2017年9月22日 星期五

信和模型屋

雖然話有錢便是任性,但係點解我城有咁多鍾情於模型的 kidult,但係就未見過有成屋都係書嘅文青做裝潢個案嘅(36:00—46:53)?
樓盤傳真 2017/09/02 2017/09/02 23:06

屯門納米樓「城.點」搶閘,首批連加推 116 個單位,有三伙低於 300 萬元有交易。
符合按保門檻的二手樓會較具承接力,如果以 600 萬元做預算,找一個三房單位,會是什麼類型的單位?
油塘 PENINSULA EAST 入伙,2015 年開售時,42% 的單位 600 萬元以下,瞬間沽清,其實平得有道理,因為長遠景觀才是最大隱憂。
男戶主是模型迷,收藏量多得驚人,一住廿二年的駿景園 1400 呎單位,一家五口三代同堂,翻新過後甚至有條模型隧道,男戶主就最滿足。
模型迷例牌就要玩 display,又無端端要搞開放式廚房,比較特別嘅,就係要有影音房。

設計師將原來(左上)的廚房改為影音房,工人房縮細加個洗衣房落去(右上,左中)。玩開音響的發燒友都知道,音響房的喇叭走線十分重要,玩家通常都唔會信得過設計師,一定要自己操刀,CD架和音響櫃做出來的效果算係 okay(右中);但模型櫃一粒二粒、一盒二盒咁有信和 feel,魔術師就唔識欣賞(左下、右下):

開放式廚房打斜咁放係廳,例牌扮哂西咁要有個 island 位煮食(左中),結果就係一開門就見到張長飯枱,頂心頂肺(右上),長飯枱連接吧枱,自不待言(左中)。廚櫃係咁易可以擺下啲煲呀咁(右中),最緊要都係有個紅酒櫃(左下)。張長飯枱竟然係可以拉長,想不到豪宅都會用上呢類納米樓傢俱(右下):

門口鞋櫃好簡樸,只係擺幾張相點綴下就算(左上),個廳好簡樸,幾乎係乜都無,打開門入屋就見到馬場,不過一眼望穿只怕風水不佳(右上)。廳內有個櫃,又係走簡樸無花巧路線,不過唔知點解雨傘要放在櫃內而唔係洗衣房可以晾乾水(左中)。設計師走工人房牆身拆去(右中),改為模型展示櫃(左下),不過咁快就擺滿,有新貨返都唔知點算。模型展示櫃的對面又係櫃,搞到條走廊都幾窄:

雖然話兩個女仲細,可以「共享房間」,但「小朋友大得快」,呢個裝潢唔知可以維持幾耐,奇就奇在一早就買定大大部鋼琴,仲要預埋位,好似預咗會用一段時間都唔會改位咁(左上、右上)。嫲嫲房就乜都無,非常齋,可能欺佢人老無乜要求(左上)。主人房就唔同嘞,三邊落床唔在講,仲有個小小衣帽間(右中)。書檯上又係模型,反而唔見有梳妝枱,睇嚟男戶主都幾話得事(左下)。套廁又係玻璃設計,無論係大緊便定係在浴缸中扑緊嘢都可以睇跑馬:

咁就140萬,個廳、嫲嫲、同埋阿女房都好似無乜做過咁,主要就係搞影音、擺模型、同埋將個廚房搬出廳,睇怕又係典型自己出錢自己享受型的戶主,屋企其他人只是「同屋主」罷了。

23 則留言:

  1. //但係點解我城有咁多鍾情於模型的 kidult,但係就未見過有成屋都係書嘅文青做裝潢個案嘅

    哈,咁小弟都算得上係兩者兼備。基本上我全屋就係書同模型figures(近乎八個書櫃加三個飾物櫃)。可惜呢度唔可以post相,唔係比魔兄comment下小弟間屋。XD

    //但模型櫃一粒二粒、一盒二盒咁有信和 feel,魔術師就唔識欣賞(左下、右下)
    //不過咁快就擺滿,有新貨返都唔知點算。模型展示櫃的對面又係櫃,搞到條走廊都幾窄:

    各有所好,品味喜好就真係好主觀。不過如果全屋都係模型又真係唔太美觀,所以最近我都陸續將D冇咁鐘意既models同figures放入office同倉,令間屋plain D。睇相我又覺得屋主算擺得「企里」了。

    //最緊要都係有個紅酒櫃

    好在我唔好紅酒,唔係真係好大消費。酒我就真係唔識分優劣了。

    //套廁又係玻璃設計,無論係大緊便定係在浴缸中扑緊嘢都可以睇跑馬:

    呢個真係完全接受唔到.


    又,近乎全白的裝修我又幾arm feel.

    回覆刪除
    回覆
    1. //可惜呢度唔可以post相,唔係比魔兄comment下小弟間屋。XD

      可以擺上 Google album 再 share link XD

      //所以最近我都陸續將D冇咁鐘意既models同figures放入office同倉,令間屋plain D。

      入咗倉就從此不見天日了。

      //睇相我又覺得屋主算擺得「企里」了。

      企理係因為佢都擺得幾滿下,問題就依家剛剛裝潢好已經咁,再有新珍藏時又會再亂過。

      //好在我唔好紅酒,唔係真係好大消費。

      我都只係業餘地飲下。最貴嗰枝2000年女伯爵都係HK$2000左右,有枝1995年同品牌的都好似差不多價。只要唔去玩五大酒莊,紅酒算是 affordable嘅。

      //呢個真係完全接受唔到.

      其實廁所沿室少不了有濕氣,用耐咗啲暗角位實有啲霉菌;浴室用玻璃間牆,訓覺張床對到正心理上都唔係太好。

      //近乎全白的裝修我又幾arm feel.

