2021年8月3日 星期二

新聞雜評(三百二十三)

政府僱員等四類人士須打針或自費定期檢測 林鄭:個人選擇不打針不可容忍 接種中心擬延運至十月底 2021-08-02 19:21:46

【有線新聞】政府要求政府僱員、醫管局及安老院舍員工以及中小學幼稚園等教職員必須打針,否則要自費定期做病毒檢測。原定九月底關閉的社區疫苖接種中心,政府考慮延長運作至十月底。

連續56日本地零確診,疫苗接種率亦升至47.9%,林鄭月娥說仍未是時候鬆懈,要求四類人士,包括政府僱員、醫管局、安老及殘疾人士院舍員工,以及中小學、幼稚園、補習班、興趣班的員工,9月1日前必須接種疫苗,否則要自費做檢測。林鄭月娥說不是強制打針,市民還有得選擇。

行政長官林鄭月娥:「有不少西方國家、一般認為很民主的國家已採取很強硬的措施,甚至立法,相對來說,今日仍只是用『必須接種疫苗,否則自費定期病毒檢測』的要求,我認為是溫和的,亦不認為是強制措施。為了有個人選擇不接種疫苗,令香港社會不能盡快有群體免疫、保護香港,我認為這不是應該一個負責任政府容許、甚至容忍的。」

如果公務員有醫生證明不適合打針,可獲發還檢測費用;不遵守規定的話,當局將按機制懲處。

公務員事務局局長聶德權:「長期及持續用公帑資助他們做核酸檢測,我們認為做法不合理,不符合政府需要善用資源的原則。在工作時間之內離開辦公室接受檢測,工作需要由已接種疫苗的同事分擔,對已接種疫苗的同事不公平。」

與抵港人士有接觸的人,包括機場員工、接載的司機及檢疫酒店員工就沒有選擇,必須打針。

原本計劃九月底關閉的社區疫苗接種中心,政府考慮延長服務多一個月,亦會將毋須預約的「即日籌」放寬至60歲或以上人士。

至於星期三到期的社交距離措施,當局稱無條件大幅放寬,會延長兩星期。本月內會收緊B類餐飲處所員工檢測安排,由14日縮短至7日一次。

1. 連續56日本地零確診,疫苗接種率亦升至47.9%,林鄭月娥說仍未是時候鬆懈,要求四類人士,包括政府僱員、醫管局、安老及殘疾人士院舍員工,以及中小學、幼稚園、補習班、興趣班的員工,9月1日前必須接種疫苗,否則要自費做檢測。林鄭月娥說不是強制打針,市民還有得選擇。

777今次就做得幾好嘞!打咗幾個月針,打針的副作用一般都已經見哂;依家應該係考慮社會利益為先,個人利益擺後啲,「我有唔打針的自由」應該唔再係咁高 priority。好多人都希望清咗零之後可以開返關(魔術師都可以返「鄉下」收吓租),又再唔使再強制戴口罩(真係好焗,成日都好似呼吸困難咁)。而且要定吓「清零」的標準唔好再係 absolute zero,廢事因為一單半單便破功又要重新再儲過印花,如果唔係一年又一年咁落去,真係唔係辦法。

政府僱員須打針或自費檢測 工會代表梁籌庭批政府事前無溝通 指同僚難取醫生證明 2021-08-02 21:13:37

【有線新聞】公務員工會聯合會總幹事梁籌庭說,政府沒有與工會溝通,又指不適宜打針的公務員很難取得醫生證明。

公務員工會聯合會總幹事梁籌庭:「同事很詫異,之前又指不會強迫我們打針,現在變相迫我們一定要打針,不然很多後續事情,除非取得醫生證明,裏面牽涉很多未解決,有些懷孕、長期病患。醫生不想開證明,開證明有責任、要負責任,都很難取得證明。

2. 有些懷孕、長期病患。醫生不想開證明,開證明有責任、要負責任,都很難取得證明。

如果懷孕、長期病患真係唔適合打針,照計係 valid reasons,醫生又點解唔開證明呢。光明正大,點解唔想負責任呢?好多醫生平時開病假紙都好疏爽,唔通又唔使負責任嘅?抑或基層公墓園阿頭肥梁明知好多所謂「唔打針的理由」其實只係生安白造,無醫生肯同呢班工友搏?

***

官媒批教協「毒瘤」須鏟除 教局其後終止工作關係 不諮詢意見、不承認培訓課程 2021-07-31 21:38:05

【有線新聞】內地官媒發表評論文章,指教協是「毒瘤」必須鏟除,教育局其後宣布全面終止與教協的工作關係,不再就教育議題諮詢其意見。教協反駁指沒有煽動學生示威,對局方拒絕來往表示失望。

新華社發表題為《香港教育要正本清源,必須剷除「教協」這顆毒瘤》的評論文章,文章形容教協長期從事反中亂港活動,退出民陣、支聯會都無法洗脫涉嫌違法的問題,煽暴及禍港罪責不能勾銷。文章形容香港教育系統長期藏污納垢,必須清理、正本清源,要建立和一國兩制相適應的新教育體系,就必須清除教協這個最大障礙。《人民日報》同日發表評論文章,口徑一致批評教協是最大毒瘤,煽動師生罷課,反問哪一樣是為教育、師生著想,指《港區國安法》實施後,教協走向窮途末路。

教育局其後宣布終止與教協的工作關係,不會再就教育議題諮詢教協意見、暫時不處理教協轉介的個案,轄下的諮詢組織及教育團體如果有教協成員出任,局方會考慮終止任期、不承認資格、拒絕進入教育局的大樓,同時不承認教協的教師培訓課程,教師參加教協的課程不計入每三年150小時的專業發展活動。教育局形容教協自稱教育專業團體,近年言行與專業不符。

政務司司長李家超被問到是否要取締教協,「如果一個組織做的事情超出了專業的、應做的組織活動,我們有關部門會按法律法規處理,而大家亦會看到不同活動公開在不同媒體,可以看到日常如何運作。我不會針對個別組織作評論,但肯定大家必須遵守法律法規。」

3. 教育局其後宣布終止與教協的工作關係,不會再就教育議題諮詢教協意見、暫時不處理教協轉介的個案,轄下的諮詢組織及教育團體如果有教協成員出任,局方會考慮終止任期、不承認資格、拒絕進入教育局的大樓,同時不承認教協的教師培訓課程

真係好鬼得意。呢個特衰正苦都係阿爺唔出聲佢就唔做嘢。可唔可以主動處理,然後由阿爺俾個 like 讚你做得好,全力支持咁呢?點都好喇,每年賺持續進修學分係好多「專業學會」的必要(掠水)技倆,如果唔係點養得起咁多開班L?唔承認教怯的黃師培訓課,隨時可以令到教怯的存在價值剩下賣家電文具,真係好大打擊架!

教協對教局拒絕來往感遺憾 批沒顧及教師福祉 有會員指政府不合理、不認為教協反中亂港 2021-07-31 21:45:56

【有線新聞】教協對教育局拒絕來往表示失望及遺憾,批評局方未有顧及教師福祉。有教協會員批評政府的決定不合理,更不認為教協是反中亂港。

有48年歷史的教協擁有約95,000名會員。教協說沒煽動學生示威、一向關心教育和師生福祉、關心國家民族發展、反港獨,又指在教育界有廣泛代表性,是全港最大的單一行業工會,每年處理的會員投訴和查詢超過三千宗,批評教育局未有顧及教師褔祉,對局方拒絕來往表示失望及遺憾。教協強調在保障職工權益上扮演正面作用,未來會繼續做好工會工作。

做了30多年教協會員的她不認同教協反中亂港,蘇小姐:「它為我們教師發聲,憑良心去做事說話,有我們一貫的教師風格和風骨,不會因為政治利益去出賣良知,所以我支持教協。」吳小姐:「教育界是應該有自己立場,用毒瘤這個形容詞未免偏頗一點。當然可惜,其實以前教協在立法會有一席位,現在地位都可能被人剔除,怎樣發聲?」

有校長就指,即使官方不再承認教協的培訓課程,都影響不大,北區中學校長會主席方奕亮:「香港有很多不同的團體都有為老師辦課程,例如教協有,教聯會亦有,不同的諮詢渠道教育局亦都在做。你說少了一個短期你會否有很大影響,我覺得不會有很大影響。」

