2018年3月23日 星期五

移動房門為君開

原來依家又有一種運動叫做 Barre,網上資料話係係揉合了芭蕾同埋皮拉提斯(Pilates),但主持就話係芭蕾同瑜伽的混合...無論點都好,睇嚟又係搵女人錢的點子,唔怪得C9王國討論區班C9成日話儲唔到錢喇(35:58—47:30):

預算案公布,來年潛在供應 25,500 伙單位,按年減少兩成,成近 8 年新低,加上來年市區地皮較多,業界相信地價將持續高企。而預算案後第一個新盤,由會德豐推出將軍澳康城區Malibu,貼市價逾 14,000 元一呎,雖然屬上蓋新盤兼海景比例高,但優勢似是而非。
觀塘重建項目第二、三期, 預計今年會推售,屆時會否將區內樓價再推高,仍未可知。但第一期觀月樺的業主,由惜售、轉趨觀望,只租不賣,等候好消息。
現時不少新盤地下已是住宅,加上緊貼地界線興建,住宅與街外行人只有一牆之隔。皆因停車場要起在地庫,才可全數獲豁免計入樓面,但原來商場車位計算方法更為寬鬆,以將軍澳海天晉作為例子講解。
業主是運動教練, 318 呎窩居,需要有一間練習室。設計利用摺門,劃分練習室之外,又可以放大睡房、放大客飯廳,一門三用,而且裝修費 29 萬元,價錢也算大眾化。
雖然係天台特色戶,但係得300幾呎,又要做運動,又要招呼朋友,又要多收納空間,又要有空間感,仲要型唔可以失禮人,五個願望咁多,又要搵設計師出馬先搞得掂喇!

原來圖則廁所門置中,電視櫃反而偏埋一角(左上),不太合理;於是設計師將原來的雪櫃位拆去,廁所門靠向廚房,令電視櫃得以伸延(右上)。全屋只得320呎唔夠,真係一眼睇哂,不過戶主是單身狗就無乜所謂(左中)。細單位照例都要做開放式廚房,死都要有個紅酒櫃同吧枱用嚟招呼朋友(右中);原來的雪櫃位無咗,新的雪櫃位就收到吧枱下,餸菜拎出拎入極不方便,預咗只能放些飲料生果之類(左下)。大門後有個梯狀的遮架,然後成個廳貼牆都係櫃,甚至廳正中下方的櫃門會被梳化頂住,拎嘢就要搬梳化(右下);雖然戶主係健身教練但張梳化都唔可以太大張:

全屋最爆的是這幅用來分隔客廳和睡房區的活動鏡牆(圖第一行);遮住睡床就可以將睡房對出的空間變成健身室(圖第二行);半掩睡床就可以當成係睡房門,戶主訓覺時似乎會用呢個 config(圖第三行);半掩客廳就可以將睡房與運動區半分隔起來,但實際用途不明(圖第四行);最後如果想將睡房、運動區、與客飯廳連貫起來的話,就可以將鋼牆遮住電視櫃,無錯住開放式可以招呼多啲朋友,但就無電視睇了(圖第五行)。

這時疑似是戶主的女子粉壘登場,示範了一兩式 Barre 給觀眾看看:

睡房甚為狹窄,放了床褥已經無其他空間(左上),床尾有個書櫃仔(右上),而個衣櫃就甚有公屋 feel,同樣地衣櫃下方被床褥擋住,甚難取用(左中、右中)。廁所在電視櫃隱藏門背後,企缸馬桶洗衣機乜都放哂入去(左下、右下):

單位是天台特色戶,行上天台,景觀甚為開揚,但疑似是預算所限,只係油了防水油,添置了幾件傢俱;但都係嗰句,雖然今次戶主係健身教練,但打風落雨要收埋啲傢俱都幾費力氣;同埋,如果話叫班豬朋狗友上來跳起 yeah BBQ,戶主廚房個雪櫃肯定不勝負荷:

今次個案雖然係平價之選,但魔術師對呢類機關設計實在唔太欣賞,皆因一旦機件損耗需要維修都唔知點算。好似本案的活動鏡牆,一旦鉸位損壞,移動唔到就出事了 — 尤其是戶主係孔武有力有健身教練,用力過度也不出奇啊!
***
伸延閱讀:

6 則留言:

  1. //全屋最爆的是這幅用來分隔客廳和睡房區的活動鏡牆
    圖第二行仲要遮唔晒嗰睡房,會有條罅喺天花。不過搞到嗰房咁細都要有條罅透吓氣,唔喺放嗰屁有耐都唔散。

    //這時疑似是戶主的女子粉壘登場
    對住嗰鏡笑咪咪腿擘擘咁,呢嗰先至喺最爆嘅位。XD

    //單位是天台特色戶,行上天台,景觀甚為開揚
    用嚟晾下衫種下花算啦。或者做嗰吸煙區可以俾朋友又煙又酒。

    呢間巷女屋冇公仔figure一堆手袋高跟鞋,都算幾中性....

    回覆刪除
    回覆
    1. //會有條罅喺天花。

      好似遮到天花, 但就無可能裝到燈了.

      //搞到嗰房咁細都要有條罅透吓氣,唔喺放嗰屁有耐都唔散。

      咁佢可以半開睡房門.

      //對住嗰鏡笑咪咪腿擘擘咁,呢嗰先至喺最爆嘅位。XD
      //呢間巷女屋冇公仔figure一堆手袋高跟鞋,都算幾中性....

      呢位女士個樣...我 skip 咗無乜仔細研究。

      //用嚟晾下衫種下花算啦。

      BBQ完仲要執拾,單身狗一個人住點搞呀!?

      刪除
  2. 其實呢次設計算係咁喇, 至少無咩唔等駛裝飾, 而且鏡牆都有實際用途.
    d 擺位係侷促左攞野又唔方便, 不過鬼叫人窮咩, 個女戶主算係唔離地了.

    桑梓

    回覆刪除
    回覆
    1. //至少無咩唔等駛裝飾

      應該係 budget 有限.

      //鏡牆都有實際用途

      係有咁嘅需要,但我覺得咁整法好睇唔好用.

      //d 擺位係侷促左攞野又唔方便

      張床搞到好似訓棺材咁我就接受唔到.

      刪除
  3. 咁大個天台,做乜運動都得啦,硬係要屋入面做,可能係為左方便做到攰立即攤上床瞓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋主係教練, 隨時屋企要招顧客, 着住 bra top 上天台玩咪俾人睇蝕哂? 衰過老人院上天台沖涼虐老呀!

      刪除