2021年8月5日 星期四

魔術師資產配置(2021年8月)

早前魔術師在《新聞雜評(三百二十一)》的留言中提及過多幾年就會變廢老,諗諗吓都唔係講笑,萬一真係要過退休生活,咁一定要先解決「不可躺平開支」開支同埋「可躺平開支」:

  • 不可躺平開支:由定息證券(通常都是每月收息系列成員)負起供樓的責任。當然最好就係每個月收到的債息都夠供樓,就算個別月份不能夠自給自足,真係唔夠錢時最多就係用少量孖展做住周轉,一年12個月下來平均債息拉上補下都要夠俾。其餘的每月收息系列就負責每月洗費,起碼都要夠俾差餉地租、水電煤管理費等無得慳與及上網費、手機費、收費電視台費、保險等彈性較小的項目。
  • 可躺平開支:其餘消費飲食娛樂等就可以視乎情況稍稍躺平。
  • 儲備:再有剩錢便儲下來以備不時之需。

調配主要是優化整個收息系列的平均息率,依然以平均6%為目標;而非收息組合作則留作增長型投資。

由於股市大幅回調,7月份埋單股票:商品:房託:現金及債券的比例為33.0:4.1:28.4:34.5,亦即是「股票有難(笑),三方支援」,方可調回34:4:28:34的目標比例。以100萬股票倉而言,資金配置如下:

***

魔術師資產配置組合本月持股為:

甲. 股票組合(34%)

1. 複式盈富組合

不變。

2. 生活基金

  • 匯豐控股(00005.HK):其實日常俾大貓賺的費用唔多,毋需對沖。全數沽清,刪除。自2016年4月1日生活基金起始日開始存在,連股息,XIRR 為13.53%。唔係睇錯,真係正數,主要原因係 XIRR 計埋魔術師早年在高位沽咗貨條數,現在只剩下少量做倉底。由於愈早發生的現金流的 time value of money 愈大(十年前的1元遠較今天的1元「值錢」),所以先至有正回報產生,如果計淨係最近呢幾年就真係食得C。
  • 港鐵 (00066.HK):減持,微調投資比重。
  • 香港電訊(06823.HK):增持,微調投資比重。

3. 沉船基金

  • 電訊盈科(00008.HK):新加入。Mirror 、Error 概念股,延續李氏力場 Z 霸權。每月收息系列:6月、10月。

4. 強制性公積金

不變。

乙. 商品組合(4%)

1. 實物基金

不變。

2. 虛擬貨幣(非穩定幣)基金

不變。

3. ETF/ETN

  • Aberdeen Standard Physical Palladium Shares ETF (PALL.AMEX):減持,除息後買入,微調投資比重。

丙. REIT組合(28%)

1. 個別股票

  • America First Multifamily Investors, L.P. (ATAX.NASD):全部沽清,刪除。唔使再搞極度傷神的 partnership effectively connected income 退稅。自2019年1月7日首次買入起計,連同股息、期內買賣等,XIRR = 15.49%。
  • Iron Mountain Inc. (IRM.NYSE):策略上再調配,暫時全數沽清,持有6個月賺3X%離場。轉往觀察名單。自2019年1月7日首次買入起計,連同股息、期內買賣等,XIRR = 32.77%。
  • Omega Healthcare Investors(OHI.NYSE):新加入,趁8月2日除息買入。人口高齡化,尾帝廢老打針、中招自生自滅、健康護理 REIT。每月收息系列:2月、5月、8月、11月。過往派息含 long term capital gain 及 return of capital,疑似由 IB 退回部份股息稅。以2020年度計,實質股息稅約為22%(= 30% x 73%)。多謝小子兄推介。
(圖片來源:Omega Healthcare Investors > Operators, captured on 31 Jul 2021)
(圖片來源:Omega Healthcare Investors > Investor Relations > Stock Information > Dividend Taxation > 2020 Dividend Tax Treatment, captured on 31 Jul 2021)
  • Global Self Storage(SELF.NASD):策略上再調配,暫時全數沽清,持有1個月微蝕0.32%離場。轉往觀察名單。

2. ETF

不變。

丁. 債劵及現金組合(34%)