據了解,官方或非官方的教師培訓課程教育局都會認可。除非特殊情況,局方不會承認教協課程。

4. 教協說沒煽動學生示威、一向關心教育和師生福祉、關心國家民族發展、反港獨

魔術師都相信即使係黃教師,都唔會公然話「同學們,我地一齊去示威咯」咁張揚嘅!但耳濡目染,慢性洗腦就應該走唔甩。回想起魔術師讀書的時候,雖然唔記得係乜嘢科(好似係初中時的 EPA (經濟與公共事務科,Economic and Public Affaris)),都好「有意無意」咁滲三權分立呀,民主就是好東西、暈鴿鬥父母跪玻璃好恐怖之類的 concept。當然仲唔少得「學校就是社會的縮影,我地有得選學生會喇!」等民主「甜頭」。總之就好似吸毒咁試少少試吓試吓就對「民主」上了瘾。依家魔術師當然就唔知課堂上的實際情況,但據報多年來毒果都是通識科「批判思考」的重要素材。而且黑暴時期魔術師的鄉大(現稱暴大)教書校友們在 Whatsapp 中都「盡顯黃性」,講到「你不惹殺人政權,殺人政權都會找上你」咁。雖則話校友們多數都係教科學呀、物理之類,平時上堂會唔會咁「持平」就真係天曉得,只能當係「懷疑」囉!

***

【Kelly Online】前隊友讚何詩蓓刻苦自律 寒冬每朝5點游湖頭髮結冰

2021-07-29 20:47

奧運女子200米自由泳銀牌得主、香港游泳代表何詩蓓(Siobhan)在東京奧運女子100米自由泳準決賽,以總排名第2,晉身決賽。

曾與她一同出戰上屆里約奧運的前港隊泳手劉彥恩在一個電台節目恭喜何詩蓓創造了個人的最佳時間,也締造了歷史。劉彥恩指出,長久的努力才有今日的好成績,形容看比賽時心情十分激動,為何詩蓓感到高興。

劉彥恩說,何詩蓓在香港長大,入讀本地學校,喜愛吃雞蛋仔、觀看香港本地電視台長大,大學時期在外國訓練,以前一起訓練時已知道何詩蓓的實力。

她讚揚,何詩蓓是一個很有自律性的泳手,在美國密歇根讀大學時,堅持每晚約11時要睡覺,翌日5時半便要接受訓練,之後再要上課。

劉彥恩又說,新冠肺炎疫情對泳手影響較大,何詩蓓當時在美國受訓,但當地疫情比香港更嚴重,所有泳池關閉,她在接近零度的寒冬也到湖去訓練,上水後趕忙去上課,連頭髮也結冰,其後她決定回港訓練,由體育學院安排美國教練透過網上遙距教學。

5. 當地疫情比香港更嚴重,所有泳池關閉,她在接近零度的寒冬也到湖去訓練,上水後趕忙去上課,連頭髮也結冰

台上一分鐘,台下十年功。有青成日都話睇唔到未來,但未來都要來自自己努力。努力咗係咪一定有回報?未必。天份、性格、同運氣都好重要。世上唔會有條 formula 話努力、天份、性格、同運氣和佔幾多%,就可以成功。魔術師覺得有青對世事嘅睇法真係太過簡單化,好似有付出就一定要有回報咁,無回報就社會欠咗佢地。正苦成日錯,社會對佢地唔住,於是就要反正苦、反社會。呢啲 concept 又真係唔知邊度流傳出來的。唔知係咪怪獸嘉獎式「他只是個小孩」的百般遷就而縱容出出。

男子商場觀張家朗摘金時噓國歌、舉港英旗 涉侮辱國歌被捕 警已取閉路電視片段 2021-07-30 20:58:38

【有線新聞】商場電視直播港隊花劍代表張家朗獲頒奧運金牌時有人噓國歌,警方拘捕一名男子涉嫌侮辱國歌,是國歌法自去年6月實施以來首次有人被捕。

港隊花劍代表張家朗周一晚奪金,大批市民在觀塘APM觀看頒獎禮。國歌一奏,開始傳出噓聲,一直叫口號直至播完國歌。警方指兩日前接獲市民舉報、展開調查,拘捕一名40歲、報稱義務記者的男子,並在他身上搜出十支大小不一的港英旗,他懷疑在當晚高舉港英旗以及煽動他人喝倒采。

東九龍總區刑事部高級警司鍾麗詒:「是否港英旗的問題……問題是他的行為,不是一支旗。他做一個動作,在場的回應是一種方式侮辱國歌,是不尊重國歌的行為。」

警方指會繼續搜集證據調查當日有沒有其他在場人士違反國安法和國歌法。據了解,警方已取得商場閉路電視片段。保安局局長鄧炳強:「對於任何違反法律的事,不論是國旗、國歌法或國安法也好,我們都會全力調查。」鄧炳強又說有證據就會作出檢控,沒有人可以凌駕法律之上。

6. 警方指兩日前接獲市民舉報、展開調查,拘捕一名40歲、報稱義務記者的男子,並在他身上搜出十支大小不一的港英旗,他懷疑在當晚高舉港英旗以及煽動他人喝倒采。

今次係「義務記者」。睇嚟又係要靠阿爺開聲,特衰正苦先識得監管吓記者、妄霉等的發牌制度了!

信報 2021年7月30日

伍家朗「鄧謝配」戰衣印錯版區旗

羽總連環甩轆 網民眼利發現

港隊羽毛球選手伍家朗在東京奧運會落敗後,他的「球衣風波」繼續蔓延,連帶另外2位出征奧運會的港隊羽毛球選手,混雙組合鄧俊文及謝影雪,又被網民發現他們穿着出戰的球衣,竟是印上「錯版」特區區旗。香港羽毛球總會(羽總)昨承認出錯,已要求「鄧謝」運動服贊助商YONEX改正,2人今晨9時30分的羽毛球混雙銅牌戰,應能穿上印有正確區旗的新球衣。至於日前為伍家朗提供新球衣的奧運港隊贊助商FILA表示,印區旗是由羽總負責。

有眼利網民關注伍家朗前日(28日)出戰分組賽時,發現他新穿的綠白色球衣上,區旗為「錯版」,進而再發現混雙組合鄧俊文和謝影雪的藍紅球衣上,區旗原來也是「錯版」。

屬1990年原始版本

所謂「錯版」區旗,乃1990年人大通過的原始設計版本,非正式納入《區旗及區徽條例》的香港特別行政區區旗。對比3人球衣上的區旗,及政府網站上的區旗圖片,證球衣區旗圖樣中的紫荊花瓣有鈎、中間較為寬闊,是1990年的設計版;而政府官網上顯示區旗圖樣的紫荊花瓣較窄,末端無鈎。

早前穿上黑衫出戰的伍家朗被捲入「球衣風波」,他其後解釋是由於找不到贊助商、又不能擅印區旗,才自備波衫,揭示羽總未妥善處理伍家朗球衣安排,事件最終獲香港奧運代表團贊助商FILA相助,提供新球衣。

然而之後卻又發生球衣印上「錯版」區旗事件。FILA香港發言人接受本報訪問時表示,FILA只向伍家朗提供球衣,印區旗是由羽總負責。

李慧琼:專業運動員不易受影響

被民建聯黨員穆家駿抨擊成為風眼人物的伍家朗,周三在分組賽戰敗,休息一晚後昨日於社交平台指心情已經平復很多,說「會向前看,生活還會繼續。」民建聯主席李慧琼昨晨接受電台訪問時仍維護穆,指對方出於愛國愛港提出球衣觀點,強調對方只是一時情切,而在未必屬最合適的時間,以非最合適的方式表達,但重申穆的關注「絕對合情合理」。

李慧琼續指出,伍家朗作為經驗豐富的專業運動員,不會輕易受客觀環境影響水準,並相信港隊運動員在任何環境下都可以發揮,又指球賽有勝負是必然,形容很多事情未必如預期發生。

至於穆應否直接向伍道歉,她呼籲傳媒直接向穆查詢。李的言論引發大批網民到其Facebook留言狙擊。

至於如何防止發生「球衣事件」,讓運動員專心備戰,港協暨奧委會義務秘書長王敏超在電台回應表示︰「我哋會再同贊助商傾傾。」他指過往多屆奧運會的衣着沒出現問題,可能過去兩年的問題較多,因此有藉口讓人用來做文章,希望市民明白「體育還體育」,不應涉及政治。

7. 然而之後卻又發生球衣印上「錯版」區旗事件。FILA香港發言人接受本報訪問時表示,FILA只向伍家朗提供球衣,印區旗是由羽總負責。...至於如何防止發生「球衣事件」,讓運動員專心備戰,港協暨奧委會義務秘書長王敏超在電台回應表示︰「我哋會再同贊助商傾傾。」

乳腫嘅職責係乜呢?係唔係好似班有青話齋,呢啲乜乜物物總會,由專業界別都體育藝術,都係「一班坐在高位的食粟米權貴」把持呢(最神奇的就是巷足不嬲都係以扯國家隊後腿為己任)?好似乳腫咁,先係「黑衣門」、再嚟錯區旗,乜乳腫唔係要支援運動員發展,做運動員嘅堅實後盾嘅咩?巷噢痿王敏超就仲搞笑,如何防止發生「球衣事件」的方法竟然係「同贊助商傾」,簡直就係撒賴。人地鍾意就贊助唔鍾意就唔贊助,呢啲係市場學的商業行為,完全同木瓜的重點(黑衫、無區旗區徽)無關。就算無贊助,乳腫都可以問正苦拎授權去自己印架馬!