      呢位設計師係收得貴,但就無好似鎢絲 sir 咁出位破格搞呢搞路整到唔三唔四咁。

      設計師一玩嘢通常無好結果,好似玻璃套廁咁...請佢地主要係做 project manager,同幫手度尺配色咁。

      刪除
    2. //入咗倉就從此不見天日了。

      入咗倉可以出返嚟嘅,未砌就真係擺入咗倉好喇,唔係手痕開咗就唔值錢。

      刪除
    3. 不過模型就算未開都唔多值錢.超合金同figures 就好唔同.不過我都係買嚟自娛,冇諗過炒,放得入倉全部都開過了.

      刪除
    4. //唔係手痕開咗就唔值錢
      //放得入倉全部都開過了

      原來玩模型都要講開咗苞未,我真係識條鐵。

      刪除
    5. 作為打埋算盤都算塑膠製品業一員,真係諗極都諗唔明,一盒由六七套普通的塑膠模具注塑而成模型,可以賣咁貴,仲可以炒?!真係 「識條鐵咩」。。。。。

      刪除
    6. //一盒由六七套普通的塑膠模具注塑而成模型,可以賣咁貴,仲可以炒?!

      如果講價格回歸價值,咁班炒家就要損手了!

      刪除
    7. //原來玩模型都要講開咗苞未,我真係識條鐵。

      如果喺中古玩具,有時嗰盒仲貴過玩具。。

      刪除
    8. 今個星期呢集又有模型迷!兩個星期後等有線 made it public 再寫...

      刪除
  2. 無想兄,

    間屋要幾大先可以有咁多個書櫃?我以前都幻想間屋個廳可以有“書櫃牆”,宜家都係面對現實算了。

    A

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我想知, 多咗嘅書, 可以放邊....唔捨得掉咗佢哋

      刪除
    2. //間屋要幾大先可以有咁多個書櫃?

      我間屋唔大,約七百幾呎,兩房一廳。但兩個人住,都算舒適。個書房好細,勉強可放到兩個宜傢長身書櫃;其餘書櫃(有一個下半身係書桌) 就全部放廳。我冇乜其他傢俬,只有兩座位沙化、一個組合櫃同一部鋼琴(老婆用的),所以都放得落。不過太多書視覺上有D亂,幾年後換書櫃打算改用磨砂玻璃門的。

      //多咗嘅書, 可以放邊....唔捨得掉咗佢哋

      之前好似傾過呢個問題。好似有網友建議話放比「我的書房」(呢度右邊的連結)。
      我有部分放入倉,有部分放office門外睇下有冇人要.


      刪除
    3. //我間屋唔大,約七百幾呎,兩房一廳。但兩個人住,都算舒適。

      700幾呎兩房一廳好闊落了.

      我屋企係750呎實用, 三房兩廳,一個人住, 三座位沙化加貴妃椅, 另有餐枱, 好鬼舒適 XD

      //幾年後換書櫃打算改用磨砂玻璃門的。

      抹塵都容易啲.

      //好似有網友建議話放比「我的書房」(呢度右邊的連結)。

      多謝提醒. 我自己都幾乎唔記得.

      刪除
  3. 開門見大窗主漏財,仲要直衝飯枱,整個屏風擋擋都好啊。
    嫲嫲房就好似老人院單人房。

    回覆刪除
    回覆
    1. //開門見大窗主漏財,仲要直衝飯枱,整個屏風擋擋都好啊。

      睇圖則入門要轉個角先見到廳, 但睇相就直衝, 有啲奇怪.

      //嫲嫲房就好似老人院單人房。

      你咪咁涼薄喇!! XD

      又, 啱啱至見到嫲嫲床頭係冷氣機位, 可能老人家真係唔使開冷氣, 所以唔介意...

      刪除
  4. 全屋收納柜嚴重不足,家居重災點。

    吧枱 leg room 唔夠,要打側坐。

    主人房廁玩浪漫玩出禍,間玻璃房加埋浴缸磚座,望落好邪,唔好意思直講。

    回覆刪除
    回覆
    1. //全屋收納柜嚴重不足

      全屋的收納重點就係擺模型!!

      //吧枱 leg room 唔夠,要打側坐。

      要有 leg room,枱面就要再闊啲,一係就將枱腳縮入,不過枱底的儲物空間又會細咗。

      //間玻璃房加埋浴缸磚座,望落好邪,唔好意思直講。

      「活埋凶間」...

      刪除
  5. 魔兄,幾時講下“馮陰莖”單官司判刑結果嘅嘢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 馮仔單嘢聽晚寫。

      我通常月頭至月中會寫得密啲,meet 到自訂的 quota 之後便寫疏啲,以騰出時間做下月頭的資產配置。XD

      刪除
  6. 廁所有窗都要攪玻璃牆,每朝一起身就望住個C塔...

    而家咁樣搬咗工人廁所其實算唔算喺大門直沖。

    將好哋哋嘅廚房咁攪法睇嚟都喺唔喺點煮食嘅,一煮就成屋都喺油煙。

    回覆刪除
    回覆
    1. //每朝一起身就望住個C塔...

      真係好難講.可能鍾意見到老婆大人對波波貼住玻璃,壓扁扁的淫賤feel.

      //而家咁樣搬咗工人廁所其實算唔算喺大門直沖。

      平時閂埋工人房門都唔算嘅.

      //一煮就成屋都喺油煙。

      「中島有抽油煙機」

      刪除
    2. //可能鍾意見到老婆大人對波波貼住玻璃,壓扁扁的淫賤feel.

      靚女唔屙屎 XD

      刪除