2023年1月3日 星期二

年尾晚餐推介

 以往魔術師都會趁冬至公司有得早放,便可以預到時間去沙田的堂家姐處黐餐兼聚一聚,畢竟魔術師的親戚朋友本來就唔多也。之但係疫情來襲三年,大堂家姐教小學的,自然怕羊攬煲怕得要死,社交距離層層加碼再加碼,由第一波開始已經叫魔術師唔好來聚又唔好拜年,叫得幾次魔術師都無謂再問,最多都係等過年去唔去佢度坐吓。

無論點都好,晚飯始終要食,不過又做冬又聖誕又除夕,好多工資奴都趁機放假,單人搵食點都係難啲。魔術師的心得就係儘量食夜啲,能夠掌推握到時間食最後一轉就最好。更何況疫情幾年以來,好多食店都早收咗,要「食最後一轉」都唔使等太夜也。

1.旺角女人街 三一餃子

魔術師一向都有放工後去旺角行吓的習慣。上個月較早前便在女人街見到呢間餃子店,見 Openrice 話中環總店人氣甚高,魔術師好奇心起便哄埋去睇吓:

只見門口招紙的文氣甚為「跳脫」,極似有青手筆,似乎都係黃店一間:

魔術師叫了一客芫茜豬肉餃、絲網春卷同埋可樂一罐,盛惠$85。起筷吃了幾口,春卷較為美味,餃子唔太熱只係一般,雖未至於好難食但要回頭再幫襯卻又不是傻先選擇。唔知中環店的質素如何,抑或又只係首觸們營造出來的幻象:

2. 屯門市廣場 Food Maze 梨泰園

疫情來襲好多商鋪都做唔住,為了吸引人流,食食食就幾乎係必勝方程式。作為收租霸的信和(00083.HK)年前便將屯市二樓大裝修,引入大量「藍店」(真係「搵食艱難」,正字上腦的有青會否短命啲?)

呢間係以數月前泡菜國有青人踩人蒲點命名的食店藍唔藍魔術師就無研究,不過有一樣嘢卻吸了魔術師的睛:

雖然魔術師對泡菜國食物無乜喜好,但人參雞湯套餐實在係吸引,而且「價格相宜」都係一舊水左右,便叫了一客來試試:

等了十多分鐘(應該係在廚房加熱),便有得食了。魔術師本來就唔係好食飯,於是叫了少飯,仲叫多罐 Coke Zero,盛惠$103;老闆可能見湯賣唔哂便送多個湯俾魔術師。個餐嚟到都非常熱,而且雞肉鬆軟唔霉易入口,估唔到臨收工都仲叫有相當水準,food court 來說真係唔差

3. 旺角 Moko Food Opera 三巡海南雞

唔好以為 food court 只有頹飯,呢檔在旺角新世紀廣場的海南雞專門店都算係唔錯的選擇,最緊要有三色醬(辣醬、薑蓉、黑豉油)、雞湯、同青瓜,成個 set 十分「正宗」李加坡海南雞飯。魔術師今次叫的是燒雞,要雞髀,盛惠$62,性價比最高係佢。

12 則留言:

  1. 三一個名就夠哂一神教,黃都唔出奇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間嘢英文名叫 Trinity Dumpling,非常之有可疑 XD

      刪除
    2. //成個 set 十分「正宗」李加坡海南雞飯
      七七七話喺海南島特產來的XD

      //呢間嘢英文名叫 Trinity Dumpling
      "向matrix致敬嗟"

      刪除
    3. 85蚊食set咁既野.....賣相又唔掂,得罐可樂,唔係咁做生意下化?

      黃店做邊國菜式都洗唔甩個陣港燦咪,做西餐一股豉油味,做日韓泰菜都夾硬加好多茶記元素落去,又唔中意包裝(可能覺得貼下黃符就引到人入黎咁裝黎做mud),兩三下子俾連鎖藍店打底收哂皮係好正常。

      叫做見得下人既黃店都係做甜品呢啲低技術野,但佢地真係好興收個幾突兀既溢價黎cap黃友水(有水魚你劏你劏唔劏先)

      最搞笑係年零前大角咀揸車買外賣,見間山東野好奇想試點知去到竟然貼哂黃符(個時未有郭安髮),做地道中菜都黃心諗試下咩料,食完覺得仲衰過鍋貼大王,唔怪得12個月後頂唔住疫情摺埋左

      刪除
    4. //七七七話喺海南島特產

      777係傷巷特產至真!

      //叫做見得下人既黃店都係做甜品呢啲低技術野,但佢地真係好興收個幾突兀既溢價黎cap黃友水

      其實係甜品的 profit margin 高至真,最啱殺雞取卵。
      今時唔同往日,黃人有財嘅都走咗,留返係度的多是看不見前途的有青,課金能力有限。

      //揸車買外賣,見間山東野

      大角咀有間山東刀削麵,好似幾好味。

      刪除
  2. 同一條街有間甜記餃子, 味道份量排隊人數都遠勝三一

    回覆刪除
    回覆

    1. 係?咁我去搵吓先!不過唔係好想排隊...

      刪除
  3. 如果去到太子個頭,有間叫"阿純山東餃子"推介,真心好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意食煎餃 aka 鍋貼,呢間好似都唔錯。

      刪除
  4. 屯市2樓未去過,可以搵晚試下。

    餃子我個人鍾意食在深水埗元州街的山東餃子館。

    回覆刪除
    回覆
    1. //深水埗元州街的山東餃子館

      呢間好有隱世 feel,我鍾意!

      刪除
    2. 深水埗圓方餃子都唔錯,西洋菜餃好難整得好食

      刪除