(圖片來源:香港羽毛球總會官網 > 關於我們, captured on 2 Aug 2021)

***

伸延閱讀:

信報 2021年7月30日

為運動員作後盾 切忌助力變阻力

香港隊在本屆東京奧運取得十分耀眼的驕人成績,不但張家朗勇奪個人花劍賽金牌,躍升「劍神」,混血飛魚何詩蓓也榮獲女子二百米自由泳銀牌,兩人合演「穿金戴銀」的史詩式劇目,一不離二的好消息振奮人心。締造歷史的佳音有機會接二連三,因為何詩蓓進入了女子一百米自由泳決賽,今天有望奪得獎牌再創傳奇。

何詩蓓屢破亞洲紀錄,現在已是世界級泳手,讓人明白香港運動員亦有能力在奧運游泳項目發光發熱。何詩蓓本周二贏取銀牌後向傳媒表示,感謝教練及父母一直以來的支持,直言「沒他們不會有今天的成就」。教練固然重要,父母同樣是每一位運動員背後的堅實後盾,何詩蓓的南華會前游泳教練黃文凱讚揚,她的父母是所見過最開明的家長,形容他們是「教科書式的完美家長」,放手讓女兒嘗試不少事情。

運動員需要後盾,因此,教練和家長之外亦有賴各體育機構和政府鼎力援助。平心而論,特區政府在二○○二年發表體育政策檢討報告書,二○○四年成立體育委員會,對於推廣體育事業應記一功。時任民政事務局局長何志平宣稱:「體育委員會是涵蓋三大體育發展範疇的組織,負責實現香港體育的新理念,三大範疇包括體育運動普及化、盛事化及卓越化。」體育委員會網頁自我介紹,負責的工作是向政府提供意見,包括香港體育發展的政策、策略及推行架構;以及通過與各體育機構建立夥伴及合作關係,並考慮其意見,以提供撥款和資源支持香港的體育發展。

簡單來說,體育委員會屬於諮詢組織,為各體育機構「鋪橋搭路」,促使政府提供撥款和資源。經過十多年耕耘,本屆東京奧運得以豐收,暫時摘下一金一銀,甚至不排除更多的進賬。

比較不幸的是,期間港隊發生一宗「球衣風波」,羽毛球健兒伍家朗由於穿着沒有印上區旗的自選黑色球衣參賽受到抨擊,他解釋箇中原因是缺乏贊助。及後,香港羽毛球總會安排伍家朗穿着另一件贊助商供應的球衣,胸口有了特區標誌,可惜表現失準落敗。此事餘波未了,眼利的網民發現,伍家朗所穿綠白球衣上的區旗被贊助商印成「錯版」,原來連港隊羽毛球混雙組合鄧俊文及謝影雪身穿的藍紅球衣也印着「錯版」區旗。

「錯版」球衣上的區旗為一九九○年人大通過的版本,並不是正式納入區旗及區徽條例的香港特別行政區區旗。香港羽毛球總會承認,球衣上的區旗確實為「錯版」,感謝社會人士提醒,已立即聯絡贊助商YONEX在日本當地幫忙更改重印,以確保能在今天提供正確區旗的球衣給鄧俊文及謝影雪,出戰羽毛球混雙爭奪銅牌的比賽。

由連串「球衣風波」看來,作為運動員後盾的香港羽毛球總會可謂「騎呢」頂透、難辭其咎,明顯地,伍家朗沒有得到應有的援助,否則不可能惹來不必要的麻煩。至於球衣印上「錯體區旗」,絕對是低級錯誤,貽笑天下。

傳媒翻查立法會財務委員會文件,二○一八至一九、二○一九至二○和二○二○至二一年度,各體育總會透過「資助計劃」和「藝術及體育發展基金」所獲得用以資助體育運動的撥款總額,分別為三億九千四百萬元、五億一千一百萬元和四億四千二百萬元;單計「資助計劃」金額,香港羽毛球總會於二○至二一年度獲逾一千八百萬元撥款,金額於六十個體育總會中排第三,得到政府的撥款不算少,可是作為運動員的後盾卻是失職。

台上一分鐘,台下十年功,苦練多時的運動員必須高度集中精神才可發揮水準為港爭光,運動員需要的是讓自己無後顧之憂的助力,並非添煩添亂引致心緒不寧的阻力。各界人士尤其是他們背後的體育機構務必發揮正能量,繼續加油,繼續打氣,繼續支持香港奧運代表隊更闖高峰。

信報 2021年7月30日

FILA供應網球衫 指羽總自行挑選

港隊羽毛球「一哥」伍家朗前日分組賽敗陣,由於他比賽期間全身濕透,又不時拉扯綠白色的新球衣,有網民發現該球衣實為網球衫,質疑球衣錯穿,是影響伍家朗輸波原因。

上季舊款火速下架

提供衣服的香港奧運代表隊官方贊助商FILA香港發言人昨日回應本報查詢時,指該球衣是羽毛球總會自行到店舖挑選的。

伍家朗完成比賽當日傍晚,本報仍能在FILA官網查看到該球衣售價逾800港元,商品描述一欄標示為Tennis(網球),並寫有「吸汗快乾」及「適合各種運動場合穿着」等字,但同日晚上,該球衣已經下架。有傳媒昨日走訪個別香港FILA門市,有店員指伍家朗穿的球衣屬上季舊款,只在官網有售。

信報 2021年7月30日

前港將葉姵延:料無關不稱身

伍家朗前日(28日)作賽時穿的新球衣,被外界質疑衣不稱身影響表現,前港隊羽毛球奧運代表「黑妹」葉姵延【圖】接受網媒《香港01》訪問時指出,運動員投入賽事時,不會記住衣服是否合身,估計表現與球衣無關。

港足人士不點名批穆家駿

有體界中人不點名批評民建聯穆家駿針對伍家朗穿黑色球衣作賽的言論。綽號「牛丸」的港超東方龍獅前教練陳婉婷昨在fb上載自己身穿黑衣黑褲相,稱不論穿何衣服都無被其他內地人歧視,反問「咁一個人究竟幾黑心、幾卑俗、幾膚淺,先會用衣服的顏色去批評一個代表自己地方既(嘅)運動員??」

現役港足球員梁冠聰在fb帖文,「打一句零消費的指摘、唾罵、譴責說話談何容易,不過,你卻抹殺了別人過去一直默默耕耘的血汗。」

47 則留言:

  1. //「我有唔打針的自由」//

    依家都有, 自費檢測之嘛
    聽聞有黑E護黃公墓完堅持唔打針, O米代化驗中心多謝佢地囉
    遲下DELTA 好惡(英日泰確診數字已經好有力支持), 個個星期驗添

    //之前又指不會強迫我們打針,現在變相迫我們一定要打針,不然很多後續事情//

    黃公墓完真係食得屎, 麻煩就係"變相迫你一定要打針"?
    政府好多申請手續都"麻煩", 即係迫市民犯法啦? 邊通架

    //教協的教師培訓課程//
    唔係黑暴都唔知較脅除佐賣電器月餅之外有乜作為
    我連自己入佐個工會做乜都唔知, 佢黃到流濃對我都無影響
    所以, 教屍同較脅都黃到流濃, 好難講誰比誰更反中亂港
    今次只打擊較脅, 放佐黃教屍一馬,
    希望黃教屍一如故我, 唔識珍惜啦

    //有青成日都話睇唔到未來,但未來都要來自自己努力。努力咗係咪一定有回報?未必。天份、性格、同運氣都好重要//
    相當程度上, 黃黑同運動員既內核係互相違背,
    運動員支持黃黑, 都係"無腦",
    我真心唔識分析(亂估)佢地有理智既理由, 作都唔識作

    //都係「一班坐在高位的食粟米權貴」把持呢(最神奇的就是巷足不嬲都係以扯國家隊後腿為己任//
    我覺得間間總會都鬧得
    係足總唔鬧得
    港足係小圈子, 但係人地係年年燒上千萬港紙出泥小圈子, 外人真係無立場加把口
    真心覺得金主係唔應該掟錢搞足球, 吃力不討好, 養班人鬧自己, 被PUA?

