2024年3月3日 星期日

港燦理財(十八)之更新錢莊 return home card 紀錄

日前收到蝗國大貓傳來的 SMS 短訊,話魔術師的 return home card 即將到期,要返上去更新資料。查實魔術師早就更新咗張 return home card(見《中女服務長知識(Return Home Card 篇)》),只係未返上去更新錢莊資料而已。又想,魔術師在深圳工傷錢莊都有個戶口用來收租用,點解又收唔到 message 叫 update return home card 呢?也罷,唔理咁多,今天(3月2日)就返上去一次性搞定吧。

一如既往,對魔術師來說,要返深圳去工傷同大貓,最快捷都係在屯門坐亡命 van 到上水再去羅湖。多得丹爺代炎的「非觸式e-道」(見《瞬間睇廣告(九)》),傷巷過關竟然係有效率過深圳方 - 巷方過關魔術師可以唔除眼鏡可過到容貌辨識,但深圳應該唔得,一定要除眼鏡(多年前一直如是,近年有無 upgrade system 可以有眼鏡都得就唔知了)。

去到羅湖商業城工傷銀行,先撳錢拎兩萬人仔,待會可以「合法走私」返我城;撳錢例牌又係要排隊,好在今次時間尚早,ATM 機未被撳乾(見《港燦理財(十七)之搶人仔》):

其實國內錢莊星期六日都開門到下午4點(辛苦哂同志),照計都會 refill ATM 機,而且又話國內消費已經電子化,一眾客戶應該都唔使成日都咁急住拎現金吧。又,錢莊開到星期六日下午4點真係好方便,不過如果要我城班錢莊職員返埋星期六日全日,魔術師諗佢哋應該會「罷工抗議」(題外話,錢莊罷工算不算是影響社會穩定、危害國家安全,要二十三條侍候?笑)。

撳完錢就入分行,學早前班廢老咁到「自動化XX機」(見《港燦理財(十六)之復常勇者》)前搞手續更新錢莊的 return home card 資料。原來魔術師之前誤會了,以為係因為廢老廢才要職員在「自動化XX機」幫手;事實係整個過程係要職員現場核對過客戶的銀行卡、身份證、及 return home card,才將 return home card 插入「自動化XX機」更新資料 - 所以個 procedure 根本唔係「自動」的,可不要被字面騙了。

輪到魔術師搞手續,職員核對過資料後把魔術師的 return home card 插入「自動化XX機」更新資料,第一個畫面顯示更新了有效期,算是成功了;但第二個畫面卻要魔術師填寫手機號碼 - 原來魔術師在深圳工傷錢莊是沒有手機號碼紀錄的,怪不得收唔到通知喇!

職員見到第二個畫面的顯示,便手指指指向分行的另一端:「你要先去嗰邊做手機號碼認證喎!掃碼就得。」那職員接着也懶得理魔術師,招呼排在魔術師後面的客人去了。

魔術師依言去到「嗰邊」,四處張望,卻見不到有甚麼碼可以掃,於是便又問職員有關手機認證的事情。

而那職員竟然拎咗張 form 俾魔術師填!

即係唔係掃碼喇!魔術師又被老點了。

而呢個職員真係好熟書,魔術師填完表之後佢又核對一次,見魔術師用薯嘜通,竟然知道在邊個 app 撳返資料顯示實名認證,並教魔術師要以薯嘜通 app 顯示自己個名同埋我城手機號碼,再用一機多號 app 顯示我城手機號碼同大陸電話號碼的連繫:

魔術師依言拎埋張 form 去本來排隊的地方返搵第一個職員。今次唔使再排隊,而係被安排到隔離另一部「自動化XX機」繼續更新手機資料,而該職員就要同時服務兩位客人(即魔術師同埋原來條隊)。這職員雖然早前老點了魔術師,但同時服務兩位客人起雙飛卻不忙亂,非常專業。

職員跟魔術師要再核對「實名登記」資料,又要用平板替魔術師拍照,再跟「自動化XX機」連線操作(所以話真係一啲都唔「自動」,亦唔「智能」)之類之類...而魔術師就負責入返一卡多號的大陸手機號碼,收到短訊之後確認,再更新埋地址,簽名(要用手寫筆在「自動化XX機」畫面上簽名,用手指係簽唔到的),咁就完事了。

估唔到都搞咗幾耐,半人手半自動,又多人搵職員問問問,職員態度良好又專業,有問必答,卻變相搞到整個流程唔順暢。

信步由羅湖商業城行去深圳香格里拉酒店大貓分行,沿途見到有機械人做清潔(我城的清潔機械人只會在商場等室內地方出現,室外好似未見過):

大貓就相當易搞。去到接待櫃位,無人排隊(只有一人在魔術師前面),職員處理完便輪到魔術師。接待櫃位職員的電腦也可以即時更新魔術師的 return home card 資料 - 職員就咁望兩望魔術師,確認同卡上相中人樣貌無誤,再用電腦的相機拍照便完成了,全程不用五分鐘(魔術師仲嘆埋咖啡),而且大貓的電腦系統可以用魔術師的我城手機號碼,而唔係一定要用內地電話號碼,這就更加方便了。

做完所有嘢,本來諗住會唔會去山娒,處男下海睇吓有乜吸引力,但查找了一輪發現原來由羅湖去最近的山娒(福田?)都要搭一輪車,天寒地凍都係免了,趕快回家吧。

今次由香格里拉行「地底」返去羅湖口岸,估唔到去到口岸前竟然見到有多間巷式燒味鋪,雞鴨燒腩乳豬都有,以前好似未見過的。究竟點解會口岸前商店會有多間店鋪賣燒味?所為何事?

