2017年9月29日 星期五

魔術師沉船基金(2017年9月28日):一通新股認購初體驗

話說前排裸辭期間,魔術師有唔係無諗過可唔可以提早退休(其實係中年危機,一旦「失業」好難重投職場),最壞打算就係重出江湖做雙龍閃加埋乜 sir 絕招債基疊增去搵食。坐言起行,於是魔術師便走去一㝫同 Fun 超市開咗戶口。Fun 超市未發過市,只係睇下佢地有乜債基推介(呢一點再下一篇講),而一窿就早在8月時入咗幾張盈富基金認購期權...唯一的評語就係,低佣的代價就係要犧牲個介面(但係點解 Interactive Brokers(IBKR) 卻可以做得咁 pro?難道真是月是西方圓?)。
眾安在綫(06060.HK)主打 FinTech 概念,又有三馬(馬雲、馬化騰、馬明哲)加持,全城熱炒,便又湊下熱鬧抽下,順便又新X坑走去試埋一窿的IPO股務。查實魔術師通常唔買新股,就算係都只係有時間睇市時才會參與,尤其是魔術師唔知道蝗民真係咁鍾意上網買呢買路連保險都係咁買(咁點解仲有咁多大媽落嚟我城去外資保險公司開單?),要長期持有就真係要睇過生意模式、業績表現先作得準。
魔術師當日登入投資版面,發現原來孖展認購早已爆廠,只得用現金申請。好在魔術師都係用慣現金抽新股的人;孖展只用過一次,就係抽 iBond,「五日內狂勝362%」(見《無本生利幾百蚊》)。

今次耗資$54,271.44,用現金抽九手(900股),事關以風水來說,魔術師係水命人,九屬火,水剋火,我剋者為財,所以就抽九手也。

蝗國人果然深明「不患寡而患不均」之理,,分配結果抽一手得一手,抽九手有450/1,133=39.7% 的機會抽到兩手:
(資料來源:港交所:眾安在綫 全球發售 - 配發結果公告
不嬲都無抽獎命嘅魔術師竟然就抽到兩手,唔通「我剋者為財」真係有用?

鑑於一窿多散戶,在其暗盤市場交易唔多覺有着數,於是都係留返今日先沽。掛牌$68.8,八白土生六白金,好意頭也。果然開市做$69,即時沽出,以$69.05成交:

(圖片來源:aastocks (06060.HK), retrieved on 28 Sep 2017)



咁回報率即係幾多呢?
先計算成本。魔術師係有常用的活期及支票戶口去支付 upcoming 的賬單或卡數預留現金流 buffer,在月頭計好整月現金流之後,有閒錢便會存入 Mortgage Link 戶口,收返約2厘多少少的息口,幫補一下。而呢個2.12071%的利率,魔術師就會將之當成係無風險利率,亦即係資金成本。雖然牽涉到的錢唔多,但既然要在 Mortgage Link 提款,當然要好似計安全期咁計算好提款和收回款項的日子:
本金為$59.70x200=$11,940.00
利息成本(20 — 28 Sep 2017):($54,271.44—$12,060.32)x2.12071%x9/365=$22.07
利息成本(20 Sep — 4 Oct 2017):$11,940x2.12071%x15/365=$10.51
買入200股新股,加埋一窿自家手續費$10,總共手續費為$12,060.32—$11,940.00+$10=$130.32
沽出200股,手續費為$69.05x200—$13,789.94=$20.06

於是總成本就係$22.07+$10.51+$130.32+$20.06=$182.96
回報為$13,789.94—$12,060.32—$182.96=$1,546.66
9天回報率就係$1,546.66/$182.96=845.35%了!
***
伸延閱讀:
無本生利幾百蚊
魔術師資產配置(2017年8月)
《新股情報》眾安保險(06060)今日招股 入場費6030.16元 
港交所:眾安在綫 全球發售

10 則留言:

  1. 笑咗(關於回報)魔兄有意思

    回覆刪除
  2. 又係一窿,又係現金抽,唔記得係抽九定十手,點解我得一手?點解??
    雞碎咁多,一開市睇都唔睇69.3沽咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. //點解我得一手?點解??

      「因為我抽嘅手數配到我嘅命格」

      //一開市睇都唔睇69.3沽咗。

      今次真係價格不回歸咯!

      刪除
  3. 「狂勝845.35%」 請飲茶啦 XD

    回覆刪除
  4. 魔術師你點解按息咁貴
    前排間間h+1.3
    正常都唔過2厘

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊文有講,並請留意留言。^^
      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=13066653

      刪除
  5. 講開IPO,其實我反而有興趣D公司凍資左七日果D錢既利息收入係咪好和味

    例如閱文如果真的凍左5200億咪收 
    5200 x 0.7(1w HIBOR) x 7 /365 = 69.8082191781 (億)
    當有一半收返都多過佢成年賺既錢喎

    唔知魔兄依方面有冇咩研究呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 上市凍結資金的利息,不嬲都係上市公司的第一桶金,咪就算係「一次性收益」囉!

      刪除