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. //聽聞有黑E護黃公墓完堅持唔打針, O米代化驗中心多謝佢地囉

      真係官商勾結 XD

      //教屍同較脅都黃到流濃, 好難講誰比誰更反中亂港

      教怯多是為黃師講好說話,做黃師後援;即係類似記怯同黑記的關係。

      //希望黃教屍一如故我, 唔識珍惜啦

      黃黑都無反叛心強,你唔俾我做我就偏要做,「唔識珍惜」幾乎是必然。

      //運動員支持黃黑, 都係"無腦",
      我真心唔識分析(亂估)佢地有理智既理由, 作都唔識作//

      可能係因為「黃黑必敗」,所以支持黃黑便可以「扮慘有理」。

      //係足總唔鬧得
      港足係小圈子, 但係人地係年年燒上千萬港紙出泥小圈子, 外人真係無立場加把口//

      哈哈,燒錢用來扯國家隊後腿,認真另類 XD

      刪除
  2. //黃公墓完真係食得屎, 麻煩就係"變相迫你一定要打針"?
    政府好多申請手續都"麻煩", 即係迫市民犯法啦? 邊通架

    聽一個公墓猿講,上星期就已經出咗通知,就問我打完有冇事,我話無事,哈哈,其實係有事嘅,不過打之前已經有少少唔舒服,應該唔關疫苗事!但佢一定係打伏必太啦,佢聽見打咗伏必太啲人個個都話發燒頭痛,狂啪藥都唔好,表示好擔心。

    回覆刪除
    回覆
    1. //佢聽見打咗伏必太啲人個個都話發燒頭痛,狂啪藥都唔好,表示好擔心。

      發燒頭痛好似一兩日就無事, 我見FB啲 friends 都係咁的.

      刪除
    2. 家中兩個後生仔冇得揀唔打必太伏,二十幾那個乜事都冇,十幾那個只是攰少少。

      刪除
    3. 所以我都唔知班唔係黃的市民驚乜? 好明顯,打疫苗對自己好對家人好對社會好, 點睇都係利多於弊.

      刪除
    4. //所以我都唔知班唔係黃的市民驚乜? 好明顯,打疫苗對自己好對家人好對社會好, 點睇都係利多於弊.

      通常啲黃都係損人不利己,自己遲遲唔打,到驚完一輪,打完無事,仲要四圍嚇人,叫人唔好去打........又話咁(啪)愛傷巷,就當幫下手,快啲有得去旅行又好,快啲恢復經濟又好,快啲通關又好(呢樣恐怕佢哋唔多想....),擺幾百萬分之一條命出嚟搏一搏都唔願意,搏贏自己都有著數,又有抗體,又有獎抽,又慳返啲檢測錢....

      刪除
    5. //通常啲黃都係損人不利己

      我的短板係唔識 comment 呢類非理性行為 XD

      刪除
  3. 教協呢單野可能係傾好咗, 叫阿爺先做醜人

    如果真係阿爺出聲先做野, 咁政府呢次都算係反應奇快啦, 抵讚啦

    教協話自己唔政治, 冇煽動學生示威, 真係恬不知恥, 愧為人師

    回覆刪除
    回覆
    1. //如果真係阿爺出聲先做野, 咁政府呢次都算係反應奇快啦, 抵讚啦

      照計777使唔郁新華社同人民日報嘅. 可能係寶寶龍發功, 打個招咪叫巷苦醒水掛?

      刪除
  4. // 「......醫生不想開證明,開證明有責任、要負責任,都很難取得證明。」

    找黃黑醫生開囉。齊上齊落吖嘛。


    // 可唔可以主動處理,然後由阿爺俾個 like 讚你做得好,全力支持咁呢?

    船頭驚鬼,船尾驚賊。


    // 但耳濡目染,慢性洗腦就應該走唔甩。

    英美的高招,用文化(電影、電視、歌曲)、商品及生活態度洗腦。大陸太硬銷,用口號、標語、報紙、事倍功半。


    // 拘捕一名40歲、報稱義務記者的男子,並在他身上搜出十支大小不一的港英旗,他懷疑在當晚高舉港英旗以及煽動他人喝倒采。

    又是「記者」。教協之後,下個到記者協會。香港傳媒人Nury Vittachi在Facebook的文章提到記協創辦人Jack Spackman那句"Leave politics to the politicians, but don't let them get away with anything." 記者近年公開煽動,還有做記者的資格嗎?Nury Vittachi文中也有前刑事檢控專員江樂士Grenville Cross講記協文章的連結。

    回覆刪除
    回覆
    1. //大陸太硬銷,用口號、標語、報紙、事倍功半。

      仲有妄軍呢!

      //The HKJA was founded in 1968 by legendary HK Aussie journalist Jack Spackman. “Leave politics to the politicians, but don’t let them get away with anything,” Spackman used to say.
      //Student press passes were being granted to people with no training, including schoolchildren, and this had consequences.

      其實同司徒老鬼創立的教怯差不多.

      //has diluted its credibility to zero by giving out “student” press accreditation cards for HK$20 (US$2.50) to children as young as 12.

      笑咗!

      刪除
    2. //找黃黑醫生開囉。齊上齊落吖嘛。//

      咁系統計上O米變佐"被證明唔適合接種疫苗人群", 被OUT 出疫苗接種率既統計上
      都係(系數字上)提高佐傷港既疫苗接種率,
      一則幫助突手政績, 二則提高開關既籌碼, 兩樣都唔係黃人想見到既結果
      ......自己會唔會病, 會唔會死, 好MINOR XD

      //大陸太硬銷,用口號、標語、報紙、事倍功半。//

      巷抬人覺得O者, 大陸人先係主要受眾,
      事實佢地係受架喎, 國內對共產黨政府既支持度係90%以上
      大陸始終地方大, 口味差異好大, 只能搵出最大公約數

      又, 傷港人認為大陸硬銷, 但CCTV都一直係側面打做共產黨既功績: 抗日, 立國, 脫貧, 服務公眾, 提升國際地位既正面印象。 劇, 綜藝, 歷史紀錄片, 都有COVER

      巷抬人 同大陸人有一個根本性既差別, 係對以下事件一無所知 : 清朝+民國窮到食樹皮(有既, 只有大躍進時既饑荒囉), 被殖民時受剝削, 落後就要挨打, 戰亂國家人不如狗
      被英/日帝殖民教育洗腦太深, 幻想美帝英帝都係至善既上帝, 所以大陸果套軟宣傳被巷抬視為垃圾

      民族性上, 中國一直係內向型農耕國家, 對"對外影響力"係無興趣
      傳統技能同心態上都係弱勢, 有排追

      --Dogdogchi

      刪除
    3. //被OUT 出疫苗接種率既統計上
      都係(系數字上)提高佐傷港既疫苗接種率,
      一則幫助突手政績, 二則提高開關既籌碼, 兩樣都唔係黃人想見到既結果//

      特衰正苦衰在唔識「玩分母」!

