2018年7月8日 星期日

成功重奪美帝股息稅(2018)

可能因為魔術師已申請了 International Taxpayer Identifcation Number (ITIN) 的關係,今年比去年(見《成功重奪美帝股息稅(2017)》)早了三個星期收到美帝稅局的退稅支票!
照例去大貓存入帝幣支票,櫃位妹妹竟然問魔術師扣除100個我城大洋後是否還要存入。喂,今次退稅總額雖然較少,但魔術師可計過,所得款項點都多過郵費加支票存入費等,所以先會去申請退稅,有錢收兼保持使用個 ITIN(ITIN 三年唔用會失效),櫃位妹妹會通真係以為魔術師得閒無嘢做咩?

「唔知X先生你係咪會定期有呢啲退稅支票要存嘅呢?」同上年一樣,櫃位妹妹都係問魔術師同樣的一句話,可能是 Know Your Customer (KYC) 的 script。
「哦,都係一年一次啫!」魔術師淡淡的回應。實在看不出此等行禮如儀的 KYC 有甚麼實質用途。
回家時魔術師又再考慮一下,由於已經試過兩次收退稅支票,不如下次就試吓叫美帝稅局直接存入 Interactive Brokers 戶口(即 Line 72 和 73a),睇下會唔會慳返啲手績費先得!
***
伸延閱讀:
填表問美帝取回股息陀地(2017)
成功重奪美帝股息稅(2017)

6 則留言:

  1. 恭喜從美帝手中取回應得的銀紙!

    回覆刪除
  2. 恭喜三兄坐沙發 多謝魔術師兄分享知識
    之前有買過AGNC冇記錯二月就會回返部份withhold tax
    當然要退多D就要跟魔兄抄下功課了,
    不過之前AGNC不斷升高,已換馬到CTL了,要等下年才知可以回多少withhold tax 了
    雖然兩者應該都有D會當本咁派可以回水,但估計應該比AGNC少一點

    回覆刪除
    回覆
    1. AGNC 之類的 REITs,唔使報稅,IB 會自動退回。

      CTL正股應該無得退稅喎!

      刪除
    2. 佢收購完Level 3之後,條數賺埋既未必夠派息,
      依幾季有部份股息估計是從本派出來的,
      所以唔知Return on Capital可唔可以扣稅

      刪除