2018年3月27日 星期二

愛不做遊戲

(幕開)
(狹窄的劏房內,只容得下一張單人床。)
(一男一女就屈在狹小的空間內,赤身露體,盤腸大戰。)
(只見那女的騎在那男的身上,瘋狂地扭動腰肢。)
(那男的看見那躍動的胸脯,右手一把便抓在那女的左胸之上。)
(那女的推進的更加激烈。)
男子:喔~~~喔~~~
(那男的挺起上半身,像嬰兒一樣一口把那女的左乳尖含在口中,同時抽搐起來。)
(幾秒之後,那男的便頹然倒下,「大」字型地軟癱在床上。)
(那女的坐起身來,連忙將套套除下,看了一看,大驚。)
女子:(將套套遞到男子眼前)痕哥!你話俾我聽,你做乜快咗咁多,又少咗咁多架?你係咪嫌我老、嫌我雞包仔、係咪仲係後悔緊用鴨脷洲口音玩嘢,係咪仲懷念住份工?你係咪嬲咗我,走去搵過第二個?(唱)

「原諒話也不講半句
此刻生命在凝聚
過去你曾尋過 某段失去了的聲音
落日遠去 人期望 留住青春的一剎
風雨思念 置身夢裡總會有唏噓」
痕哥:(嘆一口氣)小三,你諗多咗喇!只係...只係,我在想...我地都無三無人士,一夜夫妻萬二蚊,諗住死人劏房波點都每人派六千,但係依家得返三分之二...所以我先至無哂心機去同你搞啫!
小三:(將套套摔在痕哥的臉上,怒氣沖沖)但係你依家的表現連三分之二都無喎!
(痕哥冷冷的將套套拋到床邊的垃圾桶。)
痕哥:(從床頭拿紙巾抹臉)小三,你係女人,搵錢梗係易過我地呢啲宅男。依家真係爭幾千就係幾千,你唔好唔記得我地仲俾緊威櫂政府追數...我地啲人情卡又碌到爆哂,真係唔掂我地就要學李小妹咁潛逃對岸架喇!(唱)

「親疏 真假 你我 哪樣量度
賞面 撐腰 接濟 兌現承諾
炒股 供樓 世界 過份涼薄
伸出 手板 眨眼的我想你幫
人人負債
輕輕鬆鬆的欠下人情巨債
嘻嘻哈哈花光信用何其愉快
位位手執一副牌
靠友誼之光放大」
小三:(大驚)痕哥...你...你不是想騙我到那邊殺了我,然後回來領賞吧?
痕哥:(坐起身來將小三抱入懷中)BB,我咁愛你,你又想到哪裡去了?你咪郁啲就驚至得架!未到最後關頭,我都唔想離開我城!(唱)

「更怕性格變瘋 斷定驚恐症作用
更擔心份保險 未有保障怕沒有用
怕缺氧怕中風 受盡驚恐症作弄
日夜用盡萬二分力都會 手痺骨痛 
驚拉登侵佔世界  驚股災加劇腐敗
食物內又含鉛 又怕死得醜怪
驚三餐不繼
長期負債 做負資產被綁的蟹」
小三:(一把將痕哥推開)D,你仲好講你愛我?(指指垃圾桶)愛是用來做的,不是說的!
痕哥:DLLM,當初係邊個話搞獨立架?邊個支那前支那後架?你睇下班大中華膠老特,連口號都唔敢叫,就知邊啲嘢係只能做不能講!
小三:D!你估我想架!我地兩個大大話話成廿萬一個月呀!仲有遊戲機、紅酒、同埋鬆弛熊...我都好L唔捨得架!(唱)

「行過月滿再缺之間 悲傷已沒時間
還有力量志氣不減 都想修補我江山
行過月缺再滿之間 笑意總有淚眼
今生這未報的癡 來生再貪」
痕哥:D,你呢啲女人真係無L用!
小三:DL!依家又唔關事你啲鴨脷洲口音事嘅!啊!那...那個周小妹無咗居留櫂又俾威櫂政府DQ咗,你係咪趁機癡埋去,乘虛而入?
痕哥:D!講埋啲咁9耐以前嘅嘢做乜?我問你,你大食咗咁多,係咪暪住我走去做G?你係咪走去幫軒仔做援交拉票?(合唱)

小三:睡就睡 痕哥:妳作對
小三:你喝醉 痕哥:請不必屈我喝醉
小三:梳化都給你割碎 痕哥:全都因妳衰*
小三:睡就睡 痕哥:妳說對
小三:你撤退 痕哥:跟他好一對愛侶 我走開妳沒負累
小三:請你滾 滾出去
痕哥:妳愛滾 不配做人 爬出去
小三:(大怒)DLLM!你咁L樣講我!?
(小三使出九陰白骨爪,一把抓向痕哥下體。)
痕哥:哇!好L痛!
(痕哥還手,二人在床上扭作一團。)
(幕下)
***
伸延閱讀:
新聞雜評(一百九十)

2 則留言:

  1. //周小妹無咗居留櫂又俾威櫂政府DQ咗,你係咪趁機癡埋去,乘虛而入?
    唔好唔記得仲有周可愛小妹呢XD

    回覆刪除
  2. //周可愛小妹妹

    https://www.facebook.com/joshuawongchifung/photos/a.564294826996363.1073741829.200976479994868/749847285107782/

    眼下有黃傘, 破相也!!

    回覆刪除