      //巷抬人 同大陸人有一個根本性既差別, 係對以下事件一無所知 : 清朝+民國窮到食樹皮(有既, 只有大躍進時既饑荒囉), 被殖民時受剝削, 落後就要挨打, 戰亂國家人不如狗
      被英/日帝殖民教育洗腦太深, 幻想美帝英帝都係至善既上帝, 所以大陸果套軟宣傳被巷抬視為垃圾//
      //民族性上, 中國一直係內向型農耕國家, 對"對外影響力"係無興趣
      傳統技能同心態上都係弱勢, 有排追//

      有少少存疑. 看傷民指控「殺人政權」的罪狀, 大都是以前大躍進、文革之類的老共糊塗帳, 最近代的已經是轆死(講死亡數字及不上前兩者), 等而下之就係無得上FB, Youtube之類的「不自由毋寧死」. 講來講去都係算舊帳, 同埋老共「不親西方」, 政績方面好嘅就扮睇唔到, 舊事就記到實一實; 而西方就剛好調轉, 黑歷史就扮睇唔到.

      又, 睇「鄉下」啲劍客片, 可以知道幕府時代(即係清朝)好多「皇民」都係貧苦鄉民,「窮到食樹皮」, 之後明治維新接受西方思想與科技, 大幅度改善人民生活. 學陶偽才子話齌, 傷民崇優, 所以覺得「鄉下」那一套才是唯一的 solution 也道不定.

      刪除
    4. 有本好出名既書,叫*歷史的終結*
      意思係世界系美帝定既規則下運作已經係最完美,乖乖地聽話返工搵錢就得,世界唔會再有大改變需要寫入歷史

      香港作為美帝規則下既得利益者,西鬼>傷港人>第三世界國家(包括埋大陸人),位於世界食物鏈中既中上游

      大陸佬挑戰美帝既規則,動搖傷港人洋人(包括東洋)之下,其餘人之上,仲唔係死罪

      而崇日本明治維新就真係唔知有乜可以講,維新完咪係『土豪鄉紳獨裁專制』,到今時今日既一人一票都係俾門閥贏晒,士紳政制出身決定高度,比共慘更唔民主,比共慘更無向上流機會

      日本二戰後最叻就係做美帝類殖民地,交出主權而換來美帝之下既地位,美帝對曰本偷自己技術隻眼開隻眼閉,讓日本既經濟一度起飛啫

      講到尾就係做殖民地討來相對既高地位

      大陸佬搞到美帝由賺到唔想賺咁多跌啲俾殖民地,變成吸殖民地血,肯殖民地都換唔返7-80年代世界中既高地位,恨呀

      --Dogdogchi

      刪除
    5. //香港作為美帝規則下既得利益者,西鬼>傷港人>第三世界國家(包括埋大陸人),位於世界食物鏈中既中上游
      大陸佬挑戰美帝既規則,動搖傷港人洋人(包括東洋)之下,其餘人之上,仲唔係死罪//

      哈哈, 果然係《復仇者聯盟》!

      //講到尾就係做殖民地討來相對既高地位
      大陸佬搞到美帝由賺到唔想賺咁多跌啲俾殖民地,變成吸殖民地血,肯殖民地都換唔返7-80年代世界中既高地位,恨呀//

      所以笨土派成日都話老共來巷「殖民」 - 傷民的觀念就係「殖民就是勝利的方程式」.

      刪除
    6. //巷抬人 同大陸人有一個根本性既差別, 係對以下事件一無所知: 清朝+民國窮到食樹皮(有既, 只有大躍進時既饑荒囉), 被殖民時受剝削, 落後就要挨打, 戰亂國家人不如狗//

      我不同意巷抬人對清黨朝+民國的情況一無所知。我今年50多歲。我的父母(現年80多90歲)都在民國時期的大陸生活過。父親在1950年代中期來香港生活,母親則在1960年代初期來香港和父親結婚並定居。根據他們的見證,1950至1970年代廣東的生活水平不見得比戰前(即1937年前)的廣東好。大躍進時期,生活根本差過戰前,母親甚至要寄米、麵、油、糖等糧食去接濟大陸的家人。80年代之前年年和我回鄉探親,都是將大包大包的衣服、鞋襪、日用品等抬回去。廣東尚且如此,貧瘠的北方情況就更不敢想像。老毛時代的大陸,雖然沒有戰亂,生活不如狗的人也不是很少。
      巷抬人同大陸人一個真正根本性既差別是,大陸人許多都不知道或忘記了老毛時代老共的種種倒行逆施,他們亦不知道老共對民國時代和當時國民黨(包括抗戰功績等)的種種抹黑和竄改歷史。 所以,他們受落CCTV側面打做共產黨既功績: 抗日, 立國, 脫貧, 服務公眾, 提升國際地位既正面印象等劇集,綜藝和「歷史?修改歷史?紀錄片」。

      //維新完咪係『土豪鄉紳獨裁專制』,到今時今日既一人一票都係俾門閥贏晒,士紳政制出身決定高度,//

      不管明治维新怎樣不完善,今時今日,一般日本人的生活水平都比大部分的大陸人為好(君不見仍有不少大陸人甘願在日本打黑工)。不理老共怎樣吹噓,日本的整體科技水平都比大陸高(過去十年,日本的科學家/醫學家幾乎年年都有人拿諾貝爾獎)。

      potato

      刪除
    7. //我的父母(現年80多90歲)都在民國時期的大陸生活過。父親在1950年代中期來香港生活,母親則在1960年代初期來香港

      照你咁講你父母應該係原本生活條件比較好嘅,但係呢個例子唔可以推翻之前另一位所講嘅:
      //巷抬人 同大陸人有一個根本性既差別, 係對以下事件一無所知: 清朝+民國窮到食樹皮(有既, 只有大躍進時既饑荒囉), 被殖民時受剝削, 落後就要挨打, 戰亂國家人不如狗//

      如果舉例,我都可以擧我父母嘅例子,我都係五十幾歲,父母都係大约1960年落嚟。但係佢哋心目中,共產黨真真正正係佢哋嘅救命恩人。


      刪除
    8. 共產黨來了之後,我媽才有機會讀書識字。

      刪除
    9. //我都係五十幾歲,父母都係大约1960年落嚟。但係佢哋心目中,共產黨真真正正係佢哋嘅救命恩人。//

      如果「共產黨真真正正係佢哋嘅救命恩人」,我很奇怪你父母為何要來香港這殖民地生活,被殖民,受剝削?
      我父母原來都是農民,不是地主,家中沒有自己的田地,農村土地改革時被評為中農。生活條件跟村中其他家庭大致差不多(除了村中那些地主家庭)。我母親無論在戰前或共產黨來了之後都無機會上學讀書。父親戰前讀到小學四年級。日戰時被逼停學。後來十三四歲時機緣巧合下跟了國民黨的軍隊做勤務兵參與抗日戰爭。

      potato

      刪除
    10. 我不是要跟另一位留言者辯論共產黨是否救了中國人。我的重點是港台人並非如他所講,不知道清朝+民國時期中國人的生活情況,只是他們所知的事實,跟老共所宣傳的一套不一定相同而已。中國很大,不同人可能有不同遭遇和情況。

      potato

      刪除
    11. 各人有各人的理由,你唔可以因為佢哋離開咗大陸就將你認為嘅原因強加於佢哋頭上。

      刪除
    12. // 巷抬人覺得O者, 大陸人先係主要受眾,
      // 事實佢地係受架喎, 國內對共產黨政府既支持度係90%以上

      大陸對外國宣傳工作近十年大有進步,但可惜仍是不及格,未能如半島電視台及俄羅斯RT等在西方社會受注意。


      // 被英/日帝殖民教育洗腦太深, 幻想美帝英帝都係至善既上帝, 所以大陸果套軟宣傳被巷抬視為垃圾

      大陸應反思為何如此,並改變策略。


      // 政績方面好嘅就扮睇唔到, 舊事就記到實一實; 而西方就剛好調轉, 黑歷史就扮睇唔到.

      香港相當一部份人學歷不低,但沒政治及國際視野,更不認識大陸社會近年發展,盡信非黑即白的論述,難怪幻想特朗普是救星。:D


      // 有本好出名既書,叫*歷史的終結*

      顏色革命後的國家中,有那些是有好日子過?又有那些比革命前更差?

