2024年3月15日 星期五

The Lancelot

再上次轉工造咗套新西裝(見《再三消費,帶動經濟》),話咁快就過咗幾年,期間疫情肆虐,要保持社交距離,所以轉依家呢份工時(都係2022年下半年的事)都無 shopping 過...加上就算復常之後,好多鋪頭都一早關門,搞到魔術師放咗工去逛吓都幾唔方便。結果拖吓拖吓,到去年年尾比較凍,要着件厚啲嘅冷衫返工,即時就覺得兩年前造嘅西裝幾窄吓...魔術師唔係中年發福,而係件西裝造得太貼身啫!

於是去完旅行返嚟,便試吓新嘢搵呢間早前在邪惡FB見過廣告的裁縫店:

The Lancelot Brand Video - Final 4K.mp4 from The Lancelot on Vimeo.

要去呢間栽縫店度身造衫要先在其網站 book 時間,輸入資料後就會有人用 Whatsapp 同魔術師確認時間,約實時間上樓。呢間店位於中環商廈,相當易搵:

撳鐘仔叫門,應門的是位靚仔(唔係𡃁仔),入到去見到仲有位巷妹助手添(似是時裝系的學生)。寒喧一輪後,靚仔應該就係間鋪嘅老闆(二人公司?只係唔知佢是否另有裁縫造衫),因為佢去旅行時公司係會關門的:

事不宜遲,靚仔先給魔術師選定西裝樣式,然後就拎各種布料俾魔術師揀,點知魔術師一早就有指定品牌:「我着開 Zegna 的,依家呢件都係。」

既然有指定品牌,咁就易辦事。靚仔馬上拎咗幾本 Ermenegildo Zegna 的布料樣辦俾魔術師揀,並介紹一下不同質料和價錢(魔術師指明要造一衫兩褲);魔術師亦沒有選擇困難症,摸吓睇吓,中間較高級別的 15 Milmil 15 系列反而唔鍾意,揀咗最右手邊的 Trofeo 全羊毛面料:

(手由靚仔提供)

點知巷妹打去訂貨,布商竟然話售罄,果然英雄所見略同,靚嘢就係多人揀。於是魔術師就選咗上圖左手邊 95%羊毛 5% 茄士咩的面料

(手由靚仔提供)

今次靚仔親自出馬打去確認有貨,然後再揀鈕扣。魔術師就揀咗 set 較工業風的

(手由靚仔提供)

揀好「面子」之後就要選襯裡子(《一代宗師》),魔術師亦好快完成。

靚仔:「咁你會唔會試吓我哋公司嘅 AI 3D Scanning 度身?」

有新奇嘢玩魔術師當然唔拘,過程就係要在試身室進行,要魔術師除淨內衣褲俾靚仔部平板 scan 身形。

香港故事 - 世紀物語 (第51輯):度身訂造 from The Lancelot on Vimeo.

原來靚仔之前都係電車仔來的。

玩完 3D Scanning,靚仔就幫魔術師用傳統方式度身(點解唔係巷妹幫魔術師度?),拍照做紀錄,再問明魔術師喜歡的細節位(當然有啲位魔術師都唔識或者無所謂,就任由靚仔提議吧),之類之類就按下不表。臨走前當然要俾錢先喇(先估吓幾多?)!

由於魔術師唔係趕住要用,就等靚仔慢工出細貨。一個月後(即過農曆新年前)才試身;試完身又一個月才攞衫。

到本來約妹攞衫的日子,靚仔忽然打嚟叫停魔術師唔好過去佢公司住,話件衫仲有少許要修整,要再等多一星期。

可能係發覺咗有 bug 要要執修喇!都好嘅,出貨前再驗一次,有 attention to details 吖嘛!

前幾日去西裝店試着,感覺良好:

終於勝利完成,將件新西裝帶回家了!

(個西裝袋都別出心裁,側邊有拉鍊,拉埋有似個公事包咁。)

謎底揭曉,一衫兩褲盛惠三萬三!

***

伸延閱讀:

維基百科:兰斯洛特

再三消費,帶動經濟

【青黃不接】洋服入行門檻高 港青研發AI系統將科技融入洋服行業(經濟日報 2021/07/20)

6 則留言:

  1. Oh, you are a big spender!
    Have you seen "Outfit" on Netflix? Sort of a "battle of wits" kind of movie. The protagonist is a meticulous cutter (he preferred to call himself this in the film), formerly an apprentice in The Row, London. There are scenes of how to cut and make suits.

    Old BJ

    回覆刪除
    回覆
    1. //you are a big spender!

      串啲講:財務自由除了會計/數學上的定義,態度上就係可以維持自己的生活質素,不強求亦不用做苦行僧特別慳檢。

      所以我唔明以林作身家,幾萬蚊造套西裝有幾咁威。唔通佢一日做一套?呃霉妹仔咩?

      貼地啲講:西裝唔會成日做,一套靚西裝其實可以着好耐,着得舒適人又開心,性價比係返度。

      //Have you seen "Outfit" on Netflix?

      入咗我的片單,未睇。

      刪除
  2. 比我預期貴三倍,咁重羊毛料,係唔係只適合冬天着?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用得 Zegna 料就唔使旨意1萬蚊落樓,其他品牌布料就可能得。

      是四季款式來的。

      刪除
  3. 嗰折扣喺因為新年原因定喺第一次幫襯?一直都想喺香港做(唔知點解每次理性消費我都有興趣XD),因為點都喺平過敦倫尤其喺Savile Row,而且見過亞洲KOL做完覺得有啲怪怪地...如果香港只喺得兩三個禮拜唔知做唔做得切。

    //手由靚仔提供
    哈哈我正想問呢手幾乾淨型唔錯,樣應該唔會太weh

    //過程就係要在試身室進行,要魔術師除淨內衣褲俾靚仔部平板 scan 身形。
    //點解唔係巷妹幫魔術師度?

    呢嗰scan巷妹做就真喺唔喺咁好啦XD亦都提醒咗如果去做內衣褲都唔好太樣衰...

    //一套靚西裝其實可以着好耐,着得舒適人又開心,性價比係返度
    返工每日都要,如果身材有(小)變又可以去改下,點計都喺抵。林作假假地都曾經喺劣C,呢啲行頭應該喺基本嘢點解佢會咁諗

    回覆刪除
    回覆
    1. //唔知點解每次理性消費我都有興趣XD

      好嘢梗係要開心 share!

      //嗰折扣喺因為新年原因定喺第一次幫襯?

      應該係首次幫襯的折扣。另可電郵我 undefeatablemagician@gmail,等我介紹你俾靚仔,應該仲有折頭。

      //如果香港只喺得兩三個禮拜唔知做唔做得切。

      可以同靚仔傾下。

      //呢嗰scan巷妹做就真喺唔喺咁好啦XD亦都提醒咗如果去做內衣褲都唔好太樣衰...

      是在更衣室內自己一人搞掂,個平板會同你講要企好點樣姿勢來量度的。

      刪除