2018年3月31日 星期六

窮住三房屋

依家啲樓盤名除咗學呆灣文青腔的「乜乜・七七」之外,就係賴型格扮中剷咁得個英文名無中文名,明顯係歧視學歷不高唔識英文的低端人口(37:45—47:10):
樓盤傳真 2018/03/10 2018/03/10 23:32

今年收票王、康城站 Malibu ,有數百組大手投資者,以開盤價計算,租務回報率持平,但加價後,就有機會淪為全區回報最低屋苑。另外,定息按揭使用比率大升,今集以 Malibu 為例,計算慳息效果。
統計北角區 500 萬或以下,最近二手樓註冊成交比率,首次跌穿 40% ,是有紀錄以來新低,成交量只得 1700 數宗。而且單位選擇只有不足 300 呎的舊樓、或是 160 呎納米新盤,選擇離不開一個細字。
信和西貢逸瓏園入伙,屋苑內園一片綠化,但外圍地皮陸續有新發展,沿西貢公路出市區,附近工業區也轉型住宅發展,增加區內交通負荷。
一家三口搬入將軍澳南新盤 CAPRI ,想保留三房間隔,但又覺得廳太窄、客房太細,設計要在最少改動中加強空間感。
本案除咗景觀開揚之外,查實真係唔覺有乜賣點。最濕濟的是明明無咁大個頭,但就偏要戴咁大頂帽:得嗰708呎(實用面積)又要間三間房扮大單位,死充得嚟仲要防礙港孩發育,為乜呢?

原則廚房門係掩門,浪費了門後空間,唔能夠擺家電(左上),現在設計師將掩門改成趟門(右上、左下),門後便可以用來擺雪櫃。趟門係百葉設計,可以偷偷看偷偷望到女戶主今晚煮乜餸(全屋無姐姐房無客房,睇嚟唔會預咗有工人姐姐同埋四大長老免費湊孫):

設計師在大門旁、飯廳貼牆位置造了企身大櫃(左上),為減少笨重感覺,留返啲位放擺設(右上、左下)。餐椅形狀奇怪,就像是一個感嘆號(右下),可能係為了反映戶主一家被地產霸欺壓之感想:

設計師又將客廳跟書房連接牆打通上半部,變成玻璃牆,話可以增加通透感(左上、右上)。電視櫃之上放滿 figure,帶點 kidult 感覺。露台景觀頗為開揚,算是最佳賣點(左下);設計師當然不欲浪費良辰美景,便在落地玻璃門前放上椅子和吊燈(個燈架咁鬼尖,好易拮親),成為「閱讀區」:

書房門後造櫃,疏疏落落的放 figure 多過放書(左上、右上)。既然「閱讀區」搬了出廳,咁書房就變身成港孩遊樂區:半邊玻璃牆可以俾怪獸嘉獎睇見港孩有無匿理打JJ;港孩大咗就可以搬入書檯電腦檯回復書房用途,半邊玻璃牆又可以俾港婦監視老公有無睇AV(左中、右中)。港孩房一入門就見到兩間屋仔衣櫃,遮住半邊窗,港孩大咗衫多咗第日都唔知點換衣櫃(左下)。床係碌架床設計,床底下又係遊樂區,不過唔可以跳否則會撼親頭。設計師仲話將來港孩大咗,可以將上格床升高,床下可以用來做書檯;但係咁樣即係睡眠區就更接近天花板,萬一要就住嚟坐起身,就會防礙發育:

最後主人房反而無乜特別,三邊落床設計乎合風水原則,但設計師就話方便上班不定時的戶主夫婦(但又唔使請姐姐,莫非夫婦起碼有一人係在家工作?)各自下床不用嘈醒枕邊人(其實講唔通,除非兩人訓得好開)。床頭燈沿用跟客廳同一系列的尖角燈飾,不過近窗的床頭燈就低過燈槽(右上),近放滿 figure 的梳妝枱的床頭燈就高過燈槽(左下),造成光線不均;其實如果要睡前睇下書,開燈槽光管照明效果更佳。睡房另一邊造衣櫃,以免唔去旅行會死,另有空間放拖喼(右下):

其實魔術師覺得以三房單位來說,起碼都要有800呎先算是不過不失,750呎已經開始有少少勉強,再低啲呎數就真係有啲夾硬嚟的感覺。以本案700呎來說,如果原則可以設計為兩房間隔就最能提供充足空間,又唔會太過逼狹了,更加唔需要設計師無無謂講地拆牆製造建築廢料了。

3 則留言:

  1. 以前個單位,地政署紀錄實用面積約730呎,不比這個大多少,一樣3房1套則,但感覺寬趟不少。30呎的區別真的有咁遠嗎?個單位四四正正,面積得好使了。

    香港地方細,就算住得起大大單位,甚至屋,但咁大塵,就不好擺太多figures。有外人傭幫手抺都麻煩。自己都很喜歡日本和菓子玩具那些食物miniatures,真係造得好鬼精緻。但他們絕大部份都還在箱��>.<"

    回覆刪除
  2. //床係碌架床設計,床底下又係遊樂區,
    一孩都要瞓碌架床,真喺奇怪

    //書房門後造櫃,疏疏落落的放 figure 多過放書
    啲書仲要喺display用嘅"假"書,睇怕以後都喺放晒啲唔等使嘅figure(其實呢啲喺唔喺空心嘅呢XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. //一孩都要瞓碌架床,真喺奇怪

      在床下底玩耍 XD

      //睇怕以後都喺放晒啲唔等使嘅figure(其實呢啲喺唔喺空心嘅呢XD)

      其實唔係無空間,係屋主將啲空間唔知用來做乜啫...

      我覺得係空心的... XD

      刪除