2024年3月13日 星期三

壓力式熨斗

時間回到農曆過年前一個星期。魔術師慣常都係星期六晚邊睇波邊(在廳)燙衫(魔術師傾向度身訂做西裝,但恤衫呢啲易損耗嘅嘢,買成衣就算,起碼 Brooks Brothers 真係幾好着),點知燙燙吓忽然電視熄了、音響熄了、Now TV Box 熄了...雖然廳房仲係燈光火着,魔術師都心知不妙。走去 check 吓電箱,果然是跳了掣。

魔術師硬着頭皮將跳了的電箱掣啪回原位,謝天謝地沒有即時再跳,而電視、音響等亦恢復正常...魔術師繼續熨衫,卻發現手中的熨斗機身發熱,但就傳唔到去底板,完全熨唔到衫了。

似乎跳掣的元凶就係熨斗,應該係蒸汽水箱論漏電搞到跳掣,share 同一條(牆內)電線的電器熄哂機,而熨斗就攬炒燒埋自己。

魔術師先上友和(02347.HK)搜尋「熨斗」,發現有平有貴,最貴嘅幾千蚊都有,叫做「壓力式(Steam boost/pressure)熨斗」,究竟係乜東東?

(圖片來源:友和 > Search keyword 熨斗, captured on 12 Mar 2024)

一於問吓 ChatGPT:

說穿了「壓力式熨斗」就係噴出「高壓」蒸氣把衣服的摺痕熨平(蒸氣用得多,唔怪之得個水箱要分開擺,但應該就少咗漏電的風險)。雖然以魔術師一向熨衫的習慣,用「高壓」蒸氣的機會不多,但本住有好嘢梗係買貴的精神,點都會買部「壓力式」嚟玩吓。

由於當時年近歲晚,網購落單有排都送唔到,唯有移一移玉步到屯門市中心各大電器實體鋪睇吓有乜型號賣。估唔到無論係法老會、凶宅、鬚零、以至 Shitty Store、Leon,大多數的熨斗品牌唔係 Tefal 就係「非常離譜」...Tefal 就係依家魔術師燒咗的熨斗品牌,係平嘅,但質素似乎差啲;「非常離譜」呢,多年前壞咗的入門家庭影院組合修理經驗(舊 blog 有寫)令魔術師 blacklist 咗呢個品牌,但在揀無可揀的情況下,都唯有「解凍」試吓呢隻嘢好唔好用:

(圖片來源:Philips PerfectCare 6000系列 壓力式蒸氣熨斗 PSG6064/86 官方網頁, captured on 12 Mar 2024)

最後在屯市兜咗個圈,發現 Leon 最平,平過其他鋪頭兩百大元,咁就扑咁鎚將部機帶返屋企了。

(魔術師屋企玄關位有個不合風水法度的條子「屏風」XD)

用咗幾個星期,感覺相當良好。雖然用蒸氣的機會真係唔多,但「免調校溫控技術」已經好方便,燙牛仔褲同燙恤衫一樣都係一嘢車埋去就得,唔使較來較去。不過,呢部嘢唯上的缺點就係個水箱倒咗水出嚟好難乾呀!

***

伸延閱讀:

智能燈泡試當真


4 則留言:

  1. 睇落比普通熨斗大舊好多

    回覆刪除
  2. 壓力式我真喺又有諗過買,因為好似垂直都可以,連板都慳番

    回覆刪除
    回覆
    1. 壓力式可以企熨,但企熨唔一定需要壓力式。

      刪除