2021年8月19日 星期四

交通擠塞(2nd edition)

魔術師在3月份開始搞轉按(見《轉按格價精明眼》),折騰了好幾個月,終於算是賺取到跟蝗資錢莊打交道的經驗值。

1. 效率奇慢

話說魔術師交咗按揭申請表去蝗資錢莊之後,便由個疑似 senior 哥哥轉手交俾個 junior 妹妹,然後便無聲無氣。魔術師打過電話去問,阿妹妹唔係放咗工就係放咗假,再唔係就係「唔係位」,寫電郵去又唔覆。魔術師問按揭中介「搞咗差唔多成兩個月都無腥氣,呢間行係咪一向都係咁」,中介竟然識得玩爛 gag 「呢排真係交通擠塞」...

中介於是又推介了另外一間蝗資錢莊俾魔術師,魔術師填好表後,唔使兩個星期就已經覆話批咗...但可惜,在新呢間蝗資錢莊聯絡上魔術師的前幾天,「交通局部恢復正常」:junior 妹妹話俾魔術師聽核已批,可以補交返少許文件同埋上劣C樓開始搞契。魔術師便馬上去劣C樓落訂。新蝗資行遲了幾天,魔術師便惟有 turn down offer。

2. 幫手做 trainer

又過咗個幾月,繼續係無聲無氣,就連劣C樓都打嚟問魔術師係唔係路,佢地都俾魔術師的原按揭錢莊小貓逼迫,話借咗份樓契走咁鬼耐都無 action。魔術師 call 了又 call,幾經辛苦終於都搵到 junior 妹妹,問佢仲爭啲乜嘢...

點知 junior 妹妹劈頭就一句:「我諗住你會約我(魔:咁曖昧?)開戶口...」

魔術師忍住唔D呢位素未謀面的霉妹仔,畢竟手續仲要靠佢完成,於是好聲好氣咁「主動地約佢」去分行開戶...

去到分行,口罩下的 junior 妹妹果然成個 freshgrad trainee 咁,真係「我見猶憐」(大誤),唯有含蓄地話俾霉妹仔聽「今時今日咁嘅股務態度唔得」,不過可能呢間蝗資行都唔志在魔術師呢類客戶...

一路講一路簽文件,魔術師心中有數,見霉妹仔好似想執拾完成咁,便問:「我份 offer letter 呢?」

Junior 妹妹如夢初醒,馬上兜返:「我一陣俾份 offer letter 你簽。」

魔術師心中爆粗,你唔係諗住嚟「開戶口」就真係「開戶口」咁簡單吓嘩?佢究竟識唔識啲 procedures 架?

3. 詭異供款表

魔術師再三跟 junior 妹妹確認無任何遺漏後便完成錢莊的手續,不過都要過多兩個星期才收到劣C樓電話,話錢莊文件已準備好了,魔術師可以擇日上去簽。之前一次在小貓搞按揭,其按揭部職員是跟得很到位,從來唔會「要個客提返佢點做」,而且解釋條文係由小貓職員自己講,而今次蝗資錢莊就係由劣C講。講完簽完約好還款日期便完成了,魔術師在劣C樓停留時間也不用半小時。

之但係,數天後蝗資錢莊就寄來一封頗為詭異的供款表,成份嘢係無 page number,只係第一頁印有魔術師的地址(其他頁數就無),而第一頁的供款期數竟然是由第223期開始!媽呀,魔術師究竟睇緊乜?


2nd edition:是日(2021年8月20日)終於收到「還款表」part 1 了!係由第1期計到第242期。魔術師就合理地懷疑因為膠桶錢莊份「還款表」係 single side printing,不環保之餘仲搞到個信封唔夠位,所以就分開兩日寄,仲要隔好幾日先寄到。其實「還款表」並唔需要每一期都 show 哂出嚟,魔術師以前都收過只係 show 最近24個月與及最後12個月的供款,兩三頁紙搞掂,使乜搞咁多嘢?唔通蝗資就真係唔在乎慳 cost?

***

伸延閱讀:

轉按格價精明眼

8 則留言:

  1. 你應該2040年先需要開始供第一期 🤭

    回覆刪除
  2. //去到分行,口罩下
    咩色?蝗資錢莊應該唔會黑色,頂攏喺黑絲XD

    //真係「我見猶憐」(大誤)
    以我睇魔兄blog都算幾耐嘅經驗,冇落"異性相吸"tag,呢嗰常常「唔係體位」嘅膠桶銀行妹妹應該麻麻哋XD

    //Junior 妹妹如夢初醒
    人哋發緊夢心裡面怦怦跳, 小鹿亂撞嘛XD

    //佢究竟識唔識啲 procedures 架?
    可以調教調教妹妹第一次戶口點開法XD

    //而第一頁的供款期數竟然是由第223期開始!媽呀,魔術師究竟睇緊乜?
    唉--如果妹妹唔扣起其他幾頁,又點會令魔兄你再次「主動地約佢」呢,真喺不解風情...(逃)

    回覆刪除
    回覆
    1. //蝗資錢莊應該唔會黑色,頂攏喺黑絲XD

      Bingo!

      //冇落"異性相吸"tag,呢嗰常常「唔係體位」嘅膠桶銀行妹妹應該麻麻哋XD

      醒目!!

      //第一次戶口點開法

      哈哈, puns intended XD

      //如果妹妹唔扣起其他幾頁

      死喇, 我仲以為係印 statement 個 program 出錯 XD

      刪除
  3. 我好似有話過你知我那份天下無敵低息按揭,小貓幫我攪時,那位哥仔約咗我,但自己瞓過龍起唔到身呀呵?

    其實睇人睇彩數㗎咋...

    回覆刪除
    回覆
    1. //天下無敵低息按揭

      你個超低息 plan, 每月按揭係低嘅, 唔捨得轉按就「活化」唔到供咗的本金. 我就計過對現金流有幫助的就做.

      //那位哥仔約咗我,但自己瞓過龍起唔到身呀呵?

      你好似無講過咁極品的職員喎. 乜小貓有得自然醒 flexible working 架咩? XD

      刪除
  4. 都有幫襯開呢間「膠桶銀行」,櫃面能力值係不穩定。不同分行有不同嘅甩漏,總有一瓣要你行多次。

    WILL

    回覆刪除
    回覆
    1. //櫃面能力值係不穩定。不同分行有不同嘅甩漏

      話說 junior 妹妹都要將我的資料交俾櫃檯去開戶, 櫃檯妹妹竟然同我溫馨提示: 開呢個戶口你要放100萬入去架喎! 我轉頭再叫你名來存款.

      我聽了呆一呆, 知道佢搞錯咗, 但就只係話:「咁我存住100蚊先喇! 之後再轉錢過嚟.」

      過咗幾分鐘, 櫃檯妹妹叫我去存款, 話:「sorry 呀, 你呢個戶口係按揭送嘅, 唔使100萬開戶...」

      我早就知喇!

      又, add 咗 2nd edition.

      刪除