2007年1月19日 星期五

簡易數學(三)之幸福摩天輪

有友人問魔術師為什麼在玩摩天輪時,明明開始時見到一家四口在自己前面,但當上到頂後一家四口卻在自己後面呢?
答案其實很簡單,畫圖看看便成了.假設自己是A,一家四口是B.開始時自己坐在5點鐘位置,一家四口在7點鐘位置,即B在A「前面」,如圖示:


當逆時針轉了半半圈,上到頂後,則變成自己在11點鐘位置,一家四口在1點鐘位置,即B在A「後面」,如圖示:


咁,問題已經被解決啦!

2007/01/19 10:28:56

5 則留言:

  1. 咁,如果是順時針轉,咪在前面的永遠在前面?

    回覆刪除
  2. 不敗的魔術師2007年1月31日 清晨7:54

    哎,係魔術師寫得唔好,順時針同逆時針轉的結果都是一樣...

    回覆刪除
  3. 我呢兩日搭車的時候就攞個散子包轉來轉去,終於明個問題不在答案而在個問題的理解.
    你講的前面是假設坐在摩天輪到面向圓心,如果正面就叫做前面.
    而我呢,就當轉動的方向是前面囉,咁如果在前面咪永遠在前面囉,而家終於明lu.不過一個圓又有乜前面後面.
    跟住我又諗我keep住冇放棄,是因為我相信我會諗到點解囉.但是d中六同學又有冇我這份自信呢?有時計學可以搞到好挫敗嫁,你是數怪不明d普通人(其實我想寫正常人)的感覺嫁啦.
    佢地可能是不敢試,驚自己試一大轉都搞不掂,咁咪鐵証如山,証明自己真是好蠢囉.覺得自己蠢真是一d都不好受嫁.
    其實正常人是不會一見到價錢牌就自動諗到85折是幾錢,吃完飯夾錢是要攞電話出來計嫁.你知道有咁大差異就自然會有耐性la.
    中六先16,17歳,仲好細姐.同埋你條"簡易問題"其實好深嫁,下次你出條你覺得白痴的問題,總之要佢地一定答到,之後先一步步比d深d的啦.
    繼續教啦.

    回覆刪除
  4. 不敗的魔術師2007年2月2日 上午9:10

    samsara:
    其實你拿個大餅轉就會明啦!
    坐摩天輪呀,當然係望向前面個位,誰會望住圓心?
    同埋,我都無用過呢條問題問中學的同學!

    回覆刪除
  5. 我是講緊簡易數學(一).
    完全不記得上次坐摩天輪是幾時.怕且是小學,坐摩天輪不是周圍望?
    我坐車如果睇書或望d咁細的大餅會暈車浪.
    你覺不覺我地塔錯線?...同人溝通甚艱難.

    回覆刪除