      刪除
    13. //1950至1970年代廣東的生活水平不見得比戰前(即1937年前)的廣東好。大躍進時期,生活根本差過戰前//
      //大陸人許多都不知道或忘記了老毛時代老共的種種倒行逆施//

      只講大躍進時期, 香港人囉
      而那怕係大躍進時期, 中國國民既人口都係正增長, 而非國民時期既下降
      又, 大躍進引致飢荒係社會資源捉襟見肘, 下級官員謊報產量, 最後計劃經濟既計劃崩盤
      能力不足, 計劃經濟亦理想到只能系書面上成立, 好心做壞事
      比起刮民黨時期既政府人人貪腐, 人民更能原諒

      //今時今日,一般日本人的生活水平都比大部分的大陸人為好//
      講佐
      日本二戰後最叻就係做美帝類殖民地,交出主權而換來美帝之下既地位,美帝對曰本偷自己技術隻眼開隻眼閉,讓日本既經濟一度起飛啫
      美帝由賺到唔想賺咁多跌啲俾殖民地,變成吸殖民地血

      //他們亦不知道老共對民國時代和當時國民黨(包括抗戰功績等)的種種抹黑和竄改歷史//
      咁靠你科普下, 民國時代有乜好野

      我就只知刮民黨官員人均發家致富, 四萬萬人既油水, 美國援助刮晒落4大家族袋裏
      刮民黨被推翻, 係標準既"政府腐敗, 權貴貪腐, 百姓民不聊生, 民怨四起, XX掀桿起義"
      好簡單直接, 感覺好接近事實

      又靠你講下"抹黑造謠"佐邊度
      唔好"非我軍無能, 只係共匪太狡滑"。 我會笑架

      //不知道清朝+民國時期中國人的生活情況//
      身邊即世界?
      中國幾億人, 舉個別例子有乜討論價值

      //大陸對外國宣傳工作近十年大有進步,但可惜仍是不及格//

      呢期又睇到個借時事吹中國既短片, 好滾動, 借呢度分享下
      借蘇炳添百米跑出9.83入題, 從運動項目成績和人均肉食出發(可能因為前一排, "學術權威雜誌"話中國食太多肉蛋奶, 食到巴西雨林無晒, 順手強調下肉蛋奶既重要), 帶出中國既曾經既黑暗期和逐步向上

      民國年代, 軍隊先一個月一斤肉, 有個小故事, 因為隨軍小兵先人生第二次食肉。
      無數據統計只可靠吹, 或者某薯仔祖上輩日日大魚大肉, 可以分享下
      同期1932中國第一個奧運參賽者劉長春千辛萬苦坐20日船一人參賽, 成積慘淡, 11.5秒, 初賽出局

      快進到1983年(改革開放前)劉翔出世, 人均肉食消耗16.6公斤,
      1995年, 劉翔系體校訓練, 人均肉食消耗翻倍到33.5公斤,
      2004年, 劉翔拎到奧運110米欄冠軍, 而2005年人均肉食消耗上到59.2公斤

      2006年, 蘇炳添入體校
      2020年, 人均肉食消耗上到60公斤+, 大概非常中國人飲食習慣既上限(只係美帝既一半), 再無多少中國人因為窮而食唔起肉
      2021年, 蘇炳添創下曾經被認為係黑人專屬既9.83

      都係果句, 大陸既文宣係感動大陸人,
      呢代傷巷人窮極都細細個食豉油西餐都大大塊肉, Take it for granted 無感覺都好正常

      //更不認識大陸社會近年發展//
      一句反駁: 大陸數據都係假既....但, 美國既數據呢? 睇唔到
      不認不認還需認既就加多句: 大陸好多隱患, 下年就支爆, 下年唔爆下下年都爆

      --Dogdogchi

      刪除
    14. //就將你認為嘅原因強加於佢哋頭上
      //能力不足, 計劃經濟亦理想到只能系書面上成立, 好心做壞事
      //比起刮民黨時期既政府人人貪腐, 人民更能原諒

      大家都係各抒己見。呢個話題又唔係有乜學術考據或者統計資料,純粹都係講吓自身經歷,我相信無人係要「將自己認為嘅原因強加於別人頭上」(更何況「將自己認為嘅原因強加於別人頭上」在語理邏輯上是 self defeating)。

      //我不同意巷抬人對清黨朝+民國的情況一無所知。我今年50多歲。我的父母(現年80多90歲)都在民國時期的大陸生活過。
      //我都可以擧我父母嘅例子,我都係五十幾歲,父母都係大约1960年落嚟。但係佢哋心目中,共產黨真真正正係佢哋嘅救命恩人。
      //如果「共產黨真真正正係佢哋嘅救命恩人」,我很奇怪你父母為何要來香港這殖民地生活,被殖民,受剝削?
      //中國很大,不同人可能有不同遭遇和情況。

      各人有各人的原因,的確如此。「救命恩人」可能係當時救你一命,你唔死得但日後都要為生活而打拚;而且「救命恩人」都有自己的困難和錯誤,你去唔去其他地方發展就係個人的選擇,跟是否要留在「救命恩人」身邊沒有關係。

      先父都有年青時經過抗戰,後來偷渡來港。至於點解我就無問,應該都係在鄉下「搵唔到食」,所以就過來「seek for opportunities」,我個老粗堂阿哥都係一樣。其實當年幾多人是因為政治逼害而逃巷?幾多人是因為經濟、生活原因?我就好似未見過呢方面的論述。

      //80年代之前年年和我回鄉探親,都是將大包大包的衣服、鞋襪、日用品等抬回去。
      //巷抬人同大陸人一個真正根本性既差別是,大陸人許多都不知道或忘記了老毛時代老共的種種倒行逆施,他們亦不知道老共對民國時代和當時國民黨(包括抗戰功績等)的種種抹黑和竄改歷史。所以,他們受落CCTV側面打做共產黨既功績: 抗日, 立國, 脫貧, 服務公眾, 提升國際地位既正面印象等劇集,綜藝和「歷史?修改歷史?紀錄片」。

      我80年代隨父母回「鄉」(其實只係深圳寶安縣),的確係要一包二包拎返去接濟親人;直至鄧伯伯南巡,深圳開始發展,政府收地賠錢賠地俾「原居民」,太公分豬肉才令我的蝗親戚可以做收租仔/婆,財務自由日日遊手好閒。就連我都分到一小份,所以才有間唔時「回鄉收租」之說。雖然呢啲租金對我來說重要性不大,但都算係與蝗親戚的「一個連結」...

      我的蝗親戚很清楚老共以前的「舊帳」,但作為「既得利益者」,他們對老共當然毫無怨言,更就唔會好似傷民咁「激烈抗爭」。年青的一化(即是我的後輩)有愛國心,但也不是小粉紅那種「極度誇張的表忠」;他們有時也會調侃一下老共的「硬推銷」(例如「抗日『神』劇」),但也只是僅此而已,絕對不會好像傷民咁視老共好似「殺咗佢地全家的大仇人」。

      如果話我的蝗親戚「收咗錢」(分享到深圳發展的成果)梗係唔會反共,但一個政府或政權的任務不就是要人民安居樂業、提高生活質素嗎?要「提高生活質素」正正就係「分享到社會發展的成果」,亦正正就係社混界最睇唔起的「用錢收買你」。

      結果又係 loop 返轉頭,「馬屎撈的最高層」是唔能夠當飯食的...

      //大陸對外國宣傳工作近十年大有進步,但可惜仍是不及格
      //大陸應反思為何如此,並改變策略。

      我少睇大陸電影,但荷里活的確很擅長包裝,超級英雄那些幻想式電影不用說,就連二戰電影都可以將一些「不怎麼樣」的戰役(例如 Dunkirk)寫得津津有味,令觀眾投入主角(哪怕是虛構)的英雄行徑,潛移默化之下自然會凝聚到「同仇敵愾」的情緒。

      //香港相當一部份人學歷不低,但沒政治及國際視野,更不認識大陸社會近年發展,盡信非黑即白的論述

      因為「非黑即白、二元化」是很容易成為「批判思考」的工具。

      //都係果句, 大陸既文宣係感動大陸人,
      //呢代傷巷人窮極都細細個食豉油西餐都大大塊肉, Take it for granted 無感覺都好正常

      所以傷民就有大條道理「人心不回歸」:你依家感動的東西我幾十年前已經擁有了,係你未見過大蛇痌尿。我地祟優,你未夠資格。

      刪除
  5. //他們有時也會調侃一下老共的「硬推銷」(例如「抗日『神』劇」)

    哈哈,抗日神劇其實係啲編劇問題,老共都出過好多文去鬧,但唔知係咪已經有好多現成道具,唔用好晒?XD 鬧極都係繼續有,哈哈,搞到日本自己都出咗本抗日神劇百科全書....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 真係笑死我!

      如何评价日本出版《抗日神剧大百科》一书?

