於7kg及非商業用途的航拍機不能飛高於300呎。法官指三名被告的航拍機飛行高度均超過指引所規定。

      刪除
  5. 睇完最後男子講嗰段,我都笑到收唔到聲...

    BTW, 你啲歌真係好正,特別係 明歌知欽 - 感情的段落,已收藏,thx!

    Kenny

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讃賞,我㨂歌唔差得過反骨台的《油條新聞》

      又,歌曲方面,原唱大家都耳熟能詳,我會儘量選啲唱得好又少人知的 cover version, 俾讀者另一個選擇。

      刪除
  6. 黃絲下次去元朗捉過江雞來公審至岩!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開元朗,尋日先有個洗頭仔冧完人自行送中呢。
      著草駛乜用洗頭艇呢?

      刪除
    2. 殺人政權係可以不顧法治和程序公義,捉到人之後移交巷方處理的。

      刪除
  7. 執法不力啲人又唔自律,取消自娛區可能係一個考慮方向。屯門遊行呢件事反映政府處理事情的態度和漠視所累積下來的影響。
    聽完竊聽隻歌,尋日煲晒3齣戲😁

    回覆刪除
    回覆
    1. //取消自娛區可能係一個考慮方向。

      全部變哂石春路 XD

      //屯門遊行呢件事反映政府處理事情的態度和漠視所累積下來的影響。

      班公墓園根本就係懶。

      //聽完竊聽隻歌,尋日煲晒3齣戲

      謝謝欣賞!

      刪除
  8. 這是一套音樂劇(Musical)我鍾意

    正所謂「紐倫巷」

    紐約有 Broadway

    倫敦有 West End

    傷巷有「西」、「九」XD

    回覆刪除
  9. 政府好似話條例係要有人(唔可以係公園管理員)投訴先至可以干涉表演者。現實就係好少人投訴,所以搞成咁。現在好似係修改緊法例,不過以政府同立法會嘅效率,唔會咁快寸搞掂。

    回覆刪除