2018年3月29日 星期四

魔術師生活基金(2018年4月預告)

臨近三月尾,魔術師已開始準備每年的投資組合年檢:3月尾埋單,4月第一個交易日就做哂所有交易佢。基本上呢個星期魔術師已經計好哂數,調動好資金,心中早有定奪沽出同買入邊啲股份,只係差在買賣數量;未知的只是在微調各組合持股比重時會買賣哪那些 buffer 股份時的走位,就真係要等到3月尾連美帝都休埋市先計到了。
可以預早宣佈的是,魔術師生活基金將於4月3日買入少量(比重為低)的日清食品(01475.HK):出前一丁對魔術師來說,的確是不可或缺的食品。又,想煮一丁煮得好並唔係咁易,魔術師傾向先煲好兩份水,水滾後將一份水倒進鍋內煮麵,另外一半水就慢火保持溫度。快速以筷子搞散麵餅,煮走麵面的膠質;最多煮兩分鐘後便隔水過冷河,然後放在湯碗中加入剛才備用的沸水,最後才落味粉及麻油。全程最緊要快唔好俾啲麵攤凍,所以水要煲定先(無圖無真相)...
***
言歸正傳,除了出前一丁之外,魔術師生活基金稍後仲會有新成員加入,就係英記茶莊(08421.HK):

英記歷史咁悠久都只係上「創業版」,應該係盈利唔夠上主版,而集資額亦只係2千多萬,半間分層豪宅(唔係屋仔)都買唔到:

老字號又照計唔會為咗賣殼,「創業版」三隻字對 brand name 增值亦唔大,唔通上嚟真係為咗方便融資?為安全起見,都係只會買入極少量先試水溫,意思意思一下,以表支持(即係好似有線(01097.HK)一樣),畢竟魔術師主要買的都是普洱、巖茶(大紅袍)及香茶(白龍珠香片)(見《四季茗茶精選》內文及伸延閱讀中的舊 blog 連結),要增持回正常分量都係日後看表現再說。

魔術師都係第一次買創業版IPO,估唔到由截止認購到退款、上市,要搞成兩個星期:

(以上截圖均來自 香港交易所 > 披露易 > 英記茶莊集團(08241) > 上市文件 - 股份發售 (5517KB, PDF))
魔術師係水命人,茶葉屬木,水生木之下,睇怕魔術師呢次投資都係「供養」英記多一啲,所以筆直先預到極低,即$15,000以下,買5手(25,000股):


(圖片來源:香港交易所 > 披露易 > 英記茶莊集團(08241) > 上市文件 - 黃色申請表格
果然,日前登入一窿,孖展額竟然未用滿,加上最近市況波動,認購氣氛睇嚟一般:
(圖片來源:一通網2018年3月26日中午截圖)
直至截止認購前一晚,孖展額先「爆滿」(抑或係一窿臨截飛前自家截咗孖展?):
(圖片來源:一通網2018年3月28日凌晨截圖)
其實如果魔術師對創業版信心大啲,理論上買9手都只係區區$25,000內,取其木生九紫火,而魔術師就水剋火,「我剋者為財」,咁就好意頭啲;不過時值魔術師資產配置年結,現金流慳得一萬就一萬喇!
(圖片來源:一通網2018年3月28日凌晨截圖)
***
伸延閱讀:
四季茗茶精選

8 則留言:

  1. 估唔到魔術兄買股都咁講究命理術數 XD
    日清真係幾穩定,不過佢手頭本身都咁多現金,集乜嘢資呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. //日清真係幾穩定,不過佢手頭本身都咁多現金,集乜嘢資呢?

      同英記一樣, 集資額只係雞肋, 都唔明佢上市嚟做乜? 唔通真係想 boost up 大股東份身家?

      刪除
  2. 哈哈 魔兄居然係第一次買創業板IPO,難怪可以積沙成塔,投資致富!
    小弟反而第一隻IPO就係當年舊公司既創業板,雖然已經俱往已XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //積沙成塔,投資致富!

      積沙成塔係真, 投資致富就未至於 XD

      //舊公司既創業板

      科網股??

      刪除
    2. 嗯,一玖久狗年入職,做左一年就爆破左啦XD

      刪除
    3. 哎呀! 如果你公司可以在爆破前賣盤, 各員工可以cap水鬆人,然後搞angel fund 教人創業做人生教練了!

      刪除
  3. 我欠木,呢個英記茶莊好似同我夾。

    Lawrence

    回覆刪除