      又, 維基百科有呢兩句. 政治正確大於一切, 果然係有咁嘅觀眾就有咁嘅出品.

      《北京之春》主編胡平曾表示:「只要政治上不犯錯,抗戰劇本怎麼亂編都無所謂。」
      在官媒上,抗日神剧被新华社指出此類劇把日軍演出过於弱智、腦殘,以歷史、民族等方面指責

      刪除
    2. 哈哈,大陸啲娛樂圈太搞嘢,你唔畀玩穿越古代,佢就玩架空穿越,諸如此類,十個明星同幕後,九個正字不正確,十一個有非法行為,感覺可能好快會被全圈滅XD

      刪除
    3. //感覺可能好快會被全圈滅

      唔好掛! 愚樂圈話哂都可以俾班妄民有返啲精神寄託, 唔使成日變身小粉紅周圍撩是鬥非!

      刪除
  6. //十個明星同幕後,九個正字不正確
    電影都係鬼佬玩起先,要成為國際級人馬點都要去吓骯城何李活浸下咸水鍍下金。意識形態唔多唔少都會認同了鬼老的玩法。

    //十一個有非法行為
    本來呢個圈就多桃色糾紛啦! 唔好講到好似淨係「大陸啲娛樂圈」出事咁。日、韓、荷里活都係咁。

    //「抗日『神』劇」
    個個國家都有「抗X『神』劇」,
    發電機行動,明明係鄧寇克潰敗拍到好似旅行片;
    FURY中,畢佬一架爛雪曼5條友抵抗幾百個德軍;
    T34中,一架T34 打1個德軍坦克連......
    都係『神』劇,不過德國人係帶罪之身,就唔好講咁多了。講開『神』劇,還有老美嘅U571,除了『神』劇之外,還把英軍奪取德軍密碼嘅功勞寫到了自己頭上、穿越劇(核子航母遇險記)F14 回到1941年玩弄零式戰鬥機......
    超級英雄片出美國國旗萌噠噠(例如杜比仔SPIDERMAN3打大BOSS前好瀟洒咁跳係美國旗前),吳京嘅戰狼國旗開路係改篇真實個案就好唔得(攤手)。

    //大躍進
    大躍進除了饑荒,當時老共仲同老大哥反了面,要用資源抵債(過去的援助)。
    若果老共當年屈服於USSR,那麼1991年蘇聯解體時很有機會淪為今天的烏克蘭。在我來說,他們沒有讓外國部隊進駐國土,單係呢樣就已經對得住中國了。民國所謂嘅黃金十年,最風光係以四大家族為首嘅浙江財閥同埋賣鴉片嘅黑社會。其他百姓依舊走不出苦難。再說,多得國民黨推行金圓卷後「轉進」台灣,老共上場國富空虛,捉襟見肘,用1950至1970年來比較,有失公道。

    //今時今日,一般日本人的生活水平都比大部分的大陸人為好
    5.1萬億美元除以1.3億人口,一定優勝過14.7萬億美元除以14億人口。

    WILL

    回覆刪除
    回覆
    1. //要成為國際級人馬點都要去吓骯城何李活浸下咸水鍍下金。意識形態唔多唔少都會認同了鬼老的玩法。

      咁呢個又真係「商業現實」。

      //U571

      呢隻 Blu ray 我用來試音響,劇情無深究 XD

      //「抗X『神』劇」

      電影自不然有好多不知合理情況,由所有電影的主角不死身到吳宇森的無限子彈都係「神」。呢類 bug 捉不勝捉。

      //鄧寇克潰敗拍到好似旅行片

      我以為係宗教片 XD

      //超級英雄片出美國國旗萌噠噠

      咁就係人地技巧較高(起碼 spiderman 擺明係 fantasy),可以含蓄地軟鋪國家情懷;戰狼「有真實事件原型」,咁就自然會以較嚴肅的角度看。又好似《美國隊長》,就算你唔 buy 大尾國情懷都好,當係爆谷片純粹娛樂亦不減興致;其實《戰狼》當動作片睇亦無妨,做到同《美隊》同樣效果,係有班「場外粉絲」出來炒家國情懷才令成件事 odd 哂。

      尾帝係叻在將國家放在娛樂上軟銷,輕鬆但不失莊重,慢慢受眾較易接受;大陸片卻總係要「畫公仔畫出腸」,要有班場外粉絲叫囂。如果好似李小龍《精武門》咁,subtle 啲仲可以感動人心喇。

      //再說,多得國民黨推行金圓卷後「轉進」台灣,老共上場國富空虛,捉襟見肘,用1950至1970年來比較,有失公道。

      最弊傷民仇視大陸的原因,好多時都係翻舊帳,就係由大躍進到文革到67暴動,到「最近」的轆死事件(與及後續民運人士例如旺旺陽的下場),演化成「殺人政權是不可原諒的邪惡集團」。

      刪除
    2. //咁呢個又真係「商業現實」。//

      係國家自信不足既禍, 非要得到外國人認同先叫榮譽
      十年八年前國民自信強大呢套就已經唔WORK

      而殖民地陰魂不散既巷抬就不論經濟環境如何發達都會仰望富爸爸
      做完一件事就望下富爸爸們反應
      富爸爸讚就開心同有堅持既決心
      比如戇柒鳩既人唔住都要保住郊野公園, 真係唔爆粗唔得

      //最弊傷民仇視大陸的原因,好多時都係翻舊帳//

      都係消失的檔案啦,
      傷港只講67暴動, 56年既雙十暴動?
      刮民黨系灣灣都有228事件, 美麗島事件, 民賤黨成日拎泥攻擊
      日帝既3年零8個月更唔好講 - 衣家追究日帝二戰罪行還看韓國
      邊個無黑歷史, 鬥既只係包裝同掩埋

      --Dogdogchi

      刪除
    3. //做完一件事就望下富爸爸們反應

      哈哈, 你講到好似主人帶狗仔出街溜, 狗仔望返主人的眼神咁, 好有畫面.

      //比如戇柒鳩既人唔住都要保住郊野公園, 真係唔爆粗唔得

      郊野公園邊陲道路水電「配套不完善」係一個 valid 理由, 一時三刻改唔到, 要從詳計議去做規劃. 不過, 呢啲都只係時間問題, 左膠環保派梗係想「500年不變」添喇!

      //都係消失的檔案啦
      //邊個無黑歷史, 鬥既只係包裝同掩埋

      但其實唔少當年的「暴動先鋒」都悔不當初, 不過就花了一輩子才有覺悟. 唔知到了現世代,一切都「加速進行」, 走咗佬嘅又要幾耐先識得「後悔」呢?

      刪除
  7. //電影都係鬼佬玩起先,要成為國際級人馬點都要去吓骯城何李活浸下咸水鍍下金。意識形態唔多唔少都會認同了鬼老的玩法。

    新聞媒體/傳播都係咁樣,央視同中宣部為咗改善形象,請咗好多海歸,搞到成日畀人話陰陽怪氣,結果就出現咗...."敵在中宣部/央視"呢句嘢.....

    //本來呢個圈就多桃色糾紛啦! 唔好講到好似淨係「大陸啲娛樂圈」出事咁。日、韓、荷里活都係咁。

    我知,不過我覺得如果要大整頓,係大陸先真係動手。好似啲大科企咁,個個國家都好威咁話唔畀壟斷,唔畀呢樣,唔畀個樣,但最後真係動狠手嘅都係得中國。

    回覆刪除
    回覆
    1. //央視同中宣部為咗改善形象,請咗好多海歸,搞到成日畀人話陰陽怪氣

      咁陰陽怪氣算唔算係「改善咗形象」先!