1. 債券基金/ETF

  • PREMIA 中國房地產美元債 ETF(03001.HK):增持,除息後買入,微調投資比重。

2. 定息證券/ETD

  • Genworth Holdings Inc Corporate Bond 7.625 Sep 24'21 (ISIN: US37247DAP15):已贖回並刪除。自2017年9月25首次買入起,連派息及其他收入,XIRR = 7.33%。
  • Rite Aid Corporate Bond RAD 7.7 02-15-27 (ISIN: US767754AJ35):新加入,除息後買入。尾帝連鎖藥店,提供社區配藥服務,幫手打疫苗,也是 Amazon 取貨點。Caa3 (Moody's 13 May 2021)/CCC (S&P 15 Jul 2021)。母企無股息分派。每月收息系列:2月、8月,定息,債息免稅,Non-callable。
  • Star Bulkers 8.30% Senior Notes due 2022(SBLKZ.NASD)(CUSIP: Y8162K303):刪除,全數被贖回。自2018年5月21日買入起計,連派息 XIRR = 7.69%。
  • WeWork Cos Inc Corporate Bond WeWork 7.875 01-05-25 (ISIN: USU96217AA99):增持,微調投資比重。

3. 強制性公積金

不變。

4. 虛擬貨幣(穩定幣)基金 

  • Tether(USDT):增持,微調投資比重。

5. Mortgage Link

減持。

6. 現金活期、定期存款(港元、人民幣)

不變。

***

執咗一輪,每月收息系列更新如下:

1月:STOR、BBDBCN 6.125 Jan15'23、OXY 6.95 Jul01'24、SM 6.625 Jan15'27

2月:OHI、3001、PEMEX 6.35 Feb12'48、RAD 7.7 Feb15'27

3月:16、778、DHCNL、PEMEX 6.75 Sep 21'47

4月:3110、808、1426、STOR、DELL 6.5 Apr15'38、GEO 6 Apr15'26

5月:2800、6823、8、405、1503、2191、87001、OHI、3001、WEWORK 7.875 May01'25

6月:DHCNL、AMC 5.75 Jun 15'25、X 6.65 Jun 01'37

7月:823、STOR、BBDBCN 6.125 Jan15'23、OXY 6.95 Jul01'24、SM 6.625 Jan15'27

8月:OHI、3001、PEMEX 6.35 Feb12'48、RAD 7.7 Feb15'27

9月:6823、8、778、808、1426、1503、87001、DHCNL、PEMEX 6.75 Sep 21'47

10月:3110、405、STOR、DELL 6.5 Apr15'38、GEO 6 Apr15'26

11月:2800、16、2191、OHI、3001、WEWORK 7.875 May01'25

12月:823、DHCNL、AMC 5.75 Jun 15'25、X 6.65 Jun 01'37

每週派息:USDT

每月派息:AGNC、GOF、Mortgage Link

每月收息表更新如下(每月收息系列以金框顯示):



***

將每月收息系列細分為目標為本(供樓及/或日常生活)之後,資產配置理念更新如下:

***

伸延閱讀:

快活谷小子財自之路2 - 精選20隻環球收息股

新聞雜評(三百二十一)

6 則留言:

  1. OHI, 我都有玩. 不過啱啱睇到一個分析, 以公司黎講, MPW 勁啲 (yield 就 OHI 高啲). 利申, 兩隻我都 “間接” 持有.

    seekingalpha

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝提供.

      我之前買 DHC baby bonds 時都有留意過其他 health care REIT, 不過當時係揀 baby bond, 揀咗一隻就無再跟進.
      係最近小子兄有提起先留意返. 其實除稅後 OHI 個 yield 都「只係」5.x%, 去唔到我的平均目標6%, 不過我見本來用作收息的 ATAX 同 IRM 已經升咗唔少, 除稅後個 yield 跌到去4.0%, 於是才將資金優化運用; 而資產增值型的 STOR 與及 VNQ、VNQI 就保留吧.

      刪除
  2. 魔兄:
    "憶苦思甜「雙龍閃」"呢篇搵唔返,請問有冇傳送門?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry, 呢篇無 migrate 到(可能到我退休先有時間了).

      但雙龍閃操作可以睇我相關文章, search「雙龍閃」就得.

      呢篇文基本上都係寫返自己做 delta hedging, 由主力做倉變成做長倉, 再最後發現唔值得花心力去做的心路歷程.

      但我最近又研究緊有無可能將某(或某些)股做返股票期權操作, 重點係唔需要俾時間成日去計去跟住個倉.

      刪除
    2. 唔該晒,+ your prompt reply👍👍👍

      刪除