2021年8月1日 星期日

魔術師資產配置(2021年7月結)

所謂五窮六絕七翻身,點知今年7月蝗尾巷股市就好似體操王子失手「跌馬」咁,撻生魚咁撻。因為內房受恆大「可能違約」事件拖累,加上「殺人政權」整頓科網、甚至「殺死」教育板塊等,政策市的影響力非人力可擋。魔術師投資組合中的沉船基金雖然唔係持有太多蝗股或蝗 ETF,仍能穩守第一位,但已較上月大跌6.16%,收報$172.43(我城貨幣,下同)。第二位依然係複式盈富,每單位收報$146.45,較上月大跌9.03%。持有唔少舊經濟股的生活基金發揮出乎意料的防守力,升上第三位,每單位收報$142.20,較上月升1.21%,真係唔可以睇小佢。

商品基金企穩,佔第四位,每單位收報$140.50,較上月升1.30%。合格線現金及債券組合同樣保持平穩,每單位收報$140.31,較上月微升0.84%,排第五位。

強積金組合的恆指基金亦隨大市下跌,每單位收報$133.60,較上月大跌5.60%,排第六。房託組合依然包尾,但收息股可在在跌市中提供防守力,每單位收報$127.62,只較上月微跌0.27%。

***

魔術師的淨流動資金雖然較上月下跌1.76%(較2016年3月31日基數依然升76.23%),但資產淨值卻依然創新高,每單位收報$19,081,只較上月微跌0.02%,大致持平。原因咪又係因為魔術師的住宅單位估價上升囉!怪唔得有報導話我城班廢老所謂「有錢」,其實大部份都被鎖死在層自住樓裡面,流動資金唔係咁多。雖然話可以做逆按揭拎返些少現金流,但好多廢老都唔捨得,想要留返間屋俾仔女,萬一仔女又唔生性唔供養自已,就真係要去做拾荒老人嘍!

魔術師10月生日,好快又大一歲,睇返數年前 set 落的財務目標早就達成,並且跑離幾個馬位,也是時候開始準備一吓下一個 cycle 的目標。廢中廢到盡便應該是準備轉型至「阿姨,我不想再努力了」的「躺平」生活開始(如果係小鮮肉「躺平」,「阿姨」肯定舐哂脷),然後邁向財務自由。廢中廢老健康為上,唔使咁搏,996留返俾啲後生搏殺算了。隨着 GNW 債劵及 SBLKZ 在7月被贖回,魔術師的孖展已自動清零,短期負債大幅減少;但難得忽然大跌市,可以考慮趁機入返啲營運上無問題,只係被市場氣氛影響,殃及池魚的優質高息股,順便 build up 吓收息現金流組合。機不可失,有需要時唔排除又動用吓少量孖展額買咗先。

最後,本月魔術師身家的 beta 值不變為0.36,Standard deviation 為 3.21%,跟痕指關連性為56.62%,標準差與及 correlation 均輕微下降:

***

伸延閱讀:

魔術師資產配置(2017年9月結)

沒有留言:

張貼留言