2007年1月22日 星期一

偷聽男人心

這天魔術師沒有帶ipod,結果便在巴士上層「被迫偷聽」了一名男子和他女朋友的電話對話,節錄如下,括號內乃魔術師猜想從電話另一邊傳來的聲音.


***
男:「...優點?優點唔係自己講架,正所謂老鼠跌落天秤,自吹自擂有乜野意思呢?」

(女:「講係咁邁,不過你唔覺做而家份工哂左你咩?」)

男:「哦,事業呢樣野都要睇機緣既,而且而家都算ok啦.其實我既要求好簡單,有個溫暖既家庭已經夠啦.」

(女:「咁易滿足?之但係你要先搵個老婆返黎喎!唔知我應徵得唔得呢?」)

男:「你梗夠條件啦!其實我有你已經夠啦!」

(女:「係咩?咁我有乜野好?」)

男:「你呀?你d優點就多囉!」

(女:「例如呢?」)

男:「你(細細聲)......囉!」

(女:「好衰架你!」)

男(淫笑):「哈哈,呢d野你知我知咪算囉!」

(女:「唔算呀,你要正經d講你鍾意我乜野!」)

男(拖延時間):「你d好處多到求其講一樣出黎都羨慕死人喎!」

(女:「咁即係咩野唧?我睇你見到你班friend d 女果陣,似係你羨慕佢地多d喎!」)

男(終於想到):「求其講一樣啦...拿,淨係講你話會陪我供樓呢樣,你睇下係我羨慕佢地定d佢地羨慕呀!」

(女:「乜我有咁講過咩?」)

男:「你記唔記得呀?果次你話你唔想我自己一個供樓供得咁辛苦,可能既話一定會幫我.」

(女:「下?我都無話過by what means...」)

男:「by what means都好,it is the same meaning, the result is the same!」

***
說著說著,巴士到站,該男子亦下車而去.

魔術師坐在位上,不知是否冷氣太勁,忽然間感到一陣寒意.

2007/01/22 10:52:17

沒有留言:

張貼留言