2021年8月17日 星期二

環保當入樽

其實呢個特衰正苦都唔衰得哂,間唔時都有啲德政嘅。就好似以下呢個小膠樽回收計劃咁,回收一個樽經發達通回贈一毫,小小心意。魔術師間唔時經過 V City,都不時見到部機頗受家庭主婦、外傭、甚至拾荒者歡迎:由於每張發達通最多回十個樽,睇嚟一眾拾荒者都帶備好幾張卡去儲回贈:

(圖片來源:環境保護署 入樽機先導計劃

魔術師當然唔係貪回贈,不過咁難得正苦有「Hi tech 嘢」玩,梗係要去實測吓,以下就唔係魔術師親手示範的例子:

其實依住畫面上的指示去做,操作相當簡單,魔術師亦無咁傻瓜好似上述片段咁將個樽頭尾調轉咁去入...不過,唔知魔術師係咪有啲閱讀障礙,完全睇唔明個條碼方向應該要點擺。初頭幾次條碼依圖示向左放,某啲樽 scan 到成功回收,某啲樽卻又唔得,試咗幾次都搞唔掂,搞到排魔術師後面的C9有點煩厭,忍唔住出聲「指導」魔術師要將條碼向上放。一試之下果然又得咗!魔術師只能認手勢真係唔及一眾街坊咁好,同埋正苦啲 instructions 應該寫得清晰啲囉!

正苦網站仲有地圖 show 埋回收機的地點同埋每架機的使用狀況,是否已經滿瀉之類。本來呢個設計係幾好,但回收機的剩餘容量卻用漸變色顯示,好似魔術師呢類對某些接近的顏色間唔中有分辨困難的人(唔係色盲,可能係色弱)就唔係太方便了:

(圖片來源:環境保護署 入樽機先導計劃 > 入樽機地點, captured on 15 Aug 2021)

查實李氏力場都有膠樽回收機:

(圖片來源:Green Point智能膠樽回收機使用詳情, captured on 15 Aug 2021)

不過呢壇嘢要先登記做會員,又限定只係回收飲用水的膠樽,茶同埋汽水之類嘅樽就唔收喇!咁鬼小家,魔術師就無興趣實測,留返俾以下的巷女懶興奮咁試吓算了:

又,膠樽有得回收,咁口罩呢?

***

伸延閱讀:

香港特別行政區政府 衛生署學生健康服務 > 健康資訊 > 眼睛/視力健康 > 色弱與色盲

9 則留言:

  1. 一張發達通一次最多可以回收三十個樽,我屋企樓下架機日日都大排長龍。一件用幾張卡就冇乜可能,一來有職員趕,就算職員唔喺度後面啲人都會小。

    回覆刪除
    回覆
    1. //一張發達通一次最多可以回收三十個樽

      吓? 我見部機話一張發達通一次最多只能增值$1, 仲以為每次 limit 係10個樽添!

      刪除
    2. 我玩開綠在區區,一堆嘢拎去,幾乎乜都收,儲分換禮品http://hk.ulifestyle.com.hk/cms/images/topic/1024/202104/20210408161238_1_13.jpg....但係進展緩慢,哈哈.........睇嚟回收機有錢收返,實惠啲.....

      刪除
    3. 一次最多三十個,開始時個螢幕會出30,入一個樽個數會減一,扣到零就會強制logout

      關於入樽機先導計劃

      刪除
    4. //幾乎乜都收,儲分換禮品

      如果有 app 可以儲分換會好玩啲.

      //一次最多三十個,開始時個螢幕會出30

      多謝提醒, 可能我真係睇錯.

      刪除
  2. //我玩開綠在區區,一堆嘢拎去,幾乎乜都收,儲分換禮品
    我冇儲分,不過佢哋定期嚟屋苑收電器真係好方便。我架壞雪櫃都係俾佢哋收走,如果唔係都唔知可以點處理。

    回覆刪除
    回覆
    1. //我架壞雪櫃都係俾佢哋收走

      咁正! 我仲以為呢啲大型家電一定要call「勾綠帽」去收.

      刪除
    2. 我係儲埋幾大袋,拎去佢個中心個到,佢其中一個中心就喺我屋企附近。原來連電器都收,下次問下先。

      刪除
    3. //原來連電器都收,下次問下先。

      我屋企大把 outdated 的小電器、火牛、HDMI 線等, 可回收的都可以去試下.

      刪除