      //好似啲大科企咁,個個國家都好威咁話唔畀壟斷,唔畀呢樣,唔畀個樣,但最後真係動狠手嘅都係得中國。

      我諗起吳亦凡被封殺。在我城(或者係洋腸文化),「唔犯法的就可以做」,懷疑犯了強姦罪當然要依法查辦,廣告商卻只是「商業決定」,不欲以形象污穢的偽人合作,卻唔會以「道德判官」的口吻話偽人要對建立健康社會風氣出一分力。將「道德」看成是一種潛規則,並且以「法外」方式懲處,也是我城跟大陸不同之處。或者係我城秉承了「西鬼」的偽善,打出「商業決定」的藉口,而大陸則是赤裸裸的話俾你知我地唔容忍乜乜乜的行為。

      刪除
    2. //吳亦凡被封殺//

      邊個"封殺"吳亦凡, 封殺係一個唔嚴謹既詞囉, 名成利就既藝人風頭火勢潛一潛水好合理 XD

      反而知道有個小愛豆既個案
      上年愛奇藝既女團選秀一個"成功成團既選手": 喻言
      本身有個一整個背脊既紋身, 唔係時尚款, 紅紅黑黑望落似日本黑社會果款, 好O勒, 都叫過佐關成佐團
      之後俾人挖出十幾歲時係網上憤(噴)青
      系人人網(山寨非死不可)因為自己個罪犯男友鬧爆政府X領導人, 詳情唔記得
      只記得有味既話題- 佢曾留言: 追女仔要狠, 追唔到就落藥迷X佢
      亦有同男友講有味野--佢當時未成年, 台底都唔少人都有, 但一上台面就大X鑊, 吳亦凡都係咁衰

      佢"被封殺"就好明顯
      一團九人, 長期九缺一, 俾人笑:不如唔好叫THE 9(團名), 叫THE 8算啦
      團隊活動照片會被打格/模糊化

      //將「道德」看成是一種潛規則//

      我覺得係政府要求公眾人士/公司既社會責任
      西鬼一樣有,
      好似BCI咁, 都會關心棉花生產"是否政治正確",
      美帝就不時有乜乜傳媒唔小心講佐"不政治正確"既說話, 嘲笑下黑人女人LGTB 者, 無不"被封殺", 瓣數唔同O者

      吖, 有更接近既類比 - "ME TOO"

      只係西鬼鐘意"扮由民間團體做"
      中國就政府搞埋

      --Dogdogchi

      刪除
    3. //追女仔要狠, 追唔到就落藥迷X佢

      囡囡咁「敢言」, 真係有啲難接受.

      //邊個"封殺"吳亦凡, 封殺係一個唔嚴謹既詞囉, 名成利就既藝人風頭火勢潛一潛水好合理 XD
      //佢當時未成年, 台底都唔少人都有, 但一上台面就大X鑊, 吳亦凡都係咁衰

      用詞如此嚴厲, 似是殺一儆百, 都幾難返身矣.
      人民日报旗下《踏浪青年》发文再评吴亦凡事件:早在5年前,就该被市场淘汰

      【失德藝人零容忍】吳亦凡被封殺了 官媒下公文拒給失德演員機會

      //團隊活動照片會被打格/模糊化

      吳一樣...
      吴亦凡封杀好彻底,被电影除名以“1337000”取代,连名字都不让出现

      //我覺得係政府要求公眾人士/公司既社會責任
      //美帝就不時有乜乜傳媒唔小心講佐"不政治正確"既說話, 嘲笑下黑人女人LGTB 者, 無不"被封殺", 瓣數唔同O者
      //只係西鬼鐘意"扮由民間團體做"

      最簡單的就是荷里活片實要擺啲有色人種落去做吓配角, 叫做「種族融和」, 係「偽善」同埋「潛規則」架喇, 但人地又可以做到「好好睇睇」, 有乜拗撬都可以大事化小, 盡快撲火, 呢啲公關偽善嘢學吓都無妨, 感覺上點都好過下下要指住個鼻來鬧.

      刪除
    4. //呢啲公關偽善嘢學吓都無妨, 感覺上點都好過下下要指住個鼻來鬧//
      //有乜拗撬都可以大事化小, 盡快撲火//

      又係同淫賤聯果個問題- 缺乏"外圍組織", 醜事都要自己出面出手
      一脈相承
      玩大佐又唔可以切割, 自己上晒身
      應該叫佢地睇下"門徒" - 一層一層用D腳隔開晒, 俾差佬拉到D線都會斷, 拉唔到自己

      --Dogdogchi

      刪除
    5. //缺乏"外圍組織", 醜事都要自己出面出手
      //玩大佐又唔可以切割, 自己上晒身

      我懷疑佢地係有 roaster, 逐個人輪住去發言, 好似「球衣門」咁, 何仔講啲比較安全嘅事, 充當副手的木瓜就講啲比較激同埋較有爭議的言論, 衰咗亦不影響主將何仔. 到下一個議題就輪到另一位主將帶個副手出來發威.

      刪除
  8. //咁陰陽怪氣算唔算係「改善咗形象」先!

    XD咁你作為目標受眾之一,你覺得如何?我就覺得好似無咩宣傳出到嚟,就算有都好少會得到正面結果XD

    //我諗起吳亦凡被封殺。

    我諗起話好多吳亦凡粉絲話要去劫獄XD 又有人話牢房環境好好,勿念XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //咁你作為目標受眾之一,你覺得如何?

      央視我就無睇...中宣部嘛, 新華社、人民日報那些評論文章是不是中宣部的出品?

      //吳亦凡粉絲話要去劫獄

      仲唔係危害國家安全?1

      刪除
    2. 1977年10月,中共十一大批准《關於成立中央宣傳部的報告》,重新組建中國共產黨中央委員會宣傳部,恢復原有職權,任命張平化為部長,其辦事機構為一室五局:辦公室、理論局、宣教局、文化藝術局、新聞局、出版局[23]

      2018年3月21日中共中央印發的《深化黨和國家機構改革方案》中,原國家新聞出版廣電總局的新聞出版管理職責、電影管理職責劃入中共中央宣傳部管理,加掛國家新聞出版署(國家版權局)、國家電影局牌子

      哈哈,都可以算係嘅...新華社/人民日報嘅評論似係更高級嘅出品.....仲有好多咩鳳凰衛視之類,本來係想打入香港/海外市場,用啲貼近啲牆外嘅方式,去係香港推銷下內地嘅觀點,點知係失敗嘅....最後又轉移中心返去內地....於是一連串向外推廣失敗嘅產品....又得到"出口轉內銷"呢個稱號....

      刪除
    3. //鳳凰衛視

      鳳凰衛視是以前的 Star TV, 當時由楷楷持有. 咁多年來我都唔知鳳凰衛視做過啲乜? 除咗記得有位主播(劉若海)在火車意外身受重傷, 嬰國話腦已死無得醫, 但卻被蝗國醫生以中西醫結合治療醫返好.

      刪除
    4. //鳳凰衛視

      鳳凰衛視根本就無人睇, 唯一作用係大陸部份媒體會引鳳凰衛視, 然後話"港媒報乜乜七七"
      我估曾經係掩飾"巷霉全反宗"既遮醜布

      --Dogdogchi

      刪除
    5. //然後話"港媒報乜乜七七" 我估曾經係掩飾"巷霉全反宗"既遮醜布

      咁即係話有份「欺君」, 令到「下情不能上達」啫!

      刪除
  9. //最弊傷民仇視大陸的原因,好多時都係翻舊帳,就係由大躍進到文革到67暴動
    佢地係斷代史。只聚焦係1967至1997年間嘅事上面
    1956年,雙十暴動
    1941年,日據時代
    1931年,英皇制皓、皇室訓令、會議常規頒令
    1925年,省港澳大罷工
    呢D大事真係無咩人去理

    //我知,不過我覺得如果要大整頓,係大陸先真係動手。
    對呀!老共最近又對騰訊開火,講明唔係南韓,唔會俾財閥任意妄為。

    //「場外粉絲」出來炒家國情懷
    無法嘅。當你見到自己喜歡(都唔用愛)的東西比污衊,忍下又過份D、忍下又過份D咁,那就對著幹吧!
    我市無咩感覺,但銀河號、南斯拉夫大使館、台海危機、81192係國內係被稱為四大恨,那些經歷過的人,今天就係社會中30幾40歲的中堅力量啊!

    //「唔犯法的就可以做」
    所以圍她奶出盈警嘅文件又衰多鑊,繼續得罪國內消費者

    WILL

    回覆刪除
    回覆
    1. //佢地係斷代史。只聚焦係1967至1997年間嘅事上面

      下一篇又講吓呢一點.

      //那就對著幹吧!
      //那些經歷過的人,今天就係社會中30幾40歲的中堅力量啊!

      如果國家徵兵跟敵方開戰,「對著幹」派應徵做義勇軍真的是非常歡迎的. 現在大陸官方對那些制裁/反制裁的一套的應對已經有長足的進步, 反而「對著幹」派好像是停留在網上的情緒宣洩居多, 又唔能夠聚焦去「解決」問題.

      刪除