***

伸延閱讀:

中華人民共和國香港特別行政區政府 保安局 > 維護國家安全:《基本法》第二十三條立法

瞬間睇廣告(九)

港燦理財(十六)之復常勇者

港燦理財(十七)之搶人仔

中女服務長知識(Return Home Card 篇)


18 則留言:

  1. 蓮塘口岸商業城已經有五至六間賣燒味的店。既然有咁大的需求,就自然會有供應。

    $50有一大份燒肉真係幾吸引嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. //$50有一大份燒肉真係幾吸引嘅

      真係以價格創造需求了。

      刪除
  2. //錢莊開到星期六日下午4點真係好方便

    不過周六日只對個人客戶開放,不對公司戶口和牽涉個人樓宇按揭提供服務。

    //今次由香格里拉行「地底」返去羅湖口岸,估唔到去到口岸前竟然見到有多間巷式燒味鋪

    嗰啲唔算商鋪,係後期搭建的攤位;不過長期有人租的話也不會輕言拆除。

    另外你去過啲比較新的商場的話,下一次可以上羅湖城巡下,你會震撼於原來深圳仲有地方好似時間停頓在千禧年期間...更難得仲有咁多廢老港客一齊停頓(不過要見識過新嘢才更震撼)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我早前(唔係昨天)都有上過羅湖商業城行過下,的確就如時間停頓。因為之後就去咗萬象城一帶,捧靚姐姐搞的大茶飯場。只見萬象城的名店比廣東道更多,尤其係錶鋪,開到夜晚 10 點都仲有客人幫襯,完全將 1881 比下去。

      刪除
    2. 魔兄,深圳啲名牌是否平過香港?

      刪除
    3. 怱怱返家,無去行,答唔到。

      刪除
  3. //巷方過關魔術師可以唔除眼鏡可過到容貌辨識,但深圳應該唔得,一定要除眼鏡(多年前一直如是,近年有無 upgrade system 可以有眼鏡都得就唔知了)。
    我戴住眼鏡都過到。

    回覆刪除
  4. 啱啱星期日去深圳美術館睇吓,順便喺附近嘅商場食午飯同晚餐. 第一次大鄉里出城去深圳,人流之多,餐廳嘅性價比同服務之高真喺大開眼界,傷巷夜笨昏可收皮矣..
    有個有趣小插曲,個商場唔知有嗰咩靚女做show,太多人,食Q就一嘢將成個商場封咗,有出冇入...

    回覆刪除
    回覆
    1. //個商場唔知有嗰咩靚女做show

      係咪咁?😍

      https://www.youtube.com/shorts/mQGOfYL-bBg

      //太多人,食Q就一嘢將成個商場封咗,有出冇入...

      21年經常有序封小區時係有入冇出幾日,可能經驗就是當時累積返來🤣

      刪除
    2. //係咪咁?

      Yumi feel... 專引大叔 XD

      //第一次大鄉里出城去深圳,人流之多,餐廳嘅性價比同服務之高真喺大開眼界,傷巷夜笨昏可收皮矣..

      波叔話我城不能鬥平。

      信報 2024年2月29日
      【預算案】陳茂波:香港從來不是「鬥平」

      財政司司長陳茂波出席電台聯播節目回應聽眾提問,有市民反映香港消費昂貴,因此不少市民北上、遊客亦不留港。

      陳茂波指出,香港從來不是「鬥平」,要「鬥平」無得做,強調香港要提升服務質素。

      他強調,本地消費能力亦不能低估,去年本港消費有7.3%增長,是經濟增長重要動力,而消費可帶動零售、餐飲業。

      對於新一份《財政預算案》提出每月花約100萬元舉辦煙火表演,有聽眾質疑煙火表演無助經濟,陳茂波回應稱,評估煙火表演效益不能只看成本,亦要考慮活動帶動的人流和生意,並令市民有更多節目,針對不同口味和負擔能力的旅客和本地市民,強調政府會尋找商業贊助。

      他提到要令在港消費有好的體驗,要做不同的項目,不管是煙火、深度遊,要讓市民留港消費也有很多選擇,當消費開心,消費就會增加。

      刪除
    3. //香港從來不是「鬥平」
      但又唔見得有鬥好喎!

      WILL

      刪除
    4. //係咪咁?😍

      搵到喺邊個了! 不過我唔識...(BTW商場裡面嘅人群可能有小弟XD)

      刪除
    5. 汪文斌曾經將以下一段熱巴在克羅地亞跳舞留在自己X貼文:

      https://youtu.be/WFvZVfa8inw?si=uPnwWOG-akxjhArZ

      不過似乎未感染到長期在英國的ec,「說好中國故事」仍然任重道遠。

      刪除
    6. //不過似乎未感染到長期在英國的ec,「說好中國故事」仍然任重道遠。
      原來喺新疆來的,喺外國新疆只會出衰嘢維吾爾族早被滅絕,所以應該都紅不過赤鱲角機場喇XD

      刪除