2018年3月9日 星期五

IB 提存收費選

魔術師跟 Interactive Brokers(IBKR.NASD,下稱 IB)的往來銀行主要係大貓同美帝銀行,兩者都有我城貨幣及帝幣戶口。經過年多以來的嘗試,終於得出從 IB 經以上兩間銀行提存款項的收費。
存入 IB
匯出賬戶
貨幣
收費
截圖
評語
美帝銀行金戶口
我城貨幣
網上銀行免費
圖一
建議使用
美帝銀行金戶口
帝幣
網上銀行免費
圖一
建議使用
大貓 Premier
我城貨幣
網上銀行 Express 免費;Realtime 我城貨幣55元
圖二
如果可以預料到資金調動的額度與日期,則可以使用
大貓 Premier
帝幣
我城貨幣115元(或同等價值之帝幣)
圖三
不建議使用

圖一:美帝銀行匯出款項收費
(圖片來源:Citibank Service Fees, retrieved om 8 Mar 2018)

圖二:大貓銀行我城貨幣「同城轉賬」收費
(圖片來源:Bank tariff guide for HSBC Retail Banking and Wealth Management Customers(Effective 28 Mar 2018) , retrieved om 8 Mar 2018)

圖三:大貓銀行匯出款項至海外戶口的收費
(圖片來源:Bank tariff guide for HSBC Retail Banking and Wealth Management Customers(Effective 28 Mar 2018) , retrieved om 8 Mar 2018)


從 IB 提款
匯入賬戶
貨幣
收費
截圖
評語
美帝銀行金戶口
我城貨幣
免費
建議使用
美帝銀行金戶口
帝幣
疑似帝幣7元(如何計算不明),由 correspondent bank 收取
圖四
不建議使用
大貓 Premier
我城貨幣
我城貨幣7.5元
圖五
不建議使用
大貓 Premier
帝幣
疑似帝幣10元(如何計算不明),由 correspondent bank 收取
圖六
不建議使用

圖四:由 IB 提取300元帝幣至美帝銀行金戶口

圖五:大貓銀行 Premier 戶口「同城轉賬」匯入我城貨幣收費
(圖片來源:Bank tariff guide for HSBC Retail Banking and Wealth Management Customers(Effective 28 Mar 2018) , retrieved om 8 Mar 2018)

圖六:由 IB 提取5,000元帝幣至大貓銀行 Premier 戶口

***
伸延閱讀:
覆讀者來信:有關 Interactive Brokers (IBKR.NASD)及其他
伸手黨免問

31 則留言:

  1. 古有神農氏嘗百草,今有魔術師試IB

    功德無量呀

    回覆刪除
  2. 用左 IB 成年從未試過滙入滙出現金,thanks for your sharing.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有唔同 sources 的現金流入,所以多數都係存入。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我同你相反,覺得IB 個 UI 幾好用。

      刪除
    2. 可能D 字眼唔夠熟. 有時見到都唔知係咩. 手機版.
      電腦版反而OK嘅.
      有時候, 手機同電腦用唔同字眼嗰吓, 就慘.

      刪除
    3. 可能係唔同 vendor 整,哈哈!

      刪除
  4. 我都未試過滙入滙出現金。 有機會試下匯去強國銀行是否需要手術費先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要牽涉到 non Citibank Group 銀行便多數要收費。

      刪除
  5. 未有能力開priority,都係畀大貓賺算

    回覆刪除
  6. 感謝魔術師兄,正仇找不到相關資料。

    衷心感謝!

    回覆刪除
  7. FYI, I am using BOCHK,
    BOC->BI, free of charge
    BI->BOC, $15

    回覆刪除
    回覆
    1. I am talking about HKD only.

      刪除
    2. IB提款HKD to BOCHK, transaction method 揀 wire 定 GIRO/ACH 先收HKD $15手續費? Thanks

      刪除
  8. 我入钱是用支票,没手续费,不过要寄信,等3天左右。

    回覆刪除
  9. Is it better to (i) transfer HKD to IB and then exchange to USD; or (ii) exchange HKD to USD in HK bank and then transfer to IB?

    回覆刪除
    回覆
    1. IB spread in exchange is minimal, and each contract costs USD2.00 only for commission. You can calculate the bid/ask spread of your bank to see which way is better XD

      刪除
  10. 請問如果用兩個途徑(GIRO/ACH & WIRE) 將港元由IB 戶口轉返去hsbc (NOT premiere, just basic internet banking), hsbc會收手續費嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 本文寫在數年前, 轉數快還未出現, 最好就係自己試下. 我也只能以常識回答。

      如果你係在 IBHK 開戶, 港元提款現在有 FPS, 應該不會收費.

      不過你玩(GIRO/ACH & WIRE), 是不是係在 IB LLC 開「離岸戶口」? 如果是, 提取港元就很可能會收費, 請自行試驗或問IB客服或問教你開戶口的人吧. 我沒有答案.

      刪除
    2. Yes my IB account is the UK one. Thanks for your help, I will ask HSBC about the fees as you suggested

      刪除
  11. 不敗的魔術師你好,請問IB電滙美金返香港滙豐,中轉銀行(HSBC USA)會收幾錢手續費?
    IB ---> HSBC USA --> HSBC HK ? 是定額收費$USD 10, 還是計電滙金額percentage ? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 本文有關銀行收費的資料,只是我自己手痕試出來,你也可以自己試吓;又或者自行向相關銀行查詢,會比較合適。

      刪除
    2. THX不敗的魔術師, 其實我試過IB滙$1000 USD去 HSBC HK, 中轉銀行 HSBC USA都係收左我$10 USD.我打去HSBC HK問,佢地話唔係佢地收,無呢個information,叫我打去HSBC USA問,我問過HSBC USA 兩次,一次答唔知,另一次就答計percentage,但又答唔到收幾多%, 我又試過打去IB問, 個CS話聽啲客講話收定額........我想攪清楚中轉銀行收幾錢先大額轉.......但問黎問去都攪唔清

      另外,想問選中轉銀行,其實我唔選HSBC USA, 係咪選CITIBANK USA都得?

      刪除
    3. //我問過HSBC USA 兩次,一次答唔知,另一次就答計percentage,但又答唔到收幾多%

      常識告訴我, correspondent bank 是收 fixed charge, 唔會係 percentage. 你諗吓家長匯錢去外國俾仔女讀書, 都唔會收 percentage 的.

      做 TT 是無得俾顧客選的 Correspondent bank, 這是國際銀行自己的交易, 由銀行他們自己選擇.

      相信你又係用 IB LLC 開離岸戶口? 否則的話用 IBHK, USD 轉 HKD 直接提款, 匯率又好, 取錢又快(經 FPS), 唔明點解唔行呢條 path.

      刪除